SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 24-01-2025 11:54:54 ]Smile, it's free therapy.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Moest tanken onderweg naar werk vanochtend en kwam zo'n vrachtwagen tegen. Foto van hun site overigens.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Moest tanken onderweg naar werk vanochtend en kwam zo'n vrachtwagen tegen. Foto van hun site overigens.![]()
![]()
Deze Fogel gaat ontbijtenquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sowquote:Die hebben mijn verhuizing gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:29 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Moest tanken onderweg naar werk vanochtend en kwam zo'n vrachtwagen tegen. Foto van hun site overigens.![]()
Meid?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik ga naar mijn meid
Beetje meer respect mag wel hoor ....![]()
Lekker laten gaan. Iedereen weet dat jij niet bewust loopt te sneren of anderszins loopt te stokenquote:![]()
![]()
ja al gelezenquote:
voor je het weghaalde.
idd vraag het eerst voor je zelf gaat sneren.
Smile, it's free therapy.![]()
Genietonquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kipfiley Belgische mayo zometeen![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meer vezels eten, veel bewegen en voldoende drinken.![]()
Ga je van sugar rush naar sugar rush vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb snoep gekocht om de werkdag door te komen :$
Ben jij ook een lekker snoepje?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga je van sugar rush naar sugar rush vandaag![]()
![]()
Lekker poepenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Meer vezels eten, veel bewegen en voldoende drinken.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu ja, na die opmerking wel een beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker laten gaan. Iedereen weet dat jij niet bewust loopt te sneren of anderszins loopt te stoken
Maar ik ben er al weer mee opgehouden
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ach, als dat alles was..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, na die opmerking wel een beetje
Maar ik ben er al weer mee opgehouden![]()
![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]Die zijn viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ja, na die opmerking wel een beetje
Maar ik ben er al weer mee opgehouden![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso een chocoladebroodje. Maar wat het hartige broodje wordt weet ik nog niet. Of ik neem een slaatje.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ook voor ons?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso een chocoladebroodje. Maar wat het hartige broodje wordt weet ik nog niet. Of ik neem een slaatje.![]()
Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij ben ik alleen thuisquote:
Trotste mama van Ambar
bijna 12 uur alweer
Lunchtijd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
[..]
[ afbeelding ]Die zijn lekker ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je meerdere varianten van trouwens.
![]()
Nog welquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij ben ik alleen thuis![]()
![]()
Ik zou ze niet kopen, ze zien er niet lekker uit, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zijn lekker ja!Heb je meerdere varianten van trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik verwacht helemaal niemand vandaag, ook niet aan de telefoon of op teamsquote:Trotste mama van Ambar
*draait weer om en gaat terug*quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik verwacht helemaal niemand vandaag, ook niet aan de telefoon of op teams![]()
Lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik verwacht helemaal niemand vandaag, ook niet aan de telefoon of op teamsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Veel van die rare snoepjes die op samengeperste prutjes lijken, zijn best lekker!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou ze niet kopen, ze zien er niet lekker uit, eerlijk gezegd.
Ook in de Filipijnen heb je een aantal lokaal gemaakte lekkernijen die van goedkope ingrediënten zijn gemaakt.
Smaken prima, maar de plastic wikkels zijn heel slap en scheuren snel als je ze van de plakkerige snoepjes af probeert te halen, en dan zit je dus zo plastic op te vreten!![]()
![]()
Ik vind de vrijdag altijd heerlijk om te werken. Je wordt niet gestoord en je doet heel veel meer, dan, in mijn geval, een kantoordag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij ben ik alleen thuis![]()
![]()
Werk je alleen op vrijdag thuis?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind de vrijdag altijd heerlijk om te werken. Je wordt niet gestoord en je doet heel veel meer, dan, in mijn geval, een kantoordag.![]()
Die 2 weken kerstvakantie? Heerlijk niemand gezien die 2 wekenTrotste mama van Ambar
Nee, ook maandag en woensdag. Dinsdag en donderdag werk ik op kantoor.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb je dat eindelijk?quote:
Hier al twee workshops gedaan maar kan me niet echt afleiden.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Oh jij bent er zo een.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ook maandag en woensdag. Dinsdag en donderdag werk ik op kantoor.
Trotste mama van Ambar
Ja kantoor is ook wel fijn, maar je krijgt dan vaak wel een stuk minder gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ook maandag en woensdag. Dinsdag en donderdag werk ik op kantoor.![]()
Nee straks als het weekend isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je dat eindelijk?
Hier al twee workshops gedaan maar kan me niet echt afleiden.![]()
Welke workshops heb je?![]()
Ik zal even een broek voor buiten aandoen en richting super lopenTrotste mama van Ambar
Ik blijf gewoon binnen. Nog niemand heeft me gebeld, dus ze missen me vast niet
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Als het weekend is wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee straks als het weekend is![]()
Welke workshops heb je?
Workshop was tekenen... Niet zoveel aan. Ben niet zo creatief.:')![]()
Neem je wat lekkers mee?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal even een broek voor buiten aandoen en richting super lopen![]()
Het is anders inderdaad. Je krijgt wel veel meer mee van wat er speelt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja kantoor is ook wel fijn, maar je krijgt dan vaak wel een stuk minder gedaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik koop altijd alleen maar vieze dingen in de supermarktquote:Trotste mama van Ambar
Dat iddquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is anders inderdaad. Je krijgt wel veel meer mee van wat er speelt.![]()
![]()
Jij speelt op kantoor?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is anders inderdaad. Je krijgt wel veel meer mee van wat er speelt.![]()
Iedereen mist @MizzezAmyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik blijf gewoon binnen. Nog niemand heeft me gebeld, dus ze missen me vast niet
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2025 12:15:58 ]![]()
Daar heeft Mini-ToT een andere mening over, die was dolblij met jouw creatieve inkleuren en schetsen....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het weekend is wel.
Workshop was tekenen... Niet zoveel aan. Ben niet zo creatief.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja kaas hoef ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop altijd alleen maar vieze dingen in de supermarkt![]()
![]()
Kaas is best lekker.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent niet gaan wandelen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik blijf gewoon binnen. Nog niemand heeft me gebeld, dus ze missen me vast niet![]()
Ja en mij dus niet, dat hadden we geloof ik al eerder geconstateerdquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zie appquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en mij dus niet, dat hadden we geloof ik al eerder geconstateerd![]()
Waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lul, ik editte hem net, want ik typte oprecht de verkeerde naam![]()
![]()
![]()
Jeetje, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt, ik zie overal sneren in vandaag.
Pertinent onwaar!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en mij dus niet, dat hadden we geloof ik al eerder geconstateerd![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeetje, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt, ik zie overal sneren in vandaag.![]()
Zie hier maar eens een sneer in:quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Jeetje, blijkbaar ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt, ik zie overal sneren in vandaag.
AmieKus![]()
![]()
Troost je. Mij ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en mij dus niet, dat hadden we geloof ik al eerder geconstateerd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is dit een sneer?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie hier maar eens een sneer in:
AmieKus![]()
O jammer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat zit er niet meer in vandaag
Maandag dan maar je fiets ophalen.
((Geen gesneer van mij hoor))![]()
Je weet dat ik een hekel heb aan Amieke, 2 Amiekes zijn dan nog erger!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zie hier maar eens een sneer in:
AmieKusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel heb aan Amieke, 2 Amiekes zijn dan nog erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel heb aan Amieke, 2 Amiekes zijn dan nog erger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bohquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga nu per direct heel DTS DMen![]()
![]()
Of misschien dat ik er morgen of zondag nog om kan gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
O jammer.
Maandag dan maar je fiets ophalen.
((Geen gesneer van mij hoor))
Ach, hij loopt niet weg
Alle fietsen missen Amy!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die fiets riep 'ik mis Amieke'![]()
Ja, voor de verandering heb ik hem niet in de overdekte stalling gezet, want de onoverdekte is dichterbij en ik was al te laat.
Dus die zal wel lekker natregenen, hopelijk heb ik mn fietstassen wel dicht geklapt
quote:![]()
Ook alle oude fietsen?
Dan kan ik misschien nog iets leren
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Iedereen mist @:MizzezAmy
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ook alle oude fietsen?
Dan kan ik misschien nog iets leren![]()
Hier klapt mijn vagina dan weer van dicht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, voor de verandering heb ik hem niet in de overdekte stalling gezet, want de onoverdekte is dichterbij en ik was al te laat.
Dus die zal wel lekker natregenen, hopelijk heb ik mn fietstassen wel dicht geklaptYea, she's on crack.![]()
Jah, maar ze zijn wel superhandig. Ik vind het er ook wel beter uitzien dan met rugtas op fietsen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hier klapt mijn vagina dan weer van dicht.
Zo heeft iedereen wel iets
Gelijk heb je, we worden allemaal een dagje ouder.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar ze zijn wel superhandig. Ik vind het er ook wel beter uitzien dan met rugtas op fietsen.
Zo heeft iedereen wel ietsYea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat was wel leukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heeft Mini-ToT een andere mening over, die was dolblij met jouw creatieve inkleuren en schetsen....
:')![]()
Ook dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, we worden allemaal een dagje ouder.
Maar vroeger had ik al fietstassen vanwege mn folderwijk
Pijltjes draaien, wegschieten met een gele pvc-buis.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar vroeger had ik al fietstassen vanwege mn folderwijk
Yea, she's on crack.sinterklaaskapoentje
![]()
God wat irritant was dat...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pijltjes draaien, wegschieten met een gele pvc-buis.:')![]()
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pijltjes draaien, wegschieten met een gele pvc-buis.
Het is het voorstadium van jointjes draaien, maar dat deed ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
God wat irritant was dat...Yea, she's on crack.![]()
Dat ben ik maar één keer vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Dus die zal wel lekker natregenen, hopelijk heb ik mn fietstassen wel dicht geklapt![]()
![]()
Give me the five ik jou ook nietquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik deed altijd vlierbessen erinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Pijltjes draaien, wegschieten met een gele pvc-buis.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Give me the five ik jou ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik deed altijd vlierbessen erin![]()
![]()
Je blijft beter in evenwichtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar ze zijn wel superhandig. Ik vind het er ook wel beter uitzien dan met rugtas op fietsen.
Zo heeft iedereen wel iets![]()
![]()
Ja, ik al vaker en zeker als ik aan het rennen ben om op tijd te komen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:
Ja, ik vind het er ook beter uitzien dan een fiets met zijwieltjesquote:
Ik wou het niet typenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het er ook beter uitzien dan een fiets met zijwieltjes![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb dat deuntje van Thomas de Stoomlocomotief in mijn hoofd. Geen idee waar dat vandaan komtquote:
...:')![]()
De laptop al even uit- en aangezet?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deurtje open zodat het eruit kanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb dat deuntje van Thomas de Stoomlocomotief in mijn hoofd. Geen idee waar dat vandaan komt
...![]()
![]()
Ja opnieuw opgestart, maar dat duurde ook heel langquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De laptop al even uit- en aangezet?
Krijg deze melding inbeeld
Zie smileysquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu al![]()
En dat is ook een liedje.
Van Hannie.
Niet van Corry.![]()
Sluit aan om door te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:54 schreef Lovely het volgende:
Of is de batterij te leeg om te updaten?
Ik denk het wel ja.
Pfffff![]()
Updaten met lege batterij is nooit verstandig. Maar ik interpreteer het als dat je eerst iets anders moet inladen voor je deze update doetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:54 schreef Lovely het volgende:
Of is de batterij te leeg om te updaten?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee heb hem nu ook aan de lader, alleen snap ik niet wat ze bedoelen wat er onderaan update bericht staatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Updaten met lege batterij is nooit verstandig. Maar ik interpreteer het als dat je eerst iets anders moet inladen voor je deze update doet
Het lijkt wel alsof de laptop een update wil doen voor iets wat je via USB hebt aangesloten gehad?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hannyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nu al![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die oude braderiemuziek ken ik toch allemaal nietquote:
:')![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee heb hem nu ook aan de lader, alleen snap ik niet wat ze bedoelen wat er onderaan update bericht staat
Dan zet ik altijd alles uit en aan en hoop ik dat het daarmee opgelost is
Hij wil dat je iets aansluit. Heb je iets eraan gekoppeld gehad via USB? Of via Bluetooth?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
USB wel voor mijn Ereader een paar dagen terug..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij wil dat je iets aansluit. Heb je iets eraan gekoppeld gehad via USB? Of via Bluetooth?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Aha. Als je die er eens aanprikt? En dan eens kijken wat 'ie doet?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
USB wel voor mijn Ereader een paar dagen terug..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goeie omschrijving!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die oude braderiemuziek ken ik toch allemaal niet![]()
![]()
Vaak heb je een minimaal batterij % nodig voordat de update kan startenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:01 schreef Lovely het volgende:
Ik wacht wel tot de batterij vol is.. anders pech![]()
Meezingers...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die oude braderiemuziek ken ik toch allemaal niet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe ik dat evenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aha. Als je die er eens aanprikt? En dan eens kijken wat 'ie doet?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet ik maar net ook weten dat dat nodig is dammitquote:
Nu weet je hetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik maar net ook weten dat dat nodig is dammit![]()
![]()
Even kijken of die melding, als ik de laptop uitzet ook weg is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Graag gedaan.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Psssst, even je mondhoeken vegen.![]()
Het werd een slaatje, pizzabroodje, chocoladebroodje.Trotste mama van Ambar
Regen, al de hele ochtend.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo lekker smikkelen en smullenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werd een slaatje, pizzabroodje, chocoladebroodje.
Zo vies is dat ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Het werd een slaatje, pizzabroodje, chocoladebroodje.![]()
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is de regen net op gang gekomen.
Wilde net wat oud papier en glas wegbrengen.![]()
![]()
Ik moest ook door de regen heen en terugTrotste mama van Ambar
Dagelijkse wandelingquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]voor de dagelijkse wandeling of omdat het moest?
![]()
![]()
Schiet niet op met die challenge hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
Doe ik zondag wel weer een wandeling maken![]()
![]()
Nou heb wel wat dagen achter elkaar gelopen hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schiet niet op met die challenge he
Gelukkig is er dtsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik maar net ook weten dat dat nodig is dammit![]()
![]()
Maar het gaat om de 30 dagenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou heb wel wat dagen achter elkaar gelopen hoor![]()
![]()
Bikkel, jij wandeld ongeacht wat voor weet het is of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou er zijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bikkel, jij wandeld ongeacht wat voor weet het is of niet?![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Lovely het volgende:
Doe ik zondag wel weer een wandeling makenben je gestopt met de januari wandel challenge?
Jij zegt het, ik dacht htquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schiet niet op met die challenge he
Daarom zeg ik het tegen jouquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat moet je niet tegen een vrouw zeggen!![]()
Oh en de appelflappen waren in de aanbieding
Trotste mama van Ambar
Toch welquote:
Maar met dit weer wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet helemaal, alleen sommige dagen heb ik idd niet gelopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ben je gestopt met de januari wandel challenge?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en de appelflappen waren in de aanbieding![]()
![]()
Dan is het ook geen 30 dagen challenge meerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet helemaal, alleen sommige dagen heb ik idd niet gelopen
Hier waait en regent het behoorlijk nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet helemaal, alleen sommige dagen heb ik idd niet gelopen![]()
sneeuw is ver weg nu
Ik woon aan de Rotte, die rivier is multifunctioneelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt maar kan kliederboel geven als je niet op de wc poept.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Je kon nu nog net tussen de druppels doorlopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het had niet harder moeten regenen
Niet helemaal geluktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kon nu nog net tussen de druppels doorlopen![]()
![]()
2 Jan
3 Jan
5 Jan
8 Jan
9 Jan
10 Jan
12 Jan
13 Jan
14 Jan
15 Jan
16 Jan
17 Jan
20 Jan
21 Jan
22 Jan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ALs je nu net zo snel gaat lopen als dat je bolktquote:lukt het je zeker wel
Nee maar goed als je niet fit bent of het weer is slechtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het ook geen 30 dagen challenge meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
klopt jij kunt zo naar buiten kakken de rivier inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon aan de Rotte, die rivier is multifunctioneel.
Ja niks aan nu, liever wat kouder weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hier waait en regent het behoorlijk nu![]()
sneeuw is ver weg nu
Maar ik moest tegelijkertijd ook nog bolkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nu net zo snel gaat lopen als dat je bolktlukt het je zeker wel
![]()
![]()
En daar vervolgens alles te laten lopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik loop sowieso elke dag naar de wc![]()
Regenjas aan en gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar goed als je niet fit bent of het weer is slecht
ALs je je niet fit voelt is het andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet wat "challenge" betekent?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar goed als je niet fit bent of het weer is slecht![]()
![]()
beide zijn geduldig en gaan niet zo snel stinken dus heb je gelukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is de regen net op gang gekomen.
Wilde net wat oud papier en glas wegbrengen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regenjas aan en gaan
ALs je je niet fit voelt is het andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Die kan nog makkelijk drie challenges lopen voor 1 februariquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nu net zo snel gaat lopen als dat je bolktlukt het je zeker wel
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Regenjas aan en gaan
ALs je je niet fit voelt is het andersHeb geen regenjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Die kan nog makkelijk drie challenges lopen voor 1 februari![]()
![]()
Maar goed heb ieder geval wel een aantal achter elkaar gelopen
Ik dacht zelf aan gewoon thuis in een emmer poepen en dan in de rivier dumpen, maar jij zou liever je hakken op de rand van de kade zetten en met je blote reet boven het water hangen begrijp ik. Kan ook, ieder z’n ding.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt jij kunt zo naar buiten kakken de rivier inProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan gewoon thuis in een emmer poepen en dan in de rivier dumpen, maar jij zou liever je hakken op de rand van de kade zetten en met je blote reet boven het water hangen begrijp ik. Kan ook, ieder z’n ding.Gemak he
Als ik hier in de Rijn poep kan Kiwi er nog even overheen in de RotteTrotste mama van Ambar
Soort meetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik hier in de Rijn poep kan Kiwi er nog even overheen in de Rotte
Of niet, want té warmquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
In de zomer gaat die challenge makkelijker
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]Gadver Dot toch ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar met regen in het bos heeft altijd wel watTrotste mama van Ambar
De bolk challenge heeft hij zeker gewonnenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef maily het volgende:
[..]
Die kan nog makkelijk drie challenges lopen voor 1 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: