Oh doen ze dat daarvoor? Wel slim ja. Ik zie dat hier ook veel gedurende de winter, vroeg me al af waarom.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Of hij doet er overnachten. Doen ze ook vaker in koude periodes. Zie ze hier ook regelmatig erin/eruit gaan
Hoe kan ze dan nu verbranden, waar, welk lichaamsdeel? Of lopen jullie in de winter ook naakt?quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ze is echt extreem gevoelig daarvoor. Mijn zoontje heeft ook rood haar, maar lijkt vooralsnog iets minder gevoelig te zijn. Wel ook hele lichte huid, dus altijd goed opletten, smeren vanaf het voorjaar natuurlijk... Maar die is afgelopen weekend niet verbrand gelukkig.
Ja! Vrieskou en zonquote:Op maandag 3 februari 2025 11:45 schreef MissHobje het volgende:
En weer een prachtige zonnige dag, waarom kan dit niet altijd zo zijn in de winterzalig!!!
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan nu verbranden, waar, welk lichaamsdeel? Of lopen jullie in de winter ook naakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar vaker zoquote:Op maandag 3 februari 2025 11:45 schreef MissHobje het volgende:
En weer een prachtige zonnige dag, waarom kan dit niet altijd zo zijn in de winterzalig!!!
Zelfs dat hebben wij niet tochquote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Was het maar vaker zo
Zeeklimaat, hè
Ja mag van mij nog tot eind maart duren hoor en dan bam lente.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja! Vrieskou en zonHeerlijk! Zo hoort winter te zijn
Gezicht en in de hals een beetjequote:Op maandag 3 februari 2025 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe kan ze dan nu verbranden, waar, welk lichaamsdeel? Of lopen jullie in de winter ook naakt?
Hopelijk heel weinig.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat hier van overblijft over pak 'm beet 10 dagen.
Vandaag is de start een stuk grijzerquote:Op maandag 3 februari 2025 18:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Echt zalig vandaag. Dit is wel hoe ik de winter het liefste zie. Alles in de ochtend prachtig bevroren en rijp op de bomen, een schitterende zonsopkomst, koud weer maar wel met een lekker zonnetje erbij, genieten
Het was prachtigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:52 schreef dick_laurent het volgende:
Het blijft mooi he. Volgens mij hebben jullie voor NLse begrippen de afgelopen dagen best wel top winter weer. Helder, regelmatig zon en toch vrij koud met op sommige plekken matige vorst in de nacht.
En op weerwoord zaten ze gister praktisch weer massaal in mineur dat het weer een "enorme gemiste kans" was en "zoveel kouder had kunnen zijn"Wat verwachten mensen daar joh. Het is nog steeds Nederland he, geen Novosibirsk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |