Deze knakker maakt altijd goede video's. Very nice.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer achtergronden:
Bekijk deze YouTube-video
Het is een van de grootste van Rusland. In 2024 kwam 5% van de Russische olieproducten hier vandaan.quote:🚫🔥 Russia's Ryazan oil refinery has suspended operations after an attack by Ukrainian drones late last week, - Reuters
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgqjx2gu522l
Eigenlijk onvoorstelbaar dat Rusland er niet in slaagt zijn raffinaderijen te beschermen tegen aanvallen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is een van de grootste van Rusland. In 2024 kwam 5% van de Russische olieproducten hier vandaan.
Hoezo? Dat het regime van corruptie aan elkaar hangt is toch geen geheim? Dan krijg je dat.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar dat Rusland er niet in slaagt zijn raffinaderijen te beschermen tegen aanvallen.
Ik durf niet hardop te beweren dat wij wel in staat zouden zijn om onze raffinaderijen in de botlek te verdedigenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar dat Rusland er niet in slaagt zijn raffinaderijen te beschermen tegen aanvallen.
Nee, die liggen zo plat.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik durf niet hardop te beweren dat wij wel in staat zouden zijn om onze raffinaderijen in de botlek te verdedigen.
Illegale CIA operaties! De VS bedreigt Rusland!quote:Op maandag 27 januari 2025 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Ik weet dat deze beelden sommigen hier helemaal gek maken.. KleUurRevouliete!!
Kiek al die CIA agenten dan ook net doen alsof ze Georgiers zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Door de Russen? Ligt eraan, hoeveel ziekenhuizen en scholen staan er in die buurt?quote:Op maandag 27 januari 2025 20:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, die liggen zo plat.
Maar wij zijn niet 2 jaar in oorlog met een militair zwakker land dat het gemunt heeft op onze infrastructuur.
Als je goed kijkt, zie je nuland en van balen in het publiek staan.quote:Op maandag 27 januari 2025 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
Dat zal die installatie wel een tijdje buiten werking houden.quote:https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lgqo6isnos2e
According to Russian media, the second drone attack at the Ryazan oil refinery, heavily damaged the AVT-4 unit, which processes crude into fuel distillates. Additional fires broke out in desulfurization & vacuum gasoil conversion units.
Zag wel wat voorbij komen maar is volgens mij een filmpje van gister?quote:Op maandag 27 januari 2025 23:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zal die installatie wel een tijdje buiten werking houden.
Gisteren zat dit topic dicht. Maar hetzelfde filmpje had ik eerder al gepost.quote:Op maandag 27 januari 2025 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zag wel wat voorbij komen maar is volgens mij een filmpje van gister?
[ x ]
Het aantal kabelincidenten is sinds het begin van de oorlog met 300% gestegen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef bleiblei het volgende:
Ik las dat van dat schip dat 80km. met het anker over de bodem sleepte en 3 kabels/leidingen kapot trok. Het geen sabotage maar onkundige bemanning was. Ik weet niet wat ik van die conclusie moet denken.
Als dat inderdaad allemaal door die ene tank is gedaan in één gevecht dan is dat toch heerlijk om te zien.quote:
Ah ik zie dat u ook een cultuurman bent.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:07 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Maar het is een NL YPR, geen M113, sukkels
quote:Jippie 28-01-2025 11:45 printI
ING verkoopt zijn Russische activiteiten aan een investeerder uit Rusland. In een persverklaring geeft de grootste bank van Nederland aan dat hiermee een einde komt aan ING's aanwezigheid in Rusland.
De verkoop gaat gepaard met een aanzienlijk verlies, waarschuwt ING.
Het concern verkoopt de Russische divisie met een verlies van 400 miljoen euro, en de overeenkomst drukt in totaal voor 700 miljoen euro op de resultaten.
ING heeft naar eigen zeggen de activiteiten in Rusland teruggeschroefd sinds de Russische inval in Oekraïne in februari 2022.
Sindsdien heeft de bank geen nieuwe Russische bedrijven als klant geaccepteerd en is de kredietverlening aan Russische klanten met meer dan 75 procent afgenomen.
Bovendien heeft de bank de Russische divisie losgekoppeld van ING's systemen en netwerken.
Geen toekomst in Rusland
Twee jaar geleden verklaarde topman Steven van Rijswijk al dat ING geen toekomst zag in Rusland. "We zouden er liever niet actief zijn."
Volgens hem kon ING echter niet zomaar vertrekken uit Rusland:
"Als bank is onze kernactiviteit het verstrekken van leningen.
Eenzijdig de relatie met Russische bedrijven beëindigen betekent feitelijk geld weggeven, wat ons onder de huidige omstandigheden ongewenst lijkt." De Russische divisie van ING had alleen zakelijke klanten.
quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lgs35kw2bs2x
🇫🇷✈️🇺🇦 France will deliver Mirage 2000-5 fighter jets to Ukraine by the end of the first quarter of 2025, French Foreign Minister said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |