Das geen fijne boodschapquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij werd wel fysio aangeraden dus daar volgende week maar eens kontakt mee opnemen. Dan zie ik wel weer.
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geen fijne boodschap
[..]
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goed
Zeker doen danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker doen dan![]()
En anders een andere, als het maar helpt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.
Even zien of hij mij nog herkend.quote:
Bang dat je niet genoeg indruk gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even zien of hij mij nog herkend.
Ziet er heerlijk uit! Tijdje geleden voor het eerst geproefd, lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Als het smaakt zoals het eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Wat is het dan precies?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Eén of ander moeilijk woord.quote:
Irritantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of ander moeilijk woord.
Simpel gezegd spierverzwakking in de onderbenen.
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
IrritantHoop dat ze duidelijk kunnen zijn dan
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.quote:
Ah, beter danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optredenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat klopt maar dan heb je meer symptomen dan alleen zwakke spieren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optreden
'Jouw' nachtwinkel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Oh no, Dolf is overvallen net
https://www.at5.nl/artike(...)-vluchten-op-fatbike
Die mogen onder een tram komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Oh no, Dolf is overvallen net
https://www.at5.nl/artike(...)-vluchten-op-fatbike
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten wordenquote:
Mogen die nog in de binnenstad?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten worden
Hoe lang ga je er mee doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
4 repen Tony's in de brievenbus, mijn weekend is goed
Een weekend.quote:
Die fatbike hoeft ook niet onder die tram hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten worden
ik zei dat we er een maand mee gingen doen, maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukkenquote:
Je had die vorige set toch nog niet op ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
4 repen Tony's in de brievenbus, mijn weekend is goed
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had die vorige set toch nog niet op ?
Yesquote:
Wat valt er bij jou te halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja nee, maar vermoed dat ze mijn richting op zijn gevlucht
kan ook nog zo'n bezopen Russischachtig persoon zijn geweest, die zijn hier inheemser in het centrumquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar ze zullen hier wel uit de buurt komen
Die lopen niet met kapmessen te zwaaien... toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
kan ook nog zo'n bezopen Russischachtig persoon zijn geweest, die zijn hier inheemser in het centrum
Dan zijn ze voor jou zodra ze gepakt zijnquote:
Ook waar gelukkgquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lopen niet met kapmessen te zwaaien... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |