Als ze er nou eens zeer groot "GROEN" en "ROOD" op drukken dan kan het gewoon allemaal grijs zijn. Mogelijk ook nog in het Engels. Waarom the holy fuck moet het een kleur hebben waar de kleur totaal niks zegt over het gebruik ervan.... Druk voor de echte duidelijkheid gewoon de bedoeling af in heldere tekst.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Viv het volgende:
Eerst was er alleen die groene, later kwam er een rode bij voor huishoudens met weinig afval.
Dus het probleem is gedumpte vuilniszakken naast de container, en de oplossing is controleren op de kleur van die zakken.quote:De controles worden mede uitgevoerd vanwege de hoeveelheid klachten die binnenkomen bij de gemeente. Zo kwamen in 2023 en 2024 in totaal 836 meldingen binnen over gedumpt afval naast een container.
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou liever zien dat ze wat doen aan rondslingerende leenbikes
Rechtse droeftoeterquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!
[ afbeelding ]
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscootersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou liever zien dat ze wat doen aan rondslingerende leenbikes
Klopt, erg irritantquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscooters
Jawel, maar ook de ingezetende die sinds jaar en dag weten 'hoe het hoort'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!
[ afbeelding ]
Kan me ook moeilijk voorstellen dat die organisatie die daar achter zit rendabel is, hoewel ze vaak wel allemaal nog heel zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscooters
Als ik die Felix? Deelscooters zie staan ze altijd op rare plekken en of omgevallen/vol grafitti. Maar ik zie er nooit iemand op rijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan me ook moeilijk voorstellen dat die organisatie die daar achter zit rendabel is, hoewel ze vaak wel allemaal nog heel zijn.
En wie doet dat dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Die dingen liggen echt overal. Mijn mening
Nou ze staan dikwijls ook midden op de stoep of op een fietspad, best gevaarlijk bij donker en mistig weer als er z’n ding op het fietspad staatquote:
'Minder goed geintegreerd'quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Kortom, Nederland heeft ook nog heel veel opvoeding nodig.
En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Jij niet. Ik ook niet. Maar ook niet de gemeenteschoonmaker.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou ze staan dikwijls ook midden op de stoep of op een fietspad, best gevaarlijk bij donker en mistig weer als er z’n ding op het fietspad staat
Ik snap je puntquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Jij niet. Ik ook niet. Maar ook niet de gemeenteschoonmaker.
Maar jouw of mijn buurman of buurvrouw.
Snap je een beetje mijn punt?
Nee hoor, heeft niks te maken met integratie. Volbloed Nederlanders zijn ook heel vaak net zulke aso's.quote:
Volgens mij rijdt er vooral volk op dat niet genoeg geld heeft voor een fatbike waarmee je wel een baasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee hoor, heeft niks te maken met integratie. Volbloed Nederlanders zijn ook heel vaak net zulke aso's.
Zou ik best willen maar ik maak nooit gebruik van leenfietsen of leenscootersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Doe er wat mee.
Geef het goede voorbeeld.
Ja de meeste mensen die op een fatbike rijden zijn echt een verrijking voor het verkeerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt er vooral volk op dat niet genoeg geld heeft voor een fatbike waarmee je wel een baaskunt zijn.
Gewoon links blijven stemmen, dan wordt het vanzelf beter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ja de meeste mensen die op een fatbike rijden zijn echt een verrijking voor het verkeer
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |