abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216440477
Dit kan niet
Jack does it in real time...
pi_216440530
Gaat zondag nog steeds een snoozefest worden, maar voor de voorpret is dit erg leuk.
The owls are not what they seem
pi_216440549
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Gaat zondag nog steeds een snoozefest worden, maar voor de voorpret is dit erg leuk.
De Belgische media gaat de komende dagen he-le-maal los met het ophypen van HET DUEL. Om vervolgens te zien dat Matje in Lievin binnen 5 minuten al vertrokken is en met 2 minuten voorsprong wint.
pi_216440627
Het is toch alleen maar mooi dat ie meedoet _O_ In het slechtste geval wordt het even saai als zonder Wout
pi_216440708
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Is een extra time cross al aangekondigd? :9
  Redactie Sport zondag 26 januari 2025 @ 19:05:30 #192
451829 crew  H.Vviv
pi_216440849
Van Aert zal wel vanaf startrij 4 mogen starten. Geluk is dat het een vrij lange start is wat ook nog heuvelop loopt.
pi_216440854
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:29 schreef DeeBee het volgende:
Dit kan niet
Het kan wel. Het wegseizoen is een week later, en ik vond het eerder vreemd, dat het meedoen aan een WK-wedstrijd het verloop van het seizoen zou gaan bepalen.
Als je daarin gelooft, dan hou je jezelf voor de gek.

Overigens denk ik dat Wout zelf zich inmiddels met zijn 30 jaar levenservaring niet meer drukt maakt. De hele Belgische pers is nu weer een week bezig, maar ik denk dat Wout zich zoveel mogelijk afzijdig gaat houden.
En volgende week zondag dan ziet hij wel. Hij gaat niet zoals de Belgen vandaag in de eerste ronde wachten met de koers, totdat Mathieu weg zal gaan.

Voor wie dit nieuws het meest sneu is, is voor Vanthourenhout. Hij reed vandaag een puike race, en is oververdiend de winnaar van het wereldbekerklassement, maar niemand in België slaat daar acht op.
  Redactie Sport zondag 26 januari 2025 @ 19:14:49 #194
451829 crew  H.Vviv
pi_216440959
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef Idisrom het volgende:
Het kan wel. Het wegseizoen is een week later, en ik vond het eerder vreemd, dat het meedoen aan een WK-wedstrijd het verloop van het seizoen zou gaan bepalen.
Denk niet dat het wegseizoen een week later is, maar gewoon te maken heeft met de kalendercyclus. In het verleden was het openingsweekend ook weleens de eerste zaterdag van maart. Vooral het WK veldrijden valt wat eerder dan de afgelopen jaren.
pi_216441004
quote:

[..]

Overigens denk ik dat Wout zelf zich inmiddels met zijn 30 jaar levenservaring niet meer drukt maakt. De hele Belgische pers is nu weer een week bezig, maar ik denk dat Wout zich zoveel mogelijk afzijdig gaat houden.
En volgende week zondag dan ziet hij wel. Hij gaat niet zoals de Belgen vandaag in de eerste ronde wachten met de koers, totdat Mathieu weg zal gaan.

Voor wie dit nieuws het meest sneu is, is voor Vanthourenhout. Hij reed vandaag een puike race, en is oververdiend de winnaar van het wereldbekerklassement, maar niemand in België slaat daar acht op.
Ik denk dat Deebee meer het toneelstukje bedoeld door 10 keer te zeggen dat je echt niet mee doet, om vervolgens 1 week van te voren aan te geven dat je toch wel mee gaat doen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zondag 26 januari 2025 @ 19:24:24 #196
451829 crew  H.Vviv
pi_216441050
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:08 schreef Szura het volgende:
Ach Jens Adams

En bij de meisjes geen Verdonschot?
Misschien toch nog hoop voor Adams.

twitter
pi_216441060
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:05 schreef H.Vviv het volgende:
Van Aert zal wel vanaf startrij 4 mogen starten. Geluk is dat het een vrij lange start is wat ook nog heuvelop loopt.
Stelling: Uit solidariteit moet Mathieu ook op rij 4 starten
pi_216441545
quote:

[..]

Ik ging er eigenlijk vanuit dat het clashte met een trainingskamp van Visma.
pi_216441830
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Stelling: Uit solidariteit moet Mathieu ook op rij 4 starten
8ste rij!
pi_216441864
Erg leuk.
pi_216442237
Heel erg leuk.
pi_216442259
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 19:19 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik denk dat Deebee meer het toneelstukje bedoeld door 10 keer te zeggen dat je echt niet mee doet, om vervolgens 1 week van te voren aan te geven dat je toch wel mee gaat doen.
Ik doel vooral op dit.

En ook het oneindige geneuzel en gescherm met een wetenschappelijke detail aanpak van figuren als prof. dr. ir. Heijboer en dan nu toch ineens de planning om gooien. _O-

Het is overigens leuk dat Wout 'gewoon' mee komt doen, maar al die heisa eromheen...
Jack does it in real time...
pi_216442316
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:43 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Ik doel vooral op dit.

En ook het oneindige geneuzel en gescherm met een wetenschappelijke detail aanpak van figuren als prof. dr. ir. Heijboer en dan nu toch ineens de planning om gooien. _O-

Het is overigens leuk dat Wout 'gewoon' mee komt doen, maar al die heisa eromheen...
Misschien is het voor Van Aert wel beter als het allemaal iets minder perfectionistisch gaat en hij iets meer ruimte neemt om ook zelf keuzes te maken. De druk op hem in het voorjaar is ook bijna onmenselijk.
pi_216442380
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:46 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Misschien is het voor Van Aert wel beter als het allemaal iets minder perfectionistisch gaat en hij iets meer ruimte neemt om ook zelf keuzes te maken. De druk op hem in het voorjaar is ook bijna onmenselijk.
Precies, pakken wat je pakken dan. Als het een Dendermonde-achtig parcours is, dan kan die het Mathieu zeker lastig maken.

Om nou alles alleen maar te zetten op Vlaanderen en Roubaix, waar die ook geen topfavoriet zal zijn, is gewaagd.
pi_216446350
quote:

[..]
Ik doel vooral op dit.

Helemaal eens. Vermoeiende act weer van Visma.
pi_216446561
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 27 januari 2025 @ 08:55:20 #207
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216446665
quote:

[..]
Ik doel vooral op dit.

Mind you, dit is dezelfde renner die een hele heisa maakte van het wel of niet rijden van een klassement in fucking Algarve omdat het zijn voorjaar zou kunnen aantasten.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_216504730
Wereldbekerjaaroverzicht 2024–25

quote:
Van Antwerpen tot Hoogerheide: 11 manches lang streden de veldrijders door weer en wind, modder en zand voor de eindzege in de wereldbeker. Mathieu van der Poel reed en won 5 manches, Thibau Nys en Wout van Aert pikten ook hun zege mee en Michael Vanthourenhout kroonde zich voor het eerst tot primus in dit klassement.
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 1 februari 2025 @ 15:11:25 #209
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_216507790
M. Bakker doet ook mee, moet ineens aan Boney M denken.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_216537658
quote:
Nieuw zijn de tribunes die langs het parcours zullen verrijzen, waar toeschouwers voor een staplaats kunnen opteren. Ook op andere plekken langs de WK-omloop staan supporters op verhoogde plekken. Ook zal er een arena uit de grond worden gestampt, waar aan de ene kant Nederlandse supporters plaats kunnen nemen en aan de andere kant de Belgische veldritliefhebbers.

Dit zal zorgen voor een voetbalbelevenis in de cross, waar thuis- en uitsupporters tegenover elkaar zitten. De veldrijders rijden – als een soort gladiatoren – door deze arena. Op deze manier kan de organisatie de toeschouwers ook een perfect uitzicht bieden over het parcours. Diverse bruggen zullen zorgen voor een vlotte publieksstroom.

Celebrity Cross
De organisatie zal later dit jaar meer van zijn plannen bekendmaken, die van het WK veldrijden ‘een evenement als nooit tevoren’ zullen maken. Zo komt er onder meer een Celebrity Cross tussen bekende Vlamingen en Nederlanders. “Deze wereldkampioenschappen zullen de boeken ingaan als een ongeëvenaard feest voor diehard cyclo-crossfans, nieuwe supporters, families, zakelijke relaties en – last
but not least – de Hulstenaren en Zeelanders”, klinkt het.

Nee dit kan toch niet Johan..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_216538017
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:44 schreef franklop het volgende:

[..]
Waarom zou je een voetbalbelevenis naar andere sporten willen halen? -O-
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_216539847
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 18:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Waarom zou je een voetbalbelevenis naar andere sporten willen halen? -O-
Krijgen we straks de VAR als Fem Lucinda weer in de boarding rijdt. Dit moeten we niet willen nee
pi_216540283
Dit klinkt echt extreem kut.
The owls are not what they seem
  maandag 3 februari 2025 @ 20:18:23 #214
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_216540319
Hulst ligt 16m boven zeeniveau. Gaat dat nog lukken in een jaartje?
pi_216544593
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:44 schreef franklop het volgende:

[..]
Een keer per jaar Diegem is meer dan genoeg.
pi_216544637
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 10:01 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Een keer per jaar Diegem is meer dan genoeg.
Ja. Dat ze in Hulst beter wat voor nieuwelingen organiseren of zo in plaats van deze onzin.

Op de weg zie je het ook steeds meer. Allerlei onzinnige wedstrijden in plaats van gewoon wedstrijden voor nieuwelingen en junioren.
pi_216557754
quote:
Corné van Kessel zegt het veldrijden vaarwel: “Nooit durven dromen dat ik dit verhaal zou kunnen schrijven”

Corné van Kessel (33) is bezig aan zijn laatste weken als professioneel veldrijder. De renner van Deschacht-Hens-FSP houdt het na de Internationale Sluitingsprijs Oostmalle (23 februari) voor bekeken, zo geeft de Nederlander aan.

Van Kessel bracht het nieuws via zijn sociale media naar buiten. “De beslissing is genomen, ik ben aan mijn laatste weken als crosser bezig. Ik stop er mee! Op mijn 7 jaar ben ik mogen beginnen met koersen en 12 jaar heb ik profwielrenner mogen zijn. Ik heb elke cross alles gegeven maar het is tijd om dit hoofdstuk af te sluiten. Een hoofdstuk met heel veel mooie herinneringen!”

“Ik heb van mijn hobby mijn beroep kunnen maken. Nooit durven dromen dat ik dit verhaal zou kunnen schrijven! Ik heb vele A-crossen gereden, aan de start gestaan in verschillende landen voor de wereldbekers en 15 keer het wereldkampioenschap mogen rijden.”

Met zeven zeges doorheen zijn loopbaan valt Van Kessel geen veelwinnaar te noemen. Desalniettemin is de Nederlander uitgegroeid tot een gerespecteerde vaste waarde in het veldrijden. Vorige week eindigde hij op de 29e plaats op het WK, op het Nederlands kampioenschap kwam Van Kessel in januari als zesde over de streep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')