Ik begon al voor een ban te vrezen, maar mijn posts staan gewoon in het andere topicquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:13 schreef Het_Bokje het volgende:
Jezus wat een kutdubbeltopic zeg
ONZ / In de boeien politie
Meestal Volkswagen of Mercedes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik zal het niet meemaken, maar ben wel benieuwd, hoe strak m'n boeien dan om gaan en waar houden ze me vast met het afvoeren?
Boeien en waar ze je vast houden. is dit een sm fantasie?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ik zal het niet meemaken, maar ben wel benieuwd, hoe strak m'n boeien dan om gaan en waar houden ze me vast met het afvoeren?
Waarschijnlijk strak genoeg dat je er niet uit kan en los genoeg dat je vingers ook nog wat bloed krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Daar hebben ze vast wel manieren voor.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze krijgen me nooit in de boeien
Ik dacht acute dementie opgelopen te hebben nadat ik dacht dat mijn reactie verdwenen was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik begon al voor een ban te vrezen, maar mijn posts staan gewoon in het andere topic
Jawel, ze krijgen je 100% zeker in de boeien. Je kunt niet winnen van de politie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:36 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze krijgen me nooit in de boeien
Meestal zitten de boeien oncomfortabel strak. Maar ik heb mij een keer flink misdragen in een politiecel, toen ben ik naar een cellencomplex vervoerd. Toen hebben ze de boeien heel strak gezet. Dat deed flink pijn, mijn handen waren opgezwollen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Ze sleuren je wel mee als je niet mee wilt doen. Zo stevig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Hoe stevig houden ze me dan vast met het lopen?
Handen op het hoofd gebeurt tijdens de arrestatie, om de dreiging te neutraliseren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:54 schreef Gamerboy1997 het volgende:
En wat als ik met het boeien niet luister? Moet ik dan handen op het hoofd zetten? Armen spreiden?
En dan aan m'n bovenarm vasthouden en aan m'n boeien?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:55 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ze sleuren je wel mee als je niet mee wilt doen. Zo stevig.
Lekker gevalletje hypercorrectie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:16 schreef Gamerboy1997 het volgende:
En hoe stevig is hen greep? Wat kan ik nog?
Valt op zich mee, maar als een klein verbitterd kutkindje gaat die incompetente druif wel de hele weg naar Houten op je polsen drukken met zijn schoenen. Hierdoor zul je wel met bebloede polsen aankomen en gaat die kneuzerige druif, terwijl jij in dat armetierige celletje zit, gigantisch hard huilen bij zijn collega's en beweren dat je "een slaande beweging" zou hebben gemaakt. Vervolgens mag je dus nog voorkomen en een bespottelijke werkstraf uitvoeren nadat je al het hele weekend in Houten hebt gezeten.quote:Op zondag 26 januari 2025 11:18 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Tja, maar hoe strak zetten ze dan mijn boeien?
quote:Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef summer2bird het volgende:
Is dit voor wanneer je in de verstopte ruimte probeert in te breken?
Je leest niet eens wat er wordt gezegd, dikke. Ze houden je vast bij je vetkwabben.quote:Op zondag 26 januari 2025 16:59 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Als ze mij naar het voertuig brengen, waar houden ze mij dan vast, dat ik niet wegloop?
Lukt ze nietquote:Op zondag 26 januari 2025 17:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je leest niet eens wat er wordt gezegd, dikke. Ze houden je vast bij je vetkwabben.
Domme vragen bestaan nietquote:Op zondag 26 januari 2025 17:07 schreef Sodeknetters het volgende:
De volgende die het waagt om te zeggen dat domme vragen niet bestaan, verwijs ik naar dit topic.
Met z'n 6en zullen ze proberen je mee te sleuren aan je riem totdat die breekt. Vervolgens zullen ze je proberen laten te lopen met je hoofd naar beneden totdat je dat ook niet accepteert. Tot slot mag je zelf lopen met opgeheven hoofd en laat je jezelf dirigeren.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:12 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn niet sterk genoeg om mij mee te sleuren
Tja, ik beweeg m'n benen gewoon niet. Simpel genoegquote:Op zondag 26 januari 2025 17:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met z'n 6en zullen ze proberen je mee te sleuren aan je riem totdat die breekt. Vervolgens zullen ze je proberen laten te lopen met je hoofd naar beneden totdat je dat ook niet accepteert. Tot slot mag je zelf lopen met opgeheven hoofd en laat je jezelf dirigeren.
Heb ik dit niet al eens gezegd?
Ja, ja, gamerboy. Jij bent vast heel sterk.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:12 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Nee. Ze zijn niet sterk genoeg om mij mee te sleuren
Zit niet voor niks 4x per week in de sportschoolquote:Op zondag 26 januari 2025 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ja, gamerboy. Jij bent vast heel sterk.
Daar kom je inderdaad heel ver mee. Uiteindelijk zul je de keuze krijgen om zelf mee te lopen en gezien de situatie vind je dat dan fair. Uiteindelijk zul je jouw persoonlijke eigendommen terugvinden op jouw bed terwijl er wat stukjes stuclaag van de muur zijn getrokken.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:16 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja, ik beweeg m'n benen gewoon niet. Simpel genoeg
Waaar gaan ze me dan ontboeien?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar kom je inderdaad heel ver mee. Uiteindelijk zul je de keuze krijgen om zelf mee te lopen en gezien de situatie vind je dat dan fair. Uiteindelijk zul je jouw persoonlijke eigendommen terugvinden op jouw bed terwijl er wat stukjes stuclaag van de muur zijn getrokken.
Dit alles heeft een hoger doel.
Zelfs met 0x in de sportschool zijn de meeste agenten natte kranten. Ik heb de gemeente en de staat meer gekost dan ze lief is, want als ze me met rust hadden gelaten zou ik nooit een gevaar voor ze zijn geweest.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:17 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Zit niet voor niks 4x per week in de sportschool
En ben bezig voor m'n duikbrevet
In de coronacel van Houten. Daar besluit je jouw poep op de muren te smeren ter vergelding.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:19 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Waaar gaan ze me dan ontboeien?
Ik woon in Brabant, dan neem ik niet aan dat ze me naar Houten brengen.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In de coronacel van Houten. Daar besluit je jouw poep op de muren te smeren ter vergelding.
Gemiste kans. Geen idee waar jullie arrestantencomplexen staan, maar het idee is hetzelfde.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:22 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant, dan neem ik niet aan dat ze me naar Houten brengen.
Tja mij krijgen ze niet geboeid hoor.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gemiste kans. Geen idee waar jullie arrestantencomplexen staan, maar het idee is hetzelfde.
Lekker tegenstribbelenquote:Op zondag 26 januari 2025 17:24 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja mij krijgen ze niet geboeid hoor.
En anders ga ik lekker vervelend zijn met het aanleggen
Uiteindelijk krijgen ze het wel voor elkaar en dat is ook prima. Dat is namelijk niet het probleem, de hele aanleg van die situatie is dat des te meer. Bij onredelijkheid mag je vervelend worden en ik zal eenieder steunen die dat in zo'n situatie doet. Die walgelijke natte kranten zijn er ook alleen maar voor elkaar en zullen elkaar de hand boven het hoofd houden, wat er ook gebeurd.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:24 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja mij krijgen ze niet geboeid hoor.
En anders ga ik lekker vervelend zijn met het aanleggen
Op dat moment sta je niet meer open voor wat er wordt gezegd. Je weet immers al welke handelingen er gaan plaatsvinden.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:29 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan als ze je willen aanhouden en boeien?
Maar wat zeggen ze dan tegen je?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op dat moment sta je niet meer open voor wat er wordt gezegd. Je weet immers al welke handelingen er gaan plaatsvinden.
Woorden zijn dan alleen maar een instrument om je op je gemak te doen laten voelen en daar moet je resistent tegen kunnen zijn.
Dat je op mannen valt. Wat doet dat met je?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:33 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Maar wat zeggen ze dan tegen je?
Als hen zeggen dat ik mee moet en dat ik geboeid wordt. Wat zeggen hen dan tegen mij?quote:Op zondag 26 januari 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat je op mannen valt. Wat doet dat met je?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:36 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Als hen zeggen dat ik mee moet en dat ik geboeid wordt. Wat zeggen hen dan tegen mij?
quote:Op zondag 26 januari 2025 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat je op mannen valt. Wat doet dat met je?
lol Einstein, als er reden genoeg is om je te boeien dan kun je daar aan mee werken of tegenstribbelen, zo ingewikkeld is het natuurlijk niet om je te boeien, als je tegenwerkt zul je tegen de grond worden gewerkt en iets minder zachtzinnig worden geboeid.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:26 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Gewoon m'n arm te hoog of te laag houden bijv
Die ambivalentie mag je dus een weekendje meenemen naar een karige cel in Houten.quote:
Krijgen ze me niet inquote:Op zondag 26 januari 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die ambivalentie mag je dus een weekendje meenemen naar een karige cel in Houten.
Zelfs daar te dik voor? Dan hebben ze in Rhenen waarschijnlijk wel een mooi verblijf.quote:
Nee ik ga nergens in als ik er niet in wil.quote:Op zondag 26 januari 2025 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs daar te dik voor? Dan hebben ze in Rhenen waarschijnlijk wel een mooi verblijf.
Maat. Snap je wel in welke realiteit jij nu zit?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:48 schreef Gamerboy1997 het volgende:
Nee,
[..]
Nee ik ga nergens in als ik er niet in wil.
Anders is het slavernij
Hoe hebben ze jou dan meegekregen?quote:Op zondag 26 januari 2025 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maat. Snap je wel in welke realiteit jij nu zit?
Door overmacht en overgave. Heb ik spijt van het laatste? Ja en nee, uiteindelijk had het weinig uitgemaakt. De aapjes waren wel heel blij en trots met hun apengedrag en ik heb het moeten bekopen met een weekendje en een dagvaarding.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:53 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Hoe hebben ze jou dan meegekregen?
Tja of je had gewoon met het boeien, je armen niet moeten gevenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door overmacht en overgave. Heb ik spijt van het laatste? Ja en nee, uiteindelijk had het weinig uitgemaakt. De aapjes waren wel heel blij en trots met hun apengedrag en ik heb het moeten bekopen met een weekendje en een dagvaarding.
Ik raad ook echt iedereen aan te allen tijde niet mee te werken. Als ik er vandoor was gegaan had het er heel anders uit kunnen zien.
Jij kunt blijkbaar alleen maar poep praten en dat is je goedrecht. Itt mijn ervaringen bij het KLPD, zijn mijn ervaringen bij de AIVD juist compleet anders. Ik heb het voorrecht gekend om bij ze op de koffie te mogen komen en ik kon mij volledig vinden in hun zienswijze. De AIVD is het enige stukje vertrouwen wat ik nog heb in dit gare neppe kutland.quote:Op zondag 26 januari 2025 19:58 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja of je had gewoon met het boeien, je armen niet moeten geven
Met het boeien gewoon vervelend zijn, zetten ze extra strak, en daarna gewoon klagen dat ze te strak zittenquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar alleen maar poep praten en dat is je goedrecht. Itt mijn ervaringen bij het KLPD, zijn mijn ervaringen bij de AIVD juist compleet anders. Ik heb het voorrecht gekend om bij ze op de koffie te mogen komen en ik kon mij volledig vinden in hun zienswijze. De AIVD is het enige stukje vertrouwen wat ik nog heb in dit gare neppe kutland.
En gewoon proberen los te komen uit de boeien, bijv spugen of ietsquote:Op zondag 26 januari 2025 19:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar alleen maar poep praten en dat is je goedrecht. Itt mijn ervaringen bij het KLPD, zijn mijn ervaringen bij de AIVD juist compleet anders. Ik heb het voorrecht gekend om bij ze op de koffie te mogen komen en ik kon mij volledig vinden in hun zienswijze. De AIVD is het enige stukje vertrouwen wat ik nog heb in dit gare neppe kutland.
Ja, maar…..quote:Op zondag 26 januari 2025 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan en weiger verder nog op je in te gaan.
Als je een maar hebt ben ik all ears, maar ik vermoed dat je helemaal geen maar hebt.quote:
Politie mag geen onnodig geweld gebruiken. En het mag geen pijn doen, de boeienquote:Op zondag 26 januari 2025 20:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je een maar hebt ben ik all ears, maar ik vermoed dat je helemaal geen maar hebt.
quote:Op zondag 26 januari 2025 20:47 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Politie mag geen onnodig geweld gebruiken. En het mag geen pijn doen, de boeien
Jij hebt zo absurd veel gelijk. Heeft iemand je dat ooit weleens verteld?quote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
En ze mogen je niet langer vasthouden dan nodig!
Neequote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij hebt zo absurd veel gelijk. Heeft iemand je dat ooit weleens verteld?
Ik krijg foutmelding 500 als ik reactie wil geven. Het mag echt niet van de hogere krachten.quote:
Tja of je moet een nieuwe telefoon/laptop/pcquote:Op zondag 26 januari 2025 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik krijg foutmelding 500 als ik reactie wil geven. Het mag echt niet van de hogere krachten.
Ik ga een nieuwe poging doen op de pas aangeschafte handy. Brb.quote:Op zondag 26 januari 2025 20:58 schreef Gamerboy1997 het volgende:
[..]
Tja of je moet een nieuwe telefoon/laptop/pc
Of een nieuwe steen en bijtel kopen
Blufquote:Op zondag 26 januari 2025 21:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Zou bijna een FB toppa openen, maar dat is riskant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |