SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
🐙
ja en nu gaat ie installerenquote:
told yaquote:
das al een hele oude remediequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
Mannen voor een andere redenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Wat lees ik nu weer.. vrouwen laten ribben verwijderen voor een smallere taille?Je zou maar een normaal lichaam hebben tegenwoordig, kan echt niet
ergens in de middeleeuwen iddquote:
Dat deden ze al in de middeleeuwen, alleen toen met te strakke korsetten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Kut.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Shit, heb ik me net vol zitten vretenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja en plussize is weer uit. Graatmager is weer in.
Mannen doen dat toch om zichzelf te... eh... Lezen er kinderen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
Spareribs in plaats van ze laten verwijderen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Shit, heb ik me net vol zitten vreten
Jezus wat ziet dat er absurd uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:31 schreef Nizno het volgende:
ergens in 2015 was er ook al een blondine
https://www.ad.nl/gezond/(...)-droombody~a376f1bc/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |