Bijlow kwam ook wel een paar keer uitstekend uit op gevaarlijke voorzetten. Dat valt minder op dan een spectaculaire redding maar is ook zeker 1 van zn grootste kwaliteiten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar ik had iets meer verwacht dan (gechargeerd gezegd) snel de zijkanten opzoeken en dan een indraaiende voorzet geven. Die bovendien ook constant van abominabel niveau waren. Wat overigens helemaal niets afdoet aan de prestatie van Feyenoord.
Zeker, ook bij corners had hij er elke keer wel een vuistje tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow kwam ook wel een paar keer uitstekend uit op gevaarlijke voorzetten. Dat valt minder op dan een spectaculaire redding maar is ook zeker 1 van zn grootste kwaliteiten.
Daarom zei ik ook dat Priske heus niet enkel het lijdend voorwerp is in deze situatie, alhoewel ik het te eenzijdig uitlegde. Blijkbaar had hij of iemand dichtbij hem er belang bij dat dit uitlekte voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook altijd de vraag wie welk belang heeft bij dat uitlekken. Priske of zijn assistenten of een zaakwaarnemer heeft waarschijnlijk iets gelekt naar die Deense krant. De T. is volgens mij meestal de spreekbuis van de RvC. Door die beslissing uit te stellen tot na de wedstrijd tegen Bayern krijg je nu een soort beeldvormingstrijd via de media.
Dat gevoel had ik ook. Gek genoeg was ik wel nauwelijks zenuwachtig, maar dat was ook wel omgeslagen als Bayern had gescoord.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu viel ook wel alles goed of zat er elke keer net een teen tussen. Zelfs bij de 2-0 had ik tot de 80e minuut het gevoel dat als Bayern zou scoren ze nog wel minimaal gelijk zouden maken.
Als het de zaakwaarnemer was, is het na deze wedstrijd wel een geniale zet geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat Priske heus niet enkel het lijdend voorwerp is in deze situatie, alhoewel ik het te eenzijdig uitlegde. Blijkbaar had hij of iemand dichtbij hem er belang bij dat dit uitlekte voor de wedstrijd.
En dan City uitgeschakeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:59 schreef Caland het volgende:
Zo’n weekje vrij komt toch wel lekker uit
Als je volgende week wint heb je zelfs nog een kansje om bij de beste 8 ploegen van Europa te horen, gelachen
Type Wiljan Vloet. Nooit doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet vooral kijken naar wat er dan voorhanden is. Die Pusic vind ik een nog groter demagoogje eigenlijk.
Klopt. Nadat ze 30 keer op doel hadden geschoten en Bijlow er 8 onmogelijke ballen had uitgehouden wisten ze niet hoe het wel moest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bayern had ook geen plan B. Lol
Ook niet vreemd dat ze hem toen bij Twente ondanks het kampioenschap in de KKD niet nodig hadden als hoofdcoach voor de eredivisie en nog liever de totaal onervaren Garcia aanstelden. Wat ook een lollercoach was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet vooral kijken naar wat er dan voorhanden is. Die Pusic vind ik een nog groter demagoogje eigenlijk.
Z'n trap viel me ook op. Zowel van de grond en snel uit de hand. Beetje als Waterreus en Menzo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow kwam ook wel een paar keer uitstekend uit op gevaarlijke voorzetten. Dat valt minder op dan een spectaculaire redding maar is ook zeker 1 van zn grootste kwaliteiten.
Dit moet je niet te lang laten sudderen, als ze van hem af moeten dan maar meteen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:50 schreef fetX het volgende:
Benieuwd of we vandaag nog nieuws krijgen.
Zeker top 3 Nederlandse keepers als hij fit is. Laten we hopen voor hem en Feyenoord dat hij dat ook mag blijven. Denk dat hij bij Southampton alweer zwaar in de kreukels had gelegen gezien hoeveel zij er tegen krijgen, zelfs met Ramsdale in het doel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow liet gisteren weer eens zien waarom hij met afstand de beste keeper van Nederland is indien fit
Big if alleen
Brrrrrquote:
Met afstand de beste van Nederland is ook weer zulk opportunisme, Bart Verbruggen doet het ook toch ook meer dan aardig in de PL en was zelfs in beeld als opvolger van Neuer geleuf ik. Of Caland moet de Eredivisie bedoelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zeker top 3 Nederlandse keepers als hij fit is. Laten we hopen voor hem en Feyenoord dat hij dat ook mag blijven. Denk dat hij bij Southampton alweer zwaar in de kreukels had gelegen gezien hoeveel zij er tegen krijgen, zelfs met Ramsdale in het doel.
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit moet je niet te lang laten sudderen, als ze van hem af moeten dan maar meteen.
Hij zal binnen afzienbare tijd wel weer langdurig geblesseerd raken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met afstand de beste van Nederland is ook weer zulk opportunisme, Bart Verbruggen doet het ook toch ook meer dan aardig in de PL en was zelfs in beeld als opvolger van Neuer geleuf ik. Of Caland moet de Eredivisie bedoelen.
Ik vond bij Dick Voormekaar die opmerking wel grappig:quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:56 schreef Elan het volgende:
[poll=8376]
Hoop dat hij snel opdondert, men zegt dat je de nieuwe trainer niet met Slot mag vergelijken maar hadden ze dat nou maar wel wat meer gedaan.
Verder een uiterst amicale persoonlijkheid maar qua spel en opvattingen is het het niet.
quote:'Nee je moet juist overal de naam van Slot gebruiken. Als Brian dan 's ochtends bij aankomst op de club zijn auto parkeert en uitstapt, moet er iemand naast de auto staan en meteen zeggen 'Arne had em anders geparkeerd'
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vond bij Dick Voormekaar die opmerking wel grappig:
[..]
Er werd ook al suggereert (al kan dat elders zijn) dat Priske ook gewoon zo'n prachtig glimmend kaal bolletje moet nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vond bij Dick Voormekaar die opmerking wel grappig:
[..]
dat wordt een nieuwe hashtagquote:
Dat is het zeker. Voor zijn eigen beeldvorming kon dit scenario eigenlijk niet beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als het de zaakwaarnemer was, is het na deze wedstrijd wel een geniale zet geweest.![]()
Ik denk een beetje hetzelfde hoe het met veel dure spelers is gegaan die geen succes zijn bij ons (zie Zerrouki, Ivanusec). Een directe opvolger voor Slot was altijd een lastig profiel omdat er behoefte was aan een bewezen trainer met een vergelijkbaar aanvallend pressiespel. Priske zal in dat netwerk van te Kloese het meest voor de hand gelegen hebben. Maar bij te Kloese mist net dat beetje tactische know-how om in te schatten dat Priske’s filosofie best wel veel verschilde van die van Arne, of wellicht onderschatte hij hoe groot die transitie zou zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelers en alles en iedereen zijn ingesteld op 433 hoge druk en een trainer die het hele proces tot in de puntjes controleert en beheerst, de formule was succesvol en dan kom je uit bij iemand die initieel 343 wilde spelen en allerlei zaken aan de spelers laat kennelijk. Hoe dan.
Neeeee........quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef fetX het volgende:
Gaan geruchten over René Hake
Hopelijk als assistent dan.
het houdt niet op niet vanzelf....quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:38 schreef fetX het volgende:
Gaan geruchten over René Hake
Hopelijk als assistent dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |