SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Op vrijdag, met cliffhanger. En dan gebeurde er weer een week niksquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ineens had je een aflevering waarin de pleuris uitbrak.
Optimistisch aangenomen dat je in zo'n vijf seconden zo een baggerpost er uit klopt, heb je daar inmiddels al zo'n 18.085 minuten aan besteed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zonde van je leven zo'n lange film.
Hmm ja dit is eigenlijk wel zo, het is om af te schakelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Meeste soaps is ook gewoon dagelijks afschakelen van de boze buitenwereld voor auti's, mijn vriendin vroeger kon pas normaal praten als ze eerst een half uur naar een soap had zitten staren als een dronken gnoe.
Jawel?quote:
Een appeltje voor de dorst.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nummertje op spaarrekening weer hoger gemaakt.
quote:
op naar die woningquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon een baby maken in die tijd, meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Optimistisch aangenomen dat je in zo'n vijf seconden zo een baggerpost er uit klopt, heb je daar inmiddels al zo'n 18.085 minuten aan besteed.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon een baby maken in die tijd, meerdere zelfs.
Ja even lekker dom cocoonen aan het eind van een overprikkeldag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja dit is eigenlijk wel zo, het is om af te schakelen.
Tijd voor de eigen DeZwabberHall!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij wel niet nodig dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Wat lees ik nu weer hier allemaal?
misschien moet hij beginnen bij DeZwabberBezemHokquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor de eigen DeZwabberHall!
Nah, alleen een beetje oefenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zit je met een babyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mooi rond getal toch? @Dr_Flashquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kerels zijn zo klaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, alleen een beetje oefenen.
Poeder schieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kerels zijn zo klaar natuurlijk.
Ew. Ik hoor dat je dan vieze dingen moet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel veel spruitjes etenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ew. Ik hoor dat je dan vieze dingen moet doen.
Droog hoor.quote:
Die mannen met Bonnie Blue hadden langer dan 5 secquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nul?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel een mooi rond getal toch? @:dr_flash
Hier gaat het volledig naar de belastingdienst deze maand volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mag je wel wat hier naartoe overgietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier klotst t geld tegen de plinten @:4everblackeyed
Sad.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat het volledig naar de belastingdienst deze maand volgens mij.
Bij mij naar de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Auto schade?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij naar de leasemaatschappij.
Tot de maan en terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij wel niet nodig dan?
Weggooien, over de schuttingquote:
Ik dacht al.. wat hoor ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier klotst t geld tegen de plinten @:4everblackeyed
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spruitjesquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaarlijkse inkomstenbelastingrekening
Leuk bedacht, doen we niets meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
spammert
multiquote is een ding he?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Iets” teveel kilometers gemaakt.
"Oeps"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Iets” teveel kilometers gemaakt.
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiendequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had best mijn brutosalaris als nettosalaris willen hebben, deze maand
*Trapt nog meer open deuren in.
Ja, dat mag ik hopen voor jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiende
Als dingen nu ook zoveel kosten als dat ze toen deden had je er misschien nog wat aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiende
tijd voor een auto-multiquote als op tweakersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk bedacht, doen we niets mee
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&Bquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oeps"
Ik ben erachter gekomen dat ik Onderweg naar de liefde kan terugkijken op NPO, dus dat is een goede vervanger voor als B&B stopt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor een auto-multiquote als op tweakers
Hoe is't mogelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&B
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&B
Ik deed even mee met je open deurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik hopen voor je
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dingen nu ook zoveel kosten als dat ze toen deden had je er misschien nog wat aan.
Maar ben je verstandig genoeg om het niet te doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in staat om vandaag naar de supermarkt te gaan voor alleen witte chocolademousse en boerderijchips
In het weekend mag het toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in staat om vandaag naar de supermarkt te gaan voor alleen witte chocolademousse en boerderijchips
Hangt er vanaf wat je als verstandig definieertquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ben je verstandig genoeg om het niet te doen?
Ja, ik kijk even of ik door de regen wilquote:
Is het ver?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kijk even of ik door de regen wil
Valt meequote:
Dat is zeker waar. Hopelijk is het vanmiddag droog als ik terug kom van de dierenarts enz. Ook niet zoveel zin om door de regen naar de Jumbo te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee
Maar als het vies weer is, is alles ver
Grote stappen zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee
Maar als het vies weer is, is alles ver
Wat zijn dezequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen verwachtingen meer in het levenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze moeten met zn 2en of 3en in zo'n busje. Wat had je anders verwacht?
Ja oke.quote:
ZEGquote:
quote:
Die heb ik nog niet gezien volgens mij. Jumbo hier heeft er een paar.quote:
Leer mij datquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen meer in het leven
Ja, de Jumbo heeft ook alle smaken Charlies, schijntquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien volgens mij. Jumbo hier heeft er een paar.
Ja, is goed hoorquote:
Is ze zo mini?quote:
Succes he.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor
Herhaal ik het net zo lang totdat het doordringt
Ik heb nog spierpijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh yisssss
Spierpijn van het sporten van gisteren
Nagenieten![]()
![]()
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.quote:
Moest lachen.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog spierpijn.
Van woensdag.
quote:
ZEG, IK KAN DIT OOK LEZEN HEquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.
Jij moet lachen om ribbelchips?quote:
Jij bent funsizequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
ZEG, IK KAN DIT OOK LEZEN HE
same, samequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de chipswereld.
Ik heb een apart gevoel voor humor soms.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet lachen om ribbelchips?
Oh, had ik het hoger moeten houden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
ZEG, IK KAN DIT OOK LEZEN HE
Ja, ik weet niet wat er zo grappig is aan ribbelchips ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een apart gevoel voor humor soms.
Binnenpretjequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er zo grappig is aan ribbelchips ?
Jij bent op dreef.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, had ik het hoger moeten houden?
Ik mis de grap ook een beetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat er zo grappig is aan ribbelchips ?
Ik geef de caafs mandarijntjes en elke keer is het zo netjes verdeeld m.b.t. de partjes, dat ik iedere caaf 2x een partje kan geven van 1 mandarijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok IJs, éérst je koffie opdrinken, dán een paar slokken water en daarná aan je mandarijn.
Binnenpretje voor vrouwen zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnenpretje
Moving on...
[..]
Jij bent op dreef.
quote:
het blijkt jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een apart gevoel voor humor soms.
Iedereen hier heeft een apart gevoel voor humorquote:
Doe eens gek. Dip je mandarijn in de koffie.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok IJs, éérst je koffie opdrinken, dán een paar slokken water en daarná aan je mandarijn.
Ribbelchips naturel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja sorry hoor for me being me
Paprika.quote:
quote:
Deze klassiekerquote:
Oh ja.quote:
Belasting deed hap?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja.
Het zou hoger zijn, maar ik vind het tegenvallen.
Premies zijn omhoog gegaan, en Loonheffing iets omlaag en dat compenseert elkaar wel zo'n beetje.quote:
Je bent welkomquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja sorry hoor for me being me
Oh, jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja.
Het zou hoger zijn, maar ik vind het tegenvallen.
Salaris ook omhoog, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Premies zijn omhoog gegaan, en Loonheffing iets omlaag en dat compenseert elkaar wel zo'n beetje.
quote:
hadden ze dat nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
Oh ze zijn hier ineens om de boel af te kitten.
Neequote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeer moet ook nog steeds een mannetje komen om een koof te maken om de ventilatiebuizen (en mijn raam boven de deur vervangen voor een plaat).
Ik dacht dat ze dat vorige week gingen doen maar nope.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]waarom is dat niet gewoon direct/de volgende dag gedaan?
Brotha ewwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doe eens gek. Dip je mandarijn in de koffie.
Waz met jouquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Zou toch proberen. Ik ben wel van eten in drankjes dippenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat vorige week gingen doen maar nope.Hij had wel meteen bij de oven even gedaan voor me omdat ik geen zin heb om hele tijd met dat ding te blijven kloten.
hier zijn ze zo te horen op de verdieping boven mij bezig de gallerijhekken te vervangenquote:
gewoon in chocoladesaus toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
PiM'squote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie verzint die dingenquote:
Oh, wat dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Britten zijn daar helemaal erg in
Chocolade met fruit is sowieso vaak al een matige combinatiequote:
FTFYquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade is sowieso vaak al een matige
Aardbei of banaan in de chocoladefontein is wel oké. Chocola en blauwe bessen gaat ook nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Chocolade met fruit is sowieso vaak al een matige combinatie
Maar is voor de veiligheid wel beter denk ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
hier zijn ze zo te horen op de verdieping boven mij bezig de gallerijhekken te vervangen
lekker lawaai
Muntsaus bij lamsgerechtenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die doen regelmatig sinaasappel bij de chocola.
Of munt.
Blauwe bessen passen sowieso bijna overal wel bijquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbei of banaan in de chocoladefontein is wel oké. Chocola en blauwe bessen gaat ook nog.
Ik had vorig jaar bij de Indiër wel iets van kip met een muntsausje en ik had nog net niet m'n bord afgelikt, dus het kan wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muntsaus bij lamsgerechten![]()
![]()
![]()
Ik houd best van munt, maar dat is ook mij teveel.
Eensquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbei of banaan in de chocoladefontein is wel oké. Chocola en blauwe bessen gaat ook nog.
Lekker, ook zin inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga zo denk ik pho eten, is al lang geleden
Alles bij de Indiër is wel lekker.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bij de Indiër wel iets van kip met een muntsausje en ik had nog net niet m'n bord afgelikt, dus het kan wel.
Maar chocolade met mint eet je wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Het meeste fruit vind ik heerlijk als puur fruitMaar meestal als het verwerkt is met dingen als chocolade of ijs vind ik het niet heel lekker
De handen en voeten van de kok meestal niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles bij de Indiër is wel lekker.
Vruchtenijs vind ik wel ok, maar liever vers fruit met vanilleijs erbij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:43 schreef LTVDK het volgende:
Het meeste fruit vind ik heerlijk als puur fruitMaar meestal als het verwerkt is met dingen als chocolade of ijs vind ik het niet heel lekker
Hoe heet dat gerecht?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De handen en voeten van de kok meestal niet.
Moest een beetje kokhalzen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De handen en voeten van de kok meestal niet.
Mint is dan ook geen fruitquote:
Liever alleen vanille-ijsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vruchtenijs vind ik wel ok, maar liever vers fruit met vanilleijs erbij.
Jij hebt toch zo'n tentje in de lente/ zomer waar je langs kan?quote:
Ik krijg hier honger van.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
In Londen weer hier eten
https://www.masalazone.com/menus/earls-court/dinner/
Maar zie dat gerecht met munt niet staan.
Wat ik vorig jaar had gemaaktquote:
*slaat over.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tandoori Feet and Butter Handje.
Klopt, meestal van eind maart tot begin mei.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n tentje in de lente/ zomer waar je langs kan?
Bijna weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, meestal van eind maart tot begin mei.
Nom nom nomquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, meestal van eind maart tot begin mei.
quote:
Opgelost.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tandoori Feet and Butter Handje.
Six hollow, crispy-fried puffed balls filled with potato, chickpeas, onions, spices - you add tamarind water & pop it in your mouth. Endlessly popular.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:46 schreef CherryLips het volgende:
In Londen weer hier eten
https://www.masalazone.com/menus/earls-court/dinner/
Maar zie dat gerecht met munt niet staan.
Eerst nog even die 3 maanden januari doorkomen.quote:
Ik heb daar een US filter voorquote:
Krijg er altijd wel een vies drupje doorheen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar een US filter voor
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen heeft iedereen en z'n grootje het nu ontdekt, even na werk langsrijden was gewoon geen doen meer vorig jaar.
KUTINFLUENCERS.
Onze UI's zijn er klaar voorquote:
Ik ken je iets langer dan vandaag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg er altijd wel een vies drupje doorheen.
@datismijnmeningquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onze UI's zijn er klaar voor
Oh sowieso wel, want het is qua verdere opdrachten laagseizoen voor ze. Het is eigenlijk een oliebollenkraam.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Maar dan is er wel een garantie dat ze er dit jaar weer staan, omdat het rendabel blijft
Whehehequote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh sowieso wel, want het is qua verdere opdrachten laagseizoen voor ze. Het is eigenlijk een oliebollenkraam.
Zal het doorgevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:51 schreef Ama het volgende:
Ik wil eerst even een goede voorjaar hebben hoor.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm. Zou toch proberen. Ik ben wel van eten in drankjes dippen
Niet slecht, maar ze hebben betere nummers gemaaktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ijsdraakje @:bomenverzameling
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar werd het pas in juni een klein beetje lekker weer.
O sorryquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar een US filter voor
Get, wat jammer nou.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Trump verbied urinoirs in damestoiletten.
Waren die er dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Goede vraagquote:
Wat deden die daar überhaupt?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Om je plastuit te kunnen testen.quote:
Je verwacht 't niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of is dit weer symboolpolitiek.
Hangt af van hoe de roulette valt. Ik had net een zoete.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie mandarijntjes zuur of zoet?
Dat hangt toch van de huidige mandarijn af?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Vinden jullie mandarijntjes zuur of zoet?
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van hoe de roulette valt. Ik had net een zoete.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van hoe de roulette valt. Ik had net een zoete.
Ja over het algemeen dan duh.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de huidige mandarijn af?
Zeg dat dan, duhquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja over het algemeen dan duh.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Even wat proberen te eten. Begin zenuwachtig te worden ofzo.
neuh.. vooral voor de mooiheid en uitstraling van het hele complexquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar is voor de veiligheid wel beter denk ik?
Ja, hopelijk zoet, maar zuur of bitter komt eigenlijk net zo vaak voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja over het algemeen dan duh.
Ik kom nooit bij de Jaminquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Iemand hier die gekke paaseitjes smaken van de Jamin al geprobeerd?
Sterkte Amaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Om 13:30 moeten we bij de dierenarts zijn.
Ik ook niet meer sinds ik hier woon. Woonde er eerst op loopafstand vandaan haha.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Jamin
Thanksquote:
Hangt van de roulette af. In de huidige bebouwde kom, traag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje vragen of je 80 km/h snel of traag vind.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak helemaal niets. Ik zit m'n boterham te eten op werk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Gemiste kans om er broodballetjes op te maken.
volgens mij moet ik dan naar een andere stadquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Jamin
If I may offer a suggestion... glaasje melk erbij en broodballetjes makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak helemaal niets. Ik zit m'n boterham te eten op werk.
Luxemburglaan zegt Googlequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij moet ik dan naar een andere stad
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
If I may offer a suggestion... glaasje melk erbij en broodballetjes maken
*googlet mee..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Luxemburglaan zegt Google
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:22 schreef mschol het volgende:
@:ama
oud vs nieuw:Ziet er netjes uit. Ik zou hier niet bovenin willen wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
sterkte bij de DA Ama
Salaris ook weer binnen..
Genot maat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
sterkte bij de DA Ama
Salaris ook weer binnen..
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit. Ik zou hier niet bovenin willen wonen.
Sterile vandaag ama. Zal niet makkelijk zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sterile vandaag ama. Zal niet makkelijk zijn
Niderlandiya is Nederland. Niderlandski is 'Nederlands'.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, blijkbaar zegt Bulgarije Niderlanski tegen Nederland![]()
Waarom vind ik dat grappig?
Akkoord.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niderlandiya is Nederland. Niderlandski is 'Nederlands'.
En dat alleen maar officieel. Officieus is het voor de meeste mensen Holandiya/Holandski.
Sterker nog, veel mensen hebben geen idee waar je het over hebt wanneer je Niderlandiya/Niderlandski zegt.
Ja, reactie op ruim een maand oude post maar deze mocht ik niet laten liggen
Waarvoor dank.quote:
Oke, DHL.quote:JE PAKKET IN HANDEN
Voor uw actie, danken wij u!quote:
Hier valt het wel mee. Nu wel thuis en weekendquote:
Hier ook niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Niderlandiya is Nederland. Niderlandski is 'Nederlands'.
En dat alleen maar officieel. Officieus is het voor de meeste mensen Holandiya/Holandski.
Sterker nog, veel mensen hebben geen idee waar je het over hebt wanneer je Niderlandiya/Niderlandski zegt.
Ja, reactie op ruim een maand oude post maar deze mocht ik niet laten liggen
quote:
IK WEET WAAR JE WOONTquote:
Op de snelweg traag, om tegen een boom te rijden wat aan de snelle kantquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje vragen of je 80 km/h snel of traag vind.
Ja, dat was gisteren al besproken en wel zo handig bij het bezorgenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
IK WEET WAAR JE WOONT
WE KOMEN JE OPZOEKEN
Wel aardig dat ze het in je armen gooien en niet dat het 'PAKKET IN JE GEZICHT' isquote:
Ik zal vast wat te drinken klaarzetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
IK WEET WAAR JE WOONT
WE KOMEN JE OPZOEKEN
Ja, dat scheelt weer een 4EverBlackEye.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel aardig dat ze het in je armen gooien en niet dat het 'PAKKET IN JE GEZICHT' is
Kopje thee graagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal vast wat te drinken klaarzetten.
Istie jarigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
Gefeliciteerd Beer![]()
![]()
[ afbeelding ]
@:gianni61
Die heb je toch al, dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt weer een 4EverBlackEye.
Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb je toch al, dus maakt niet uit
Scheelt ook wel of het pakket zo'n zakje met kleren is of een doos met voordeelverpakking wasmiddelquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt weer een 4EverBlackEye.
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Istie jarigGefeliciteerd @:gianni61
![]()
![]()
Wat vind jij een ideale snelheid om tegen een boom aan te rijden?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de snelweg traag, om tegen een boom te rijden wat aan de snelle kant
yeetquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of het pakket zo'n zakje met kleren is of een doos met voordeelverpakking wasmiddel
Dat wel, maar niets is fijn om in / tegen je oog (aan) te krijgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of het pakket zo'n zakje met kleren is of een doos met voordeelverpakking wasmiddel
6 ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat vind jij een ideale snelheid om tegen een boom aan te rijden?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wil Gianni vast komen brengen.quote:
Sommige pakketbezorgers doen dat wel somsquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil Gianni vast komen brengen.
Hij ging pizza trakteren want vlaai was duurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil Gianni vast komen brengen.
2 km/u ofzo?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh okequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij ging pizza trakteren want vlaai was duur
Wat dacht je van gewoon helemaal niet?quote:
Ja vond de ervaring ook niet per se voor herhaling vatbaarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon helemaal niet?![]()
Beetje voorzichtig zijn op je auto, hoor
Jouw recensie gaf mij niet de indruk dat ik het ook moet proberen nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond de ervaring ook niet per se voor herhaling vatbaar
Wellicht heb jij wel een andere Experiencequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw recensie gaf mij niet de indruk dat ik het ook moet proberen nee.
Vind ik zielig voor de schoen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht heb jij wel een andere Experience
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |