Coke und Huurenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:56 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens de calculators zou ik per maand 48 eur netto extra moeten krijgen (624 eur per jaar)
Volgens mij zit iedereen in de 30.000-100.000 range rond diezelfde hoeveelheid aan belastingvermindering
https://www.berekenhet.nl(...)erschil.html#calctop
Is gewoon standaard 3% CAO verhoging. Prestatieverhoging zit er nog niet in.quote:
Bij ons is de verhoging elk jaar in april.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Is gewoon standaard 3% CAO verhoging. Prestatieverhoging zit er nog niet in.
Hier ook prestatieverhoging in april. Vorig jaar 7% CAO verhoging gehad. Volgend jaar moeten ze nog onderhandelen. Ik denk niet dat dit in de buurt van 11% gaat komenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij ons is de verhoging elk jaar in april.
Maar 3% zal niet dit jaar toch? Inflatie was 3,2%. De vakbond heeft bij ons 11% geëist.
Bij ons nog niet eens 3% dit jaar.. Het cao akkoord t/m 2025 is net voor de grote inflatie golf afgesloten. Al met al was het cao akkoord niet heel slecht (Iedereen een fors bedrag bovenop hun jaarsalaris plus de eerste 2 jaar een fors percentage), maar dat is nu wel ruim weggestreept tegen de inflatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 13:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij ons is de verhoging elk jaar in april.
Maar 3% zal niet dit jaar toch? Inflatie was 3,2%. De vakbond heeft bij ons 11% geëist.
Da's altijd wel zuur met die 2-jaar afspraken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Bij ons nog niet eens 3% dit jaar.. Het cao akkoord t/m 2025 is net voor de grote inflatie golf afgesloten. Al met al was het cao akkoord niet heel slecht (Iedereen een fors bedrag bovenop hun jaarsalaris plus de eerste 2 jaar een fors percentage), maar dat is nu wel ruim weggestreept tegen de inflatie.
Ach, heeft onze vakbond dit jaar weer wat te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |