SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In Leiden?
(@ TT)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mmm lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is een chinese tomatensoep geworden dus als je zin hebt, ik heb meer dan genoeg![]()
♡♡♡♡![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
mss moet ik met jou naar een meet gaan dan? klinkt gezellig?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kree, gast, ik ben net zo verlegen maar als ik een paar patertjes op heb in de trein ben ik helemaal zen voordat ik er benDo what you love, love what you do!![]()
Kom meeten in Deventer.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:33 schreef kree het volgende:
trouwens denk dat er nog genoeg aantal vinden die het net zo eng vinden als ik.
naja kweet neit wat ermee aan moeten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
mss moet ik met jou naar een meet gaan dan? klinkt gezellig?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Of je spreekt dus gewoon af zondag?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
mss moet ik met jou naar een meet gaan dan? klinkt gezellig?♡♡♡♡![]()
zondag middag rond 1300 uur Leidenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
mss moet ik met jou naar een meet gaan dan? klinkt gezellig?![]()
![]()
vraag me alleen af hoe ik weer terug kom dan erna. LOL
hehehehe jullie weten niet hoe slechte ervaringen ik had met het ov na middernacht enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Van 1 tot middernacht is wat overdreven .quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:40 schreef kree het volgende:
hehehehe jullie weten niet hoe slechte ervaringen ik had met het ov na middernacht enzo.♡♡♡♡![]()
Doenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
mss moet ik met jou naar een meet gaan dan? klinkt gezellig?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ben in fucing stations uitgekomen dat ik werd wakker gemaakt door conducteur. (student ov kaart toen nog). en. wtf waar zijn we eigenlijk.
echt andere kant land ofzo ook
Do what you love, love what you do!![]()
Harrie zegt in de middag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:40 schreef kree het volgende:
hehehehe jullie weten niet hoe slechte ervaringen ik had met het ov na middernacht enzo.
Dan is het hooguit incl. avondeten.
Zo kijk ik ertegen aan, want dan is het geld op
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Denk dat Harrie het niet zoooooo lang met je gaat volhoudenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:40 schreef kree het volgende:
hehehehe jullie weten niet hoe slechte ervaringen ik had met het ov na middernacht enzo.Iedereen is een kutlultrut
En heb je allemaal overleefdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:41 schreef kree het volgende:
ben in fucing stations uitgekomen dat ik werd wakker gemaakt door conducteur. (student ov kaart toen nog). en. wtf waar zijn we eigenlijk.
echt andere kant land ofzo ook
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
tis niet eens grap he, maar ontspoorde beetje in studenten tijd. oeps.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet eerst weer afvallenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
naja wat shit gejat van mijn mede student die tegenover me in slaap was en maat trouwens.quote:
ik had mijn tas nog om mijn been. maar voor de rest schade valt mee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:43 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat soep eten en wat netnix kijken dus geen ruzie maken![]()
♡♡♡♡![]()
Ik ben een keer in Barneveld beland vanuit Amsterdam. Ben ook weer thuisgekomen hoe en wat is wat wazig. En ik weet nog steeds niet waar Barneveld ligtquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 01:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een keer in Barneveld beland vanuit Amsterdam. Ben ook weer thuisgekomen hoe en wat is wat wazig. En ik weet nog steeds niet waar Barneveld ligt![]()
Op de Veluwe
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: