22 jaar hier!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef goed_volk het volgende:
Wanneer je al meer dan 10 jaar op FOK! zit.
Neu, dit is mijn 2e account eigenlijk. Ik zit er inmiddels ook al 21 jaarquote:
Hier hadden we het al door.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
- Als je geen van de artiesten in de hitparade kent
Da’s het begin van het einde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:48 schreef Jordy-B het volgende:
Een paar weken geleden betrapte ik mezelf erop dat ik mijn arm strekte om iets te kunnen lezen...
Ik wist het ook niet. Het bestaat zelfs niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:57 schreef Managarm het volgende:
- Je vreselijk boos wordt over Tetrapack Hollandaise
Wat is dat?
Jawel, Hollandaise in kartonverpakking. Tetrapack is eigenlijk producent vd verpakkingsmachines.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Het bestaat zelfs niet.
Dat is Tetrapak.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, Hollandaise in kartonverpakking. Tetrapack is eigenlijk producent vd verpakkingsmachines.
Als ik jou was zou ik maar even naar de huisarts gaan, want dit is in het algemeen pertinent niet het geval.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
en een lichaamsdeel waarvan je juist wel wil dat het stijf wordt, niet meer stijf wordt.
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:37 schreef Managarm het volgende:
Als je denkt dat 1990 20 jaar geleden is.
Maak je maar geen zorgen, ik krijg hem nog goed stijf.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:29 schreef Vincent_student het volgende:
Als ik jou was zou ik maar even naar de huisarts gaan, want dit is in het algemeen pertinent niet het geval.
Waarom kom je dan met die onzin?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik krijg hem nog goed stijf.
En dan heb ik het niet over mijn nek.
Je moet niet alles zo serieus nemen.quote:
* Jan_Onderwater kijkt omhoog en wijst naar ToTquote:Op zondag 26 januari 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
"het belangrijkste is dat je raakt"
Moet zijn "het belangrijkste is dat U raakt "
Als je geen idee hebt wie dat is maar wel John Steed en Emma Peel kent.quote:Op zondag 26 januari 2025 09:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
- Je op de radio John Peel mist,
John Peel was een legendarische DJ van de BBC die tussen 1967 en 2004 als geen ander volledig onbekende bands bekend maakte. Ze speelden live in de studio en de opnames daarvan zijn uitgebracht onder de naam John Peel Sessionsquote:Op zondag 26 januari 2025 12:15 schreef 215 het volgende:
[..]
Als je geen idee hebt wie dat is maar wel John Steed en Emma Peel kent.
quote:Op maandag 27 januari 2025 13:10 schreef golfer het volgende:
- Als je geen van de artiesten in de hitparade kent en dat je dat geen bal interesseert
klopt
- Als je 2 dagen nodig hebt om weer oké te zijn na een avond doorzakken
ik zak niet meer door
- Alles je pijn doet
klopt
- Opstaan om 08:00 is uitslapen, ook in het weekeinde
nee
- Als je als man alleen op vakantie gaat naar Thailand, of als vrouw naar Egypte, Tunesië of West-Afrika
nee
- Je hebt een neushaar/oorhaar scheerapparaat
klopt
- Je zoekt naar de bril die je op hebt
nee
- Wat?
wat?
- Als de kapper als eerste je wenkbrauwen knipt
nee
- Wanneer je pis tabletten neemt
klopt
- Als je riem dichter bij je borsten zit dan je navel
nee
- Wanneer je testikels kunnen bungelen
huh?
- Wanneer je over vissen hebt terwijl je je prostaat gecheckt wordt
nee
- Wanneer je kleinkinderen gaan scheiden
Zo oud zijn ze nog niet
- Wanneer je in gulden denkt
soms
- Wanneer je weet wat een floppy disk is, een audiocassette, een VHS-bandje, een antwoordapparaat
klopt
- Als je het verschil kunt horen tussen een 14K4 modem en een 28K8 modem
nee
- Als je weet wat een prompt is
klopt
- Als je niet meer naar de bioscoop gaat omdat de Marvel-sjit je niet interesseert
klopt
- Als je de krant leest
klopt
- Als je de krant leest en je hoofd schudt en denkt, Heer, gooi hersenen uit de lucht, of stenen, het belangrijkste is dat je raakt
nee
- Je boodschappenlijstje is handgeschreven op papier
klopt
- Dat je kunt rekenen
klopt
- Dat je sauzen maakt en geen zakje of pakje open trekt
klopt
- Je AGV heerlijk vindt
zeker
Huh?
quote:Op zondag 26 januari 2025 09:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Idee achter dit topic was eerder "Jouw Aanvullingen" dan checklist
Ik voel me toch wel een beetje belegen nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
- Als je geen van de artiesten in de hitparade kent en dat je dat geen bal interesseert
Check
- Als je 2 dagen nodig hebt om weer oké te zijn na een avond doorzakken
Zak niet meer door
- Alles je pijn doet
Check
- Opstaan om 08:00 is uitslapen, ook in het weekeinde
Check
- Als je als man alleen op vakantie gaat naar Thailand, of als vrouw naar Egypte, Tunesië of West-Afrika
- Je hebt een neushaar/oorhaar scheerapparaat
Geen last van neushaar/oorhaar
- Je zoekt naar de bril die je op hebt
Heb geen bril (voorlopig nog niet iig)
- Wat?
Eh?
- Als de kapper als eerste je wenkbrauwen knipt
- Wanneer je pis tabletten neemt
Ik pis prima zonder pillen
- Als je riem dichter bij je borsten zit dan je navel
- Wanneer je testikels kunnen bungelen
Ik heb geen testikels
- Wanneer je over vissen hebt terwijl je je prostaat gecheckt wordt
Ik heb geen prostaat
- Wanneer je kleinkinderen gaan scheiden
Ik heb geen (klein)kinderen
- Wanneer je in gulden denkt
Check
- Wanneer je weet wat een floppy disk is, een audiocassette, een VHS-bandje, een antwoordapparaat
Check
- Als je het verschil kunt horen tussen een 14K4 modem en een 28K8 modem
Ik weet hoe een modem klinkt maar ik weet niet of ik het verschil tussen die twee kan horen
- Als je weet wat een prompt is
Check
- Als je niet meer naar de bioscoop gaat omdat de Marvel-sjit je niet interesseert
Ik vind al jaren dat er geen films draaien waar ik voor naar een bioscoop zou gaan
- Als je de krant leest
Check
- Als je de krant leest en je hoofd schudt en denkt, Heer, gooi hersenen uit de lucht, of stenen, het belangrijkste is dat je raakt
Check
- Je boodschappenlijstje is handgeschreven op papier
Ik doe niet zo aan boodschappenlijstjes
- Dat je kunt rekenen
Beter als de meesten tegenwoordig
- Dat je sauzen maakt en geen zakje of pakje open trekt
Ik ben niet zo sauserig
- Je AGV heerlijk vindt
Geen idee eigenlijk
Waarom zou ik daar boos over moeten worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karper diem, vis van de dag
‘…wat kan ik nog meer ff doen.’quote:Op zondag 26 januari 2025 09:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Je wordt oud wanneer
- je de grappen van Godfried Bomans begrijpt
- je wat laat vallen, bukt op het op te rapen en je denkt, nu ik hier tocht gebukt sta, wat kan ik nog meer ff doen.
- je de wasmachine kan bedienen zonder App
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |