Nou ja, je biedt het aan, dat is toch mooi? Je kunt ze ook niet dwingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind dat voor mijn kinderen ook belangrijk, maar prul is vooralsnog al met twee instrumenten gestopt. 1,5 jaar om de week pianoles gehad en een half jaar elke week blokfluit in een groepje, maar het boeit haar niet zo.
Ik ben een beetje gammel en gaar. Zo moe. En nu ben ik twee dagen overdag alleen met de kinderen. Ik ga maar even uit van wat meer schermtijd en dan redden we het vast wel.
Ja, Duran Duran. gelukkig geen Totoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Wow was dit Duran Duran?
Had ik niet gedacht zeg!
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:28 schreef BE het volgende:
Wij zijn gisteren naar een concert van Levi Schechtmann geweest.
Mijn kind wil acuut weer op pianoles!
Een jonge pianist die klassieke muziek (oa.) combineert met beats en andere geluidseffecten.
https://youtube.com/shorts/eYw4f4oRx7Y?si=EUHUNqhU48khVnlb
Het was zo gaaf!
Later als ik groot ben als ik met pensioen ben wil ik ook piano leren spelen!
Mijn neefje speelde toen hij heel klein was Pirates of the Carribean en Star Wars en zo, dat speelt ie nu nog steeds, op alle instrumenten, echt tof!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die heb ik heel snel naar mijn jongste kind doorgestuurd![]()
Die zit inmiddels jaren op piano en het wordt steeds mooier. Hij heeft les van iemand die ook hardstyle muziek overzet op de piano. En ze oefenen niet alleen klassiek maar ook een zelf gekozen stuk. Dus hij heeft inmiddels al een iers rock nummer, the piano man, de super mario theme song en toet-toet-toeter op de waterscooter geleerd voor de afgelopen voorspeelavonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |