SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
het stuk taart in de achtergrond komt niet overeen met de taart op de voorgrond
Lol, maar één taart hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
Nee duhhhh, je ziet toch dat de taart op de voorgrond nog niet is aangesneden?!quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef gianni61 het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.
Oh.quote:
Eens. Binnenkant heeft waarschijnlijk van dat droge gore spul.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er uit als zo'n taart waarvan de buitenkant het lekkerste is![]()
die binnen cake is vaak saai
binnenkant is spons met een dun laagje slagroomquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ziet er uit als zo'n taart waarvan de buitenkant het lekkerste is![]()
die binnen cake is vaak saai
Ik wil uniformiteitquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twee verschillende taarten. Taart op de voorgrond mist ook nog geen stuk.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. Binnenkant heeft waarschijnlijk van dat droge gore spul.
Ja dat jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
binnenkant is spons met een dun laagje slagroom
Ik ken dit niet maar ziet er wel lekker uit.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door die ijskoffie verhalen heb ik zin in een dalgona, al heb ik dit echt nog nooit op. Het ziet er onwijs lekker uit
Wat is datquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Door die ijskoffie verhalen heb ik zin in een dalgona, al heb ik dit echt nog nooit op. Het ziet er onwijs lekker uit
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel okee nu![]()
Daar?
Aiquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.Beetje knoop in mijn maag af en toe voor vrijdag (einde hoofdstuk ratten).
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is fijn om te lezen. Hier gaat het wel goed.Beetje knoop in mijn maag af en toe voor vrijdag (einde hoofdstuk ratten).
Ja ik ga Noa nadat ik Draco heb laten inslapen ook meteen wegbrengen.quote:
Gefeliciteerd met peesjeveequote:Op woensdag 22 januari 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich wel okee nu![]()
Daar?
Hoe Lang ( @Haags) heb je Noa gehad?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga Noa nadat ik Draco heb laten inslapen ook meteen wegbrengen.
Dank je, was nog wel billen knijpen. maar de rode kaart was zwaar, maar je mag het er voor geven..quote:
Sinds september '23 had ik deze 2.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe Lang ( @:haags) heb je Noa gehad?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dalgona, opgeklopte koffie met suikerop melk
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijkquote:
Dat is ook een reden dat ik er wel even weer klaar mee ben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijk![]()
Daarom wil ik die kleine beestjes zelf niet meer, gaan te snel dood
Ik heb het niet gezien. Tegen Liverpool wordt wel een mooie (zware) pot.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dank je, was nog wel billen knijpen. maar de rode kaart was zwaar, maar je mag het er voor geven..
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaamquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat is toch altijd zo met ratten eigenlijk![]()
Daarom wil ik die kleine beestjes zelf niet meer, gaan te snel dood
Ratten, muizen, hamsters enz leven vaak maar 2 a 2,5 jaar. 1,5 jaar kan ook helaas, heb 2 van de 5 ratten op 1.5 jaar laten inslapen en een ander viel dood neer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaam
Begrijpelijk. Je hebt er wel flink van genoten volgens mijquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is ook een reden dat ik er wel even weer klaar mee ben.
Mja, als die ook niet morgen ineens kanker krijgt ofzo want dan is het daar ook zo mee gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Maar goed Noa is nog gezond enz dus die gaat wel 2 jaar worden maar ja omdat ik ermee wil stoppen doe ik hem naar een andere groep ratten.
Voor een Nijnie is dat jong, dat verwacht je ook nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nijntje van mijn zus ging na 5 jaar helaas dood. Het overgebleven nijn is nu heel eenzaam
Even jezelf alvast mentaal voorbereidenquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Oke Draco leeft nog momenteel dus heb nog maar 1 rat laten inslapen op dit punt.
Tamme ratten blijven altijd wel 1 van mijn favoriete dieren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je hebt er wel flink van genoten volgens mij
[..]
Mja, als die ook niet morgen ineens kanker krijgt ofzo want dan is het daar ook zo mee gedaanmaar wel beter dat ie niet alleen blijft voor de tijd dat ie nog leeft, stel dat het wel 10 jaar is ofzo.
Dat is wel apart, wilde ratten worden zoveel ouder dan tamme ratten
Dwergje, maar toch sneuquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor een Nijnie is dat jong, dat verwacht je ook niet. En zielig dat die ander nu alleen zit, waarom is daarvoor gekozen?
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Tamme ratten blijven altijd wel 1 van mijn favoriete dieren.Maar ja ik heb momenteel toch behoefte aan een huisdier die niet dood gaat op het moment dat ik me erg begin te hechten.
dwergje ..watquote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dwergje, maar toch sneu
Ja ik vind tamme ratten echt geweldig maar ik heb weinig zin om ieder jaar te huilen omdat er weer 1 het loodje legt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?Cute
[..]
dwergje ..wat![]()
Geen koppelpoging voor de eenzame?quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dwergje, maar toch sneu
Nee, mijn zus heeft al aangegeven dat na deze er geen nieuwe meer komen. Dus ik denk dat ze deze naar de opvang gaan brengen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen koppelpoging voor de eenzame?
Dwerghangoortje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zijn ze echt 1 van je favorietjes?Cute
[..]
dwergje ..wat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |