SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
sowquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag; komen jullie met een busje en gaan er ook begeleiders mee?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik morgen tijd heb om naar de film te gaan. Zou met m'n zus naar Seven gaan maar die draait echt op beroerde tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Die FOK! Meets klinken echt als een uitje met de Zonnebloem he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voorzichtige vraag; komen jullie met een busje en gaan er ook begeleiders mee?
Nou ja, ik krijg heel vaak de vraag van medesporters hoe vaak ik nu eigenlijk sportquote:
Deze KSC is een beetje beperktquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zondag maar dan moeten we naar Arnhem.Tap tap tap
hmmja, eerder onbeperkt buffetquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze KSC is een beetje beperkt
Met een scala aan beperkingen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, eerder onbeperkt buffet
Zegquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danny zou subsidie voor Fok moeten krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom vechten danquote:
[..]Ja 1995 is wel een beroerde tijd, heb nog geen functionerende tijdmachineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dan ga je jouw username eer aan doenquote:
Heb je nou nog steeds niet gereserveerd?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Fok! valentijnsmeet bij de Indiër
Misschien krijgt hij dat stiekem alquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Danny zou subsidie voor Fok moeten krijgen
We zijn allemaal even speciaal met elk ons eigen unieke rugzakje, we tellen allemaal meequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ga je jouw username eer aan doen
Nee ga dit weekend al ergens anders eten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet gereserveerd?
De modsquote:
We worden nu echt oud.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel confronterend als er een 30th anniversary edition uitkomt van een film die je destijds al in de bios hebt gezien
Eerst Jurassic Park en nu dit.
Meedoen is belangrijker dan winnen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn allemaal even speciaal met elk ons eigen unieke rugzakje, we tellen allemaal mee
quote:
Jij bent toch nog een stukje jonger dan ik?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mods
[..]
We worden nu echt oud.
[..]Heb deze in de riksbioscoop gezien. Dat waren tijden. Kon je voor 2 gulden 50 naar de biosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemiste kansquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ga dit weekend al ergens anders eten.
Het gaat om het plezier en samenzijn, dat is de belangrijkste prijs die je kunt winnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen?
Geen idee. Ben je voor 1980 geboren dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent toch nog een stukje jonger dan ik?
Oehquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb deze in de riksbioscoop gezien. Dat waren tijden. Kon je voor 2 gulden 50 naar de bios
Uiteraard.quote:
Ben jij nog ouder dan ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je voor 1980 geboren dan?
Wat staat hier allemaal?quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat om het plezier en samenzijn, dat is de belangrijkste prijs die je kunt winnen
Dat zal dan welquote:
Ghahaha die hebben massaal DSMetjesquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mods
[..]
We worden nu echt oud.
Ja weet ik veel, moest ik hier van mijn begeleider neerzettenquote:
"Creatieve input."quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, moest ik hier van mijn begeleider neerzetten
HALLO BEGELEIDER VAN LTVDKquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, moest ik hier van mijn begeleider neerzetten
Schreeuw eens niet zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLO BEGELEIDER VAN LTVDK![]()
![]()
Die is veel ouderquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
OMG over drie jaar is Titanic 30 jaar oud.
Even kotsen.
Katquote:
HALLO BEGELEIDER VAN 4EVERBLACKEYEDquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HALLO BEGELEIDER VAN LTVDK![]()
![]()
Ja hallo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HALLO BEGELEIDER VAN 4EVERBLACKEYED![]()
![]()
BEPAAL IK ZELF WELquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schreeuw eens niet zo
quote:
quote:
Even lekker netwerken hier hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HALLO BEGELEIDER VAN 4EVERBLACKEYED![]()
![]()
Geen chocolade meer voor jou jongedame!quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BEPAAL IK ZELF WEL
IS MY LEFUH
MET JE OGEN DIE NAAR BOVEN GAAN
Ja, oke dan niet, daar heb je mij niet zo meequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen chocolade meer voor jou jongedame!
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke dan niet, daar heb je mij niet zo meeDat vind ik niet zo erg als de andere dames hier in het topic
👀quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, oke dan niet, daar heb je mij niet zo meeDat vind ik niet zo erg als de andere dames hier in het topic
Ik vind chocolade best lekker hoorquote:
Namen en rugnummers.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg doodnormale pychisch gezonde mensen in Foqueville hoor, niet iedereen is kwekgek
US de superbegeleider, superlachen en supersociaal, leuker kunnen we het niet maken, sneller ook al niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.
1. US
Oke, Belastingdienst.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US de superbegeleider, superlachen en supersociaal, leuker kunnen we het niet maken, sneller ook al niet.
Zo klink ik ook wel eens op een zondagochtend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:27 schreef Ama het volgende:
De vader van Miley Cyrus is ook het padje af.
Bekijk deze YouTube-video
Niks zinnigs in ieder geval.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:34 schreef Koen66 het volgende:
heeft Foqueville al onderhandelingen met Trump gehad?
Als Trump hier heen zou komen. Brug omhoog of omlaag??quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:34 schreef Koen66 het volgende:
heeft Foqueville al onderhandelingen met Trump gehad?
Gekke vraag ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als Trump hier heen zou komen. Brug omhoog of omlaag??
Ik las Broek omhoog of omlaag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als Trump hier heen zou komen. Brug omhoog of omlaag??
Ik hoop omhoog, maar Dimmy denkt daar anders overquote:
Is best gevaarlijk met Trump.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las Broek omhoog of omlaag.
Je kunt ook kiezen voor Musk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk er nu alweer naar uit dat zelfs als het compleet niet nodig is die oranje blaaskaak weer onderwerp van gesprek is iedere minuut van iedere dag. Godsamme wat kut.
Ergens in 2036 sterft de Amerikaanse keizer Trump I van ouderdom en dan volgt Ivanka Trump hem op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk er nu alweer naar uit dat zelfs als het compleet niet nodig is die oranje blaaskaak weer onderwerp van gesprek is iedere minuut van iedere dag. Godsamme wat kut.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook kiezen voor Musk.
Heeft genoeg zonen om hem op te volgen. Goed Amerikaans gebruik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens in 2036 sterft de Amerikaanse keizer Trump I van ouderdom en dan volgt Ivanka Trump hem op.
Trump gaat wel alles op tafel gooien, de moorden op John F. Kennedy, senator Robert Kennedy en burgerrechtenleider Martin Luther King Jr. in de jaren zestig, alles zal worden onthuld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft genoeg zonen om hem op te volgen. Goed Amerikaans gebruik.
wow, zie nu pas de geweldige Ajax prestatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
"Voetbal" is afgelopen, Ik duik onder de douche en spring in bed
Dan past die wel goed hierquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:04 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een man die niet met LEGO speelt, dat moge duidelijk zijn.
goed planquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben gelukkig de Chinezen op bezoek gehad. Gaan we daar gewoon vriendjes mee worden.
China heeft zin in Veldhovense chips.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben gelukkig de Chinezen op bezoek gehad. Gaan we daar gewoon vriendjes mee worden.
opeens zin in chipsquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
China heeft zin in Veldhovense chips.
We hebben nog een NAVO feestje dit jaar...gaat ook een leuke worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
China heeft zin in Veldhovense chips.
Daar gaat ons geld voor LEGO, vakantie, kleding, muziekjes, verwarming, de 2e auto en biefstuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben nog een NAVO feestje dit jaar...gaat ook een leuke worden.
Kan ook zijn dat Rutte dan weer de macht in Nederland grijpt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat ons geld voor LEGO, vakantie, kleding, muziekjes, verwarming, de 2e auto en biefstuk.
We zijn hem voor en stappen gewoon uit de NAVO, Poetin moet eerst toch nog dwars door Polen en Duitsland heen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Rutte dan weer de macht in Nederland grijpt.
Barronquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft genoeg zonen om hem op te volgen. Goed Amerikaans gebruik.
Gaan we daar mooi staan zwaaien met een rood petje op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idd Trump landt met Marine One op het dorpsplein
Nnee denk het niet. Die heeft vier jaar lang gezien hoe ze zijn vader geprobeerd hebben kapot te maken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of die gaat net zoals in Star Wars ineens naar de Dark Side.
Darth Barronquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of die gaat net zoals in Star Wars ineens naar de Dark Side.
"Pappa's piemel lijkt op een kleine champignon"quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nnee denk het niet. Die heeft vier jaar lang gezien hoe ze zijn vader geprobeerd hebben kapot te maken.
Nu ook alweer rechters die Trump proberen te dwarsbomen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nnee denk het niet. Die heeft vier jaar lang gezien hoe ze zijn vader geprobeerd hebben kapot te maken.
Niet verrassend. De hele deep state zal in iedere bocht proberen tegen te werkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ook alweer rechters die Trump proberen te dwarsbomen.
Zitten nu weer allemaal in Davos met zijn allen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet verrassend. De hele deep state zal in iedere bocht proberen tegen te werken
Zonder wetten zou Trump veel sneller alles kunnen veranderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ook alweer rechters die Trump proberen te dwarsbomen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder wetten zou Trump veel sneller alles kunnen veranderen.
Wij krijgen juist weer de waardering en de stem die ons van nature toekomt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor ons blanke werkende mannen maakt het toch allemaal niet zoveel uit gelukkig.
Bom eropquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten nu weer allemaal in Davos met zijn allen.
Beetje de macht en baantjes verdelen. Kon wel het corps zijn. Daar wil je toch niets mee te maken hebben.quote:
Dat is wel heel erg Trumpiaans gedacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje de macht en baantjes verdelen. Kon wel het corps zijn. Daar wil je toch niets mee te maken hebben.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje de macht en baantjes verdelen. Kon wel het corps zijn. Daar wil je toch niets mee te maken hebben.
dat niet, alleen wat kort.quote:
Way ahead of youquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
Bijna weekend jongensEn voor de parttimers: happy weekend
het zijn kinderenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Hoe dom zijn deze kinderen???
https://www.ad.nl/nieuweg(...)gte-achter~a52565f0/
Nog 4 uur te gaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef TaMieke het volgende:
weekendquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
Ja maar mijn weekend begint morgen pas, terwijl ik parttimer ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:51 schreef kwiwi het volgende:
Ik hou d'r van.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Tip: ik zou hem niet zo hard zetten
Of gewoon niet aanklikken
En de ouders.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Je was okayquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker hele dag regen.
En ik moet er twee keer doorheen vandaag.
Opvoeding?quote:
Lol, jouw ouders wisten alles wat je uitvrat op je 15e/16e?quote:
Ze zaten er wel dik bovenopquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, jouw ouders wisten alles wat je uitvrat op je 15e/16e?
"Mam ik ben even Henkie zijn keel dichtknijpen, veel plezier Jantje, doe zijn moeder de groeten"quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, jouw ouders wisten alles wat je uitvrat op je 15e/16e?
quote:
Dan heeft het bij jou goed uitgepakt (waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zaten er wel dik bovenop
dat werkt maar tot op zekere hoogte, meeste pubers van die leeftijd halen genoeg fratsen uit waar de ouders niet van wisten..quote:
Dit hadden ze in 'mijn tijd' ook al. Soort auto-erotische verstikking misschien.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef TaMieke het volgende:
Da's niet per definitie goed opvoeden, op je bek gaan hoort er juist op die leeftijd bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zaten er wel dik bovenop
Kun je hier wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit hadden ze in 'mijn tijd' ook al. Soort auto-erotische verstikking misschien.
Ja joh, iedereen die nu roept dat dit het domste ooit is, heeft zelf z'n puberteit-idiotie compleet verdrongen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit hadden ze in 'mijn tijd' ook al. Soort auto-erotische verstikking misschien.
Ik denk dat ik dan een ban krijg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je hier wat meer over vertellen?
Ik heb het helemaal afgeluisterdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik klikte mis en zag WBTBWB
[..]
Ik hou d'r van.
Of heel hard op je duim blazen, gingen ze ook knock-out van.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, iedereen die nu roept dat dit het domste ooit is, heeft zelf z'n puberteit-idiotie compleet verdrongen.
Misschien niet van zichzelf, maar kom op. Iedereen had wel zo'n idioot in de klas bij wie zoiets had kunnen gebeuren.
Ik geloof het meteen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal afgeluisterd
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker hele dag regen.
En ik moet er twee keer doorheen vandaag.
Je kan niet kiezen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou niet eens weten wat het domste is wat ik ooit heb gedaan.
Die luisterde ik daarnaquote:
Ik ga de kachel aanzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is in elk geval lekker warm.
Gisteren natuurlijk alweer te veel zon/blauwe lucht gehad.quote:
Ik ben wel toe aan weekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik ben echt zo blij dat het vrijdag is
Ik ken ze echt al járen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die luisterde ik daarnaWas wel aardig
ALLEEN DIE WINDquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is in elk geval lekker warm.
absoluut, genoeg idioten gehad op school in de klassenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, iedereen die nu roept dat dit het domste ooit is, heeft zelf z'n puberteit-idiotie compleet verdrongen.
Misschien niet van zichzelf, maar kom op. Iedereen had wel zo'n idioot in de klas bij wie zoiets had kunnen gebeuren.
Ik kreeg de deur hier amper dicht.quote:
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk alweer te veel zon/blauwe lucht gehad.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg de deur hier amper dicht.
Ik ken ze ook al jaren (maar niet goed) en daarna was ik ze weer vergetenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken ze echt al járen.
Der Tag an dem die Welt unterging is een fijn album.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ze ook al jaren (maar niet goed) en daarna was ik ze weer vergeten![]()
![]()
Jezelf vergelijken met FOK!kersquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat ik wat meer belhameltje was dan gemiddeld hier.
En dan niet met een paar verhalen komen, uhuh.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed zo dat ik wat meer belhameltje was dan gemiddeld hier.
Goed ideequote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kofffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat vooral. En ik was veel te braafquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan heeft het bij jou goed uitgepakt (waarschijnlijk)Het kan ook heel tegenstrijdig werken.
Oh dat ben ik ook wel gegaan, maar niet zo erg als vandaag de dagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet per definitie goed opvoeden, op je bek gaan hoort er juist op die leeftijd bij.
+ Wolkje melk?quote:
Tip: Wel met platte hand geven, anders gaan je vingers meequote:
Belhamel a la Taghi?quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tip: Wel met platte hand geven, anders gaan je vingers mee
Nee, gewoon wijs geboren.quote:
Ja nee, dat we wel duidelijk gedefinieerd hebben wat belhamel is...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet echt belhamel, dat is een criminele slechte morkel.
Mwah, ik had er op die leeftijd al een paar met alcoholproblemen in de klas, dus wat nou "erger" is.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat vooral. En ik was veel te braaf
[..]
Oh dat ben ik ook wel gegaan, maar niet zo erg als vandaag de dag
Ik las bechamel en nu wil ik lasagne.quote:
Pehehehquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jij mag ze nemen hoor, tis je eigen lijf..quote:
happen budapestenaren dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze is te makkelijkquote:
Om je te pesten.quote:
Pismerries met voernijd meer.quote:
Ah, vandaar die voernijd.quote:
Joe.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan heeft het bij jou goed uitgepakt (waarschijnlijk)Het kan ook heel tegenstrijdig werken.
quote:
Vroeger deden wij tenminste normaal op de middelbarequote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:01 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger deden wij tenminste normaal op de middelbare![]()
Gewoon ouderwets elkaar met passers steken enzo
Proberen elkaars "beginnende" borsten te raken of oogballen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of met uitgevouwen paperclips schieten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan had je de poppen aan het dansenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Holy shitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde kaartjes voor The Brutalist reserveren maar die film duurt 215 minuten@:DeZwabber
Mijn socialmediabrein trekt dat niet.
Ik had mijn ontbijt om 7 uur al op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
jij mag ze nemen hoor, tis je eigen lijf..
ik zou het gewoon wat vroeg vinden...
zo even de keuken in om te kijken wat ik wil ontbijten
tja das ook wat vroegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn ontbijt om 7 uur al op.
tering, das een flinke zitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde kaartjes voor The Brutalist reserveren maar die film duurt 215 minuten@:DeZwabber
Gewoon een plastuit en lege flesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is een plaspauze niet verkeerd eigenlijk
Hmm, geen instant oorwurm. Op een later moment even op beter geluid luisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:36 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:bomenverzameling
Er zijn films van drie uur die ik makkelijk kan uitzitten, maar dit is nog een half uur erbijquote:
Pff, dat split ik thuis al in 2-3 avonden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Die zit er bij "mijn" bios standaard in. Ik heb er geen hekel aan, even kunnen zeiken en vers drinken en snacks kunnen halen enzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is een plaspauze niet verkeerd eigenlijk
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las bechamel en nu wil ik lasagne.
Mijn collega vertelde laatst dat ze soaps aan het kijken is die 2.20 uur durenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Zijn die ook elke dagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn collega vertelde laatst dat ze soaps aan het kijken is die 2.20 uur duren
Ik zou echt allang afgehaakt zijn![]()
![]()
bij dat soort films (die zo lang duren) moet de film mij echt weten te pakken om die hele zit vol te houden, anders kan ik na een uurtje em net zo goed afzetten en niet afkijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn films van drie uur die ik makkelijk kan uitzitten, maar dit is nog een half uur erbij
En het is geen Titanic of LOTR ofzo.
Koekoekquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jezus, in één zit?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Met of zonder pauze?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het altijd knap hoe er in As the World Turns eigenlijk totaal niks gebeurde in een afleveringquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die ook elke dagAs The World Turns was ook altijd zo'n uitdaging.
Ik mag hopen van niet, zou bij 1 aflevering al subiet achterlopenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die ook elke dagAs The World Turns was ook altijd zo'n uitdaging.
Ja, dat is 1 aflevering, de collega had het mij laten zienquote:
Kan je minder stiek eten (minimaal 500 gram), ESMA's drinken en in de lempen hengenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zonde van je leven zo'n lange film.
Hahaaaaaaa.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:40 schreef CherryLips het volgende:
En dan ineens had je een aflevering waarin de pleuris uitbrak.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het altijd knap hoe er in As the World Turns eigenlijk totaal niks gebeurde in een aflevering
Het is op maandagavond, ik heb dan meestal geen andere wilde plannen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:49 schreef UitStraling het volgende:
Zonde van je leven zo'n lange film.
Ja half uur pauze, mazzelaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
Kino doet 70mm projecteren en een intermissie dus yay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |