Nee, de eerste rij passagiersstoelen. Aan de rechterkant voorin heb je vaak zo'n hele brede stoel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:24 schreef summer2bird het volgende:
Bedoel je die voor de buschauffeur? Verder zijn alle stoelen in de bussen die ik neem dezelfde grootte, heb je een foto anders?
Ja, die zit erachter bij het invalidehoekje. Daar staat ook zo'n invalideteken bij met uitschuifbare armleuning.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:40 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Is voor mensen met een lichamelijke beperking, die kunnen vaak niet zo gemakkelijk bewegen en een brede stoel is dan makkelijker om te gaan zitten/opstaan (ook als je met krukken loopt bijvoorbeeld)
Had al een foto zie ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:24 schreef summer2bird het volgende:
Bedoel je die voor de buschauffeur? Verder zijn alle stoelen in de bussen die ik neem dezelfde grootte, heb je een foto anders?
Heb je nog een leuk plaatje van Karel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze bedoel je? Dat zal met de ruimte te maken hebben.
Ja, ik denk puur vanwege dat er niet genoeg ruimte is voor twee losse stoelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had al een foto zie ik
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Een dag niet gekareld is een dag niet geleefd.
yess, precies die! bij de RET zit die aan de andere kant.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze bedoel je? Dat zal met de ruimte te maken hebben.
Ah nog nooit gezien, ik denk dat er per regio andere bussen zijn oid.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had al een foto zie ik
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |