Met brobbey als 1e spits wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey dus in Londen, die is dus wel pleite.
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Nu gaat die kloten zodat die naar een nieuwe club kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Benieuwd wat Farioli nu gaat doen want Weghorst als 1e spits zie ik niet goedkomen voor plek 2.
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:13 schreef Black-Death het volgende:
Ziyech gaat weg bij Galatasaray. Mag wel half jaartje komen
Dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn knieën kunnen de jodenjachten niet meer aan.
Nee, juist niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Hij loopt wat raar volgens de scouting van Feyenoord vond 'm wel een paar keer alleraardigst spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
KKD-motoriek gaat het ook daar heel moeilijk krijgen.
Laat je me al die moeite doen en je prijst me niet eens de hemel in. Lul.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij had aan het begin van 't seizoen, toen Brobbey "nog niet fit" was na het EK, geen moeite om met Akpom in de punt te spelen. Dus ik denk dat we die in roulatie met Weghorst gaan zien. Jammer dat dit niet allemaal 3 weken eerder kon, dan had Haller misschien naar ons kunnen komen.
Zijn ze daar eindelijk gestopt met drinken ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
West Ham schijnt te twijfelen aan de Brobbey deal
Inderdaad, hadden wij hem niet kunnen huren? Hij zou met afstand de beste speler van de selectie zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 21:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Antony verhuurd aan Real Betis, dat is toch ook wel tragisch zeg
dezelfde waarschijnlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 12:39 schreef Schanulleke het volgende:
[ x ]
Benieuwd met welke gemankeerde selectie we straks de play-offs ingaan.
Goh what a surprisequote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
West Ham schijnt te twijfelen aan de Brobbey deal
Normaal reageer ik niet op hem. Daar ga ik nu mee verder.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ajax houdt je wel erg bezig he jochie?
Die hattrick tegen jong PSV vorige week was niet zaligmakend?quote:Op zondag 26 januari 2025 06:49 schreef tong80 het volgende:
Ik zag net Jong Ajax. Rijkhof wordt het ook niet.
Ik was misschien te voorbarig. Maar gisteren was het niks.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:49 schreef XDo het volgende:
[..]
Die hattrick tegen jong PSV vorige week was niet zaligmakend?
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondagquote:
Het fijne is wel dat de concurrentie zoveel begint te morsen dat een eigen nederlaag ook ineens niet meer de druk er meteen op zet voor plek 2. Al hoop ik wel gewoon op 3 punten zondag, maar Feyenoord blijft net zo goed onvoorspelbaar.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Ik pak er vast koffie bij. Een nieuwe werkweek jongens, op naar zondag.
(denk de stem van Jan Vertonghen erbij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |