Ellende kan een mens toch hebben met het lijf.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gaat nu weer goed.
Een tijdlang was de kat ziek. Ben daar erg druk mee geweest.
En een geld dat het heeft gekost. Maar ze is er bovenop gekomen.
Daarna speelde mijn ziekte enorm op, moest veel zware medicatie spuiten.
Weerstand zo laag geworden dat ik een zware griep kreeg.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ga nu weer iedere dag een stuk beter.
Ben ik gelijk weer een stuk dankbaarder voor het hebben van een gewone dag
Mooi zou, houden zo hequote:
Ja ups en downs, maar daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende kan een mens toch hebben met het lijf.
Fijn dat je nu weer wat aan het opknappen bent
De kleine ongemakken van het leven zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ups en downs, maar daar weet jij alles van
Ik doe mijn best. Komt wel goed. Denk dat ik morgen even een vrije dag moet nemen. Net zoals vandaagquote:Op woensdag 29 januari 2025 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zou, houden zo he
Ziek geweest, maar begin weer op te krabbelen
Dank jequote:Op woensdag 29 januari 2025 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best. Komt wel goed. Denk dat ik morgen even een vrije dag moet nemen. Net zoals vandaag
Sterkte meid. War vervelend dat je ziek bent geweest. Rustig aan jij
Heel vervelend Dotteke en zeker omdat je dan ook niet kan slapen en dan ook geen voldoende rust hebt. Dat maakt het al zo vermoeiend.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een nadeel, kan tegen heel weinig medicijnen.
Maar goed volgens mij is de genezing ingezet.
Dank jequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heel vervelend Dotteke en zeker omdat je dan ook niet kan slapen en dan ook geen voldoende rust hebt. Dat maakt het al zo vermoeiend.
Heb je weleens de hoesttabletten geprobeerd van het Kruidvat. Die mag je zowat bij elk ander medicijn gebruiken.
Mijn vader had longemfyseem en gebruikte dat dagelijks zodat hij zijn slijm los kon hoesten en dat hielp echt heel goed. Ik gebruik het ook altijd als ik een heel erge verkoudheid of griep heb en ga er ook goed op.
Beterschap Dotteke..
Die maken het slijm los zodat je het op kan hoesten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nee niet geprobeerd. Ik hoest al genoeg zonder tabletten.
Zijn dat tabletten die het hoesten opwekken of zo?
O dat heb je ook in drankjes dat ken ik welquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die maken het slijm los zodat je het op kan hoesten.
Je moet er een dag of wat van onder invloed komen en dan voel je gelijk verlichting.
Bij mijn vader werkte het echt heel goed en bij mij ook. Zijn doosjes van 30 st en ik begin de eerste dag met om de drie uur twee pilletjes te nemen en de dagen daarna neem ik er twee om de vier uur. Echt de moeite waard om te proberen.
Kruidvat Broomhexine Hcl 8mg Hoesttabletten
Ik moet er wel bijzeggen dat het wel specifiek die van het Kruidvat zijn die ik gebruik. Van een ander merk of in drankjes heb ik nooit gebruikt dus weet niet of die dan ook hetzelfde effect hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb je ook in drankjes dat ken ik wel
Ik ga wel even kijken van de weekquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet er wel bijzeggen dat het wel specifiek die van het Kruidvat zijn die ik gebruik. Van een ander merk of in drankjes heb ik nooit gebruikt dus weet niet of die dan ook hetzelfde effect hebben.
Baat het niet dan schaadt het nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken van de week
Nou ja zeg. Dit is toch niet normaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Ebinas het volgende:
ff klagen.
Sinds vanochtend zitten 65 appartementen zonder warm water en verwarming (blokverwarming)
Voor 17:00 zou alles weer werken.
Om 16:00 nog niets, ik ga even kijken of ik een Feenstra auto zie. Nee hoor.
Ff bellen. Sorry de melding is niet verder opgepakt, we weten niet of het vandaag nog gaat lukken.
![]()
![]()
Dat weet diegenen aan de telefoon natuurlijk niet (zegt hijquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dit is toch niet normaal
Hoe zo de melding is niet verder op gepakt?
En dat is bij alle 65 apartementen lekker danquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet diegenen aan de telefoon natuurlijk niet (zegt hij).
Gelukkig is het buiten niet heel koud, maar het koelt nu toch wel erg af in huis.
I
Ja, we hebben 2 appartementen blokken. In het andere zit het ketelhuis, maar we zitten allemaal daarop.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat is bij alle 65 apartementen lekker dan
NOu ben je mooi klaar mee dan. Heb je ook niet iets van een electrisch kacheltje?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, we hebben 2 appartementen blokken. In het andere zit het ketelhuis, maar we zitten allemaal daarop.
Nee, dus dat wordt heel vroeg naar bedquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ben je mooi klaar mee dan. Heb je ook niet iets van een electrisch kacheltje?
ALs je hier in de buurt had gewoond had ik je er een gebracht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, dus dat wordt heel vroeg naar bed
DIt mag wel hier heeft niets met de streams te makenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:45 schreef Clasientje het volgende:
Net ff naar de Mac gereden heerlijk een big mac menutje eten en mikshake aardbei heerlijk eventje.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[b]ALs je hier in de buurt had gewoond had ik je er een gebracht.[/b]
Vind het schandalig met dit weer mensen in de kou laten zitten
Feenstra heeft toch een 24/7 storingsdienst?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:34 schreef Ebinas het volgende:
ff klagen.
Sinds vanochtend zitten 65 appartementen zonder warm water en verwarming (blokverwarming)
Voor 17:00 zou alles weer werken.
Om 16:00 nog niets, ik ga even kijken of ik een Feenstra auto zie. Nee hoor.
Ff bellen. Sorry de melding is niet verder opgepakt, we weten niet of het vandaag nog gaat lukken.
![]()
![]()
Ja klopt, maar blokverwarming is weer niet standaard en kan niet iedereen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Feenstra heeft toch een 24/7 storingsdienst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |