Fish and Chipsquote:
Eerder Fish en Ryegrass.quote:
Ze kunnen nog gewoon tweede worden ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was elke rit wel geweest
Al versnellen ze wel nu
Van een vormcrisis naar 3x wereldrecord binnen 2 maanden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:31 schreef Faraday01 het volgende:
@:wimderon, Koss was er op tijd bij en daarmee is de samenwerking met Conconi ook onder radar gebleven bij het grote publiek.
Jilek gaat zich op er op deze manier ook tussen schaatsen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Zes Nederlanders in de top-10 aller tijden op de 10km, maar nul in de top-4
Jilek, die kent u nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké wie is Jilek en hoe wordt die gozer in zo'n tijd tweede.
Ik moet dit echt weer vaker gaan kijken. Behalve dat dit bijna nooit meer is.
Ik wilde net zeggen: Kon dat maar.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Jilek is een schaatser uit Tsjechie! Hij is nog maar een junior dus doet nog niet heel lang mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja de Nederlandse hegemonie is wel al even verleden tijd, dat had ik al wel begrepen. Jammer maar zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:40 schreef wimderon het volgende:
ZUUR VOORSNELLINK
dat deze twee mannen elkaar hebben kunnen opzwepen. Terwijl Snellink een ideale rit tegen Huizinga had.
Met een liter bloed minder in je lichaam schaatst het ook wat lastiger.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van een vormcrisis naar 3x wereldrecord binnen 2 maanden.
Die moeten ze de schaatslicentie afpakkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Bosker laatste met 13.06, mijn hemel. Power creep.
Dat is toch niet onverwacht? De vleesgeworden middelmatigheid..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Bosker laatste met 13.06, mijn hemel. Power creep.
Ik bedoel meer, bizar dat je met zo'n tijd tegenwoordig laatste wordt. Voor mijn gevoel kon je een paar jaar geleden nog wel aankomen met 13.06.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die moeten ze de schaatslicentie afpakken
Laffe hond: jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef Felagund het volgende:
Stelling: van der Poel is een laffe hond en moet onmiddellijk terugkeren bij het schaatsen.
[poll=8391]
Mathieu doet dit met een gebroken rib.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:45 schreef Felagund het volgende:
Stelling: van der Poel is een laffe hond en moet onmiddellijk terugkeren bij het schaatsen.
[poll=8391]
Het was totaal niet spannend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 22:46 schreef pietkanarie het volgende:
Ah, niet gezien… mooie ritten gemist dus.
Maar leuk dat de 10 km inmiddels weer spannender is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |