abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216455068
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als de maatschappij er niet voor wilt dokken heeft het dan wel bestaansrecht? Blijkbaar moet het met dwang vanuit de staat.
Zoals onderwijs.

Een priveschool kost al gauw twintigduizend euro per jaar.
pi_216455349
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 21:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Zoals onderwijs.

Een priveschool kost al gauw twintigduizend euro per jaar.
Je hebt als priveschool geen bestaansrecht als het niet beter is geregeld dan openbare scholen.

Onderwijs vind ik prima om wat voor te betalen maar daar wordt echt absurd veel geld uitgegeven aan ondoelmatige schadelijke Bullcrap heb ik de indruk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216456588
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als de maatschappij er niet voor wilt dokken heeft het dan wel bestaansrecht? Blijkbaar moet het met dwang vanuit de staat.
Je bent echt behoorlijk van het padje af.
En het "wil", niet "wilt".

Maar nogmaals: niet relevant hier: start een apart onderwerp hiervoor.
pi_216456648
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hebt als priveschool geen bestaansrecht als het niet beter is geregeld dan openbare scholen.

Onderwijs vind ik prima om wat voor te betalen maar daar wordt echt absurd veel geld uitgegeven aan ondoelmatige schadelijke Bullcrap heb ik de indruk.
Ok. Misschien klopt je indruk niet. Stel eens geïnteresseerde vragen hierover aan iemand die in het onderwijs werkt om van je onderbuikgevoel af te komen. :Y
pi_216456762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:13 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je bent echt behoorlijk van het padje af.
En het "wil", niet "wilt".

Maar nogmaals: niet relevant hier: start een apart onderwerp hiervoor.
Het bovenste wat er staat is hoe het werkt.

Voor zover ik weet mag wilt in die context al een jaar of 20.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_216456775
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:30 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ok. Misschien klopt je indruk niet. Stel eens geïnteresseerde vragen hierover aan iemand die in het onderwijs werkt om van je onderbuikgevoel af te komen. :Y
Wat een absoluut kut antwoord, je zegt niks. Werk je zelf in het onderwijs? Waarom ben je dan niet inhoudelijk?

Werk je niet in het onderwijs? Zou je dan niet even bij iemand in het onderwijs vragen om van je onderbuikgevoel af te komen?

Huiswerk:

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 13% gewijzigd door ludovico op 28-01-2025 08:55:04 ]
pi_216457437
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:49 schreef ludovico het volgende:
Wat een absoluut kut antwoord, je zegt niks. Werk je zelf in het onderwijs? Waarom ben je dan niet inhoudelijk?
Ja, ik werk in het onderwijs, en nee, op de opmerking "daar wordt echt absurd veel geld uitgegeven aan ondoelmatige schadelijke Bullcrap" kan ik geen gericht inhoudelijk antwoord geven. Gek hé. Mijn glazen bol geeft ERROR als ik probeer te achterhalen wat je daar precies mee bedoelt.

Maar open er een topic over met gerichte vragen en claims, en dan wil ik daar best in reageren :Y

En dank voor je huiswerk. Ik ben onlangs zelf nog door Ad Verbrugge geïnterviewd bij de Nieuwe Wereld, en daar hebben we het buiten de camera's ook nog kort over het onderwijs gehad.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:29:02 #108
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_216457450
Ach, iemand wil gewoon een mooie helm voor op zijn fatbike...
pi_216457503
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:27 schreef Haushofer het volgende:
Ja, ik werk in het onderwijs, en nee, op de opmerking "daar wordt echt absurd veel geld uitgegeven aan ondoelmatige schadelijke Bullcrap" kan ik geen gericht inhoudelijk antwoord geven. Gek hé. Mijn glazen bol geeft ERROR als ik probeer te achterhalen wat je daar precies mee bedoelt.
Tjah dan ben je niet op de hoogte de uitgaven aan onderwijs en het uitermate treurige resultaat. Kosten aan onderwijs en kwaliteit lijken invers gecorreleerd.

quote:

En dank voor je huiswerk. Ik ben onlangs zelf nog door Ad Verbrugge geïnterviewd bij de Nieuwe Wereld, en daar hebben we het buiten de camera's ook nog kort over het onderwijs gehad.
Ik zal het graag bekijken, heb je een linkje?
pi_216457522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah dan ben je niet op de hoogte de uitgaven aan onderwijs en het uitermate treurige resultaat. Kosten aan onderwijs en kwaliteit lijken invers gecorreleerd.
Nee, ik ben niet zo goed op de hoogte van mijn eigen werkveld, excuses daarvoor.

Veel huidige problemen in het onderwijs hebben trouwens niet eens direct met geld te maken, maar dat zul jij vast veel beter weten dan ik.

quote:
Ik zal het graag bekijken, heb je een linkje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_216457597
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Viesdik het volgende:
Kan ook echt alleen in Nederland.
In het Verenigd Koninkrijk is onlangs een gouden torque uit een gemeentemuseum gestolen.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:49:37 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216457634
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iedereen betaald voor iedereen middels belastingen, defacto.

Maar het blijft wel andermans geld, uitgegeven aan een andere belanghebbende.
Daar is men toch minder zorgvuldig mee en dat is dan toch ook economische schade. Dus dat moet je dan wel goed onderbouwen.

De vraag is dus zegmaar, kan het ook zonder?
Jeetje dat dat zomaar kan in Nederland.

Subsidies zijn een manier om doelen van maatschappelijk belang kunnen bereiken, en wij hebben als maatschappij nu eenmaal bepaald dat het belangrijk is dat kunst toegankelijk is voor een brede doelgroep en niet alleen voor diegenen die 'dE eChTe PrIJs' kunnen betalen.

Het is een grof schandaal! Stem PVV en maak een einde aan deze WAANZIN.
Huilen dan.
pi_216457635
Wat een amateurs.
Alleen de (nog overgebleven) hunebedden kunnen ze beschermen.

quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2025 13:22 schreef Socios het volgende:
Liep er geen nachtwacht rond?
Staat deze helm voor roemenie ook "emotioneel" niet gelijk aan de nachtwacht voor nederland, of valt dat mee?

[ Bericht 76% gewijzigd door BertV op 28-01-2025 10:55:08 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  dinsdag 28 januari 2025 @ 10:56:30 #114
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_216457680
quote:
:D Baas _O_
Robert Moog died for our synths
pi_216457882
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jeetje dat dat zomaar kan in Nederland.

Subsidies zijn een manier om doelen van maatschappelijk belang kunnen bereiken, en wij hebben als maatschappij nu eenmaal bepaald dat het belangrijk is dat kunst toegankelijk is voor een brede doelgroep en niet alleen voor diegenen die 'dE eChTe PrIJs' kunnen betalen.

Het is een grof schandaal! Stem PVV en maak een einde aan deze WAANZIN.
Het enige doodlogische verhaal in deze is dat men zorgvuldig dient te zijn met belastinggeld.
Dat jij denkt dat je daarvoor PVV moet stemmen om die gedachte te hebben is wel een treurige uiting van jouw intellect.
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:32:45 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216457936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het enige doodlogische verhaal in deze is dat men zorgvuldig dient te zijn met belastinggeld.
Niemand beweert het tegendeel, maar heel goed dat je me daar nog even aan herinnert.

quote:
Dat jij denkt dat je daarvoor PVV moet stemmen om die gedachte te hebben is wel een treurige uiting van jouw intellect.
Huh?
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 januari 2025 @ 11:40:54 #117
284411 crew  heywoodu
pi_216457978
Is er eigenlijk nog nieuws omtrent de gestolen archeologische topstukken?
  dinsdag 28 januari 2025 @ 11:42:24 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216457987
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Is er eigenlijk nog nieuws omtrent de gestolen archeologische topstukken?
Boeie.

Laten we het vooral hebben over hoe men niet zorgvuldig omgaat met belastinggeld door kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek.
Huilen dan.
pi_216458031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 10:49 schreef BertV het volgende:
Wat een amateurs.
Alleen de (nog overgebleven) hunebedden kunnen ze beschermen.
[..]
Staat deze helm voor roemenie ook "emotioneel" niet gelijk aan de nachtwacht voor nederland, of valt dat mee?

Zal allemaal wel meevallen, dan zou dat ding nooit uitgeleend worden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216458055
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:48 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zal allemaal wel meevallen, dan zou dat ding nooit uitgeleend worden
Ja, dat dacht ik ook, al zal nederland wel de naam hebben (gehad) dat we de boel hier op orde hadden.

Het lijkt me dat de nachtwacht niet uitgeleend wordt aan roemenie.

https://www.telegraaf.nl/(...)-wij-niet-accepteren

Ok Drenthe, game over, stuur de hunnebedden!

[ Bericht 19% gewijzigd door BertV op 28-01-2025 12:04:18 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_216458402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 11:51 schreef BertV het volgende:

[..]
Ja, dat dacht ik ook, al zal nederland wel de naam hebben (gehad) dat we de boel hier op orde hadden.

Het lijkt me dat de nachtwacht niet uitgeleend wordt aan roemenie.

https://www.telegraaf.nl/(...)-wij-niet-accepteren

Ok Drenthe, game over, stuur de hunnebedden!
Roemenië moet niet zeuren. Zou me niet eens verbazen als er ‘gewoon’ een Roemeense boevenbende achter de roof zit :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  dinsdag 28 januari 2025 @ 12:53:45 #122
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216458609
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 08:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het bovenste wat er staat is hoe het werkt.

Voor zover ik weet mag wilt in die context al een jaar of 20.
Schrijf je ook ‘hij kant’?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216458837
Roemenen nu:

dinsdag 28 januari 2025 @ 13:20:15 #124
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216458884
Trek die domme Nederlanders helemaal leeg _O_
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216458979
Dit soort dingen geburen ook gewoon op klaarlichte dag helaas, zoals een aantal jaar geleden bij de diefstal van de Monstrans uit Museum Catharijneconvent in Utrecht. Voor zover ik zo snel kan nalezen, was dat wel puur om het geld. De Monstrans werd overigens na drie weken beschadigd teruggevonden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nt-12610407-a1304978
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')