Das geen fijne boodschapquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Mij werd wel fysio aangeraden dus daar volgende week maar eens kontakt mee opnemen. Dan zie ik wel weer.
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geen fijne boodschap
[..]
Zeker gaan doen dan. Bij mij werkte fysio altijd goed
Zeker doen danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga maandag even kontakt met hem opnemen. Ik hoop dat het nog dezelfde is want ik was wel tevreden over hem.
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker doen dan![]()
En anders een andere, als het maar helpt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig een afspraak maken en even zijn mening horen.
Even zien of hij mij nog herkend.quote:
Bang dat je niet genoeg indruk gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even zien of hij mij nog herkend.
Ziet er heerlijk uit! Tijdje geleden voor het eerst geproefd, lekker hoor!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Als het smaakt zoals het eruit ziet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Planeet (shakshuka), met Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Wat is het dan precies?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.
Eén of ander moeilijk woord.quote:
Irritantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén of ander moeilijk woord.
Simpel gezegd spierverzwakking in de onderbenen.
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
IrritantHoop dat ze duidelijk kunnen zijn dan
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb enigszins ook wel duidelijkheid.
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.quote:
Ah, beter danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optredenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo erg gelukkig niet, daar is wel onderzoek naar gedaan maar hebben ze kunnen uitsluiten.
Dat klopt maar dan heb je meer symptomen dan alleen zwakke spieren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook altijd in allerlei gradaties optreden
'Jouw' nachtwinkel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Oh no, Dolf is overvallen net
https://www.at5.nl/artike(...)-vluchten-op-fatbike
Die mogen onder een tram komen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef pullup het volgende:
Oh no, Dolf is overvallen net
https://www.at5.nl/artike(...)-vluchten-op-fatbike
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten wordenquote:
Mogen die nog in de binnenstad?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten worden
Hoe lang ga je er mee doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
4 repen Tony's in de brievenbus, mijn weekend is goed
Een weekend.quote:
Die fatbike hoeft ook niet onder die tram hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van de fatbike is dat die niet onder de tram past .. Dus een vrachtwagen zal het mnoeten worden
ik zei dat we er een maand mee gingen doen, maar ik weet nu al dat dat niet gaat lukkenquote:
Je had die vorige set toch nog niet op ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Je had die vorige set toch nog niet op ?
Yesquote:
Wat valt er bij jou te halen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja nee, maar vermoed dat ze mijn richting op zijn gevlucht
kan ook nog zo'n bezopen Russischachtig persoon zijn geweest, die zijn hier inheemser in het centrumquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar ze zullen hier wel uit de buurt komen
Die lopen niet met kapmessen te zwaaien... toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
kan ook nog zo'n bezopen Russischachtig persoon zijn geweest, die zijn hier inheemser in het centrum
Dan zijn ze voor jou zodra ze gepakt zijnquote:
Ook waar gelukkgquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lopen niet met kapmessen te zwaaien... toch?
Goede morgen Sodequote:
Morguhquote:
Geen spataders. Straks dagelijks nieuw rekverband om vocht kwijt te raken. Daarna steunkous. Eerst dinsdag CT-scan voor eventuele uitzaaiingen als oorzaak.quote:
Dat laatste ga je niet doen hoor, hoppa het is wel eens klaar, geen uitzaaiingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen spataders. Straks dagelijks nieuw rekverband om vocht kwijt te raken. Daarna steunkous. Eerst dinsdag CT-scan voor eventuele uitzaaiingen als oorzaak.
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen spataders. Straks dagelijks nieuw rekverband om vocht kwijt te raken. Daarna steunkous. Eerst dinsdag CT-scan voor eventuele uitzaaiingen als oorzaak.
Ouch. Sterkte man.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan koffie zetten.quote:
Kan ook heel sportief zijn. Wel heel belangrijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan koffie zetten.
Ik had mijn wekker nog aanstaan en schrok vanochtend wakker en dacht dat ik een afspraak had.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kan ook heel sportief zijn. Wel heel belangrijk.
Dan doe je 1 ding en dan doe je datquote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet verder gekomen dan koffie zetten.
Ik had niet zo veel zin om gelijk te beginnen met de vloer te dweilen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan doe je 1 ding en dan doe je dat
koffie![]()
![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel verstandiger???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel zin om gelijk te beginnen met de vloer te dweilen.
Nodig is het wel.quote:
Niks lekkerder dan dan dat kreng uitdrukken en verder pitten.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had mijn wekker nog aanstaan en schrok vanochtend wakker en dacht dat ik een afspraak had.
Ik moet weer leren om op tijd op te staan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan dan dat kreng uitdrukken en verder pitten.
Oh dan is dat geen optie helaas.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet weer leren om op tijd op te staan.
Idd, ik word soms belachelijk laat wakker.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh dan is dat geen optie helaas.
Maar uh,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik word soms belachelijk laat wakker.
Doe eens een wilde gok.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh,
ga je dit jaar de duinenmars waggelen?
Wat denk je? Ik word al moe als ik naar rennende mensen kijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is een ja dus
Al in training?
Duinenmars is wandelen he, niet rennenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik word al moe als ik naar rennende mensen kijk.
Kan ook erg vermoeiend zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duinenmars is wandelen he, niet rennen
Maar geeft je wel een mooi trainingsdoelquote:
Het gaat wel beter maar laat ik dat nog maar even niet doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar geeft je wel een mooi trainingsdoel
En 5 km is zeker te overzien.
Oh, hij is al in aprilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel beter maar laat ik dat nog maar even niet doen.
Ohw, dan moet dat makkelijk lukken.quote:
Door waarschiijnlijk een Roemeense bende...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
We staan er weer goed op... Roemenië leent een NL museum hun mooiste stukken....
En wij laten ze jatten.![]()
[ afbeelding ]
en waarschijnlijk zonder vergunning...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Door waarschiijnlijk een Roemeense bende...
In Amerika zouden ze allang het land uit zijn gezet..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zonder vergunning...
Uh nee?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amerika zouden ze allang het land uit zijn gezet..
Absoluut. Mits het fysiek te behappen is.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar geeft je wel een mooi trainingsdoel
En 5 km is zeker te overzien.
Eensquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Mits het fysiek te behappen is.
Laten we er een meet van maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Mits het fysiek te behappen is.
Ben mijn medaille van dit ding kwijtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we er een meet van maken.
Fysiek is het probleem ook niet meer eerder het volhouden.
Zal ik ons dan maar even inschrijven?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben mijn medaille van dit ding kwijt
Doe dat, dan doe ik hetzelfde als bij alle andere meetsquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik ons dan maar even inschrijven?
Je gaat eindelijk die kant op ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet echt vloeiend Frans en Italiaans leren spreken
Nee, kan bepaalde filmpjes niet goed genoeg volgenquote:
Zit er geen translate optie op die filmpjes ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, kan bepaalde filmpjes niet goed genoeg volgen
In Italie (het deel waar ik heen wil) kan ik me prima redden in het Duits
Misschien wel, maar dat wil ik dus nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit er geen translate optie op die filmpjes ?
Ja dan leer je de taal inderdaad . Ik volg Italiaans en Frans ook gewoon op gehoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat wil ik dus niet
Wil gewoon kunnen volgen wat ze zegt
Alleen word ik afgeleid, dus moet eerst de taal, dan haar volgen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan leer je de taal inderdaad . Ik volg Italiaans en Frans ook gewoon op gehoor
Doe eens een link dan leg ik het je uitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen word ik afgeleid, dus moet eerst de taal, dan haar volgen.
Het zijn vele losse (kook)filmpjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe eens een link dan leg ik het je uit
Vaak zijn er wel vertalingen ... YT kun je ook ff pauzeren en terugspoelen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn vele losse (kook)filmpjes
En ik zie wel wat ze doet, maar goed volgen is anders.
Haar Engels filmpjes, die ook tussendoor komen, zijn wel te volgen natuurlijk.
Dan kom ik er ook wel,quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak zijn er wel vertalingen ... YT kun je ook ff pauzeren en terugspoelen..
Nigella?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook wel,
maar is handiger haar gewoon in eens te kunnen volgen
Dus gaan leren, meer DuoLingo
OK succes ik vertrouw op mn talenknobbelquote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kom ik er ook wel,
maar is handiger haar gewoon in eens te kunnen volgen
Dus gaan leren, meer DuoLingo
Als er een betere is moet je die wel delenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er een betere is moet je die wel delenDie lijst is, wat mij betreft, langgggggggggggggggggggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als er een betere is moet je die wel delenMaar hier,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
appeltaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dan zit ik met een hele appeltaart en dat is ook weer iets teveel.quote:
Invriezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit ik met een hele appeltaart en dat is ook weer iets teveel.
Of voor onderweg tijdens de duinwandeling.quote:
Moet je het wel meeslepenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of voor onderweg tijdens de duinwandeling.
Ik kan wel wat extra aankomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Onderweg opeten en het er gelijk weer van af lopen. Win-win
Nog beter dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat extra aankomen.
Na 10 meter gaan zitten en vreten maar.quote:
De 40+ leefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 10 meter gaan zitten en vreten maar.
Wij weten.quote:
Terwijl ze een mes en vork achter hun rug houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dat zeggen ze altijd voor ze bijten toch?
Nu al moe?quote:
Met welke loterij?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |