Die heeft der hele hebben en houden ziel en zaligheid in één kind gestopt. Ik geloof ook niet dat dat persé haar wens was (ze had het over een miskraam) maar ik vraag mij af in hoeverre dat ook iets met de gang van zaken te maken heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit elke uitzending met meer stijgende verbazing naar die ouders van Mike te kijken. Je kunt toch gewoon niet écht zo zijn dat je hartjesballonnen, slingers en confetti in huis haalt omdat je zoon een avondje heeft liggen neuken
Sowieso ook die opmerking dat "Antine altijd al haar favoriet was"Die vrouw heeft echt obsessieve bindingsissues om haar oogappel niet kwijt te raken
Jawel ze kan zich heel goed opmaken als clown, kan Bassie nog wat van leren 🤡quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:31 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ze iets kan.
Veel meer dan bjoetiefoel geurl en Mike mike mike komt er niet uit.
Je moet daar gedronken hebben om de rest van de streekgenoten te kunnen ontwijken die ook gedronken hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:43 schreef matthijst het volgende:
Jorik, wat een debieltje. Hopelijk is ze dr snel klaar mee.
Wel achterlijk dat die Judith elke keer met de auto ergens heenrijdt om vervolgens een fles wijn leeg te slurpen![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:15 schreef wolffie het volgende:
Ik vind die mike ook zon slappe vent bah bah en die meid verschrikkelijk.
Gaat geen stand houden.
Dinsdagavond na de laatste aflevering van Winter vol Liefde op de televisie.quote:
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef lily het volgende:
Het kan twee richtingen opgaan.
Of ze maakt zich voor altijd belachelijk als moeder van een “winter vol liefde” deelnemer. Of ze slaat er een ‘slaatje’ uit door … weet ik veel wat. Eigen real life soap? Of zoiets? Meiland toestanden?
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.quote:Monique wordt ook pittiger neergezet dan ze is, stelt Mike. Hij haalt het veelbesproken fragment aan, waarin hij en Antine onaangekondigd bezoek van zijn moeder kregen op de padelbaan. “Daar wilde ze eigenlijk niet aan meewerken en ze heeft toen gevraagd of dat eruit kon. Maar dat hebben ze niet gedaan.”
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/
[..]
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!quote:
Haat reacties snap ik sowieso nooit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan snap ik wel dat Mike best boos is over alle haatreacties aan 't adres van zijn moeder. Zij moet zich zo te kijk zetten van rtl!
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van de TV maker/productie en je ook in hun verplaatsen hoe die het graag over willen laten komen om zo wat reuring te kweken voor goede kijkcijfers. Zo kijk ik altijd dit soort TV.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-rtl-reageert-wazig/
[..]
Je vraagt je dan af hoeveel er nog meer in scene is gezet.
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in dit programma maar bij elke reality serie. En om daar nu misplaatst verontwaardigend over te gaan zitten doen, dan heb je het niet echt begrepen. Je moet het altijd met 2 blikken bekijken. 1 die van de normale kijker die overal in trapt, en 1 met die van een TV maker dus een beetje argwanend. Zo kijk ik altijd dit soort TV.
Eens, maar dan nog! Dan lijken de ouders van Mike net zulke slappe eieren als Mike zelf. Dat ze zich hebben laten sturen door de tv-productie, tsssssk. Dit programma loopt al jaren....of...misschien geen Nederlandse tv in Oostenrijk?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik reageer op de verontwaardiging van Mike naar RTL en ik heb daar begrip voor. Het is bijzonder sneu dat je als schoonmoeder from hell wordt afgeschilderd, terwijl dat wellicht helemaal niet zo is. Sowieso ook een rare move, die ballonnen en champagne na hun nachtje samen! Ik had geweigerd er aan mee te werken als ik Monique was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |