SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
NONDE JUS
Zou Ronald Goedemondt zeggen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is loeizwaar. Voel me rotter dan thuis. Weinig aansluiting met de groep (nog). Er wordt sowieso weinig gepraat en s avonds zit iedereen voor de TV. Verder vooral bezigheidstherapie wat me niet zoveel oplevert.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:24 schreef Harrie het volgende: [..] Ik lees nooit terug Kapoentje, dus mijn vraag: Hoe gaat het, beetje vol te houden
:')![]()
Hopelijk even rustig aan vanavond.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker bezig pikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit maken bv
.[ afbeelding ]![]()
![]()
Nu zeggen ze dat het altijd eerst nog wat slechter moet gaan voor het beter kan worden dus dat zou ik ff de tijd geven maar dat geen aansluiting is wel gewoon kut. is er veel wisseling in die groep of ben je hier voor de komende tijd aan overgeleverdquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is loeizwaar. Voel me rotter dan thuis. Weinig aansluiting met de groep (nog). Er wordt sowieso weinig gepraat en s avonds zit iedereen voor de TV. Verder vooral bezigheidstherapie wat me niet zoveel oplevert.
TV kijken is voor veel mensen ontspanning maar ik zou er totaal gestoord van worden, ik kijk echt zelden tot nooit tv want die kansloze kutreclames alleen al die trek ik niet en de opgelegde mening ga ik nog veel slechter op
Tekening hier onder is toch leuk, geen idee wat de reden er achter is maar beter dan wat ze op tv laten zien man![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik zeg tegen mezelf dat ik nog moet wennen en dat het wel goed komt. Het is een groep depressieve mensen (duh) maar er wordt nauwelijks met elkaar gepraat bv tijdens het eten. Waar ik eerder zat was het altijd kletsen en spelletjes doen. hier dus alleen TV kijken en dat is gewoon vervelend. Er zal de komende tijd wel wat gewisseld worden. Mensen die met ontslag gaan en nieuwe erbij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu zeggen ze dat het altijd eerst nog wat slechter moet gaan voor het beter kan worden dus dat zou ik ff de tijd geven maar dat geen aansluiting is wel gewoon kut. is er veel wisseling in die groep of ben je hier voor de komende tijd aan overgeleverd
TV kijken is voor veel mensen ontspanning maar ik zou er totaal gestoord van worden, ik kijk echt zelden tot nooit tv want die kansloze kutreclames alleen al die trek ik niet en de opgelegde mening ga ik nog veel slechter op
Tekening hier onder is toch leuk, geen idee wat de reden er achter is maar beter dan wat ze op tv laten zien man:')![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zeg tegen mezelf dat ik nog moet wennen en dat het wel goed komt. Het is een groep depressieve mensen (duh) maar er wordt nauwelijks met elkaar gepraat bv tijdens het eten. Waar ik eerder zat was het altijd kletsen en spelletjes doen. hier dus alleen TV kijken en dat is gewoon vervelend. Er zal de komende tijd wel wat gewisseld worden. Mensen die met ontslag gaan en nieuwe erbij.lastig als er alleen maar tv gekeken word en niet met elkaar word gesproken. Dan voel je zeker niet echt een klik. hopelijk word dat anders als er andere mensen komen.
![]()
Merk je aan de anderen dat die wel een beetje met elkaar communiceren?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zeg tegen mezelf dat ik nog moet wennen en dat het wel goed komt. Het is een groep depressieve mensen (duh) maar er wordt nauwelijks met elkaar gepraat bv tijdens het eten. Waar ik eerder zat was het altijd kletsen en spelletjes doen. hier dus alleen TV kijken en dat is gewoon vervelend. Er zal de komende tijd wel wat gewisseld worden. Mensen die met ontslag gaan en nieuwe erbij.
Of is heel de groep gewoon stil?![]()
Ja de dynamiek in de groep zal nog wel veranderen. Alhoewel dat tv kijken er wel in blijft waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zeg tegen mezelf dat ik nog moet wennen en dat het wel goed komt. Het is een groep depressieve mensen (duh) maar er wordt nauwelijks met elkaar gepraat bv tijdens het eten. Waar ik eerder zat was het altijd kletsen en spelletjes doen. hier dus alleen TV kijken en dat is gewoon vervelend. Er zal de komende tijd wel wat gewisseld worden. Mensen die met ontslag gaan en nieuwe erbij.
Er zijn helemaal geen andere (groeps) dingen te doen?sinterklaaskapoentje
![]()
Hoop de komende dagen wel wat verbinding te krijgen. Is wel lastig om dat zelf op me te nemen. Mijn ouders komen vanavond iig even langs.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Sterkte!lastig als er alleen maar tv gekeken word en niet met elkaar word gesproken. Dan voel je zeker niet echt een klik. hopelijk word dat anders als er andere mensen komen.
:')![]()
Dat hoop ik ook zeker voor je, maakt het toch ietsjes makkelijker. Fijn dat je ouders komen , dikke knuffel voor jouquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoop de komende dagen wel wat verbinding te krijgen. Is wel lastig om dat zelf op me te nemen. Mijn ouders komen vanavond iig even langs.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Iedereen houdt zn mond alsof we in de kerk zitten. Als er dan iets gezegd wordt probeer ik wel aan te sluiten maar dat is niet zo vaakquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:55 schreef maily het volgende:
[..]
Merk je aan de anderen dat die wel een beetje met elkaar communiceren?
Of is heel de groep gewoon stil?Nee er wordt echt niks gedaan in groepsverband tot nu toe iigquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de dynamiek in de groep zal nog wel veranderen. Alhoewel dat tv kijken er wel in blijft waarschijnlijk.
Er zijn helemaal geen andere (groeps) dingen te doen?:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dank jequote:Op woensdag 22 januari 2025 16:56 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zeker voor je, maakt het toch ietsjes makkelijker. Fijn dat je ouders komen , dikke knuffel voor jou:')![]()
Als je met een "groep"mensen bent die totaal als groep geen enkele interactie met elkaar hebben dan kan ik me voorstellen dat je gaat denken dat een individueel traject meer kans heeft want ik zou denken dat juist een beetje aan elkaar optrekken iedereen kan helpen maar misschien heeft het nog even tijd nodig inderdaad en gelukkig heb je tussendoor tijd om creatief bezig te zijn.... dat is altijd +1quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zeg tegen mezelf dat ik nog moet wennen en dat het wel goed komt. Het is een groep depressieve mensen (duh) maar er wordt nauwelijks met elkaar gepraat bv tijdens het eten. Waar ik eerder zat was het altijd kletsen en spelletjes doen. hier dus alleen TV kijken en dat is gewoon vervelend. Er zal de komende tijd wel wat gewisseld worden. Mensen die met ontslag gaan en nieuwe erbij.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ben eerder opgenomen geweest elders en weet dus hoe het ook kan. Daar was geen tv en was het s avonds gezellig. Kon je ook met elkaar praten over het leven. Lotgenotencontact.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je met een "groep"mensen bent die totaal als groep geen enkele interactie met elkaar hebben dan kan ik me voorstellen dat je gaat denken dat een individueel traject meer kans heeft want ik zou denken dat juist een beetje aan elkaar optrekken iedereen kan helpen maar misschien heeft het nog even tijd nodig inderdaad en gelukkig heb je tussendoor tijd om creatief bezig te zijn.... dat is altijd +1:')![]()
Kun je zien hoe erg de tv ons leven beheerst...quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben eerder opgenomen geweest elders en weet dus hoe het ook kan. Daar was geen tv en was het s avonds gezellig. Kon je ook met elkaar praten over het leven. Lotgenotencontact.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Stel voor aan de groep om een spelletje te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben eerder opgenomen geweest elders en weet dus hoe het ook kan. Daar was geen tv en was het s avonds gezellig. Kon je ook met elkaar praten over het leven. Lotgenotencontact.sinterklaaskapoentje
![]()
Er is ook alleen shit op tvquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Kun je zien hoe erg de tv ons leven beheerst...Vind ik wel lastig maar kan het proberenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Stel voor aan de groep om een spelletje te doen.:')![]()
Potje stiftenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is ook alleen shit op tv
[..]
Vind ik wel lastig maar kan het proberen![]()
![]()
Misschien willen ze het stiekem allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel lastig maar kan het proberen
En wachten ze op de eerste die het voorstelt![]()
Ook goed mogelijk en dan gebeurt er niks. Voorstellen kan altijd. Nee heb je...quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen ze het stiekem allemaal.
En wachten ze op de eerste die het voorstelt![]()
Is deze kliniek voor iedereen voor observatie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben eerder opgenomen geweest elders en weet dus hoe het ook kan. Daar was geen tv en was het s avonds gezellig. Kon je ook met elkaar praten over het leven. Lotgenotencontact.
Dan kan het misschien bewust zijn dat je saai voor de buis kunt hangen, om te zien wat je geneigd bent te doen.
Maar het komt niet echt goed over idd.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet wat de situatie voor anderen is. Wel mensen met hardnekkige klachten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Is deze kliniek voor iedereen voor observatie?
Dan kan het misschien bewust zijn dat je saai voor de buis kunt hangen, om te zien wat je geneigd bent te doen.
Maar het komt niet echt goed over idd.:')![]()
Ik kijk vooral de gezellige programma'squote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
(maar vind het wel belangrijk om te weten wat er in de wereld gebeurd, dus ik kijk wel nieuws - en mijn lokale nieuwszender. Zelf minder last van 'de ellende in de wereld', maar kan levendig indenken dat veel mensen daar wel last van hebben.)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja verdullemequote:Op woensdag 22 januari 2025 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
TjA
Je kon nog jack in the box doen
Nu heb ik gewonnen![]()
![]()
BOLK!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Ik lees zelf de krant. AD. Zit verder al genoeg achter het scherm.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kijk vooral de gezellige programma's
(maar vind het wel belangrijk om te weten wat er in de wereld gebeurd, dus ik kijk wel nieuws - en mijn lokale nieuwszender. Zelf minder last van 'de ellende in de wereld', maar kan levendig indenken dat veel mensen daar wel last van hebben.):')sinterklaaskapoentje
![]()
Morgen trouwens wel iets wat door kan gaan voor therapie: levensstijlgroep. Iets met info over gezonde levensstijl.:')![]()
Oh dat is altijd goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen trouwens wel iets wat door kan gaan voor therapie: levensstijlgroep. Iets met info over gezonde levensstijl.![]()
In je reet bolken?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen trouwens wel iets wat door kan gaan voor therapie: levensstijlgroep. Iets met info over gezonde levensstijl.
Zolang ze maar niet met agendabeheer gaan aankomen!![]()
![]()
Oew, pien in de kop?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die kan ik wel gebruiken...
Bekijk deze YouTube-video![]()
Slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Zolang ze maar niet met agendabeheer gaan aankomen!![]()
Wat ‘gezond’ is verandert toch steeds…quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen trouwens wel iets wat door kan gaan voor therapie: levensstijlgroep. Iets met info over gezonde levensstijl.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In grote lijnen natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ‘gezond’ is verandert toch steeds…![]()
Op vakantie gaan en wijnproeverijen bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ‘gezond’ is verandert toch steeds…![]()
![]()
Zeker qua levensstijl blijft het wel redelijk gelijk, denk ik.quote:
Voeding verandert idd wel regelmatig wat betreft wat gezond is en wat niet.Die fucking nutri-labels....
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Hahaha slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
Zolang ze maar niet met agendabeheer gaan aankomen!
Wijkteam wilde dat ik voor elk uur van de dag zou plannen wat ik zou doen
VreselijkDas ook waarquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ‘gezond’ is verandert toch steeds…:')![]()
Veel bewegen, niet teveel vetten en suikers eten enquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker qua levensstijl blijft het wel redelijk gelijk, denk ik.
Voeding verandert idd wel regelmatig wat betreft wat gezond is en wat niet.Die fucking nutri-labels....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch kan ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vreselijksinterklaaskapoentje
![]()
Is moeilijk om je er zo strak aan te houdenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
En toch kan ik me daar iets bij voorstellen.:')![]()
Snap ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is moeilijk om je er zo strak aan te houden
Maar ze willen alles proberen om jou te helpen.
En voor sommige mensen werkt dat.![]()
Vind het een beetje vreemd als iedereen maar wat tv zit te kijken en de rest van de tijd op zijn telefoon in zijn eigen wereld probeerd weg te vluchten (Bedoel ik jou niet specifiek mee) maar het zal allemaal ook wel een doel hebben want je zit tenslotte niet op een kampeerweekend van de kinderboerderij. (Tochquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben eerder opgenomen geweest elders en weet dus hoe het ook kan. Daar was geen tv en was het s avonds gezellig. Kon je ook met elkaar praten over het leven. Lotgenotencontact.)
![]()
Op vakantie gaan is gezond. Wijn drinken volgens sommigen ook. Lang geleden was roken gezond (ik heb nooit gerookt, daar niet van).quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef maily het volgende:
[..]
Op vakantie gaan en wijnproeverijen bedoel je?
In grote lijnen, beetje bewegen, groente en fruit eten en gewoon niet moeilijk doen, dan kom je al een heel eind.I'm surrounded by morons!
Wat al eerder geschreven is; de groep wordt geobserveerd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd als iedereen maar wat tv zit te kijken en de rest van de tijd op zijn telefoon in zijn eigen wereld probeerd weg te vluchten (Bedoel ik jou niet specifiek mee) maar het zal allemaal ook wel een doel hebben want je zit tenslotte niet op een kampeerweekend van de kinderboerderij. (Toch)
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vakantie gaan is gezond. Wijn drinken volgens sommigen ook. Lang geleden was roken gezond (ik heb nooit gerookt, daar niet van).
In grote lijnen, beetje bewegen, groente en fruit eten en gewoon niet moeilijk doen, dan kom je al een heel eind.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Veel bewegen, niet teveel vetten en suikers eten enVeel bewegen is ook niet goed als het niet een beetje opbouwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Fogel kreeg een schouderontsteking door te enthusiast te beginnen met zwemmenI'm surrounded by morons!
Vlees eten. veel vleesch en vooral van BBQ enzo is heeeeeeeeel gezond als je er voldoende bij drinkt en dan vooral natuurlijke dranken als wijn en bier enzoquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op vakantie gaan is gezond. Wijn drinken volgens sommigen ook. Lang geleden was roken gezond (ik heb nooit gerookt, daar niet van).
In grote lijnen, beetje bewegen, groente en fruit eten en gewoon niet moeilijk doen, dan kom je al een heel eind.![]()
![]()
dank, ik had vandaag wel een stuk terug gelezen en dat gemistquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Wat al eerder geschreven is; de groep wordt geobserveerd.![]()
Dan is het TE veel (in korte tijd)quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel bewegen is ook niet goed als het niet een beetje opbouwt.
* Fogel kreeg een schouderontsteking door te enthusiast te beginnen met zwemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
dank, ik had vandaag wel een stuk terug gelezen en dat gemist![]()
![]()
"Ik ga niet naar agendabeheer! Dan voel ik me een gevangene in mijn eigen huis dat ik me zo strikt aan zo'n schema moet houden."quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hahaha slechte ervaringen mee?
Vreselijk
[..]
Das ook waar
- "Ja maar je maakt dat schema zelf."
"Boeit niet, ik doe het niet."
- "Het is onderdeel van je therapie."
"Prima, ik ga er wel naar toe, maar voor spek en bonen."
Eenmaal daar:
- "Je moet een agenda maken."
"Nee"
- "Doe dan maar eentje voor spek en bonen."
"Prima, maar ik ga er echt NIET naar kijken als ik naar huis ga."
- "Maakt niet uit, als je er maar eentje maakt."
De volgende week: "En, heb je je aan de agenda gehouden?"
- "Nee natuurlijk niet, dat had ik al vantevoren gezegd!"
"WAT???? JE ZIT HIER NIET ZOMAAR VOOR DE GEIN HE! ALS JE HIER KOMT MOET JE WEL SERIEUS MEE DOEN HE!!!!"
Echt iedereen tegen me in gaan....
En toen ging het ook over dat mijn huis een puinzooi was, zeiden ze dat ik wat vrienden in mijn huis moest uitnodigen en zelf weg moest gaan, en zij zouden dan kiezen wat er weggegooid moest worden en wat er bewaard moest worden, zodat ik in een opgeruimd huis thuis zou komen zonder overbodige spullen.
Ik laat anderen echt niet blindelings mijn dierbare spullen weggooien, WTF!!!
En ze gingen me tekeer tegen me, niet normaal!
Ik stond op het punt op te springen en als een debiel tekeer te gaan daar, maar toen EINDELIJK zei die therapeute: "Laten we het onderwerp maar even zitten, volgens mij is dit te veel voor ToT."![]()
![]()
In Argentinie was het moeilijk om geen biefstuk te eten…quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Vlees eten. veel vleesch en vooral van BBQ enzo is heeeeeeeeel gezond als je er voldoende bij drinkt en dan vooral natuurlijke dranken als wijn en bier enzo
Bier, goed plan, maar eens bij het zwembad weggaan en bier drinken. Ze hadden 6-7 lokale biertjes te koop hier in het hotel
I'm surrounded by morons!
Alles heeft een balans.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan is het TE veel (in korte tijd)I'm surrounded by morons!
maar dat komt vooral omdat als er weer een berg smileys alleen komen dan negeer ik dat compleet, dat mogen ze van mij het spel winnen en daar blij van worden en zich heel gelukkig voelen met hun bolkende levenquote:
dus ik mis soms wel eens iets omdat ik het gewoon niet kan volgen![]()
Ik struikel vaakquote:
Ik snap je Broquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik ga niet naar agendabeheer! Dan voel ik me een gevangene in mijn eigen huis dat ik me zo strikt aan zo'n schema moet houden."
- "Ja maar je maakt dat schema zelf."
"Boeit niet, ik doe het niet."
- "Het is onderdeel van je therapie."
"Prima, ik ga er wel naar toe, maar voor spek en bonen."
Eenmaal daar:
- "Je moet een agenda maken."
"Nee"
- "Doe dan maar eentje voor spek en bonen."
"Prima, maar ik ga er echt NIET naar kijken als ik naar huis ga."
- "Maakt niet uit, als je er maar eentje maakt."
De volgende week: "En, heb je je aan de agenda gehouden?"
- "Nee natuurlijk niet, dat had ik al vantevoren gezegd!"
"WAT???? JE ZIT HIER NIET ZOMAAR VOOR DE GEIN HE! ALS JE HIER KOMT MOET JE WEL SERIEUS MEE DOEN HE!!!!"
Echt iedereen tegen me in gaan....
En toen ging het ook over dat mijn huis een puinzooi was, zeiden ze dat ik wat vrienden in mijn huis moest uitnodigen en zelf weg moest gaan, en zij zouden dan kiezen wat er weggegooid moest worden en wat er bewaard moest worden, zodat ik in een opgeruimd huis thuis zou komen zonder overbodige spullen.
Ik laat anderen echt niet blindelings mijn dierbare spullen weggooien, WTF!!!
En ze gingen me tekeer tegen me, niet normaal!
Ik stond op het punt op te springen en als een debiel tekeer te gaan daar, maar toen EINDELIJK zei die therapeute: "Laten we het onderwerp maar even zitten, volgens mij is dit te veel voor ToT."
[ afbeelding ]ik snap je 100%
![]()
Voor de balans?quote:
Zowel met als zonder bier flikker ik van daken af, dus denk niet dat het helpt.I'm surrounded by morons!
Balanceren kun je lerenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de balans?
Zowel met als zonder bier flikker ik van daken af, dus denk niet dat het helpt.![]()
![]()
![]()
Dan stil blijven zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de balans?
Zowel met als zonder bier flikker ik van daken af, dus denk niet dat het helpt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef maily het volgende:
[..]
Je mag best struikelen.
En even blijven liggen.
Maar daarna weer opstaan.
O jee @sinterklaaskapoentjequote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor de balans?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij bedoeld dat kapoentje beter in de zuid amerikaanse regio op behandeling kan gaan![]()
![]()
Nee dat ga ik lekker zelf opeten. Met ansjovis en feta en tomaat en ui en spinazie en olijf.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
advies van mij
Gooi al die rommel bij het konijn en gooi een goed stuk vlees op de BBQ
En daarna nog pizza.
![]()
![]()
Na een hele hoop gezeik heb ik het toch een beetje geprobeerd: van 10.00 tot 10.15 een drinkmoment waarbij je niet met iets anders bezig bent.quote:
Godverdomme, slok nemen, op de horloge kijken....okee dat waren 30 seconden....wachten, beetje met m'n voet tappen, wat kijken naar een auto die voorbij rijdt, nog een slok nemen.....fuck this shit!![]()
![]()
smakelijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef maily het volgende:
[..]
Nee dat ga ik lekker zelf opeten. Met ansjovis en feta en tomaat en ui en spinazie en olijf.
En daarna nog pizza.
![]()
![]()
quote:
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ai, daar heeft iedereen weer een andere mening over...quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen trouwens wel iets wat door kan gaan voor therapie: levensstijlgroep. Iets met info over gezonde levensstijl.
Succes
Bij een drinkmoment dan denk ik meer aan een mooie dame die op een dienblad een heerlijk getapte koude rakker in een glas met mooie vormen komt brengen en met een vriendelijke lach je uitnodigd op haar hotelkamer om die laatste 14 minuten van dat kwartier door te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een hele hoop gezeik heb ik het toch een beetje geprobeerd: van 10.00 tot 10.15 een drinkmoment waarbij je niet met iets anders bezig bent.
Godverdomme, slok nemen, op de horloge kijken....okee dat waren 30 seconden....wachten, beetje met m'n voet tappen, wat kijken naar een auto die voorbij rijdt, nog een slok nemen.....fuck this shit!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij een drinkmoment dan denk ik meer aan een mooie dame die op een dienblad een heerlijk getapte koude rakker in een glas met mooie vormen komt brengen en met een vriendelijke lach je uitnodigd op haar hotelkamer om die laatste 14 minuten van dat kwartier door te komen.
Klinkt beter!
![]()
![]()
Is met jou knuffelen gezond?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai, daar heeft iedereen weer een andere mening over...
SuccesI'm surrounded by morons!
Vast.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gebakken aardappelpartje, kipschnitzel en saladequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast.Dat jij hem eerst VAST legt voordat er geknuffeld gaat worden dat weet @Fogel natuurlijk ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebakken aardappelpartje, kipschnitzel en salade![]()
![]()
*proest!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat jij hem eerst VAST legt voordat er geknuffeld gaat worden dat weet @:Fogel natuurlijk ook welOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
En een glaasje water graag of fris mag ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zorg ik dat er een bordje voor je klaar staat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ach....een beetje van Maggi, een beetje van jezelf!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb deze ooit gemaakttering veel werk
Bekijk deze YouTube-video![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Voor mij hielp het helaas niks. Ik kan wel een groffe planning aanhoudenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Snap ik
Maar ze willen alles proberen om jou te helpen.
En voor sommige mensen werkt dat.:')![]()
Nou vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
En een glaasje water graag of fris mag ook![]()
![]()
Nee gewoon zelf alles maken, niks uit een potjequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach....een beetje van Maggi, een beetje van jezelf!echt gewoon zoals in de video
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Maar zit er wel lekker uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb deze ooit gemaakttering veel werk
Bekijk deze YouTube-video"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
de mensen die wel van lasagna houden die waren dan ook blij verrastquote:
Laatste keer dat ik een poging doe, ik vind het verschrikkelijkZelfs met heel veel zorg en liefde vind ik het niet te vreten
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Jazekerquote:
Net bij het eten werd er wel wat gekletst. Ging alleen maar over TV programma's maar dat maakt niet uit. Beter dan die stilte.:')![]()
Ah kijk, dat is al iets!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jazeker
Net bij het eten werd er wel wat gekletst. Ging alleen maar over TV programma's maar dat maakt niet uit. Beter dan die stilte.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jazeker
Net bij het eten werd er wel wat gekletst. Ging alleen maar over TV programma's maar dat maakt niet uit. Beter dan die stilte.![]()
![]()
Mss was de rest ook wat stilletjes omdat er "een nieuwe" was?
Dat geeft toch ook weer verandering, omdat de anderen je nog niet kennen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Dat zou ik je niet kunnen vertellen. Denk het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Mss was de rest ook wat stilletjes omdat er "een nieuwe" was?
Dat geeft toch ook weer verandering, omdat de anderen je nog niet kennen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Aan de kook?quote:
Het eten is hier trouwens ontzettend matig:')![]()
Wat heb je vanavond gegeten dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan de kook?
Het eten is hier trouwens ontzettend matig
Ik hoef het alleen maar op te warmenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan de kook?
Het eten is hier trouwens ontzettend matig
Wat heb je gegeten?![]()
Magnetron-eten vooral?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan de kook?
Het eten is hier trouwens ontzettend matigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
keer wat anders dan aan de Cokequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan de kook?
Het eten is hier trouwens ontzettend matig![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Iets Indonesisch met taai vlees en te weinig kruiden. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want ik hoef niet te koken.quote::')![]()
Jij denkt dat ze voor zoveel mensen alles in de magnetron doen ?quote:
Niet met volle mond hoop ik?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jazeker
![]()
Misschien hebben ze een mega grote magnetronquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze voor zoveel mensen alles in de magnetron doen ?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Komt wel een beetje zo over. Geen idee wie het bereid en hoe.quote::')![]()
Ah jammer wel..quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets Indonesisch met taai vlees en te weinig kruiden. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want ik hoef niet te koken.
Nou als t eten niet lekker is t niet lekker.. En ze lezen hier toch niet mee
Of allemaal magnetronnen op een rijquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een mega grote magnetron
Nog nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah jammer wel..
Nou als t eten niet lekker is t niet lekker.. En ze lezen hier toch niet mee![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nee wat denk jij nou! Ik praat netjes met lege mond.quote::')![]()
Is een beetje zout (en peper) mss erbij een optie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets Indonesisch met taai vlees en te weinig kruiden. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want ik hoef niet te koken.
En is er een pot sambal op de groep?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
soms kun je beter wel zelf kokenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Iets Indonesisch met taai vlees en te weinig kruiden. Maar eigenlijk moet ik niet klagen want ik hoef niet te koken.![]()
![]()
Jazeker,quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze voor zoveel mensen alles in de magnetron doen ?
op de groep(en) waar ik zat kreeg je gewoon van die 3-vaksmaaltijden (en ja, je mocht van tevoren kiezen voor de hele week).
Het is niet te doen om in groepsverband - in een officiele instelling - te gaan koken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Heb drie zakjes zout erop gedaan. Alles zit hier in zakjes en bakjes wegens 'hygiene'.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Is een beetje zout (en peper) mss erbij een optie?
En is er een pot sambal op de groep?:')![]()
Ah ok dat kan ook..quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Jazeker,
op de groep(en) waar ik zat kreeg je gewoon van die 3-vaksmaaltijden (en ja, je mocht van tevoren kiezen voor de hele week).
Het is niet te doen om in groepsverband - in een officiele instelling - te gaan koken."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De rest ook?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee wat denk jij nou! Ik praat netjes met lege mond.
Geintje he.
Gelukkig is het ijs een beetje gebroken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan het zelf beter hoor al zeg ik het zelfquote::')![]()
Wat kan deze man nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan het zelf beter hoor al zeg ik het zelf![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en zo komen mijn ouders ff langs. En nog bellen met een leuke meid.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
De rest ook?
Geintje he.
Gelukkig is het ijs een beetje gebroken:')![]()
Zeker welquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is niet te doen om in groepsverband - in een officiele instelling - te gaan koken.Gewoon vreten wat de pot schaft en als je dan iemand hebt die wel een beetje liefde in de maaltijd weet te stoppen is er altijd wel iets bij wat je lust en anders ben je de volgende dag extra gemotiveerd om het te gaan waarderen
![]()
![]()
Wij kregen toentertijd voor ¤2,50 per persoon per dag te eten, dat was ontbijt, lunch en avondeten bij elkaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Aan de kook?
Het eten is hier trouwens ontzettend matig![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weet niet wat jij voor zak nootjes hebt![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nou ja dat moet toch wel op zijn minst ¤5 zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kregen toentertijd voor ¤2,50 per persoon per dag te eten, dat was ontbijt, lunch en avondeten bij elkaar.:')![]()
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kregen toentertijd voor ¤2,50 per persoon per dag te eten, dat was ontbijt, lunch en avondeten bij elkaar.
daar red ik de kosten van mijn slager niet eens van (en dat is dan vaak alleen voor de avondmaaltijd en als ik niks extra's heb gepakt om wat te proberen)![]()
Ja inflatie hequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja dat moet toch wel op zijn minst ¤5 zijn![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja dat moet toch wel op zijn minst ¤5 zijnHet budget stond zelfs op het punt verlaagd te worden!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha
daar red ik de kosten van mijn slager niet eens van (en dat is dan vaak alleen voor de avondmaaltijd en als ik niks extra's heb gepakt om wat te proberen)![]()
![]()
Het gaat overigens met een hele hoop bakken tegelijk in een soort stoomoven en daarna stickers erop voor wie het is, en dan in een geisoleerde warmhoudkarquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze voor zoveel mensen alles in de magnetron doen ?![]()
Echt zoals het ook in ziekenhuizen gaat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat kan niet veel zijn dan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kregen toentertijd voor ¤2,50 per persoon per dag te eten, dat was ontbijt, lunch en avondeten bij elkaar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stomme lange storing bij Ziggo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je kunt nog postenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht dat van die grote pannen hadden, zie je ook wel eens vandaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Het gaat overigens met een hele hoop bakken tegelijk in een soort stoomoven en daarna stickers erop voor wie het is, en dan in een geisoleerde warmhoudkar![]()
Echt zoals het ook in ziekenhuizen gaat.![]()
Weet wat geleerd en dat op FOK!
ik zag toevallig bij de wrap-up van vorig jaar dat ik in een maand of 8 (want langer is hij niet open in zijn nieuwe winkel) voor 1300 euro daar gekocht had en dan koop ik bijna alleen vleesch en eieren soms)quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Het budget stond zelfs op het punt verlaagd te worden!
dat is al 5 euro per dag en dan heb je nog verder niks![]()
![]()
Ja via wifi van de buren 🙊quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ziggo moet je nog niet willen al was het de laatste provider op de wereldquote:
Zwaar kut, slechte communicatie, liegen alles bij elkaar en is slecht voor je bloeddruk.![]()
Whuut? Dotteke!quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
DM coming up.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zag toevallig bij de wrap-up van vorig jaar dat ik in een maand of 8 (want langer is hij niet open in zijn nieuwe winkel) voor 1300 euro daar gekocht had en dan koop ik bijna alleen vleesch en eieren soms)
dat is al 5 euro per dag en dan heb je nog verder niks![]()
Op een enkele groep werd soms gekookt, maar dat was dan meer "om het te leren".quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dacht dat van die grote pannen hadden, zie je ook wel eens vandaar![]()
Weet wat geleerd en dat op FOK!
Maar het is soms niet te doen, zeker niet met alle (dieet)wensen en allergieën om rekening mee te houden...
De een halal, de ander zoutarm, weer een ander geen aardappelen, geen tomaat, geen pinda(saus) enz...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Slechte ervaringen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ziggo moet je nog niet willen al was het de laatste provider op de wereld
Zwaar kut, slechte communicatie, liegen alles bij elkaar en is slecht voor je bloeddruk.
Las trouwens dat KPN ook een grote storing heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook snel even een internet bundel gekocht. Stein gaat wel tot 03.30 uur durenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, maar dan is er meer aan de hand. Ik heb nog werkend internet (KPN).quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?
Las trouwens dat KPN ook een grote storing heeftAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ziggo was vroeger UPC en dat is onderdeel van Liberty Global en ik wil het nog niet al krijg ik het gratisquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?
Las trouwens dat KPN ook een grote storing heeft![]()
![]()
Ik heb in al die jaren dat ik bij ze zat echt zelden problemen gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ziggo moet je nog niet willen al was het de laatste provider op de wereld
Zwaar kut, slechte communicatie, liegen alles bij elkaar en is slecht voor je bloeddruk.
Dus ik snap de klachten echt nooit zo
Nu bij KPN al meer gekloot gehad dan in al mn jaren Ziggo hier (19 jaar bij elkaar)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Op allestoringen.nl laat Ziggo inderdaad een piek zien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Jussie.quote:
Lag weer met boezemfibrilleren rustig op de bank tv te kijken en hoppa alles weg.
Klotuh zooi altij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is ook weer zo.. of die lust dat niet en die dat weer niet enz..quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een enkele groep werd soms gekookt, maar dat was dan meer "om het te leren".
Maar het is soms niet te doen, zeker niet met alle (dieet)wensen en allergieën om rekening mee te houden...
De een halal, de ander zoutarm, weer een ander geen aardappelen, geen tomaat, geen pinda(saus) enz..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Manmanmanquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie.
Lag weer met boezemfibrilleren rustig op de bank tv te kijken en hoppa alles weg.
Klotuh zooi altij.![]()
![]()
En daarvoor was het Chello - iig in Utrecht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ziggo was vroeger UPC en dat is onderdeel van Liberty Global en ik wil het nog niet al krijg ik het gratis
Ik had al sinds die tijd dat ze internet via coax aanboden daar internet via.
Later dus UPC, en sinds ik verhuisd ben naar hier van UPC naar Ziggo gegaan (in naam)
Heb jij geluk. Maar die storing was omgeving Apeldoorn Zutphenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar dan is er meer aan de hand. Ik heb nog werkend internet (KPN).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: