SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In ieder geval de slechtste voetballer ooit in de CL met een Feyenoord-shirt. Ongekendquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit hier echt hardop te lachen om Nadje. Slechtste voetballer ooit in de CL
Hij speelde gewoon tegen Groningen al in de basis hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen in het eerste elftal zou meedoen.
Fair, maar hij gaat nooit goed genoeg zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen in het eerste elftal zou meedoen.
Dat dacht niemand toen hij gehaald werd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Jawel, maar toen ook al bij gebrek aan beter toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon tegen Groningen al in de basis hoor
Klopt maar degene die hem heeft gescout mag naar specsavers, dit wordt nooit wat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen al in het eerste elftal zou meedoen.
Specsavers, of gewoon meteen voor de witte stokquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar degene die hem heeft gescout mag naar specsavers, dit wordt nooit wat.
ja - absoluut niet mijn speler, maar heeft een prima wedstrijd gespeeldquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Geweldig gespeeld Nieuwkoop vandaag
Met hont.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Specsavers, of gewoon meteen voor de witte stok
Gaat ook nooit wat worden hadden ze nooit moeten halen ook voor de toekomst niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef Irritatie100 het volgende:
We zeiken op Nadje en terecht want hij speelt afschuwelijk, maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit bedacht is dat hij dit seizoen al in het eerste elftal zou meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |