SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Heb je wel echt vers etenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat die zo tegenstribbelt terwijl je hem in de chillie saus probeert te dippen
goede tt
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurde vogel.
misschien kan je dit eten in chinaquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel echt vers eten
Ik ga het maar niet opzoekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je dit eten in china
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Levend gefrituurd?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu heb ik zin in gefrituurde vogel.
Dat weet je dus eigenlijk nooit zekerquote:
Eten ze ook slangen, eigenlijk?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:25 schreef bitterbal het volgende:
De stichting die hier zwerfhonden en katten verzorgd als ze ziek zijn hebben vandaag een grote slang geopereerd. Vermoedelijk gewoond geraakt door iemand die het gras aan het maaien was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terwijl Thai meestal een slang vermoorden als ze hem zien
ja geloof sommige gebieden wel. Kwam er laatst achter dat ze op sommige plekken ook hond eten hier in thailandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten ze ook slangen, eigenlijk?
Hm ja bijzonder.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof sommige gebieden wel. Kwam er laatst achter dat ze op sommige plekken ook hond eten hier in thailand
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
heb hier ook een keer een stukje kwal gegeten. Die hebben een soort van kraakbeen wat je kan eten.
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
heb hier ook een keer een stukje kwal gegeten. Die hebben een soort van kraakbeen wat je kan eten.
Qua structuur of smaak en wat eet je daar dan bij? Een saus oid ?quote:
is dat iets Zwitsers?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n vogelopruimactie is niet helemaal goed gegaan. Nu ligt de vogel ergens halverwege de tuin tussen de rotsenGergi maar vragen of ie 'm straks kan verplaatsen.
Had ze kunnen zijn dat het voor je inburgering nodig was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dode vogel van de tuinstoel proberen te halen en in een wei gooien? Denk het niet
Ja was voor op de bbq. Was gewoon helemaal niets. K heb ook een keer varkensoortjes gegeten en dat smaakte beetje daarnaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua structuur of smaak en wat eet je daar dan bij? Een saus oid ?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef kwiwi het volgende:
M'n vogelopruimactie is niet helemaal goed gegaan. Nu ligt de vogel ergens halverwege de tuin tussen de rotsenGergi maar vragen of ie 'm straks kan verplaatsen.
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezienquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze kunnen zijn dat het voor je inburgering nodig was.
Wanneer moet je voor de dorpsraad komen?
yeetquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dode vogel van de tuinstoel proberen te halen en in een wei gooien? Denk het niet
Hm... ik denk niet dat ik fan ben van kraakbenige dingenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was voor op de bbq. Was gewoon helemaal niets. K heb ook een keer varkensoortjes gegeten en dat smaakte beetje daarnaar.
Ja stond wel even om me heen te kijken of er niet toevallig een wandelaar in de buurt wasquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezien
Lol watquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kruidvat.nl/k(...)-paaseitjes/p/222226
Dit was altijd 1 kilo voor 5 euro
Geen paaseitjes voor mij dit jaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat je later via de tamtam een verhaal hoort dat iemand ZO een vogel op z'n kop kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja stond wel even om me heen te kijken of er niet toevallig een wandelaar in de buurt was![]()
Hema:quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol watDie prijsverhoging
Moet die nu ook doodquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dadelijk heeft een dorpeling dit gezien
Niet liegen Gerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als er maar genoeg mensen alles zien heb ik straks het hele dorp voor me alleen
Cacao is teringduur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze niet even iets anders teringduur maken. Koffie ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cacao is teringduur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |