Ik ook, mattie, Jeffrey, en niels als 1e 3quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:25 schreef Snensie het volgende:
Tot gisteren maakte het me nog niet zoveel uit wie eruit zou moeten maar nu heb ik inmiddels een heel rijtje. 🙂
Peter, Sharice en Wicky mogen blijven.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:25 schreef Snensie het volgende:
Tot gisteren maakte het me nog niet zoveel uit wie eruit zou moeten maar nu heb ik inmiddels een heel rijtje. 🙂
ik vat hem niet hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:26 schreef Jockari het volgende:
Ik ben niet vertrouwd met de Kazachse cultuur, maar begin me er een beeld van te vormen.
[ afbeelding ]
de vogel als eerste ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Peter, Sharice en Wicky mogen blijven.
Hij speelt.hetzelf al vanaf dag 1.die anderen moeten dat toch ook doorhebben. Hij is veel te fanatiek in stoken en manipuleren bij iedereen. Niels vind ik ook wel zo en mattie vind ik een leugenaar en opstokertje. Maarja die is gevraagd dus ervaren en komt daardoor niet in de finale.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:26 schreef Verity het volgende:
Jeffrey: Vindt het te vroeg om het spel nu al te spelen.
Milena: Er zijn al mensen die vanaf dag 1 het spel spelen.
BB trapt het seizoen af met het eerste spel en nieuwe elementen zoals decision makers.
Ik vermoed dat BB juist wilt dat ze het spel vanaf dag 1 spelen.
Tiener issues.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu steeds met z'n mentale situatie..
Haha, Peter 😁quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Peter, Sharice en Wicky mogen blijven.
Het wordt een lange zit tot dat kwartiertje met een live-verbinding.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:31 schreef Jockari het volgende:
Het zijn net mosselen, vooral hangcultuur
[ afbeelding ]
Vind het jammer dat er mensen worden gevraagd, enkel en alleen omdat ze veel volgers hebben of iets met TV hebben gedaan. Geef mij maar een groep zonder al dat, heerlijk puur. En dan kijken wat er gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij speelt.hetzelf al vanaf dag 1.die anderen moeten dat toch ook doorhebben. Hij is veel te fanatiek in stoken en manipuleren bij iedereen. Niels vind ik ook wel zo en mattie vind ik een leugenaar en opstokertje. Maarja die is gevraagd dus ervaren en komt daardoor niet in de finale.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die irriteert me ook, vind hem nogal passief.
Maar hij praat geen onzin.
neee is een generatie Z dingentjequote:
Misschien doet Axel dat nog wel. Hij heeft het van de groep gehoord, toen ze er op S1 over spraken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:30 schreef Koos1958 het volgende:
Kom keanu nu vertellen wat er is gezegd in de groep over niels en jordy
Het zijn toch de aandachtsgeile types die mee willen doen. Het grappige is dat ze vaak zelf nog steeds denken dat ze er iets mee bereiken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind het jammer dat er mensen worden gevraagd, enkel en alleen omdat ze veel volgers hebben of iets met TV hebben gedaan. Geef mij maar een groep zonder al dat, heerlijk puur. En dan kijken wat er gaat gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |