abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:54:32 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216403067
Tralalalalala....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 23 januari 2025 @ 15:56:02 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_216403079
Ik zing enkel vals.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_216403334
Ik ook maar ik brul mooi mee als ik de muziek keihard in de auto aan heb staan :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 23 januari 2025 @ 17:23:04 #4
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_216403904
Ik zing met Hannah altijd uren als ze hier is. Ik vind het repertoire van koren echt afschuwelijk. Kerkrepertoire vind ik an wel weer heel erg tof, vroeger altijd in kerkkoren gezongen, maar hey die kerk he 😂.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216408780
Mijn zusje heeft van zingen haar werk gemaakt. Ze zingt zelf veel, geeft zangles en begeleid vaak backings in projectvorm.

Ik ben zelf vooral blij dat mijn ouders een instrument stimuleerden. Ik kan niet echt zingen (hoewel ik wel veel in koortjes heb gezongen vroeger), maar kan wel altijd muziek maken O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 24 januari 2025 @ 06:52:25 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_216409841
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_216409889
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.

Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
Nou ja, je biedt het aan, dat is toch mooi? Je kunt ze ook niet dwingen.

Ik ben ook gammel. Zo net niet ziek, maar ook niet fit te noemen.
Dus vandaag ook maar een rustige dag. Morgen werken en zondag repetitiedag, dus ik moet vandaag opknappen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_216409929
Beterschap voor de gammelen en zieken, er hangt weer vanalles in de lucht helaas :*

Zingen O+ meer dan toon houden kan ik echter niet dus ik bak er niks van :')

Operatie-magneet nog steeds nier afgerond. Ondertussen blijkt kind ik-poep-nooit-op-school minimaal 1 en soms zelfs 2 keer per dag op school te poepen :') gister eind van de middag de huisarts gebeld, assistent zou overleggen en we mogen deze ochtend terugbellen over hoe verder. Ik vermoed dat we eerst nog moeten gaan laxeren, al poept ze dus prima zonder en hoop ik ergens dat we het niet nog langer hoeven aan te kijken want ik heb mijn portie poepgraven wel gehad.

De juf stelde eergisteren: ach vrijdag zijn ze toch vrij (studiedag) dus hou haar donderdag ook maar lekker thuis. Daar heb ik nee bedankt op gezegd, want ik ga mijn kind dat niet ziek is en graag naar school wil niet thuis houden wegens een 'ongemak'. We zijn elke dag binnen 3 minuten bij de wc's op school als ze moet poepen. Wel de hint opgepikt dat ze het kennelijk toch vervelender vindt om ons dan een berichtje te moeten sturen dan ze eerst aangaf, of dat ze het te lang vindt duren, dus na lang nadenken over een andere oplossing bedacht ik opeens dat ze een one2track horloge heeft. Die mag ze van de juf nu om naar school en dan kan ze zelf bellen als ze op de wc zit. Problem solved O+
pi_216409949
Succes en sterkte voor de gammelen :*

Jee @Schanu het houdt jullie zo wel bezig he :{
Heeft ze niet toevallig een keer gepoept zonder dat jullie het wisten? Zal je dan net zien...
Afwachten maar wat de ha gaat zeggen. Sterkte ermee :*

@amaranta, hoe is de situatie nu met je moeder?

Om 10.00 uur zit ik in de startblokken voor tickets en daarna lunch met een vriendin :+
If they say
pi_216409975
Nee ze laat het ons echt altijd weten als ze heeft gepoept. Alleen op school heeft ze 1 keer zelf doorgetrokken omdat het volgens haar 2 mini keuteltjes waren. En dat heeft ze soms idd, dus dat vertrouw ik opzich wel. Maar had wel verwacht dat hij er nu al lang uit had moeten zijn. Dus ergens ga je dan toch twijfelen, dat ze straks wel een scan krijgt en hij nergens te bekennen is :X

Veel plezier met je lunch!

Hier laatste dagje kantoor deze week en morgen met de meiden en vrouwlief naar Pantropica O+
pi_216410199
Uhm...keuteltjes, weet je zeker dat het geen vermomde magneet was?
Nouja, met een scan ben je dan wél zeker of ie er nog in zit of niet. Geen idee wat ze daarna gaan doen, eigenlijk :{ Ik duim dat ie er gewoon al uit is.
Je dochter heeft hier iig wel van geleerd, hopelijk ;)

Jaa, dank! Jij alvast veel plezier morgen bij Pantropica :)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:09:46 #12
176471 oh-oh
pi_216410396
Ik heb gisteren een halterkastje gekregen voor een week, kunnen ze ook mijn hart nog even door gaan lichten, gaan ze vast ook van alles vinden, ik ben er wel een beetje klaar mee met dat gezeik maar goed.
Nergens last van, overal vinden ze wel wat :+

Met never would I ever bedoelde ik dat ik nooit naar een coverband zou gaan, uiteraard zou ik wel mijn geld daarmee willen verdienen, ik snap niet dat mensen er voor betalen!

Bij mijn zusje spelen de kinderen allemaal van jongs af aan van alles en mijn neefje zit in een paar bands, ook in een bigband, en hij is altijd de ster van de show.
De meiden dansen alletwee op hoog niveau, die staan ook al in de dansschool sinds ze kunnen lopen eigenlijk.
Succes met die kaartjes zo Mush!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_216410560
Dank! Nog ruim een half uur wachten. Dit keer dus wel om precies 10.00 uur.

Jij succes met het kastje. Joh, je moet maar denken: heb ik dat ook weer gehad. Als je nergens last van hebt zullen ze ook niets vinden, denk ik. En zowel, ben je er op tijd bij ;)
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:28:58 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_216410580
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
  vrijdag 24 januari 2025 @ 09:52:02 #15
176471 oh-oh
pi_216410765
Oh daar was mijn neefje ook bij, grappig!
Die heeft geen pianoles maar zijn zussen wel en hij pikt alles sneller op, hij heeft wel drumles, schuiftromboneles en marimbales en dan de big band van school.
( Groucho Marx )
pi_216410929
Echt, tis al uitverkocht :'( :'( :'(
Klikte steeds op plekken, kreeg melding verkocht, zoek andere plaatsen en dat ging zo door :'(
Wacht wel op de doorverkoop via ticketmaster ;(
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:11:50 #17
176471 oh-oh
pi_216410957
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
( Groucho Marx )
pi_216410962
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
Ja, Duran Duran. gelukkig geen Toto :+
If they say
pi_216410965
Ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Oh, er komen nu plaatsen voor 200 euro. Daggutniet :W
If they say
pi_216411065
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef BE het volgende:
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.

Mijn kind wil acuut weer op pianoles!

Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.

https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb

Het was zo gaaf! O+
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
pi_216411085
Toch gelukt, ineens was alles weer open *O* *O* *O*
Wiehoeeeeeeeee!
If they say
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:30:59 #22
176471 oh-oh
pi_216411164
Gelukkig was je niet al door naar je lunch :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:32:30 #23
176471 oh-oh
pi_216411177
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd :D
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
Mijn neefje speelde toen hij heel klein was Pirates of the Carribean en Star Wars en zo, dat speelt ie nu nog steeds, op alle instrumenten, echt tof!
Het is zo leuk als ze er hun eigen draai aan kunnen geven en niet alleen de standaard lessen doen.
( Groucho Marx )
pi_216411193
Nee in die konijnenkeutels kan echt geen magneet van die grootte zitten :+
Nou huisarts heeft overlegd met de kinderarts, we mogen het nog een weekje aankijken en als hij volgende week nog niet is gevonden dan mag ze waarschijnlijk door voor een foto in het ziekenhuis. We graven dus nog even verder :')

@oh-oh, oef wat een onzekerheid met zo'n halterkastje, hopelijk komt er niks uit en is je hart helemaal in orde!

@Mushanga71, wat fijn dat je toch nog tickets hebt kunnen krijgen!! *O* Ik vind het zo bizar dat mensen kennelijk ook tickets opkopen om ze voor het dubbele direct weer door te verkopen. Dat zou gewoon niet moeten mogen...
  vrijdag 24 januari 2025 @ 10:35:50 #25
176471 oh-oh
pi_216411215
Ik denk dat die er toch al lang uit is hoor, maar wat een gedoe!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')