Nee, dat kun je verderop doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:57 schreef havanagila het volgende:
Gaat het nog over de "hitlergroet" van Musk?
Op reddit krijg je dan meteen een permanente ban, als je het gore lef hebt om het als ongemakkelijke uiting te omschrijven
Nu mag ik nooit meer op tokkiefeesboek reageren.
Klaslokalen halfleeg…Lekker joh, dat kinderen hier de dupe van worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:56 schreef zuco het volgende:
Halflege klaslokalen, stille straten en gesloten winkels: angst voor deportaties heerst in Chicago
In Chicago, in de Amerikaanse staat Illinois, heerst een grote angst voor de deportaties die de Amerikaanse president Donald Trump heeft aangekondigd. De stad wordt genoemd als de startlocatie van de invallen. "De angst is hier tastbaar", vertelt correspondent Maral Noshad Sharifi. "Veel mensen durven niet meer buitenkomen. Klaslokalen zijn halfleeg."
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nald-trump-migratie/
Dank je wel!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:43 schreef Jippie het volgende:
Hier graag verder over de extremiteiten van Musk
NWS / Dochter van Elon Musk uit kritiek op zijn vermeende 'nazi-groet' #1
Dan kunnen we het hier over de rest hebben
Succes met de rest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:58 schreef Mr.Crow het volgende:
[..]
[..]
NWS / Grootste deportatieoperatie in Amerikaanse geschiedenis start dinsdag.
Dan kunnen we het hier over de rest hebben.
Wat bizar is dat Elon tweet over Europese landen, partijen en hun beleid moeten we dan geen belang hechten aan de baas van een doorzichtig propaganda kanaal genaamd x.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef Cherni het volgende:
Wat bizar is dat wij zoveel belang moeten hechten aan een president van de VS.
Dat bedoel ik, hij heeft of is van plan om meer dan 100 Executive Orders te tekenen. Lijkt me leuk om te kijken wat daar allemaal tussen zitquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
De Decreten vliegen om je oren, daar zitten veel belangrijker zaken tussen.
Ik blijf het allemaal bizar vinden, de gratie van de Capitoolbestormers vind ik persoonlijk discutabel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hij heeft of is van plan om meer dan 100 Executive Orders te tekenen. Lijkt me leuk om te kijken wat daar allemaal tussen zit
Tja Musk kan zich dat permitteren omdat het volk jarenlang Musk als een god zagen. De man heeft inmiddels al behoorlijke politieke macht. En aangezien wij afhankelijk zijn van de VS kan hij zich dart permitteren. En zolang een EU afhankelijk blijft van een VS blijf je met dit probleem zitten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat bizar is dat Elon tweet over Europese landen, partijen en hun beleid moeten we dan geen belang hechten aan de baas van een doorzichtig propaganda kanaal genaamd x.
Hier schreeuwen de rechts conservatieven over de nos dat deze niet afhankelijk is terwijl ze zelf vrolijk de grootste leugens van x hier plaatsen.
van de pot gerukt bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal bizar vinden, de gratie van de Capitoolbestormers vind ik persoonlijk discutabel.
Vind hem de laatste dagen 'scherper' dan tijdens campagne.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te kijken naar Trump op WEF, maar hij is sterker fitters en zelfverzekerder dan ooit. De tering.
Het lijkt mij niet dat Trump op zijn 78e fitter dan ooit is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zit te kijken naar Trump op WEF, maar hij is sterker fitters en zelfverzekerder dan ooit. De tering.
Hij vaart een compleet andere koers, dat staat wel vast. Reuze benieuwd hoe het allemaal zal uitpakkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik blijf het allemaal bizar vinden, de gratie van de Capitoolbestormers vind ik persoonlijk discutabel.
Ja. Vooral retorisch en verbaal. Verdomd snel in zijn communiceren en minder gericht op fun en beledigen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vind hem de laatste dagen 'scherper' dan tijdens campagne.
Dit strookt dus totaal geheel met wat je eerder beweerde, namelijk dat men in men het in Duitsland en Israël de beweging van Musk als Hitlergroet zou hebben geclassificeerd. In Duitsland zijn er enkele mensen die stellen zich 'zorgen te maken' maar het artikel van de JP trekt het in twijfel (zie vraagstelling titel). En de premier van Israël tweet nota bene dit:quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het Wiesenthal center, en dat is gewoon in de VS.
https://www.wiesenthal.co(...)rom-the-simon-4.html
Maar hier je Jeruzalem post:
https://m.jpost.com/international/article-838444
En Duitsland:
https://www.theguardian.c(...)apparent-nazi-salute
Daar hebben ze wel een punt. Per decreet afschaffen daarvan lijkt mij juridisch onmogelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:03 schreef Jippie het volgende:
Las gisteren dat er ruim 20 Staten naar de rechter stappen om het geboorterecht in stand te houden.
Trump gaat illegalen uitzetten met een strafblad en halve klaslokalen komen niet meer opdraven?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klaslokalen halfleeg…Lekker joh, dat kinderen hier de dupe van worden.
Discutabel?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-aanklagers-vervolgtquote:"Ik wil dat hij het systeem opschoont en de aanklagers vervolgt," zegt de net vrijgelaten rechts-extremist Stewart Rhodes. Hij had voor zijn rol bij de bestorming 18 jaar straf moeten uitzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |