Prima als je dat doet maar hou iig je smoel hier, ik loer niet op sm.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar waren de finale data toch zoals ik in eerste instantie dacht, 20-21-22.
Finale is al gespeeld en de winnaar is alweer bekend, pas op dus als je op socials van bondgenoten kijkt.
Jezus calm your tits. Ik waarschuw je alleen maar, je weet onderhand dat ik hier niet spoiler... FFSquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima als je dat doet maar hou iig je smoel hier, ik loer niet op sm.
Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jezus calm your tits. Ik waarschuw je alleen maar, je weet onderhand dat ik hier niet spoiler... FFS
Die twee meiden gaan daar gewoon in mee. Duidelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. De knock-outs morgen, en als ik Floortjes hoofd goed inschat hebben die vraag één al fout![]()
[ afbeelding ]
All good, ik snap je ook wel, het verpest gewoon kijkplezier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou persoonlijk hoor.Ik gaf je ook een duimpje.
Maar sommige mensen vinden het blijkbaar leuk dat ze iets ontdekt of gevonden hebben in de krochten van SM.
Precies dat ja. Is al zo vaak gebeurt en meestal door lui die hier nooit of zelden postten. Een bannetje zou van mij wel mogenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
All good, ik snap je ook wel, het verpest gewoon kijkplezier.
Zulke muppets lijken op SM enkel accounts aan te maken om het voor andere te verpesten. Je ziet ze nooit posten, behalve om dingen te spoileren
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. het is alweer klaar... opdracht mislukt
[ afbeelding ]
Viel me ook op idd. Tevens in de quote een woordje aangepastquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef -0- het volgende:
[..]
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet wel lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.
De gieren hebben een hapje gekregen van de haaien en die opdracht is dus gelukt. (Ook bevestigd in de mail)
[ afbeelding ]
Volgens de spelregels hadden de haaien dus wel 10% van hun punten aan de gieren moeten geven.
Lastige berekening.. De Gieren krijgen dusquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:08 schreef -0- het volgende:
[..]
De uitslag van die hapjesopdracht is niet eens goed berekend. In die mail staat duidelijk dat ze 10% van het puntenaantal krijgen van welk bondje waarbij het niet lukt en anders krijgt het bondje 10% van hen.
De gieren hebben een hapje gekregen van de haaien en die opdracht is dus gelukt. (Ook bevestigd in de mail)
[ afbeelding ]
Volgens de spelregels hadden de haaien dus wel 10% van hun punten aan de gieren moeten geven.
Je zit alleen in het verkeerde topic voor die goede potquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:01 schreef StephanLVEVO het volgende:
Mannen. Zit er weer klaar voor met een biertje. Hoop op een goeie pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |