SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Op vrijdag, met cliffhanger. En dan gebeurde er weer een week niksquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ineens had je een aflevering waarin de pleuris uitbrak.
Optimistisch aangenomen dat je in zo'n vijf seconden zo een baggerpost er uit klopt, heb je daar inmiddels al zo'n 18.085 minuten aan besteed.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zonde van je leven zo'n lange film.
Hmm ja dit is eigenlijk wel zo, het is om af te schakelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
Meeste soaps is ook gewoon dagelijks afschakelen van de boze buitenwereld voor auti's, mijn vriendin vroeger kon pas normaal praten als ze eerst een half uur naar een soap had zitten staren als een dronken gnoe.
Jawel?quote:
Een appeltje voor de dorst.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nummertje op spaarrekening weer hoger gemaakt.
quote:
op naar die woningquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon een baby maken in die tijd, meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Optimistisch aangenomen dat je in zo'n vijf seconden zo een baggerpost er uit klopt, heb je daar inmiddels al zo'n 18.085 minuten aan besteed.
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon een baby maken in die tijd, meerdere zelfs.
Ja even lekker dom cocoonen aan het eind van een overprikkeldag.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja dit is eigenlijk wel zo, het is om af te schakelen.
Tijd voor de eigen DeZwabberHall!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij wel niet nodig dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Wat lees ik nu weer hier allemaal?
misschien moet hij beginnen bij DeZwabberBezemHokquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor de eigen DeZwabberHall!
Nah, alleen een beetje oefenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan zit je met een babyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mooi rond getal toch? @Dr_Flashquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kerels zijn zo klaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, alleen een beetje oefenen.
Poeder schieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kerels zijn zo klaar natuurlijk.
Ew. Ik hoor dat je dan vieze dingen moet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel veel spruitjes etenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ew. Ik hoor dat je dan vieze dingen moet doen.
Droog hoor.quote:
Die mannen met Bonnie Blue hadden langer dan 5 secquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nul?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel een mooi rond getal toch? @:dr_flash
Hier gaat het volledig naar de belastingdienst deze maand volgens mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mag je wel wat hier naartoe overgietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier klotst t geld tegen de plinten @:4everblackeyed
Sad.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier gaat het volledig naar de belastingdienst deze maand volgens mij.
Bij mij naar de leasemaatschappij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Auto schade?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij naar de leasemaatschappij.
Tot de maan en terug.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij wel niet nodig dan?
Weggooien, over de schuttingquote:
Ik dacht al.. wat hoor ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier klotst t geld tegen de plinten @:4everblackeyed
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spruitjesquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaarlijkse inkomstenbelastingrekening
Leuk bedacht, doen we niets meequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
spammert
multiquote is een ding he?
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Iets” teveel kilometers gemaakt.
"Oeps"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
“Iets” teveel kilometers gemaakt.
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiendequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had best mijn brutosalaris als nettosalaris willen hebben, deze maand
*Trapt nog meer open deuren in.
Ja, dat mag ik hopen voor jequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiende
Als dingen nu ook zoveel kosten als dat ze toen deden had je er misschien nog wat aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn nettosalaris nu is wat vroeger niet eens bruto verdiende
tijd voor een auto-multiquote als op tweakersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk bedacht, doen we niets mee
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&Bquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oeps"
Ik ben erachter gekomen dat ik Onderweg naar de liefde kan terugkijken op NPO, dus dat is een goede vervanger voor als B&B stopt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor een auto-multiquote als op tweakers
Hoe is't mogelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&B
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik moet dat nog afkijken. Het is nog meer cringe dan B&B
Ik deed even mee met je open deurquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik hopen voor je
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dingen nu ook zoveel kosten als dat ze toen deden had je er misschien nog wat aan.
Maar ben je verstandig genoeg om het niet te doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in staat om vandaag naar de supermarkt te gaan voor alleen witte chocolademousse en boerderijchips
In het weekend mag het toch wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben in staat om vandaag naar de supermarkt te gaan voor alleen witte chocolademousse en boerderijchips
Hangt er vanaf wat je als verstandig definieertquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ben je verstandig genoeg om het niet te doen?
Ja, ik kijk even of ik door de regen wilquote:
Is het ver?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kijk even of ik door de regen wil
Valt meequote:
Dat is zeker waar. Hopelijk is het vanmiddag droog als ik terug kom van de dierenarts enz. Ook niet zoveel zin om door de regen naar de Jumbo te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee
Maar als het vies weer is, is alles ver
Grote stappen zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee
Maar als het vies weer is, is alles ver
Wat zijn dezequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen verwachtingen meer in het levenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze moeten met zn 2en of 3en in zo'n busje. Wat had je anders verwacht?
Ja oke.quote:
ZEGquote:
quote:
Die heb ik nog niet gezien volgens mij. Jumbo hier heeft er een paar.quote:
Leer mij datquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen meer in het leven
Ja, de Jumbo heeft ook alle smaken Charlies, schijntquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien volgens mij. Jumbo hier heeft er een paar.
Ja, is goed hoorquote:
Is ze zo mini?quote:
Succes he.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed hoor
Herhaal ik het net zo lang totdat het doordringt
Ik heb nog spierpijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh yisssss
Spierpijn van het sporten van gisteren
Nagenieten![]()
![]()
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.quote:
Moest lachen.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog spierpijn.
Van woensdag.
quote:
ZEG, IK KAN DIT OOK LEZEN HEquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar denk je dat het enkelbijten op gebaseerd is.
Jij moet lachen om ribbelchips?quote:
Jij bent funsizequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
ZEG, IK KAN DIT OOK LEZEN HE
same, samequote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de chipswereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |