dubbele straf is gelukkig verdwenenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef Zorro het volgende:
Blijft een belachelijke situatie om een penaty te geven.
Maar ja, het is de regel, en hoe zou het anders moeten
Ook als dat klote PSG verliest. Vreselijke club is dat gunstig voor PSVquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook mooi dat Zagreb achter staat. Dan is PSV sowieso wel door.
@Dannyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer krijgen Youtube filmpjes weer hun titel?
@Dannyquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ga hem in de gaten houden!quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:59 schreef KingRoland het volgende:
Naja het is maar dat Bayern Musiala heeft dat ze nog kunnen terugkomen.
Ik verwacht een uitblinkende Musiala in de 2e helft @:ggmm
Kane goal grapje bij een redding was al gemaaktquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er!
Is er iemand die interesse heeft in een matig grapje of wat indekken?
Zodra @Zipportal een premium abo neemt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zodra @:Zipportal een premium abo neemt.
Nottingham Forest goden met hun belabberde balbezitpercentages.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Balbezit vind ik nooit zo'n boeiende statistiek. Behalve aan het einde deden ze er amper wat mee en de uitbraken van Feyenoord hadden steeds wel een glimp van gevaar.
Ajax heeft ook al hunnie potjes gewonnen (6 geleuf ik) waar ze minder balbezit hadden. Heerenveen stond na de 1e helft ook over de 60 dacht ik, ik vond ze niet dominant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nottingham Forest goden met hun belabberde balbezitpercentages.
Ik haat Ziggoquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:04 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo gaat liever in de stromende regen staan. Nul toegevoegde waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |