SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De linkjes werken gewoon, in Safari.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:39 schreef kree het volgende:
[..]
even tussendoor. hadden jullie zo iets zelfde gister of andere keer?
melden even hier dan
Danny in FB / YouTube "in-line" werken niet meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, kinderen barsten van de energie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar keer ja, en vanmorgen waren ze ook goddeloos vroeg wakker, de hele tijd rond aan het stampen op de houten vloer op zolder en luidkeels lol aan het maken.
De buren aan beide kanten zullen ook wel blij geweest zijn.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Aldus een oude manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie. Echt ongelooflijk.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.![]()
![]()
Ja nee ja, okéquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, de koffie is alweer op. Even nieuwe zetten ☕️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik had een paar paterkes gehapt en werd een paar keer wakker omdat ze weer naar de wc moesten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie.
Als je wat ouder bent en je bent bijvoorbeeld de vijftig gepasseerd, dan wil je toch wel wat meer rust en uitslapen.![]()
En nu ff naar de supermarkt omdat ze afbakbroodjes met kruidenboter willen eten!Ik ben soms ook te goed.
![]()
Zoals Tot ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, kinderen barsten van de energie.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat hebben ze gedronken dan, dat ze zo vaak moesten? Chocomelk toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ik had een paar paterkes gehapt en werd een paar keer wakker omdat ze weer naar de wc moesten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Citroenlimonade, VEEL chocolademelk en waterquote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedronken dan, dat ze zo vaak moesten? Chocomelk toch?![]()
Tsja, jij bent gastheer, het is weekend dus ze verwachten service en verwennerij.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 08:59 schreef ToT het volgende:
En nu ff naar de supermarkt omdat ze afbakbroodjes met kruidenboter willen eten!Ik ben soms ook te goed.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaat @:Gebrokenglas uit van zichzelf
Voelt hij zich een oude man
quote:![]()
* gebrokenglas beroept zich op zijn zwijgrecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaat @:Gebrokenglas uit van zichzelf
Voelt hij zich een oude man![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?Do what you love, love what you do!![]()
oke als basis lijn hoewel ook neit altijd mee eens.quote:
maar dat vroeg ik niet, hoeveel verschil in jullie leeftijd?Do what you love, love what you do!![]()
Met wie?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
oke als basis lijn hoewel ook neit altijd mee eens.
maar dat vroeg ik niet, hoeveel verschil in jullie leeftijd?![]()
Je bedoelt leeftijdsverschil? Dat verschilt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef kree het volgende:
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De mijne is niet eens thuis gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zaterdagochtend je dochter naar de crea cursus hebben bolk.
De vraag stellen is de vraag beantwoorden: wat vind je zelf?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
wat ok is als met partner enzo. dat verschil.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja lastig om daar een precies getal op te zettenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
wat ok is als met partner enzo. dat verschil.![]()
Eigenlijk is het wat maatschappelijk geaccepteerd wordt, en dat verschilt per cultuur en per land. Tsja.
Ik ga geen getal noemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owh voor wie dat weten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag stellen is de vraag beantwoorden: wat vind je zelf?
ik trek er niet te hard aan eigenlijk. maar mss ook omdat er nooit wat van kwam.
maar ik kan wel tegen een leeftijdsverschil. maar hangt beetje af op welke leeftijd dat speelt denk?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal dr zo naar huis sturenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mijne is niet eens thuis gekomen![]()
![]()
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mijne is niet eens thuis gekomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?![]()
![]()
en voor wie nog meer weten
vergis je niet over meid waar ik zo verdriet van had die kwam er aantal jaar na, mss iets te jong was daarvoor. maak. twijfel wel eigenlijk. had dr keihard moeten doen enzo wss. maargoed afgehouden maar.Do what you love, love what you do!![]()
ja wel waar. naja mss was het beter zo, denk ook voor die meid enzo. nam de verstandige keuze geestelijk iig. de rest was er tegen.quote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat is acceptabel voor wat?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:02 schreef kree het volgende:
of wacht ging over leeftijd. haha dan een vraag aan jullie allemaal en ben dan benieuwd naar vrouwen maar ook mannen. wat is acceptabel nog dan?:')![]()
ja dat was beetje mijn vraag eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is acceptabel voor wat?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Acceptabel voor een partner. Nu 15 jaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat was beetje mijn vraag eigenlijk?
Verschil in leeftijd dus he
:')![]()
Telefoonnummer ook geblokkeerd?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel waar. naja mss was het beter zo, denk ook voor die meid enzo. nam de verstandige keuze geestelijk iig. de rest was er tegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
er zit nog wat in hoe oud zelf denk ik dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Acceptabel voor een partner. Nu 15 jaar
ik ben zelf eigenlijk best ok met leeftijdsverschillen? als het 10-20-30 is?
Nu schat ik rond de 10 wil ik nog. maar toch beetje daarbuiten? of heel lief en klik lijkt het me vreemd
maarja who cares het is de mensen van die alles beter weten? mss werkt t wel.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Zij is 15 jaar ouder dan ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
er zit nog wat in hoe oud zelf denk ik dan.
ik ben zelf eigenlijk best ok met leeftijdsverschillen? als het 10-20-30 is?
Nu schat ik rond de 10 wil ik nog. maar toch beetje daarbuiten? of heel lief en klik lijkt het me vreemd
maarja who cares het is de mensen van die alles beter weten? mss werkt t wel.:')![]()
Hoe ouder je wordt hoe groter het leeftijdsverschil met je partner kan zijn?
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gaat het nu nog over een dame voor Kree![]()
Man 3 KreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou niks mis mee wmb. maar zo zou ik het ook zeggen naar andere kant ervan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij is 15 jaar ouder dan ik.
als het liefde is? wie houd je tegen he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, gezellig bespreken tijdens de koffiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Man 3 Kree
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze is wel dichter bij jou dan bij mijquote:
ze is met de auto weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of ze ligt al uren in bed en heb je het niet gehoord?
Tenzij die ook in haar bed ligt
Moet ook iedereen lekker zelf weten denk ik dan, als de persoon in kwestie de volwassen leeftijd heeft moeten ze het lekker allemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel gezellig, gelukkig is dit de eerste keer dat we dit gesprek hier voerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gezellig bespreken tijdens de koffie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor zoals ik zei. wacht af, die is btw 1 jaar ouder als mij. maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
Man 3 KreeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel gezellig, gelukkig is dit de eerste keer dat we dit gesprek hier voeren
Bij een vriendje/vriendin geslapen?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze is wel dichter bij jou dan bij mij
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die daarvoor 3 jaar jonger
en daarvoor was beetje op randje enzo denk, hahaha dat scheelde wel 10 jaar. maar was toen 25 ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Over een week weet je waar ze geweest is want dan komt er een brief met een acceptgiro uit Leeuwarden?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Door de helft + 7 was de regel geloof ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is een open deur. Maar als je exacte getallen wil horen (zo van als je als man 40 jaar bent dan mag het zoveel jaar schelen), dat ga je hier niet krijgen. Iedereen vindt er weer wat anders van ook.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Niks. Ik ben gek op d'r.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou niks mis mee wmb. maar zo zou ik het ook zeggen naar andere kant ervan.
als het liefde is? wie houd je tegen he?:')![]()
Jepquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij een vriendje/vriendin geslapen?
Netjes een berichtje gedaan
Ze is ook 20 hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dan ga je dat krijgen, en fijn dat ze een berichtje doet. Zijn er genoeg die dat niet doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ze is ook 20 hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gezegd ook tegen dr?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gek op d'r.Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet waar ze isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een week weet je waar ze geweest is want dan komt er een brief met een acceptgiro uit Leeuwarden?
Ze heeft een app die ze aan heeft zodat we weten waar ze is
( dat is iets wat ze zelf wil, komt niet van ons )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lief.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ze is ook 20 hè
Ja dan staan ze al op eigen benen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoelaat mag je naar haar toe?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niks. Ik ben gek op d'r.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde dat als grapje opmerken inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet waar ze is
Ze heeft een app die ze aan heeft zodat we weten waar ze is
( dat is iets wat ze zelf wil, komt niet van ons )
Maar da's erg tof dat ze dat doet, locatie delen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Wil daar tussen 12 en 13 zijn. Maar doe rustig aan hoor. Eerst koffie.quote::')![]()
nouja? en dan. laat je niet druk maken door hier allemaal. gehehe haal me ff verhalen in gedachten waar ik toen voor uit gemaakt werd en dan valt het hier meequote:
gewoon zeggen en gaan ervoor als het liefde is, who caresDo what you love, love what you do!![]()
Waar zit je nu eigenlijk, is dat in je eigen woonplaats of elders?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wil daar tussen 12 en 13 zijn. Maar doe rustig aan hoor. Eerst koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ik zit in Utrecht. Woon zelf in Amersfoort dus in de buurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit je nu eigenlijk, is dat in je eigen woonplaats of elders?:')![]()
lessen skippen om bij vriendinnetje te zijn, zou doen. of heb gedaan wel eigenlijk.
Do what you love, love what you do!![]()
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht. Woon zelf in Amersfoort dus in de buurt.
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu
![]()
Ja meer dan 2 uur wegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu![]()
Maar ik vermaak me wel met boek en fok
En niks drinken indd
Dottiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is te doen, en naar Klodder moet je lang reizen>?
Doe je haar de groetjes en zeg haar dat ze het bier moet verstoppen omdat je het niet mag drinken nu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:25 schreef kree het volgende:
lessen skippen om bij vriendinnetje te zijn, zou doen. of heb gedaan wel eigenlijk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toch nog een greysie in de buurtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ze is met de auto weg.
Tenzij die ook in haar bed ligt![]()
![]()
O dat is wel een eindje. maar je hebt daarna leuke dingen dus te doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja meer dan 2 uur weg![]()
Maar ik vermaak me wel met boek en fok
En niks drinken inddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lieffiequote:
![]()
Ik heb het er voor overquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel een eindje. maar je hebt daarna leuke dingen dus te doen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over
Mooi manquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het er voor over![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Al was het 10 uur reizen![]()
![]()
![]()
![]()
denken jullie hoe vind ik iemand die beetje bij me past enzo (en hopelijk) nog geen kinderen heeft van mijn leeftijd en die nog wel beetje zin in het leven heeft ivm als huismoeder thuiszitten?>.
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.Do what you love, love what you do!![]()
Ga eerst maar wat aan jezelf doen, veel belangrijker.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
denken jullie hoe vind ik iemand die beetje bij me past enzo (en hopelijk) nog geen kinderen heeft van mijn leeftijd en die nog wel beetje zin in het leven heeft ivm als huismoeder thuiszitten?>.
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
IK heb geen idee hoe die sites werken, maar het lijkt mij dat je b ij zoeken kan zeggen geen kinderenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
21, knap, goede baanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ga eerst maar wat aan jezelf doen, veel belangrijker.
Kree heeft dan geen tijd meer om te bolkenquote:
Wat jammerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kree heeft dan geen tijd meer om te bolken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ga eerst maar wat aan jezelf doen, veel belangrijker.Ja die tip kwam van mij. Ik wil 'm wel verder uitwerken als je echt serieus van plan bent het te gaan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.
Helaas zet je plannen nooit echt door, dus dan zou het verloren moeite zijn.
Edit: ow wacht, een site die alles regelt voor je? Dat was niet van mij.sinterklaaskapoentje
![]()
Tinder of Happn heb ik in het verleden succes mee gehadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.:')![]()
En FOK!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tinder of Happn heb ik in het verleden succes mee gehad![]()
![]()
Je kunt zo'n gratis kaartje plaatsen op dat advertentiebord in de lokale Albert Heijn? En dan afwachten of er reacties op komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
ik vond die tip wel aardig die laatst langs kwam. van die dating site die alles regelde, mss dat een optie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klinkt wel typisch iets voor jou, kree; inderdaad een site die alle dingen uit je handen neemt en het allemaal voor jou doet!![]()
![]()
De jaren 80 beldequote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt zo'n gratis kaartje plaatsen op dat advertentiebord in de lokale Albert Heijn? En dan afwachten of er reacties op komen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Fok ook ja. In het verleden 10 jaar geleden ofzo ook eens. Maar dat was maar héél kortquote::')![]()
ja nee wie weet.quote:. Het is in elk geval gratis.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niets voor jouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja nee wie weet.. Het is in elk geval gratis.
"Gezocht: vrouw zonder kinderen. Dikke jetsers, mooie ronde kont, smalle taille en een lekker bekkie een pré. Moet humor en zelfspot hebben en goed kunnen schoonmaken. Bel kree. S.v.p. ook geen grote schoenmaat."quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt zo'n gratis kaartje plaatsen op dat advertentiebord in de lokale Albert Heijn? En dan afwachten of er reacties op komen.![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Gezocht: vrouw zonder kinderen. Dikke jetsers, mooie ronde kont, smalle taille en een lekker bekkie een pré. Moet humor en zelfspot hebben en goed kunnen schoonmaken. Bel kree. S.v.p. ook geen grote schoenmaat."![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 januari 2025 03:38 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hoeft niet idd, kan wel gebeuren. Dat weet je, dat is t risico. Je kan t gewoon niet melden, dan kan er niet op gereageerd worden.
Het is jouw keuze om t telkens te melden.
Het is jouw keuze het risico te lopen dat erop gereageerd wordt.♡♡♡♡![]()
kree is veel ouder dan 21 toch?quote:
En dan nog: er zit een verschil tussen de mentale leeftijd en de kalender leeftijd.
Geen kinderen bla bla , zin in het leven moeten hebben, niet als een huismoeder thuiszitten..
'Voorwaarden , wensen en eisen' terwijl je feitelijk niets te eisen hebt als je niet eens in staat bent om naar jezelf te kijken..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Leeftijdsverschil @kree
https://www.metronieuws.n(...)r-leeftijdsverschil/quote:Man van 25 jaar heeft voorkeur voor een partner van 22 jaar (3 jaar verschil)
Man van 30 jaar heeft voorkeur voor een partner van 26 jaar (4 jaar verschil)
Man van 40 jaar heeft voorkeur voor een partner van 34 jaar (6 jaar verschil)
Man van 50 jaar heeft voorkeur voor een partner van 42 jaar (8 jaar verschil)
Man van 60 jaar heeft voorkeur voor een partner van 50 jaar (10 jaar verschil)
Man van 70 jaar heeft voorkeur voor een partner van 58 jaar (12 jaar verschil)
Man van 80 jaar heeft voorkeur voor een partner van 66 jaar (14 jaar verschil)quote:Vrouw van 25 jaar heeft voorkeur voor een partner van 28 jaar (-3 jaar verschil)
Vrouw van 30 jaar heeft voorkeur voor een partner van 32,5 jaar (-2,5 jaar verschil)
Vrouw van 40 jaar heeft voorkeur voor een partner van 41,5 jaar (-1,5 jaar verschil)
Vrouw van 50 jaar heeft voorkeur voor een partner van 50,5 jaar (-0,5 jaar verschil)
Vrouw van 60 jaar heeft voorkeur voor een partner van 59,5 jaar (0,5 jaar verschil)
Vrouw van 70 jaar heeft voorkeur voor een partner van 68,5 jaar (1,5 jaar verschil)
Vrouw van 80 jaar heeft voorkeur voor een partner van 77,5 jaar (2,5 jaar verschil)Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ik zou voor Tinder of Happn gaan. Is wel veel werk om bitches te filteren die toch niet willen daten en geen gesprek gaande willen houden.:')![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
JFK, van wie de documenten eindelijk zijn vrijgegeven?![]()
![]()
Bitches?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou voor Tinder of Happn gaan. Is wel veel werk om bitches te filteren die toch niet willen daten en geen gesprek gaande willen houden.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Kon beter veel wakker geweestquote:
Jij wel lekker geslapen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Je vergeet dat ze heeeeeel goed moet kunnen luisteren en niet bang is voor herhalingenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Gezocht: vrouw zonder kinderen. Dikke jetsers, mooie ronde kont, smalle taille en een lekker bekkie een pré. Moet humor en zelfspot hebben en goed kunnen schoonmaken. Bel kree. S.v.p. ook geen grote schoenmaat."
![]()
Vrouwen die alleen antwoord geven op je vraag maar verder geen interesse tonen in mij. Heel irritant. Ga me dan ook maar niet liken als je er niks in ziet...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon van die fake figuren.:')![]()
Ow dat is minder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kon beter veel wakker geweest
Jij wel lekker geslapen
Ik heb wel goed geslapen hoor, had alleen wat langer willen slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze heeeeeel goed moet kunnen luisteren en niet bang is voor herhalingen![]()
!
![]()
Herkenbaar wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen die alleen antwoord geven op je vraag maar verder geen interesse tonen in mij. Heel irritant. Ga me dan ook maar niet liken als je er niks in ziet...![]()
Goede toevoegingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze heeeeeel goed moet kunnen luisteren en niet bang is voor herhalingen![]()
![]()
Fijn in de treinquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Over een half uurtje op reis![]()
![]()
Maar waarom dat niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow dat is minder.
Ik heb wel goed geslapen hoor, had alleen wat langer willen slapen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja is hij ook in de 40. maar omdat hij steeds hier vraagt wat wij vinden hoeveel leeftijdsverschil er tussen mag zitten vermoed ik dat hij ook wel een jongere vrouw wilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
kree is veel ouder dan 21 toch?
En dan nog: er zit een verschil tussen de mentale leeftijd en de kalender leeftijd.
Geen kinderen bla bla , zin in het leven moeten hebben, niet als een huismoeder thuiszitten..
'Voorwaarden , wensen en eisen' terwijl je feitelijk niets te eisen hebt als je niet eens in staat bent om naar jezelf te kijken..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik ga wel youtube kijken of muziek luisterenquote::')![]()
Hey Lovelyquote:
Ja zo kom je de tijd wel doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga wel youtube kijken of muziek luisteren![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn oom heeft nu 3 kinderen, allebei gekregen op 65+ leeftijd. Dat vind ik dan weer lastig. Want als die kinderen 20 zijn is hij bejaardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is hij ook in de 40. maar omdat hij steeds hier vraagt wat wij vinden hoeveel leeftijdsverschil er tussen mag zitten vermoed ik dat hij ook wel een jongere vrouw wil:')![]()
Nou wat stom weer zegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik werd wakker en kon niet meer verder slapen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is hij ook in de 40. maar omdat hij steeds hier vraagt wat wij vinden hoeveel leeftijdsverschil er tussen mag zitten vermoed ik dat hij ook wel een jongere vrouw wil![]()
O dat is iets wat ik zelf nooit zou willen. Maar goed ieder zijn keusquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mijn oom heeft nu 3 kinderen, allebei gekregen op 65+ leeftijd. Dat vind ik dan weer lastig. Want als die kinderen 20 zijn is hij bejaardWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga wel voor je duimen, dat je morgen langer door slaaptquote:
Nog steeds regen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is liefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je duimen, dat je morgen langer door slaapt
En ik voor jou dat je niet steeds wakker wordt![]()
![]()
Dankuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is lief
En ik voor jou dat je niet steeds wakker wordtDat is ook lief
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Hij wilde z'n hele leven kinderen maar had telkens vrouwen die dat niet wilden of konden... Nu is zijn wens in vervulling. Als man kan dat je hele leven nog.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is iets wat ik zelf nooit zou willen. Maar goed ieder zijn keus:')![]()
Kan idd wel, maar of het wenselijk is op zo'n leeftijd...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij wilde z'n hele leven kinderen maar had telkens vrouwen die dat niet wilden of konden... Nu is zijn wens in vervulling. Als man kan dat je hele leven nog.![]()
Ja, ik zou er niet aan moeten denken op die leeftijd nog met klein grut te zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij wilde z'n hele leven kinderen maar had telkens vrouwen die dat niet wilden of konden... Nu is zijn wens in vervulling. Als man kan dat je hele leven nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet voor het kind. Heb je een bejaarde vader.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan idd wel, maar of het wenselijk is op zo'n leeftijd...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ook dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou er niet aan moeten denken op die leeftijd nog met klein grut te zittenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja en voor de kinderen zelf ook... je hebt nooit een jonge vader... dat is meteen je opa.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou er niet aan moeten denken op die leeftijd nog met klein grut te zitten![]()
Dat iddquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet voor het kind. Heb je een bejaarde vader.![]()
Ik ken iemand die al 9 kinderen bij allerlei verschillende vrouwen had (hij is heel vaak gescheiden), en op zijn 70e werd hij weer vader.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet voor het kind. Heb je een bejaarde vader.![]()
"Ben je gezellig met je opa op stap?"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en voor de kinderen zelf ook... je hebt nooit een jonge vader... dat is meteen je opa.
"Nee dat is mijn vader".Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat krijg ik al soms te horen!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Ben je gezellig met je opa op stap?"
"Nee dat is mijn vader".![]()
![]()
O echt? Maar jij ziet er niet uit als zijn opa.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik wil ooit wel kinderen. Ooit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zou er niet aan moeten denken op die leeftijd nog met klein grut te zitten
Al is het ook wel wat om iemand op deze harde wereld neer te zetten. Je dwingt een leven de wereld in.:')![]()
Die ziet z'n kind waarschijnlijk niet eens volwassen wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al 9 kinderen bij allerlei verschillende vrouwen had (hij is heel vaak gescheiden), en op zijn 70e werd hij weer vader.![]()
![]()
Klopt, maar dan nog.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O echt? Maar jij ziet er niet uit als zijn opa.
Ja ik moet wel zeggen dat men hier in deze omgeving vaak ERG jong kinderen krijgt.
Hele families die van generatie op generatie rond de 16e levensjaar al vader of moeder worden.![]()
Dat is dan weer erg jong...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.
Ja ik moet wel zeggen dat men hier in deze omgeving vaak ERG jong kinderen krijgt.
Hele families die van generatie op generatie rond de 16e levensjaar al vader of moeder worden.sinterklaaskapoentje
![]()
Dat vind ik echt veel te vroegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.
Hele families die van generatie op generatie rond de 16e levensjaar al vader of moeder worden.:')![]()
Kerel is een ongelooflijke oplichter. Ik zou er niet rouwig om zijn als-ie vandaag of morgen zou omkiepen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ziet z'n kind waarschijnlijk niet eens volwassen worden
Toen mijn broer en ik hem jaren geleden aanspraken op dat hij onze moeder voor ¤1000 had opgelicht, kwam hij met een zielig verhaal dat zijn huidige vrouw van niets af wist, en dat hij terminaal kanker had en wilde dat zij een beetje een fatsoenlijke toekomst zou hebben.
Hij was echt niet terminaal!![]()
![]()
Ga je je kind naar school brengen zegt iedere, wat een leuke opa heb jequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet voor het kind. Heb je een bejaarde vader.
quote:Sowieso!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt veel te vroeg![]()
Ja inderdaad. Maar goed ieder zijn ding denk ik dan maarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en voor de kinderen zelf ook... je hebt nooit een jonge vader... dat is meteen je opa.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pffff.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.
Hele families die van generatie op generatie rond de 16e levensjaar al vader of moeder worden.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat zijn de ergste idd!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel is een ongelooflijke oplichter. Ik zou er niet rouwig om zijn als-ie vandaag of morgen zou omkiepen.
Toen mijn broer en ik hem jaren geleden aanspraken op dat hij onze moeder voor ¤1000 had opgelicht, kwam hij met een zielig verhaal dat zijn huidige vrouw van niets af wist, en dat hij terminaal kanker had en wilde dat zij een beetje een fatsoenlijke toekomst zou hebben.
Hij was echt niet terminaal!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
En zelfs al was die datquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel is een ongelooflijke oplichter. Ik zou er niet rouwig om zijn als-ie vandaag of morgen zou omkiepen.
Hij was echt niet terminaal!
Mijn ex had ook een ex van wie ze nog 1200 euro kreeg. Altijd smoesjes dat het binnennkort echt wel zou komen hoor!:')![]()
Ja maar dat kind heeft het niet voor het kiezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed ieder zijn ding denk ik dan maar![]()
Ik zou het op die moment ook niet willen hoor, als ik nu voor de keuze zou staan in deze wereld dan deed ik het niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ooit wel kinderen. Ooit.
Al is het ook wel wat om iemand op deze harde wereld neer te zetten. Je dwingt een leven de wereld in.
Zoveel ellende zoveel onzekerheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Anti-natalism heet datquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het op die moment ook niet willen hoor, als ik nu voor de keuze zou staan in deze wereld dan deed ik het niet.
Zoveel ellende zoveel onzekerheid.
Heb je al kinderen?:')![]()
Het was een paranormaal genezer die ons in het verleden goed geholpen had, maar die in die periode ook mensen opgelicht had met wazige kruidenmengseltjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En zelfs al was die dat
Mijn ex had ook een ex van wie ze nog 1200 euro kreeg. Altijd smoesjes dat het binnennkort echt wel zou komen hoor!
Heeft ook een tijd in de gevangenis gezeten wegens belastingontduiking.
Maar omdat hij ons in het verleden zo goed geholpen had, vertrouwde m'n moeder hem een aantal jaren geleden opnieuw.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een lulquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Het was een paranormaal genezer die ons in het verleden goed geholpen had, maar die in die periode ook mensen opgelicht had met wazige kruidenmengseltjes.
Heeft ook een tijd in de gevangenis gezeten wegens belastingontduiking.
Maar omdat hij ons in het verleden zo goed geholpen had, vertrouwde m'n moeder hem een aantal jaren geleden opnieuw.
Is dat geld ooit nog terug gekomen?:')![]()
Nee helaas. Dat heeft geen een kind, sommige mensen zijn niet eens geschikt om ouder te worden en die nemen ook kinderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar dat kind heeft het niet voor het kiezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb kids, en kleinkids ook alquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anti-natalism heet dat
Heb je al kinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk zou je daar ook een papiertje voor moeten hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas. Dat heeft geen een kind, sommige mensen zijn niet eens geschikt om ouder te worden en die nemen ook kinderen.![]()
![]()
Nope, we hebben zijn woonadres wel weten te achterhalen, maar toen zou hij allerlei dingen gaan regelen om ons het geld terug te geven. Hij zou van een 3e partij afhankelijk zijn die dwars lag. (Degene van wie hij iets aan mijn moeder verkocht had en die het geld niet terug wilde geven.)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een lul
Is dat geld ooit nog terug gekomen?![]()
Ook van die bekende oplichter smoesjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, we hebben zijn woonadres wel weten te achterhalen, maar toen zou hij allerlei dingen gaan regelen om ons het geld terug te geven. Hij zou van een 3e partij afhankelijk zijn die dwars lag. (Degene van wie hij iets aan mijn moeder verkocht had en die het geld niet terug wilde geven.)![]()
Ja zou wel beter zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je daar ook een papiertje voor moeten hebben
Geel alcoholisten en verslaafde
Die kinderen hebben al een valse start.
Ik heb eens een keer op tv gezien hoe die kinderen en bij de geboorte aan toe zijn en wat die kleine wezentjes al moeten doorstaan om af te kicken
In en in triestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of 2quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou je daar ook een papiertje voor moeten hebben♡♡♡♡![]()
Ja heel triest.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou wel beter zijn.
Geel alcoholisten en verslaafde
Die kinderen hebben al een valse start.
Ik heb eens een keer op tv gezien hoe die kinderen en bij de geboorte aan toe zijn en wat die kleine wezentjes al moeten doorstaan om af te kicken
In en in triest
En zo zijn er nog wel meer vereisten...![]()
Was een apparaat tegen aardstralen, Mijn moeder was er van overtuigd dat ze daar last van had in haar huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook van die bekende oplichter smoesjes
Zij kon voor ¤1000 een apparaat kopen die die dingen permanent weg zou halen binnen 3 jaar, en aan het eind van die periode zou hij het apparaat weer ophalen en zou ze het geld weer terug krijgen.
Maar hij heeft dat ding nooit opgehaald, en het was gewoon een stapel bakstenen met wat dun metaal er omheen gebogen, een paar koperen buisjes die er in gestoken waren (er waren 2 gaten in die stenen geboord en die waren met purschuim vastgemaakt. Die buizen waren met een metalen draad met elkaar verbonden.
Die purschuim had overigens totaal geen grip op die koperen buisjes; die zaten er gewoon los in.sinterklaaskapoentje
![]()
Doe je goed johquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb kids, en kleinkids ook al:')![]()
Maar werkte het?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een apparaat tegen aardstralen, Mijn moeder was er van overtuigd dat ze daar last van had in haar huis.
Zij kon voor ¤1000 een apparaat kopen die die dingen permanent weg zou halen binnen 3 jaar, en aan het eind van die periode zou hij het apparaat weer ophalen en zou ze het geld weer terug krijgen.
Maar hij heeft dat ding nooit opgehaald, en het was gewoon een stapel bakstenen met wat dun metaal er omheen gebogen, een paar koperen buisjes die er in gestoken waren (er waren 2 gaten in die stenen geboord en die waren met purschuim vastgemaakt. Die buizen waren met een metalen draad met elkaar verbonden.
Die purschuim had overigens totaal geen grip op die koperen buisjes; die zaten er gewoon los in.♡♡♡♡![]()
Ja als ik zoiets hoor.. een apparaat tegen aardstralen... dan gaan bij mij al alle alarmbellen afquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een apparaat tegen aardstralen, Mijn moeder was er van overtuigd dat ze daar last van had in haar huis.
Die purschuim had overigens totaal geen grip op die koperen buisjes; die zaten er gewoon los in.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja gewoon opgelicht. Geen aangifte gedaan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die purschuim had overigens totaal geen grip op die koperen buisjes; die zaten er gewoon los in.:')![]()
Ja, maar die vent woont in Duitsland en dan doet men er geen flikker op uit, in beide landen niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon opgelicht. Geen aangifte gedaan?![]()
Ouders die alcohol drinken terwijl er kinderen in huis zijn ook zoietsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heel triest.
En zo zijn er nog wel meer vereisten...
Of er moet iemand bij zijn in huis die niet drinkt/
Wat als je drinkt, je bent alleen met kinderen en er gebeurd wat?
Kijk ben je met twee en een blijf nuchter oke, maar dan 1 of 2 drankjes.
stel je moet met je kind naar het ziekenhuis, dan moet je wel auto kunnen rijden op dat moment.
En zo zijn er nog zoveel dingen die ouders niet zouden moeten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, goed werk geleverdquote:
Ik heb ook een tweeling.
Had er twee, de jongste ging naar school en dacht toen, ik wil er nog wel een bij. Euhhhh het werden er 2![]()
En de optie een terug stoppen zat er niet tussen
Een minimaal IQ is ook wel handigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ouders die alcohol drinken terwijl er kinderen in huis zijn ook zoiets
Of er moet iemand bij zijn in huis die niet drinkt/
Wat als je drinkt, je bent alleen met kinderen en er gebeurd wat?
Kijk ben je met twee en een blijf nuchter oke, maar dan 1 of 2 drankjes.
stel je moet met je kind naar het ziekenhuis, dan moet je wel auto kunnen rijden op dat moment.
En zo zijn er nog zoveel dingen die ouders niet zouden moeten doen![]()
![]()
Nooit v gehoordquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Anti-natalism heet dat
Heb je al kinderen?
Mooi woord
In deze wereld is kinderen krijgen ingewikkeld
En teveel mensen die er niet geschikt voor waren♡♡♡♡![]()
Ja dat had wat geweestquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het had veel leuker geweest als het wel had gewerkt![]()
![]()
Zo wel mooi zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als bakstenen met koperen buizen zouden helpen, zou elk huis al immuun moeten zijn.♡♡♡♡![]()
Zat er geen retourlabel bij nee?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, goed werk geleverd
Ik heb ook een tweeling.
Had er twee, de jongste ging naar school en dacht toen, ik wil er nog wel een bij. Euhhhh het werden er 2![]()
En de optie een terug stoppen zat er niet tussen![]()
![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een minimaal IQ is ook wel handig
Ik ben blij dat ik in deze tijd geen kinderen op hoef te voeden.
Doordat alles zo duur is moeten beide ouders werken.
Kinderen vaak alleen thuis
Niemand die er is als ze van school komen en hun verhaal kunnen doen
Eten vaak niet meer gezamelijk en praten over de dag, nee ze zitten vaak allemaal met hun mobiel.
Bijna geen sociale contacten alles gaat via mobiel.
24 uur bereikbaar moeten zijn.
Ik vind het voor de jeugd helemaal niets momenteel ( maar dat is mijn mening)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Is toch een lange termijn doel voor mij. Kinderen. Pas toen mijn zus ze kreeg ging het bij mij ook kriebelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, goed werk geleverd
Ik heb ook een tweeling.
En de optie een terug stoppen zat er niet tussen:')sinterklaaskapoentje
![]()
De omstreden filosofie dat het onethisch is om kinderen op aarde te zetten. Die hebben geen keus om wel of niet te leven. En de wereld zit vol pijn en ellende.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit v gehoord
Mooi woord
In deze wereld is kinderen krijgen ingewikkeld
En teveel mensen die er niet geschikt voor waren:')![]()
Ik zou nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb kids, en kleinkids ook al
Moest ik zo jong zijn
Ook geen kinderen willen
Maar dat is met de gedachte van nu..
als ik nu 20 was dacht ik er waarschijnlijk anders overThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou nu
Moest ik zo jong zijn
Ook geen kinderen willen
ook
niet![]()
Nee, nietquote:
Ik weet nog zo goed dat de gynecoloog zei en hier hebben we het tweede bolletje.
Ikke he wat zegt u? Hij zei, hier zien we het tweede bolletje mevr, u krijgt een tweeling.
Ik ja maar dat wil ik niet ik wil er maar een.![]()
Ik ben ook helemaal van slag naar huis gegaan.
Zo van heb je een bevalling gehad en dan moet je gelijk nog een keer.
Maar toen ze eenmaal geboren waren was ik er wel heel blij mee hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt geen kids toch ?quote:
Tis meer dat ik weet hoe moeilijk ze het gaan hebben
Maar ja
Mensen in de oorlog kregen ook kinderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja beter knap je eerst helemaal op KLaasjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is toch een lange termijn doel voor mij. Kinderen. Pas toen mijn zus ze kreeg ging het bij mij ook kriebelen.
EN de vraag is wil klodder nog wel kinderen, kan ze dat nog wel op haar leeftijd ( geen idee precies hoe oud ze is)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan. Maar als ik kijk naar de wereld zou ik niet blij zijn als ik daar een kind op zou moeten zetten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou nu
Moest ik zo jong zijn
Ook geen kinderen willen
Maar dat is met de gedachte van nu..
als ik nu 20 was dacht ik er waarschijnlijk anders over
Niets is zeker, de wereld is momenteel zo onzeker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja beter knap je eerst helemaal op KLaasje
EN de vraag is wil klodder nog wel kinderen, kan ze dat nog wel op haar leeftijd ( geen idee precies hoe oud ze is)
Deze leeftijd nog kinderen
Ik vind t niet onethischquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De omstreden filosofie dat het onethisch is om kinderen op aarde te zetten. Die hebben geen keus om wel of niet te leven. En de wereld zit vol pijn en ellende.
Maar de wereld zit wel vol pijn en ellende
En de meeste mensen zijn kut♡♡♡♡![]()
Ja dat zal wel even schrikken zijn geweest ja. Zeker als je dat pas zo laat te horen krijgt.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet
Ik weet nog zo goed dat de gynecoloog zei en hier hebben we het tweede bolletje.
Ikke he wat zegt u? Hij zei, hier zien we het tweede bolletje mevr, u krijgt een tweeling.
Maar toen ze eenmaal geboren waren was ik er wel heel blij mee hoor
Maar goed, zoals je al zegt daarna ben je er heel blij mee![]()
![]()
Toen waren er ook nog niet zulke goede voorbehoedsmiddelen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt geen kids toch ?
Maar ja
Mensen in de oorlog kregen ook kinderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet erkendquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij hebt geen kids toch ?
Maar ja
Mensen in de oorlog kregen ook kinderen
Maar nee, hoefde geen kids en dat wil ik nog steeds niet.![]()
Ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken
Deze leeftijd nog kinderen
Je leest wel eens vrouwen die op oudere leeftijd nog een kind krijgen
ppfff ik moet er ook niet dan denken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ook veel bewust gekozenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen waren er ook nog niet zulke goede voorbehoedsmiddelen natuurlijk
Nee, ik wist het al heel vroeg hoor. voor de 4de maandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat zal wel even schrikken zijn geweest ja. Zeker als je dat pas zo laat te horen krijgt.
Maar goed, zoals je al zegt daarna ben je er heel blij meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een klein lief Mini Jusje erbij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze leeftijd nog kinderen![]()
![]()
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als bakstenen met koperen buizen zouden helpen, zou elk huis al immuun moeten zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Man moet er echt niet aan denkenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.
Je leest wel eens vrouwen die op oudere leeftijd nog een kind krijgen
ppfff ik moet er ook niet dan denken.
Weer hele nachten op
Heb genoeg aan een pup
Die groeien goddank snel en zijn niet lang baby
Oh ik dacht dat je het pas zo laat te horen kreegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wist het al heel vroeg hoor. voor de 4de maand![]()
![]()
Ratelband?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die al 9 kinderen bij allerlei verschillende vrouwen had (hij is heel vaak gescheiden), en op zijn 70e werd hij weer vader.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat snap ik. Ben blij dat ik nooit hoeft te bevallen...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet
Maar toen ze eenmaal geboren waren was ik er wel heel blij mee hoor:')![]()
Over enkele jaren kleinkinderen. Mag oma Greys een dagje op ze passen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze leeftijd nog kinderen![]()
Dat is niet erg dan. Na de drukke dag kan oma even uitpuffen en bijkomen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Man moet er echt niet aan denken
Weer hele nachten op
Heb genoeg aan een pup
Die groeien goddank snel en zijn niet lang baby![]()
Maar zelfs dat wil ik niet meer, heb genoeg gezorgd in mijn leven.
Neem geen verantwoordelijkheden er meer bij wat dat betreftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan ik mij voorstellen een baby volgroeid uit je penis persen is vast geen pretjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ben blij dat ik nooit hoeft te bevallen...
Ja die heeft er ook weer een.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook niet die bekende acteur? de Niro?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blijf me verbazen wat je allemaal durft te zeggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen een baby volgroeid uit je penis persen is vast geen pretje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook niet die bekende acteur? de Niro?![]()
Maken wij niet meer meequote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef HappyCharly het volgende:
Wachten tot de wereld vergaat
Zal nog wel ff duren![]()
quote:quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die heeft er ook weer een.![]()
Hoeveel koffie is er alweer geknoeid vandaag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen wat je allemaal durft te zeggen![]()
De gebruikelijke 2 liter?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef maily het volgende:
[..]
Hoeveel koffie is er alweer geknoeid vandaag?![]()
Die is toch al lang ingezetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T daadwerkelijke vergaan niet
De weg ernaartoe wel![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook niet die bekende acteur? de Niro?![]()
![]()
Vader is terug in het ziekenhuis.
Nieren werkten niet meer goed. De lever blijft een probleem.
Pffff.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ow wat vervelend om te lezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vader is terug in het ziekenhuis.
Nieren werkten niet meer goed. De lever blijft een probleem.
Pffff.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: