Ja, jammer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nu al de meme van het seizoen.
bestuur?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de doodskist uit de mottenballen gehaald maat.quote:
Dit is echt schitterend.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zorgt er ook wel voor dat ik op een punt kom dat ik ook wel klaar ben met Te Kloese. Het is oprecht heel sneu voor Priske. Ja, het was een mismatch. En ja, het zat tegen. Maar de manier waarop dit gaat vind ik echt jammer.quote:
Wel de 0 gehouden maatquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zorgt er ook wel voor dat ik op een punt kom dat ik ook wel klaar ben met Te Kloese. Het is oprecht heel sneu voor Priske. Ja, het was een mismatch. En ja, het zat tegen. Maar de manier waarop dit gaat vind ik echt jammer.
Ja op menselijk vlak kun je dit eigenlijk niet maken. En in de Eredivisie valt het flink tegen (zit het soms tegen ook met blessures) maar zo'n CL campagne moet toch ook veel goed maken. Girona uit, Benfica uit, nu weer Bayern thuis zijn toch memorabele potjes. Priske heeft ook een beetje de pech dat de lat na de Slot jaren hoog ligt. Maar die zal ongetwijfeld weer snel een leuk clubje vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zorgt er ook wel voor dat ik op een punt kom dat ik ook wel klaar ben met Te Kloese. Het is oprecht heel sneu voor Priske. Ja, het was een mismatch. En ja, het zat tegen. Maar de manier waarop dit gaat vind ik echt jammer.
Nog geen goede wedstrijd gespeeld wanneer de tegenstander je de bal liet is wel een dingetje, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja op menselijk vlak kun je dit eigenlijk niet maken. En in de Eredivisie valt het flink tegen (zit het soms tegen ook met blessures) maar zo'n CL campagne moet toch ook veel goed maken. Girona uit, Benfica uit, nu weer Bayern thuis zijn toch memorabele potjes. Priske heeft ook een beetje de pech dat de lat na de Slot jaren hoog ligt. Maar die zal ongetwijfeld weer snel een leuk clubje vinden.
Tja, hij heeft er een halfjaar gewoon een ongelooflijke zooi van gemaakt, het klikt niet met de spelers en geeft dit zelf ook toe in een interview, en heeft geprobeerd de ballenpomper eruit te zetten die wel klikt in de groep. Dan ben je ook wel nadrukkelijk bezig met je eigen ontslag. Ik kan er in ieder geval weinig medelijden mee hebben, zo werkt topvoetbal nou eenmaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja op menselijk vlak kun je dit eigenlijk niet maken. En in de Eredivisie valt het flink tegen (zit het soms tegen ook met blessures) maar zo'n CL campagne moet toch ook veel goed maken. Girona uit, Benfica uit, nu weer Bayern thuis zijn toch memorabele potjes. Priske heeft ook een beetje de pech dat de lat na de Slot jaren hoog ligt. Maar die zal ongetwijfeld weer snel een leuk clubje vinden.
De manier hoe er nu met die man wordt omgegaan is schandalig. Maar gelukkig blijft de altijd domme Sjon de Wolff de cultuur bewaken. Ik overweeg een Priske moet blijven topic.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, hij heeft er een halfjaar gewoon een ongelooflijke zooi van gemaakt, het klikt niet met de spelers en geeft dit zelf ook toe in een interview, en heeft geprobeerd de ballenpomper eruit te zetten die wel klikt in de groep. Dan ben je ook wel nadrukkelijk bezig met je eigen ontslag. Ik kan er in ieder geval weinig medelijden mee hebben, zo werkt topvoetbal nou eenmaal.
Maar ik dacht dat het niet per se niet klikte tussen Priske en de spelers, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, hij heeft er een halfjaar gewoon een ongelooflijke zooi van gemaakt, het klikt niet met de spelers en geeft dit zelf ook toe in een interview, en heeft geprobeerd de ballenpomper eruit te zetten die wel klikt in de groep. Dan ben je ook wel nadrukkelijk bezig met je eigen ontslag. Ik kan er in ieder geval weinig medelijden mee hebben, zo werkt topvoetbal nou eenmaal.
Hij wil als trainer de beste omstandigheden voor zichzelf creëren, dat is doodnormaal. Als hij botst met één van z'n assistenten heeft ie alle recht om te vragen of daar een verandering in kan worden aangebracht. Dat die assistent wel goed klikt met de spelersgroep speelt geen rol, die kan lekker populair doen want hij wordt niet afgerekend op de resultaten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we Krabby mogen geloven wel ja. Alleen wat onvrede over de manier van trainen op Scandinavische wijze, maar niemand wil de trainer perse weg hebben ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat het niet per se niet klikte tussen Priske en de spelers, toch?
Maar jij bent vanaf dag 1 al geen fan van Priske.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik heb daar dus aardig goed in gezeten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar jij bent vanaf dag 1 al geen fan van Priske.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik heb daar dus aardig goed in gezeten.
Dat blijft toch bijzonder. 100 schoten tegen, 0 tegengoals. Zelf 3 schoten, 3 goals. In de Eredivisie is het zowat andersom.quote:
Ja, daar heb je op zich gelijk in. Maar ik snap ook wel dat er nu gekozen wordt voor de Wolf in plaats van Priske, want met die laatste was al geen enkele basis meer om op verder te bouwen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wil als trainer de beste omstandigheden voor zichzelf creëren, dat is doodnormaal. Als hij botst met één van z'n assistenten heeft ie alle recht om te vragen of daar een verandering in kan worden aangebracht. Dat die assistent wel goed klikt met de spelersgroep speelt geen rol, die kan lekker populair doen want hij wordt niet afgerekend op de resultaten.
Je bekijkt de situatie nu wel teveel met anti-Priske bril. Hij kan het in jouw ogen nooit meer goed doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ik heb daar dus aardig goed in gezeten.
Zometeen de data induiken, weet niet wanneer de laatste keer is dat dat is gebeurd in de CL. En 9.9 van de 10 keer scoort bayern welquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat blijft toch bijzonder. 100 schoten tegen, 0 tegengoals. Zelf 3 schoten, 3 goals. In de Eredivisie is het zowat andersom.
Voetbal is voetbal en dat is het mooie aan voetbal
Celtic Barca 2012 is wel de benchmark vaak.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen de data induiken, weet niet wanneer de laatste keer is dat dat is gebeurd in de CL. En 9.9 van de 10 keer scoort bayern wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |