SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je doet dit expres he?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bijpassend plaatje bij?
Ik? Zou niet durvenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:uitstraling zou in de lamp hangen.
Maar ik zie Electric Callboy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Tip: ik zou hem niet zo hard zetten
Of gewoon niet aanklikken
Niet geklikt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Kende je dit?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op deze muziek.
![]()
![]()
![]()
Nee die eerste 15 waren Chinezen en dan boeit het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De threshold was 15 blijkbaar. Bij die 16e moesten ze toch maar eens wat gaan ondernemen
Ik luister dit nog steedsquote:
Met wat erbij?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
Graag gedaanquote:
Aardappel en een melkproduct, valt best meequote:Op donderdag 23 januari 2025 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Patat op. En ijs.
Morgen maar weer gezond eten
quote:
En nee, dit is niet wat ik normaal luister, wtf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik luister dit nog steeds![]()
Ligt wat zwaar op de maag, of was het een houten lepel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |