SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je doet dit expres he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bijpassend plaatje bij?
Ik? Zou niet durvenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou in de lamp hangen.
Maar ik zie Electric Callboy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Tip: ik zou hem niet zo hard zetten
Of gewoon niet aanklikken
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Kende je dit?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Nee die eerste 15 waren Chinezen en dan boeit het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De threshold was 15 blijkbaar. Bij die 16e moesten ze toch maar eens wat gaan ondernemen
Ik luister dit nog steedsquote:
Met wat erbij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
Graag gedaanquote:
Aardappel en een melkproduct, valt best meequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
quote:
En nee, dit is niet wat ik normaal luister, wtf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister dit nog steeds![]()
Ligt wat zwaar op de maag, of was het een houten lepel?quote:
quote:
Waarom niet het orgineel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister dit nog steeds![]()
Denk dat ik dit leuker vind dan the Foo Fighters
Hork hork horkquote:
Oh is dat weer een speciale snack, net zoals een berenklauw?quote:
Morgen weer een dag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bedtijd maar weer. Was van plan om bier te gaan drinken maar ja
Eigenlijk best gezond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappel en een melkproduct, valt best mee
Ik wist niet eens dat er een origineel van was?quote:
Snack was een frikandel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dat weer een speciale snack, net zoals een berenklauw?
Is toch van:quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een origineel van was?
Ik luister nu dit:
Misschien moet ik het maar toevoegen aan mijn playlist
Ja, geen ideequote:
Bijzondere clip welquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch van:
Hebben de caafs je al weggekeken van de bank?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had net een of ander stom filmpje op Instagram, was niet eens zo heel grappig, maar ik moest ineens zo hard lachen dat de tranen over m'n wangen roldenheeft wel een paar minuten geduurd
Ze zitten te wachten op hun brokjes. Maar ik kan zo'n bak wel drie keer op een dag vullen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben de caafs je al weggekeken van de bank?
Die zijn ook het lekkerst als ze niet speciaal zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snack was een frikandel.
Maar die was niet speciaal.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten te wachten op hun brokjes. Maar ik kan zo'n bak wel drie keer op een dag vullen.
Die is weggelopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |