SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - Bayern München | Ziggo Sport
@:maxi-mus 0-4
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 1-3
@:PicoMMP
@:Scrummie 3-2
@:onlogisch 0-8
@:Mexicanobakker 0-4
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r 1-3
@:Caland 1-5
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93 0-4
@:tong80 1-1
@:Bezsen
@:Pisces29 2-4
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin 0-5
@:WheeledWarrior 2-4
@:Immerdebestebob 1-1
2-0
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Benieuwd hoe het er na de wedstrijd bij de Van Brienenoord aan toegaat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik bewonder het optimisme van Jan Dirk Stouten.![]()
Jan Dirk is dan ook een drinker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik bewonder het optimisme van Jan Dirk Stouten.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Doet mij denken aan een beschrijving van een depressie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jan Dirk is dan ook een drinker.![]()
Spoken? Degradatiespook bedoelt ie zeker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik bewonder het optimisme van Jan Dirk Stouten.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ze lullen elkaar maar gewoon na joh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Helene meldt Beelen of 6? Dat zal wel satire zijn![]()
Zelfs BLACKED wist de oplossing voor vanavond niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef maxi-mus het volgende:
Helene meldt Beelen of 6? Dat zal wel satire zijn![]()
Ken je het verschil tussen de van Brienenoordbrug en Catherine Keijl ?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het er na de wedstrijd bij de Van Brienenoord aan toegaat.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Idem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Europees gun ik het alle Nederlandse teams om te winnen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
@Pisces29 en @Zipportal hebben principes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Europees gun ik het alle Nederlandse teams om te winnen![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Spoken? Degradatiespook bedoelt ie zeker.
Ter illustratie.What can change the nature of a man?![]()
Oh ik dacht dat je ons niks gunde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Europees gun ik het alle Nederlandse teams om te winnen
Heel fijn. Same.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Juichen voor het vlaggetje wordt in bepaalde kringen als nut-dun beschouwd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ons niks gunde.
Heel fijn. Same.What can change the nature of a man?![]()
@PowerLoungen
Moet door deze Priske-gate opeens weer denken aan hoe Ernesto Valverde in 2020 dagelijks via de media moest vernemen hoe Barça al op zoek was naar zijn opvolger. Schofterige kutclub.![]()
Het is eigenlijk al de hele geschiedenis door een grafclub. Cruijff moest ook bijvoorbeeld uit de kranten vernemen dat ze hem eruit gooiden en daarna sneuvelde Robson omdat Lowie achter zijn rug om al klaarstond.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:powerloungen
Moet door deze Priske-gate opeens weer denken aan hoe Ernesto Valverde in 2020 dagelijks via de media moest vernemen hoe Barça al op zoek was naar zijn opvolger. Schofterige kutclub.
En nu mag narcistische DtK Feyenoord verder slopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Jij bent verkouden. We motten je niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Op naar het Feyenoordtopic (want daar zitten ze allemaal vanavond).![]()
Tweemaal een niesbui zojuist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent verkouden. We motten je niet.Yea, she's on crack.![]()
Het heerst.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent verkouden. We motten je niet.![]()
Ik nies iedere dag.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tweemaal een niesbui zojuist.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tweemaal een niesbui zojuist.
What can change the nature of a man?![]()
Ben je wel gevaccineerd smeerlap?quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tweemaal een niesbui zojuist.U MAD?![]()
Nee dat helpt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je wel gevaccineerd smeerlap?
Groetjes dr8gon4lifeYea, she's on crack.![]()
Dr8gongodquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee dat helpt.
Groetjes dr8gon4lifeU MAD?![]()
Alleen maar pratende hoofden zonder interessante mening word je ook niet warrem van.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Bijna elke 10 minuten reclame bij Ziggo.Je zal maar betoalen voor deze onzin.
![]()
Er moet ook brood op de plank komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Zeg je nou dat Royston weinig te melden heeft?!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen maar pratende hoofden zonder interessante mening word je ook niet warrem van.![]()
Ok Poepzor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Zipportal het volgende:
U MAD?![]()
Ik sla 99 op de 100 analyses bij Ziggo Sport en ESPN eigenlijk over.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Royston weinig te melden heeft?!
Tenzij Alex Pastoor er zit.![]()
Blijven doneren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:50 schreef Zipportal het volgende:
What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: