succes.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik lette niet goed op en vond deze GODIN in Puerto Rico voor niets
[ afbeelding ]
Nu op zoek naar een wheelie
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoek een moter/scooter rijder die een wheelie doet.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AMERSFOORT DE GEKSTE!
Volgende: een losse autoband (dus niet vast aan een wiel).
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ging nog best vlot
In het gezellige Senegal.
Iemand die zijn capuchon vast houd. Of door iemand anders.
Als het te vinden is op google maps. Is dit voor mij goed hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:20 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://maps.app.goo.gl/KQDpTHdzcVrP2Mcv6
Hmm wel een foto en geen streetview![]()
oh, sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben er mee bezig maar de opdracht lijkt me niet zo simpel
Ben je zelf al eens 1 tegen gekomen? Ben de wereld aan het afzoeken maar na 10 uren zoeken wordt het toch wel wat vermoeiendquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:07 schreef Evangelion het volgende:
Opdracht: Iemand met de vlag van een land op zijn of haar kleding, maar geen voetbalshirt.
Nee, kwam een beetje willekeurig in me op maar ik dacht dat bijv. de Amerikaanse of Japanse vlag wel populair zijn op kleding al dan niet op toeristische locaties.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben je zelf al eens 1 tegen gekomen? Ben de wereld aan het afzoeken maar na 10 uren zoeken wordt het toch wel wat vermoeienden als er maar een handje vol mensen zijn wordt dit wel heel lastig om het met paar man te doen helaas.
Ah oke duidelijk!quote:Op zondag 16 maart 2025 20:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee, kwam een beetje willekeurig in me op maar ik dacht dat bijv. de Amerikaanse of Japanse vlag wel populair zijn op kleding al dan niet op toeristische locaties.
Maar anders een regel dat er na x dagen een nieuwe opdracht verzonnen mag worden? En dan blijft die andere gewoon open mocht iemand het nog toevallig tegenkomen.
En met de Nederlandse vlag __O_quote:Op zondag 16 maart 2025 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah oke duidelijk!
Ja na deze x dagen mag je van mij gerust wel een nieuwe opdracht plaatsenondertussen wil ik kijken of ik de held van dit topic kan zijn
![]()
En je zou zeggen dat het wel makkelijk te vinden zou zijn, vooral hele drukke plekken zou pak je op zich makkelijk uit, monumenten zoals Eifel toren en andere bekende plaatsen maar helaas geen enken die ook maar een vlag laat zien
Wel een plek gezien waar een klein stukje geen censuur op de mensen zijn![]()
zo krijg je nog wat te zien
Keur hem goed als vlag van Servie en Montenegroquote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En met de Nederlandse vlag __O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Indien goedgekeurd:
Volgende opdracht: Zoek een auto in minimum 3 verschillende kleuren. Het mag geen dienstvoertuig zijn zoals een Ambulance of een politieauto. Het mag ook geen taxi zijn
quote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Indien goedgekeurd:
Volgende opdracht: Zoek een auto in minimum 3 verschillende kleuren. Het mag geen dienstvoertuig zijn zoals een Ambulance of een politieauto. Het mag ook geen taxi zijn
CAPUGODquote:Op zondag 16 maart 2025 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel blijkbaar was ik even de volgorde vergeten van de Nederlandse vlag. Vergeef het me ben geen Nederlander.quote:
ZUCHT...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:18 schreef Kopiko het volgende:
Volgende:
Iemand die uit het raam (van een woning) hangt.
Aan het PILSEN ... in PILSEN!quote:Op maandag 21 april 2025 16:11 schreef Evangelion het volgende:
Opdracht: Iemand die (duidelijk herkenbaar) iets eet of drinkt in de stad of regio waar dat eten/drinken naar vernoemd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |