Dan moet de PR machine nu wel echt op gang gaan komen inclusief pre-orders lijkt me.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:08 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens dat gerucht, een van de velen, zou het op 17 september komen.
Waarom? Ik zou niet op meer rekenen dan dat. We willen confirmatie dat ze nog steeds op schema liggen. Een trailer of release date komt dan vanzelf wel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik lag me kapot als ze alleen maar met Fall 2025 komen
Precies. Ze gaan sowieso geen concrete datums gevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom? Ik zou niet op meer rekenen dan dat. We willen confirmatie dat ze nog steeds op schema liggen. Een trailer of release date komt dan vanzelf wel.
Da betekent dan wel. Dat er geen uitstel isquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor nuquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Da betekent dan wel. Dat er geen uitstel is
quote:
En dus PC gebruikers mogen nog even een jaartje langer gaan wachten zoals altijd, jammer dat het in deze tijd niet meer tegelijkertijd kan worden uitgebracht. Anno 2025 moet dat tegenwoordig wel lukken lijkt me.quote:Rockstar owner listed GTA 6 for fall 2025 on PlayStation 5 and Xbox Series X and S. It means that for now at least, GTA 6 is still on track for its previously announced release window and has not been delayed.
Het kan prima tegelijk worden uitgebracht, maar R* weet dat hun games zo in trek zijn dat mensen bereid zijn ze twee of zelfs drie keer te kopen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
En dus PC gebruikers mogen nog even een jaartje langer gaan wachten zoals altijd, jammer dat het in deze tijd niet meer tegelijkertijd kan worden uitgebracht. Anno 2025 moet dat tegenwoordig wel lukken lijkt me.
Herfst 2025 dus..In het verleden hebben we vaker uitstellen gezien dus ben benieuwd.
Of ik hiervoor ook een console ga aanschaffen....daar ben ik nog niet echt over uit.
Natuurlijk KAN dat. Rockstar weet gewoon dat mensen 2x kopen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
En dus PC gebruikers mogen nog even een jaartje langer gaan wachten zoals altijd, jammer dat het in deze tijd niet meer tegelijkertijd kan worden uitgebracht. Anno 2025 moet dat tegenwoordig wel lukken lijkt me.
Herfst 2025 dus..In het verleden hebben we vaker uitstellen gezien dus ben benieuwd.
Of ik hiervoor ook een console ga aanschaffen....daar ben ik nog niet echt over uit.
En iddquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog altijd goed om te wetenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En idd
*koopt lottokaarten en een straat Staatsloten
Ja kut. Enige reden dat ik nog een ps5 hebquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kan prima tegelijk worden uitgebracht, maar R* weet dat hun games zo in trek zijn dat mensen bereid zijn ze twee of zelfs drie keer te kopen.Dat is inmiddels gewoon onderdeel van de business strategy.
Juist en alleen daarom doen ze dit dus? Wat is dat toch weer voor lullig iets want winst maken doen ze zo wie zo alquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk KAN dat. Rockstar weet gewoon dat mensen 2x kopen.
Ik heb al een ps5 aangeschaft min of meer speciaal voor gta 6.
Een jaar later ben ik weer bij op de pc
Ja ik zit hier ook aan te denken, alleen komt er dan geen PC versiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kut. Enige reden dat ik nog een ps5 heb
Dat zal komen doordat de resultaten van Q4 2024 beter zijn dan verwacht. 21% beter.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Het Take Two aandeel stijgt even meer dan 14% na het nieuws dat GTA VI nog op schema ligt.
Lijk mij ook. 2(3?) setjes hardware vs 100en combosquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Denk dat het sowieso makkelijker is voor hen om eerst op twee platforms te focussen en daarna te polijsten voor pc, met betere graphics
Ja en over een paar maanden kunnen ze er een trailer uitgooien met een 2026 jaartal. “We hebben meer tijd nodig.”quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Het Take Two aandeel stijgt even meer dan 14% na het nieuws dat GTA VI nog op schema ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |