SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb je wel echt vers etenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat die zo tegenstribbelt terwijl je hem in de chillie saus probeert te dippen
goede tt
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurde vogel.
misschien kan je dit eten in chinaquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel echt vers eten
Ik ga het maar niet opzoekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je dit eten in china
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Levend gefrituurd?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurde vogel.
Dat weet je dus eigenlijk nooit zekerquote:
Eten ze ook slangen, eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
De stichting die hier zwerfhonden en katten verzorgd als ze ziek zijn hebben vandaag een grote slang geopereerd. Vermoedelijk gewoond geraakt door iemand die het gras aan het maaien was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl Thai meestal een slang vermoorden als ze hem zien
ja geloof sommige gebieden wel. Kwam er laatst achter dat ze op sommige plekken ook hond eten hier in thailandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten ze ook slangen, eigenlijk?
Hm ja bijzonder.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof sommige gebieden wel. Kwam er laatst achter dat ze op sommige plekken ook hond eten hier in thailand
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
heb hier ook een keer een stukje kwal gegeten. Die hebben een soort van kraakbeen wat je kan eten.
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
heb hier ook een keer een stukje kwal gegeten. Die hebben een soort van kraakbeen wat je kan eten.
Qua structuur of smaak en wat eet je daar dan bij? Een saus oid ?quote:
is dat iets Zwitsers?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n vogelopruimactie is niet helemaal goed gegaan. Nu ligt de vogel ergens halverwege de tuin tussen de rotsenGergi maar vragen of ie 'm straks kan verplaatsen.
Had ze kunnen zijn dat het voor je inburgering nodig was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dode vogel van de tuinstoel proberen te halen en in een wei gooien? Denk het niet
Ja was voor op de bbq. Was gewoon helemaal niets. K heb ook een keer varkensoortjes gegeten en dat smaakte beetje daarnaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua structuur of smaak en wat eet je daar dan bij? Een saus oid ?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n vogelopruimactie is niet helemaal goed gegaan. Nu ligt de vogel ergens halverwege de tuin tussen de rotsenGergi maar vragen of ie 'm straks kan verplaatsen.
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezienquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze kunnen zijn dat het voor je inburgering nodig was.
Wanneer moet je voor de dorpsraad komen?
yeetquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dode vogel van de tuinstoel proberen te halen en in een wei gooien? Denk het niet
Hm... ik denk niet dat ik fan ben van kraakbenige dingenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was voor op de bbq. Was gewoon helemaal niets. K heb ook een keer varkensoortjes gegeten en dat smaakte beetje daarnaar.
Ja stond wel even om me heen te kijken of er niet toevallig een wandelaar in de buurt wasquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezien
Lol watquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kruidvat.nl/k(...)-paaseitjes/p/222226
Dit was altijd 1 kilo voor 5 euro
Geen paaseitjes voor mij dit jaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat je later via de tamtam een verhaal hoort dat iemand ZO een vogel op z'n kop kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja stond wel even om me heen te kijken of er niet toevallig een wandelaar in de buurt was![]()
Hema:quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol watDie prijsverhoging
Moet die nu ook doodquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezien
Niet liegen Gerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er maar genoeg mensen alles zien heb ik straks het hele dorp voor me alleen
Cacao is teringduur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze niet even iets anders teringduur maken. Koffie ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cacao is teringduur.
Sow.quote:
Oiquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet even iets anders teringduur maken. Koffie ofzo.
Nee, want dan kunnen we hier Foqueville opbouwenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Moeten de Foqueville-inwoners zich zorgen maken?
Alcohol. Sigaretten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze niet even iets anders teringduur maken. Koffie ofzo.
Oeh, goeiequote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, want dan kunnen we hier Foqueville opbouwen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja stond wel even om me heen te kijken of er niet toevallig een wandelaar in de buurt was![]()
Die hadden nog van vorig jaar liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hoogvliet.com(...)aseitjes-mix-massief
Dat de AH nog de goedkoopste is, dat had ik dan nooit verwacht.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alcohol. Doe maar een ander soort drugs Sigaretten.
quote:
Of gewoon sigaretten 3 dubbel belasten, ook goedquote:
Ik had paaseitjes met een karamel vullingquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb andere muziek opstaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een Mellow playlist te beluisteren en ik ga er wel goed op
*Swingt mee
Dat magquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb andere muziek opstaan
Eng zelfsquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag
Zou het raar vinden als je precies dezelfde muziek op had staan
Hmm dat is wel een goed idee voor een playlist eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit een Mellow playlist te beluisteren en ik ga er wel goed op
*Swingt mee
Naast ONTSPANJEquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed idee voor een playlist eigenlijk.
Eind van de maand weet je weer waar je het allemaal voor doet (of niet...dat kan ook)quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer lekker genieten van accountants vragen.
Ik moet recruiters uit mijn mailbox vegenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb weer een lijst met aan te leveren stukken gekregen, volgens mij wordt lijst elk jaar langerquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je moet wel werk blijven houden he!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb weer een lijst met aan te leveren stukken gekregen, volgens mij wordt lijst elk jaar langer
Nou.. hier worden me werktips gegevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet wel werk blijven houden he!
Pohquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had paaseitjes met een karamel vulling
Smakelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga even wat eten, is beter voor iedereen
Spanakopita?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga even wat eten, is beter voor iedereen
Er waren ook karamel zeezout paaseitjes.quote:
quote:
Rijke tatta gespot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n salaris is gestort, dus ik mag paaseitjes.
Zo vroeg al!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Vier weken droog brood eten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou niet van karamel zeezout.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
Er waren ook karamel zeezout paaseitjes.
Als ze die beide nou nog combineren dan ben ik helemaal happy.
Eieren met SPEKquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
Wat is de lunch bij iedereen? Hier avocado toeast met spek, weet even niet hoe ik die spek moet klaarmaken
Als ik hierom moet lachen, krijg ik dan karmapunten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ben op mijn bril gaan zitten
Je hele maandsalaris aan paaseitjes uitgevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)a-plantaardige-bacon
Moet je dit bakkenin de oven
waarom staat er niks bij
Dit staat erbij.quote:Bak de vegan bacon lekker uit in de pan!
Heerlie de peerliequote:
quote:
In ieder geval eventjes. Tot de vaste lasten eraf gaan.quote:
..verkeerde bril om op te gaan zitten?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ben op mijn bril gaan zitten
Ik wilde zeggen "en dan zwemmen in de paaseitjes a la Dagobert Duck", maar met die cacaoprijzen zal de berg wel tegenvallen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hele maandsalaris aan paaseitjes uitgeven
Dit ziet eruit alsof het de consistentie heeft van bassie en adriaanworstquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
waarom staat er niks bij
'Ok, ik breng die zon naar je toe'quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er anders op zeggen ?
Zou denken hetzelfde behandelen als bacon-bacon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
waarom staat er niks bij
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:28 schreef Crack_ het volgende:
waarom staat er niks bij
quote:Bak de vegan bacon lekker uit in de pan!
Ga je lekker, Albert Heijn?quote:Albert Heijn roept de AH Andijvie 400 gram terug met TGT 19-01-2025. Dit product wordt teruggeroepen in verband met een te hoog gehalte van het gewasbeschermingsmiddel tau-fluvalinaat. Overmatige consumptie kan leiden tot milde klachten zoals hoofdpijn en misselijkheid.
It ain't wrong.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof het de consistentie heeft van bassie en adriaanworst
Die mail kreeg ik vorige weekquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je lekker, Albert Heijn?
Volkorenbolletjes met vleeswaren (weet nog niet welke)quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
Wat is de lunch bij iedereen? Hier avocado toeast met spek, weet even niet hoe ik die spek moet klaarmaken
Dat scheeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mail kreeg ik vorige weekHad net een zak voor de caafs opgemaakt, maar die was van 20 januari.
Nee, niet als daar overdadig zeezout op zitquote:
Ja die heb ik heeeeel snel weer weggekliktquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tesco.com/gro(...)e_C1_EasterEggs_WK48
Denk rösti met kaas, spek en spiegelei.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:27 schreef Crack_ het volgende:
Niet erger dan anders.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat scheelt
Maar ja.. je weet toch niet of de caafs toch misselijk zijn of hoofdpijn hebben
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk rösti met kaas, spek en spiegelei.
Is dat gewoon boterhamworst? Want dan ken ik dat alleen opgerold met een augurkje als oerhollandsche verjaardagssnackquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:35 schreef Ama het volgende:
Oh het heet ook echt figuurworst.
[ afbeelding ]
Zitten ze je weer weg te kijken ...quote:
Ik wilde een Tesco Club Card aanvragen maar daar heb ik een Engels telefoonnummer voor nodigquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die heb ik heeeeel snel weer weggeklikt
Ik zat net te denken ja of dit niet gewoon boterhamworst is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat gewoon boterhamworst? Want dan ken ik dat alleen opgerold met een augurkje als oerhollandsche verjaardagssnack
Ik wilde Madelief even knuffelen vanmorgen. Ging weer van harte.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zitten ze je weer weg te kijken ...
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je lekker, Albert Heijn?
Daarom ook een kat adopteren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde Madelief even knuffelen vanmorgen. Ging weer van harte.
Heb je hoofdpijn en ben je misselijk?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit gister gegeten
Neequote:Op donderdag 23 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je hoofdpijn en ben je misselijk?
Met die datum heb je snot zitten eten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit gister gegeten
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde Madelief even knuffelen vanmorgen. Ging weer van harte.
Oh well..quote:
Ja bedankt hoorquote:
Ik moet ze echt vangen en dan zitten ze trillend op schoot. En Madelief houdt er niet van om geaaid te worden want dat haar staat natuurlijk alle kanten op. Maar kriebelen achter haar oortjes lijkt ze wel lekker te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hier willen ze wel knuffelen, maar Juna is nooit zo knuffelig, dus die laat ik maar zo
Oh ja ik weet niet wat de datum wasquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die datum heb je snot zitten eten.
Gaan ze dan niet pissenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ze echt vangen en dan zitten ze trillend op schoot.
Oh ja, dat vind Juna ook wel lekker.. je ziet dan echt dat kopje omhoog gaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ze echt vangen en dan zitten ze trillend op schoot. En Madelief houdt er niet van om geaaid te worden want dat haar staat natuurlijk alle kanten op. Maar kriebelen achter haar oortjes lijkt ze wel lekker te vinden.
Ja, ik nu ookquote:
Ik denk niet dat je gisteren andijvie hebt gegeten van 19-1quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja ik weet niet wat de datum was
Gewoon na 5 of 10 minuten weer terug in het hok gooien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar ik heb daar een speciale doek voor.
Maar dat vind ik niet gezellig.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon na 5 of 10 minuten weer terug in het hok gooien.
Gaat altijd wel goed
Hier? Weet je dat zeker?quote:
Dan is het goed dat je een pisdoek hebtquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat vind ik niet gezellig.
of dat ze dan een beetje onrustig gaan bewegenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Soms dan zet je ze terug en dan gaan ze inderdaad meteen plassenDus volgens mij proberen ze het wel een beetje op te houden.
Aan je kleren knagen enzoquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
of dat ze dan een beetje onrustig gaan bewegen
Ook wel een signaal
Kabeljauwquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Wat eten we vanavond? Ik heb wraps met kip en sla.
Ik ga vanmiddag nog even naar de Dirk, dan maak ik een besluit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Beetje je de moeder side eyenquote:
Deed ik met mn vorige groepje ratten wel. Met deze niet want Noa is zo fucking klein.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk geweest als je die beesten gewoon even op de grond kon zetten en dat ze zich dan wel entertainden en gewoon rondliepen.
Geen idee. Ik eet bij paps en mams!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Als het lekker weer is, dan gooi ik ze naar buiten en dan lopen ze lekker rondquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef CherryLips het volgende:
Het was leuk geweest als je die beesten gewoon even op de grond kon zetten en dat ze zich dan wel entertainden en gewoon rondliepen.
Je somalische buurman heeft er toch een?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef Ama het volgende:
Had ik maar een hogedrukreiniger. Dan had ik die rattenkooi binnen no time weer als nieuw.
Ik heb opmerkingen/vragen gekregen over aangeleverde stukken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb weer een lijst met aan te leveren stukken gekregen, volgens mij wordt lijst elk jaar langer
Krijg je dan geen update over wat je te eten krijgt?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee. Ik eet bij paps en mams!
Hier fikken ze dan weg in de zon. En lopen ze toch ook weer longontsteking op. Maar ik heb ook geen gras.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het lekker weer is, dan gooi ik ze naar buiten en dan lopen ze lekker rond
Wel als ik diverse dingen neerzet om te schuilen enz
Waarom weet jij dit?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je somalische buurman heeft er toch een?
Gras is helemaal gevaarlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier fikken ze dan weg in de zon. En lopen ze toch ook weer longontsteking op. Maar ik heb ook geen gras.
Niet iedere Afrikaan komt uit Somalië. En volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je somalische buurman heeft er toch een?
Grijze lucht !quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat Ama het daar vaker over heeft gehad volgens mij
Nee grapje. @EttovanBelgie en ik zitten vaak in een loodgietersbusje op stake out voor Ama’s huisquote:
Ik vroeg me al af wat dat busje voor mijn huis de hele tijd is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee grapje. @:Ettovanbelgie en ik zitten vaak in een loodgietersbusje op stake out voor Ama’s huis
Soms krijg ik de vraag wat ik wil, dan weet ik het!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je dan geen update over wat je te eten krijgt?
Dit is best herkenbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Soms krijg ik de vraag wat ik wil, dan weet ik het!
Nu heb ik geen idee.
Dit is met mn vader geregeld via tekst dus dat gaat.
>leef je nog? Lang niet gezien.
<Ja, jij ook zie ik.
>binnenkort hapje eten?
<ik kan donderdag
> tot dan
Ik voel weerstand.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DFDvqeIOAVT/
Ja als ik dat met mams regel weet ik ook meteen hoe de situatie is bij mn neefjes, nichtjes en die buurman van 20 jaar geleden.quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
Caroline van der Plas wil de regels veranderen om de huidige stikstofdoelen aan te passen, “we hebben kinderarbeid afgeschaft, dus dat kan ook met stikstofregels”
EN Nederlanders kiezen dit soort minkukels in de Kamerquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
Caroline van der Plas wil de regels veranderen om de huidige stikstofdoelen aan te passen, “we hebben kinderarbeid afgeschaft, dus dat kan ook met stikstofregels”
En wie er allemaal ziek is en of overleden is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als ik dat met mams regel weet ik ook meteen hoe de situatie is bij mn neefjes, nichtjes en die buurman van 20 jaar geleden.
Pama de einsteinquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Ik vond het al zo koud in huis maar als ik de verwarming niet aanzet wordt het natuurlijk ook niet warm.
Alle regels afschaffen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
We moeten natuurlijk wel vlees kunnen blijven exporteren en oost-europese mensen daarvoor importeren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
It wasn't mequote:Op donderdag 23 januari 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN Nederlanders kiezen dit soort minkukels in de Kamer
Ze komt bij jou uit de buurt. Doe er wat aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN Nederlanders kiezen dit soort minkukels in de Kamer
komen vast wel weer verkiezingen binnenkort. Dit 76partijenkabinet struikelt wel weer over een hoofddoekje of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:16 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze komt bij jou uit de buurt. Doe er wat aan.
Nieuwe verkiezingen gaat vast niks oplossen. Enkel dat maatregelen nog langer blijven liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komen vast wel weer verkiezingen binnenkort. Dit 76partijenkabinet struikelt wel weer over een hoofddoekje of zo.
Rare naam voor spaghetti zegquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
Als ik naar de Dirk ga kom ik op de terugweg ook langs de toko. Wierook halen.
Deze ruikt zo lekker:
[ afbeelding ]
ook weer zo ja. Eerst een kiesdrempel in de grondwet schoenlepelen en al die éénzetelige ruispartijtjes opdonderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen gaat vast niks oplossen. Enkel dat maatregelen nog langer blijven liggen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het spaghetti was
Ohhh, i seequote:
geen idee, dat heb ik nog nooit opquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit ziet eruit alsof het de consistentie heeft van bassie en adriaanworst
ik kijk toch alleen plaatjes en die doos leek ook wel op een spaghettidoosquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Bij de toko koop je toch ook geen spaghetti?@:dr_flash
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk toch alleen plaatjes en die doos leek ook wel op een spaghettidoos
Ik dacht dat het vloeitjes warenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het spaghetti was
Heb je het gebakken en smaakte het lekker?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, i see
[..]
geen idee, dat heb ik nog nooit op
Nog niet, had wel al opgezocht op het internet en die zei oven. Dus dat ga ik zo doenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het gebakken en smaakte het lekker?
Ja, die had een vriendin van mijquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook nog in de koelkastschijnt heel goed te zijn, heel dat merk schijnt goed te zijn
Ik had je echt een keer moeten uitnodigen in mijn vorige huis tijdens het kerstdiner op kerstavond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik ook nog in de koelkastschijnt heel goed te zijn, heel dat merk schijnt goed te zijn
Ik ook maar het is zooooo veel, niet meer bij te houden. Dit is geen klachtquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die had een vriendin van mij
Ik vind die alternatieven altijd wel interessant
je lust alleen maar vleesquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
Ik zat er altijd bij voor de gezelligheid en gelukkig was er ook altijd patat.Mijn moeder kwam ook wel eens, vond ik altijd wel leuk. Mijn vader zette geen stap binnen daar lol.
'dat veganistische eten'quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat veganistische eten nee.
Nee precies, wel fijn dat er zoveel keuze isquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook maar het is zooooo veel, niet meer bij te houden. Dit is geen klacht
[..]
je lust alleen maar vleesen patiet?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje weigerde ook mijn pindakaas te eten, want er stond op dat het veganistisch was![]()
![]()
![]()
Zo erg ben ik ook weer niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broertje weigerde ook mijn pindakaas te eten, want er stond op dat het veganistisch was![]()
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Heb ooit een personeelsfeest georganiseerd met 80% veganistisch eten. Zolang je het maar niet veganistisch noemt heeft echt niemand daar problemen mee
Lijkt wel zo als je zegt 'dat je dat veganistische eten' niet hoeft. Er is toch een shitload aan eten zonder dierlijke middelen er in?quote:
Ik pak op vakantie ook weleens de vega optie als die er het lekkerste uit zietquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Heb ooit een personeelsfeest georganiseerd met 80% veganistisch eten. Zolang je het maar niet veganistisch noemt heeft echt niemand daar problemen mee
Ja worteltjes en appels en zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt wel zo als je zegt 'dat je dat veganistische eten' niet hoeft. Er is toch een shitload aan eten zonder dierlijke middelen er in?
Vegan kaas trekt me ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had laatst die vegan kwark op, die vond ik wel ontzettend smerig.
Oh, dat bedoel ik geen eensquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesHet is niet alsof al die vleesvervangers niet te vreten zijn ofzo. Er zit wat kattenvoer-achtig spul bij, maar de meeste zijn prima te eten en als iemand mij dat voorschotelt vind ik dat echt geen probleem.
Ja ook, maar ik vermoed dat Ama die vleesvervangers bedoelt als ze het over vegan voer heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik geen eens
Ik bedoel bijv wraps waarin geen melkeiwitten zijn verwerkt. Als je dat 'vegan' gaat noemen dan willen mensen het niet 'want ehhhuughggh vegan!!' alsof ook maar iemand dat verschil zou proeven?![]()
Veganistisch betekent niet meer dan geen dierlijke producten. Er zijn ZOVEEL producten waar dat niet in zit verwerkt dat ik echt niet begrijp hoe je kunt stellen dat je daar sowieso niet van zou houden
Ja tofu enz daar krijg ik echt de rillingen van. Misschien moet ik het een keer weer proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik vermoed dat Ama die vleesvervangers bedoelt als ze het over vegan voer heeft.
Hmmm, dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, maar ik vermoed dat Ama die vleesvervangers bedoelt als ze het over vegan voer heeft.
Denk dat dit meer het probleem isquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:43 schreef Crack_ het volgende:
Als je dat 'vegan' gaat noemen dan willen mensen het niet 'want ehhhuughggh vegan!!' alsof ook maar iemand dat verschil zou proeven?
Ze zijn zo rancuneus tegenover alles en iedereen dat ze dit niet laten gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komen vast wel weer verkiezingen binnenkort. Dit 76partijenkabinet struikelt wel weer over een hoofddoekje of zo.
je hebt idd van die gekken die er de gekste onzin in flikkeren maar okee. Normaal gesproken welquote:
Ja van dat "standaard" bier sowieso wel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je hebt idd van die gekken die er de gekste onzin in flikkeren maar okee. Normaal gesproken wel
Of je hebt gewoon smaak. Dat kan hoor. En dat wat een ander prima noemt, toch echt niet zo prima is als zij denken.quote:
Wat zeg jij nou weer allemaal?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:53 schreef rival het volgende:
En dat wat een ander prima noemt, toch echt niet zo prima is als zij denken.
Dat is onvoordelig, maar moet je dan voortaan in januari betalen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Dacht dat je eigen risico altijd pas aan het eind van het jaar werd afgeschreven, maar neeIk heb in december voor 2024 betaald en mag nu alvast voor 2025 betalen
En als ik zo naar de afrekening kijk, is het nog afwachten of er niet meer bijkomt.
Wat leuk, die hoortoestellen. Echt genieten.
Kan komen doordat ik dus nu al aan m'n eigen risico zitquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is onvoordelig, maar moet je dan voortaan in januari betalen?
Oef..quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan komen doordat ik dus nu al aan m'n eigen risico zit
Maar de audioloog is nog niet verwerkt en er is nu 1 hoortoestel in rekening gebracht, en dan hopen dat de tweede ook vergoed wordt. Maar dat ligt aan de audioloog.
Ik kan dat ook wel opzoeken, maar ik denk niet dat ik er gelukkig van word.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit nu aan ruim 4000 euro aan zorgkosten voor het afgelopen jaarHopelijk blijft het daar nu bij ja.
Gelijk associaties met de Rendac.quote:
Okee mijn aanwezige postuurtje danquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk associaties met de Rendac.
ik zie dit in de praktijk amper voorkomenquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat dit meer het probleem is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee mijn aanwezige postuurtje dan
Scheelt wel met welke mensen je om je heen verzamelt. De groep waar ik direct contact mee heb, hebben vooral een "zolang ik maar een goede optie heb, vind ik het best".quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie dit in de praktijk amper voorkomenheb t idee dat vegans/vegetariers zich makkelijk aanpassen, andersom vind ik een heel ander verhaal
.
Hier is het vaak 'is er friet? dan is het goed'quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt wel met welke mensen je om je heen verzamelt. De groep waar ik direct contact mee heb, hebben vooral een "zolang ik maar een goede optie heb, vind ik het best".
Ik keek vanmorgen zelfs ín de zon. Kejjenagaan.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen zelfs ín de zon. Kejjenagaan.
Nouwaleuk!quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen zelfs ín de zon. Kejjenagaan.
Het is inmiddels weer egaal grijs hoor, maar ik heb bewijs dat 'ie nog bestaat, de zon.quote:
Veganistisch uiteten kan soms heel uitdagend zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat kerel bijvoorbeeld niet staat te springen om ¤30 uit te geven aan een paddestoel met kaas in een restaurant, snap ik ook wel weer.
Heb echt een hele lijst aan vegan restaurants inmiddelsquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veganistisch uiteten kan soms heel uitdagend zijnen soms niet, die restaurants die alles vegan hebben
![]()
Ik snap het nog steeds nietquote:
Ik ook niet. Er staat afhakers 1.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Ja, bij die laatste kan ik vaak niets eten, da's weer mijn derp-lijf.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Veganistisch uiteten kan soms heel uitdagend zijnen soms niet, die restaurants die alles vegan hebben
![]()
Weggejaagdquote:
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is al eerder uitgelegd dat dat niet is hoe het werkt toch
Wat is je top 3?quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb echt een hele lijst aan vegan restaurants inmiddels
ohja fuck, jullie zijn wat dat betreft wel echt een gouden combinatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij die laatste kan ik vaak niets eten, da's weer mijn derp-lijf.
Maar als er iets staat wat ik wel kan eten, vind ik het helemaal niet erg om de rollen een keer om te draaien met m'n "dit is de enige optie".
Neequote:Op donderdag 23 januari 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wacht, da's die nieuwe layout zeker?
mensen die dit topic in actieve topics hebben staan worden als lurker geteld etc etcquote:
Tijdens vakanties werd er regelmatig gebruik gemaakt van de app Happy Cowquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb echt een hele lijst aan vegan restaurants inmiddels
Vind ik 205 nog veel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mensen die dit topic in actieve topics hebben staan worden als lurker geteld etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |