quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zij vergeet de camera ook wat meer, denk ikquote:
Het piemel bos?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toch maar weer wandelen in het bos dan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, langs de A1 bij Bruggelen ofzo.
Ah, gespot, was net maar half aan het oplettenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende: Met of zonder @:mizzezamy zijn de piercings wederom present
Jij hebt hier ervaring mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, langs de A1 bij Bruggelen ofzo.
Geen baardgroei nog, schattig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is ergens wel leuk
Maar kan het niet op die krullen
Gaaf huidje wel erg mooi
Nee hij werkt het 365 bijquote:
Is gewoon algemeen bekend hier in de omgeving dat het daar gebeurd.quote:
Ik ben erg veel in duinen, bos en strand. Nooit wat gezien. Word nu wel zenuwachtig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is gewoon algemeen bekend hier in de omgeving dat het daar gebeurd.
Maar nee geen ervaring, heb ook geen vrouw thuis dus hoef ook niet gedwongen naar bossen.
ahhwquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen deze 2 jongens ja zeggen? Dat zou ik leuk vinden.![]()
Gokje: ze zoeken allebei Daniël de Ridder
Vinder elkaar te ouwelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had het Coen ook gegund.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hier wel af en toe. Ja besef dat ontkennen nu steeds moeilijker wordquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg veel in duinen, bos en strand. Nooit wat gezien. Word nu wel zenuwachtig.
Ik fiets in de zomer op dinsdagavond altijd langs een plek waar steeds mannen uit de bosjes kwamen, ook wel eens dat ze nog de broek aan het dichtsjorren waren. Dat bleek ook een ontmoetingsplek te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben erg veel in duinen, bos en strand. Nooit wat gezien. Word nu wel zenuwachtig.
Oh hier geen enkele snelweg. Dat zal wel schelen. Veel te mooi en ingewikkeld voor een snelle wip.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hier wel af en toe. Ja besef dat ontkennen nu steeds moeilijker word
Bruggelen nooit, daar moet je ook wel echt specifiek voor stoppen langs de snelweg. Maar er is hier zo'n ander bos waar ik er een paar bezig zag en daarna even op Google ging zoeken. Bleek die in een lijstje met cruising locaties te staan.
En van één wist ik het van tevoren, alleen had geen zin om een paar kilometer om te lopen.
Ze hebben allebei iets wat de ander wil. Soms moet je het zakelijk bekijken.quote:
Sorry. Morgen weer presentquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:ripcity is idd een meid vol pit
Hopelijk haakt ze snel weer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |