SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
het stuk taart in de achtergrond komt niet overeen met de taart op de voorgrond
Lol, maar één taart hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
Nee duhhhh, je ziet toch dat de taart op de voorgrond nog niet is aangesneden?!quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.
Oh.quote:
Eens. Binnenkant heeft waarschijnlijk van dat droge gore spul.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er uit als zo'n taart waarvan de buitenkant het lekkerste is![]()
die binnen cake is vaak saai
binnenkant is spons met een dun laagje slagroomquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er uit als zo'n taart waarvan de buitenkant het lekkerste is![]()
die binnen cake is vaak saai
Ik wil uniformiteitquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Binnenkant heeft waarschijnlijk van dat droge gore spul.
Ja dat jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
binnenkant is spons met een dun laagje slagroom
Ik ken dit niet maar ziet er wel lekker uit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door die ijskoffie verhalen heb ik zin in een dalgona, al heb ik dit echt nog nooit op. Het ziet er onwijs lekker uit
Wat is datquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door die ijskoffie verhalen heb ik zin in een dalgona, al heb ik dit echt nog nooit op. Het ziet er onwijs lekker uit
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel okee nu![]()
Daar?
Aiquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.Beetje knoop in mijn maag af en toe voor vrijdag (einde hoofdstuk ratten).
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.Beetje knoop in mijn maag af en toe voor vrijdag (einde hoofdstuk ratten).
Ja ik ga Noa nadat ik Draco heb laten inslapen ook meteen wegbrengen.quote:
Gefeliciteerd met peesjeveequote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel okee nu![]()
Daar?
Hoe Lang ( @Haags) heb je Noa gehad?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga Noa nadat ik Draco heb laten inslapen ook meteen wegbrengen.
Dank je, was nog wel billen knijpen. maar de rode kaart was zwaar, maar je mag het er voor geven..quote:
Sinds september '23 had ik deze 2.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe Lang ( @:haags) heb je Noa gehad?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dalgona, opgeklopte koffie met suikerop melk
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijkquote:
Dat is ook een reden dat ik er wel even weer klaar mee ben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijk![]()
Daarom wil ik die kleine beestjes zelf niet meer, gaan te snel dood
Ik heb het niet gezien. Tegen Liverpool wordt wel een mooie (zware) pot.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je, was nog wel billen knijpen. maar de rode kaart was zwaar, maar je mag het er voor geven..
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaamquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijk![]()
Daarom wil ik die kleine beestjes zelf niet meer, gaan te snel dood
Ratten, muizen, hamsters enz leven vaak maar 2 a 2,5 jaar. 1,5 jaar kan ook helaas, heb 2 van de 5 ratten op 1.5 jaar laten inslapen en een ander viel dood neer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaam
Begrijpelijk. Je hebt er wel flink van genoten volgens mijquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook een reden dat ik er wel even weer klaar mee ben.
Mja, als die ook niet morgen ineens kanker krijgt ofzo want dan is het daar ook zo mee gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Maar goed Noa is nog gezond enz dus die gaat wel 2 jaar worden maar ja omdat ik ermee wil stoppen doe ik hem naar een andere groep ratten.
Voor een Nijnie is dat jong, dat verwacht je ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaam
Even jezelf alvast mentaal voorbereidenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Oke Draco leeft nog momenteel dus heb nog maar 1 rat laten inslapen op dit punt.
Tamme ratten blijven altijd wel 1 van mijn favoriete dieren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je hebt er wel flink van genoten volgens mij
[..]
Mja, als die ook niet morgen ineens kanker krijgt ofzo want dan is het daar ook zo mee gedaanmaar wel beter dat ie niet alleen blijft voor de tijd dat ie nog leeft, stel dat het wel 10 jaar is ofzo.
Dat is wel apart, wilde ratten worden zoveel ouder dan tamme ratten
Dwergje, maar toch sneuquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een Nijnie is dat jong, dat verwacht je ook niet. En zielig dat die ander nu alleen zit, waarom is daarvoor gekozen?
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Tamme ratten blijven altijd wel 1 van mijn favoriete dieren.Maar ja ik heb momenteel toch behoefte aan een huisdier die niet dood gaat op het moment dat ik me erg begin te hechten.
dwergje ..watquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dwergje, maar toch sneu
Ja ik vind tamme ratten echt geweldig maar ik heb weinig zin om ieder jaar te huilen omdat er weer 1 het loodje legt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?Cute
[..]
dwergje ..wat![]()
Geen koppelpoging voor de eenzame?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dwergje, maar toch sneu
Nee, mijn zus heeft al aangegeven dat na deze er geen nieuwe meer komen. Dus ik denk dat ze deze naar de opvang gaan brengen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen koppelpoging voor de eenzame?
Dwerghangoortje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?Cute
[..]
dwergje ..wat![]()
Ik snap niet hoe dit een antwoord zou zijn op de vraag waarom die alleen zitquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mijn zus heeft al aangegeven dat na deze er geen nieuwe meer komen. Dus ik denk dat ze deze naar de opvang gaan brengen.
[..]
Dwerghangoortje.
Ik heb wel geluk dat ik iemand ken met een redelijk grote groep mannetjes ratten. Zij heeft al eerder een rat opgevangen van mij omdat hij niet samen kon met mijn huidige duo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, mijn zus heeft al aangegeven dat na deze er geen nieuwe meer komen. Dus ik denk dat ze deze naar de opvang gaan brengen.
[..]
Dwerghangoortje.
Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe dit een antwoord zou zijn op de vraag waarom die alleen zit![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhhhh, hahaha ok
Ik dacht al... hoe wat HUH helllllp
Plek voor lego.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik ga wel snel alvast een krabpaal halen denk ik want anders is de muur naast de TV zo leeg straks. Ik ga volgende week denk ik de kooi daar weghalen.
Twee stellingkasten met LEGO is ook wat overdreven in mijn woonkamertje en die krabpaal moet er toch komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik las kutdagbestedingquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
En terug van de kunstdagbesteding. Nu even iets van lunch fixen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gleuven vullen doe ik op andere dagen
Als je had gezegd dat het chocoladecake is had ik je ook geloofd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet nog roomkaasspul op
Ik ookquote:
Jaquote:
Dank jequote:
Zijn er nog leuke privileges of bonussen in deze club?quote:
Mobiel ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh op de laptop gaan ze wel erg uit de ritme samen ja.
Na nee. Je bent alleen niet meer net geen 30 meer maar 40 is ook nog te ver weg om te zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn er nog leuke privileges of bonussen in deze club?
Nee hoor, bij mij niet en bij meer mensen niet was de conclusie vanochtend.quote:
Bij mij gaan ze nu juist gelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh op de laptop gaan ze wel erg uit de ritme samen ja.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze nu juist gelijk.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens ben ik benieuwd waar het nou door komt, maar niet genoeg om het op te zoeken.
Wat raarquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens ben ik benieuwd waar het nou door komt, maar niet genoeg om het op te zoeken.
De reden heb ik wel eens voorbij zien komen, maar ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb je minder?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Ben naar mn vakantiedagen aan het kijken, ik heb er minder dan vorig jaar maar wil meer op vakantie. FML
Ik had er veel over van 2023, dus die kon ik meenemen naar 2024. Maar vorig jaar heb ik bijna alles opgemaakt, dus nu een stuk minder extra om mee over te nemen.quote:
Mini vakanties?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Ben naar mn vakantiedagen aan het kijken, ik heb er minder dan vorig jaar maar wil meer op vakantie. FML
Ja, dan maar meer in het weekend proberen te plannen. We gaan het zien.quote:
Ohhh, dus kan ook dat je er straks eigenlijk toch helemaal geen zin in hebt en er niks aan de hand is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, dan maar meer in het weekend proberen te plannen. We gaan het zien.
Ik heb vooral veel wilde ideeënstaat nog niets vast.
Kans is kleinquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dus kan ook dat je er straks eigenlijk toch helemaal geen zin in hebt en er niks aan de hand is?Dat zou in dit geval wel mooi uitkomen
Wat heb je voor wilde ideeën?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja, dan maar meer in het weekend proberen te plannen. We gaan het zien.
Ik heb vooral veel wilde ideeënstaat nog niets vast.
Begrijp niet dat je nog in dit land woont.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat![]()
Een![]()
Schijtweer![]()
Ik ga poffertjes maken en naar bed
He, wat jammer nouquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kans is kleinMaar zou kunnen ja.
Mag ik er ook bij alsjeblieftquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Wat![]()
Een![]()
Schijtweer![]()
Ik ga poffertjes maken en naar bed
ik wil altijd meer op vakantie dan dat ik dagen hebquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk cadeautje gekregen van mijn ouders
Ik ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp niet dat je nog in dit land woont.
Kun je dat eten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij alsjeblieft
Ik neem stardew valley mee
Benidorm?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
afgelopen 2 jaar zat ik nu in spanje
In juni kanoën in Zweden. Eigenlijk daarvoor nog een paar dagen weg, ergens naartoe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je voor wilde ideeën?
Ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil altijd meer op vakantie dan dat ik dagen heb
Neequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil je dinnetje nog niet vertrekken?
Is van mijn ouders, gemaakt door omaquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
wat cute!
En dat gehaakte kleedje op het tafeltje, is dat van jou of je ouders?
ja, en valencia of alicantequote:
Wait…what?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In juni kanoën in Zweden. Eigenlijk daarvoor nog een paar dagen weg, ergens naartoe.
Dan september/oktober grote vakantie. En eigenlijk eind september ook nog Budapest.
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben.
ja, maar dit jaar dus niet. daar heb ik nu een beetje spijt van. denk dat ik volgend jaar weer ga.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch ook veldrijden gaan kijken daar? Ik ga komend weekend in de kou staan
Ik denk dat het eerstvolgende wordt in april/mei naar Grazquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In juni kanoën in Zweden. Eigenlijk daarvoor nog een paar dagen weg, ergens naartoe.
Dan september/oktober grote vakantie. En eigenlijk eind september ook nog Budapest.
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben.
Maasmechelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dit jaar dus niet. daar heb ik nu een beetje spijt van. denk dat ik volgend jaar weer ga.
Ga je zaterdag in Maasmechelen, of zondag in Hoogerheide?
Had ik vorig jaar toch al gezegd???quote:
Graz??quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerstvolgende wordt in april/mei naar Graz
nja, om de een of andere reden zijn daar geen jeugdcategorien, dus alles zal wel tegelijk die kant op gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maasmechelen.
Nog even kijken hoe het daar zit met parkeren en hoe vroeg we er moeten zijn.
Oostenrijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar toch al gezegd???Is nog niet definitief hoor.
[..]
Graz??
Dat is een leuke stadquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerstvolgende wordt in april/mei naar Graz
Ik wil ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar toch al gezegd???Is nog niet definitief hoor.
[..]
Graz??
quote:
Budapest meetquote:
Wij hebben afgesproken om te gaan. Dus we gaan ook al staan we de hele dag in de regenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, om de een of andere reden zijn daar geen jeugdcategorien, dus alles zal wel tegelijk die kant op gaan.
En aangezien het de laatste keer wout tegen mathieu wordt, zal het wel retedruk worden. (Ik heb ook gekeken om te gaan, maar deze 2 redenen + het weer houden mij een beetje tegen)
Gewoon doen dan. Nu ben je nog semi-jong.quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zou best een paar jaar in de States of op de Caribbean willen wonen
Of in de biertentquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben afgesproken om te gaan. Dus we gaan ook al staan we de hele dag in de regenkijk ik ook niet echt naar uit.
Er zijn vele leukere landen om in te wonen dan de VS, als je toch kan kiezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zou best een paar jaar in de States of op de Caribbean willen wonen
Je mag wel meequote:
Meer vakantie is altijd goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Te weinig dagen nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer vakantie is altijd goed
cutiequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is van mijn ouders, gemaakt door oma
Ik heb er thuis ook een paar
waarom sla je dit jaar over?quote:Op woensdag 22 januari 2025 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dit jaar dus niet. daar heb ik nu een beetje spijt van. denk dat ik volgend jaar weer ga.
Ga je zaterdag in Maasmechelen, of zondag in Hoogerheide?
Krijg ik daar meer vakantiedagen van?quote:
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel meeIk heb sowieso een gids nodig, zodat ik deze keer wel fatsoenlijk de stad kan zien.
wat noem jij vakantiedagen, betaalde vrije dagen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg ik daar meer vakantiedagen van?
Ik heb wel eens overwogen om 32uur te gaan werken. Maar dat is dan ook minder salaris en minder vakantiedagen.
En uiteindelijk lig ik dan waarschijnlijk de hele dag op de bank....
Ja, dat vraag ik me achteraf ook een beetje af.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
cutie
[..]
waarom sla je dit jaar over?
Nee maar dacht dan heb je minder vakantiedagen nodig voor lange weekendjes e.d.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijg ik daar meer vakantiedagen van?
Ik heb wel eens overwogen om 32uur te gaan werken. Maar dat is dan ook minder salaris en minder vakantiedagen.
En uiteindelijk lig ik dan waarschijnlijk de hele dag op de bank....
Bewuste keuze?quote:
Oh, was geen expliciete reden oid?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me achteraf ook een beetje af.
Al betwijfel ik of ik nu 2 weken vrij had kunnen krijgen van het werk.
Op zich is Benidorm zelf ook niks bijzonders, dus daar hoef je niet voor te gaan.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat noem jij vakantiedagen, betaalde vrije dagen?![]()
Hahha ja dat kan ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar dacht dan heb je minder vakantiedagen nodig voor lange weekendjes e.d.
Ja en nee, zou wel vaker willen maar onder bepaalde voorwaarden en die voorwaarden zijn lastiger dus dan maar nietquote:
Hier thuis is het ook 22-23 gradenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kantoorthermostaat stond op 23 graden
Stelletje bejaarden![]()
![]()
![]()
Ahhhh, ja get itquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja
Als ik alleen minder ga werken en mn vakantiemaatjes niet, heb ik er nog niets aan
nee, meer omdat ik nu met kerst ook al 2 weken vrij was (semi verplicht) en het qua werk niet echt uit kwam om nu te gaan. Maar goed, de vakantiedagen komen op een ander moment wel op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, was geen expliciete reden oid?
Hmm, en als je daar lekker tot rust kwam dan priem toch. Is maar net wat je zoekt voor je vakantie
En onthouden voor volgend jaar, je wil nu op vakantiequote:Op woensdag 22 januari 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, meer omdat ik nu met kerst ook al 2 weken vrij was (semi verplicht) en het qua werk niet echt uit kwam om nu te gaan. Maar goed, de vakantiedagen komen op een ander moment wel op.
inb4 MURICAAAAAAAquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik onze zonvakantie nog moet uitzoeken. Of eerst bepalen welk land. @:datismijnmening nog tips voor (ei)landen met strandweer in de herfst?
Jawel hoor. Ben ook een aantal keer alleen gegaan. Maar wil nu ook rekening houden met Artic en andere mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhhh, ja get it. Alleen/groepsreis/iets in die richting is niks voor jou?
Kaapverdiëquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik onze zonvakantie nog moet uitzoeken. Of eerst bepalen welk land. @:datismijnmening nog tips voor (ei)landen met strandweer in de herfst?
Meh, daar ga ik sowieso liever niet meer heen. Kom er trouwens ook niet in op het moment, moet eerst een nieuw visum aanvragen.quote:
F YEAH!quote:
Ik weet alles.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag wel meeIk heb sowieso een gids nodig, zodat ik deze keer wel fatsoenlijk de stad kan zien.
Eng dit.quote:
Kwillegaalquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, daar ga ik sowieso liever niet meer heen. Kom er trouwens ook niet in op het moment, moet eerst een nieuw visum aanvragen.
ohja, dat had je verteld inderdaad. Dat is echt heerlijk om tot rust te komenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben ook een aantal keer alleen gegaan. Maar wil nu ook rekening houden met Artic en andere mensen.
Vorig jaar wel een paar dagen alleen naar een vakantieparkje geweest, in zo'n bospod. Heb niets anders gedaan dan gegeten en mn boek gelezen
quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit heel dicht bij het schrijven van een reisgids voor een bekende uitgever
ik heb bij het 2e bezoek toch nog leuke plekken gevonden waarvan ik bij het eerste bezoek het bestaan niet wistquote:
North Sentinel Islandquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:16 schreef kwiwi het volgende:
Ja verstandigquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en nee, zou wel vaker willen maar onder bepaalde voorwaarden en die voorwaarden zijn lastiger dus dan maar niet. En dat is opzich ook prima, geen groot gemis ofzo.
Ik had dit jaar overigens wel op de planning om weer een groepsreis te doenmaar toen bedacht dat ik een huis wilde kopen en nu staat alles even op pauze.
O, die vind ik ook nog steeds hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb bij het 2e bezoek toch nog leuke plekken gevonden waarvan ik bij het eerste bezoek het bestaan niet wist
Zal bij het derde ook wel zo zijn
Ja, maar die snap ik welquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier thuis is het ook 22-23 graden#bejaardenleef
quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De uitgever koos voor een andere kandidaat want die was werkloos en ik niet.
Komt nog wel een keer. Vriendin is wat meer gehecht aan haar familie dan ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doen dan. Nu ben je nog semi-jong.
Wat zou jij kiezen? Als warm oord?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn vele leukere landen om in te wonen dan de VS, als je toch kan kiezen
quote:
Het is hier 23 graden, ik raak oververhitquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik neem altijd laagjes mee en zit nu in een t-shirtje
Met audiotour door de stad?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was ooit heel dicht bij het schrijven van een reisgids voor een bekende uitgever
Geld moet rollenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedacht mij dat ik dit weekend niet uit eten ging.
*Ping (berichtje)
"Zullen we zaterdag uit eten gaan?
Ja prima
Lekker maaaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Ping (berichtje)
Ja prima
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Ping (berichtje)
Ja prima
O, dat is wel een goede zegquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met audiotour door de stad?
Zie je vast wel voorbij komen op mn instaquote:
Hmm als warm oord.. goede vraag, ik woon graag in koude oordenquote:Op woensdag 22 januari 2025 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat zou jij kiezen? Als warm oord?
Zit je dinnetje ook nog gewoon op school?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Vriendin is wat meer gehecht aan haar familie dan ik.
We gaan iig meer reizen volgend jaar als ze d’r phd heeft en ik mijn bachelor
Op het gebouw.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je dinnetje ook nog gewoon op school?
Strandvakantie op Spitsbergen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm als warm oord.. goede vraag, ik woon graag in koude oorden
De ossenhaaspuntjes bij Picassoquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iemand in de verte over biefstukpuntjes
En nu heb ik zin in biefstukpuntjes.
Gaan we ook heenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ossenhaaspuntjes bij Picasso
In een paarse bikini?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strandvakantie op Spitsbergen.
nooit van gehoordquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:04 schreef Ama het volgende:
Kennen jullie dit? We krijgen dit ergens in Emmen schijnbaar zegt een vriendin nu (die nog bij een Coop werkt).
https://www.boonsmarkt.nl
Ik bestel dan de hele kaartquote:
3 x graagquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
SPAGHETTI AGLIO (PICASSO FAVORIET) 22,50
Ossenhaaspuntjes, Spaanse peper, knoflook,
rucola, Parmezaanse kaas
Ja je kunt daar blind iets aanwijzen en dan begin je nog te piepen als een gelukkig pasgeboren elfje, die hele kaart is om op te vreten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel dan de hele kaart
In het verleden had ik die binding met familie niet echt; nu mijn ouders wat ouder zijn is dat ineens wel een dingetje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer. Vriendin is wat meer gehecht aan haar familie dan ik.
We gaan iig meer reizen volgend jaar als ze d’r phd heeft en ik mijn bachelor
Smartiesquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Shit
KINDERIJSJE 5
Vanille-ijs, slagroom, Smarties, verrassing
Is dat net zoiets als Gambia voor vrouwen op wat latere heeftijd?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das de nieuwe favo bestemming van Tante Fleur
Nee?quote:Op woensdag 22 januari 2025 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je dinnetje ook nog gewoon op school?
Eet je iedere dag ossenhaaspuntjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:05 schreef UitStraling het volgende:
SPAGHETTI AGLIO (PICASSO FAVORIET) 22,50
Ossenhaaspuntjes, Spaanse peper, knoflook,
rucola, Parmezaanse kaas
Nee dit gaat 4e eten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet je iedere dag ossenhaaspuntjes tegenwoordig.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Gambia voor vrouwen op wat latere heeftijd?
ja misschien welquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Gambia voor vrouwen op wat latere heeftijd?
https://www.dailymail.co.(...)Ch4-documentary.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien welgeen idee eigenlijk
Minimaal 3xquote:
Ik heb me niet verdiept in die plek, maar het staat niet echt hoog op mijn vakantielijstjequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien welgeen idee eigenlijk
Ook lekker eten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Hebben wel mooie stranden en 1 eiland heeft erg mooie natuur geloof ik
Is weer eens iets anders dan die mist.quote:
quote:
HM.quote:Wat eet je in Kaapverdië?
Eten | De keuken van de Kaapverdische eilanden
Altijd wel met brood, jam, geitenkaas, beleg en fruit. Naast een breed aanbod in stoofpotjes, beter bekend als 'cachupa', bestaan de lunch en avondmaaltijden uit verse vlees of vis, met groenten, aangevuld met rijst of aardappelen. Restaurants hebben ook vaak wel hamburgers of pizza's.
Is een superbelangrijke vraagquote:
Nou, echt afwisselend iddquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan die mist.
"Het gaat."quote:
Ken mensen met hele goede familiebanden die ook geëmigreerd zijn en dat gaat eigenlijk prima. Die bezoeken elkaar dan een aantal keren per jaar voor een lang weekend/week. Heeft ook wat natuurlijk, want dan ben je een aantal dagen de hele tijd samen in plaats van alleen een avondje of voor een koffie. Als je dat leuk vindt natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het verleden had ik die binding met familie niet echt; nu mijn ouders wat ouder zijn is dat ineens wel een dingetje.
Maar toen gingen de verhuisplannen door een andere oorzaak niet door.
Nou, laat maar danquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:19 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is op Kaapverdië geweest. Niets te doen buiten die resorts. Vooral grote zandbak. Het trekt mij totaal niet.
Ze zijn ook in Gambia geweest, dus het bevestigd US zn verhaal/theorie wel
Mijn zus is er wel eens verdwaald met haar gezinnetje, die had zomaar een zonvakantie geboekt en die wist niet wat ze zag daar op het strandquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:19 schreef TaMieke het volgende:
Mn vader is op Kaapverdië geweest. Niets te doen buiten die resorts. Vooral grote zandbak. Het trekt mij totaal niet.
Hier beginnen de ouders wat extra zorg nodig te hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ken mensen met hele goede familiebanden die ook geëmigreerd zijn en dat gaat eigenlijk prima. Die bezoeken elkaar dan een aantal keren per jaar voor een lang weekend/week. Heeft ook wat natuurlijk, want dan ben je een aantal dagen de hele tijd samen in plaats van alleen een avondje of voor een koffie. Als je dat leuk vindt natuurlijk
Hmm ik kan op zich wel 10 dagen in een resort leven als het een mooie strand heeft met weinig mensenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:19 schreef TaMieke het volgende:
Ja gergi wil dat wel graag. Als we dat doen komen we je uiteraard opzoekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier lekkerder![]()
@:kwiwi kom naar thailand
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gergi wil dat wel graag. Als we dat doen komen we je uiteraard opzoeken
Oke PPPeterquote:
Dit is ook wel een mooie laatste levensfase, zowel voor het kind als de ouders, mits die niet heel erg lang duurt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier beginnen de ouders wat extra zorg nodig te hebben.
30 jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie laatste levensfase, zowel voor het kind als de ouders, mits die niet heel erg lang duurt.
Daar zijn toch ook oplossingen voor als er geen familie in de buurt woont?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier beginnen de ouders wat extra zorg nodig te hebben.
10 dagen lang slappe frietjes eten?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ik kan op zich wel 10 dagen in een resort leven als het een mooie strand heeft met weinig mensen
Wel een beetje instellen op de warmte/ hoge vochtigheidsgraad, dan moet het wel gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet oprecht niet of je thailand leuk zou vinden
Ik waarschijnlijk niet zo tenzij we ergens op een rustige plek met strand zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet oprecht niet of je thailand leuk zou vinden
misschien is koh kood wat voor jou. Ben er zelf niet geweest maar erg mooi en rustig.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk niet zo tenzij we ergens op een rustige plek met strand zittenMaar Gergi is er al geweest en vond het erg leuk
Is dat het enige dat ze serveren?quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
10 dagen lang slappe frietjes eten?
Nu al geen zin in.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een beetje instellen op de warmte/ hoge vochtigheidsgraad, dan moet het wel gaan.
warmte valt echt mee, savonds loop ik hier in lange broek plus jasjequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een beetje instellen op de warmte/ hoge vochtigheidsgraad, dan moet het wel gaan.
Oh ja, dat was niet de bedoelingquote:
Ja maar goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warmte valt echt mee, savonds loop ik hier in lange broek plus jasje
Hoop dat er nog aantal relatief gezonde jaren aangeplakt kunnen worden en wat kwaaltjes ze bespaard blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie laatste levensfase, zowel voor het kind als de ouders, mits die niet heel erg lang duurt.
Asteroïde op 8 pootjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen zo groot als een kleine asteroïde.
ja toch logisch met het verschil in temperatuur danquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar goed.![]()
Jij hebt het ook koud/fris als het overdag +30 graden is geweest.
Vallen er tientallen mensen spontaan dood neer op straat van de hitte loopt madam te bibberen in een bontjas.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar goed.![]()
Jij hebt het ook koud/fris als het overdag +30 graden is geweest.
Daar zit ik dan weer iets minder mee, hier zitten ook flink grote spinnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen zo groot als een kleine asteroïde.
Laten wet het er op houden dat onze warmtehuishouding iets verschiltquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch logisch met het verschil in temperatuur dan
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zit ik dan weer iets minder mee, hier zitten ook flink grote spinnen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laten wet het er op houden dat onze warmtehuishouding iets verschilt
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vallen er tientallen mensen spontaan dood neer op straat van de hitte loopt madam te bibberen in een bontjas.
Vast wel. Maar zoals US zegt is het ook een bepaalde fase in je leven, en zo benader ik dat ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zijn toch ook oplossingen voor als er geen familie in de buurt woont?Mijn oma heeft ook geen familie in de buurt.
Geen idee, maar dat is wat ik me voorstel bij zo'n resort. Elke dag zo'n lopen buffet met half warm eten en slappe friet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat het enige dat ze serveren?Zelfs op Cuba hadden we redelijk eten, en daar hebben ze de ene dag wel bepaalde ingrediënten en de volgende dag ineens niet meer
Op je Nikes.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast wel. Maar zoals US zegt is het ook een bepaalde fase in je leven, en zo benader ik dat ook.
Ik ben 2x naar een all inclusive geweest, waarbij de laatste ook een adult only (US kom er maar in met je grapjes) en die laatste had lokale ingredienten + een eigen moestuin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat is wat ik me voorstel bij zo'n resort. Elke dag zo'n lopen buffet met half warm eten en slappe friet.
Straks ga je ook nog vertellen dat je geen fan bent van AYCE. Toch in een moordend tempo die briefjes inleveren om eten op tafel te krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar een all inclusive geweest, waarbij de laatste ook een adult only (US kom er maar in met je grapjes) en die laatste had lokale ingredienten + een eigen moestuin.
Dat was echt van hoge kwaliteit+ lekker en ik ben al geen fan van buffet eten.
Ik ben een volwassen man met volwassen humorquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben 2x naar een all inclusive geweest, waarbij de laatste ook een adult only (US kom er maar in met je grapjes) en die laatste had lokale ingredienten + een eigen moestuin.
Dat was echt van hoge kwaliteit+ lekker en ik ben al geen fan van buffet eten.
Ja, jij was daar getuigen van hequote:Op woensdag 22 januari 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog vertellen dat je geen fan bent van AYCE. Toch in een moordend tempo die briefjes inleveren om eten op tafel te krijgen.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog vertellen dat je geen fan bent van AYCE. Toch in een moordend tempo die briefjes inleveren om eten op tafel te krijgen.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen man met volwassen humor
Denk dat ik dit maar als competentie op ga schrijvenquote:
* kan kweksnel eten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat ik dit maar als competentie op ga schrijven
Ik heb vrijdag mijn beoordeling. Moet morgen even mijn deel invullen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ewl, ik moet mijn startgesprek voorbereiden
Competentiegeneuzel enz
En daarna het functioneringsgesprek, halverwege het jaar
En daarna het beoordelingsgesprek in december
Daarna is het alweer snel 2026.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dit opgeslagen en 10.000 miljoen miljard keer uitgeprint.
Dan ga ik zo een confettikanon inhuren en het over heel NL wegschieten
Zelden zoiets efficiënts gezien. Je moet bijna wel een lean six sigma black belt hebben daarin.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij was daar getuigen van heIk zag de verbazing / verwondering in je ogen
Ik kan niet snel eten, dan krijg ik buikpijnquote:
Succes alvastquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag mijn beoordeling. Moet morgen even mijn deel invullen.
* kan kweksnel eten bestellen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet snel eten, dan krijg ik buikpijn
wat zijn biefstukpuntjesquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik hoor iemand in de verte over biefstukpuntjes
En nu heb ik zin in biefstukpuntjes.
Ja, van die kleine puntjes gesneden biefstukquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat zijn biefstukpuntjes![]()
is dat gesneden biefstuk of wat
quote:Op woensdag 22 januari 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie heeft het raam open gedaan?
lekker warmquote:Op woensdag 22 januari 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De 360 graden feedback heb ik tenslotte al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |