abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216384592
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Viv het volgende:
Eerst was er alleen die groene, later kwam er een rode bij voor huishoudens met weinig afval.
Als ze er nou eens zeer groot "GROEN" en "ROOD" op drukken dan kan het gewoon allemaal grijs zijn. Mogelijk ook nog in het Engels. Waarom the holy fuck moet het een kleur hebben waar de kleur totaal niks zegt over het gebruik ervan.... Druk voor de echte duidelijkheid gewoon de bedoeling af in heldere tekst.

Ook weer een voorbeeld van een slechte interface in de zin dat het ontwerpteam blind aanneemt dat iedereen begrijpt wat de kleur betekent. Zo totaal verkeerd.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 21:54:18 #27
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216384658
quote:
De controles worden mede uitgevoerd vanwege de hoeveelheid klachten die binnenkomen bij de gemeente. Zo kwamen in 2023 en 2024 in totaal 836 meldingen binnen over gedumpt afval naast een container.
Dus het probleem is gedumpte vuilniszakken naast de container, en de oplossing is controleren op de kleur van die zakken.

:?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 21 januari 2025 @ 21:59:53 #28
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216384732
Overigens heeft het naast de container plaatsen van vuilniszakken vaak als oorzaak dat de containers vol zitten. En de oorzaak dáárvan is weer dat die dingen niet vaak genoeg leeggehaald worden. Daar kunnen die bewoners niet zoveel aan doen, ze betalen er immers gewoon riant voor en dan hoort de gemeente het daarmee te regelen.

Natuurlijk is de goedgekeurde methode in zo'n situatie om dan de volle vuilniszak door diverse straten weer terug te slepen naar je huis en voor je deur laten stukbijten door ratten om het een paar dagen later opnieuw te proberen, maar gek genoeg heeft niet iedereen daar zin in.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:19:55 #29
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385048
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou liever zien dat ze wat doen aan rondslingerende leenbikes
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!

pi_216385077
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!

[ afbeelding ]
Rechtse droeftoeter
pi_216385080
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou liever zien dat ze wat doen aan rondslingerende leenbikes
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscooters

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2025 22:22:15 ]
pi_216385094
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscooters
Klopt, erg irritant
pi_216385116
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja en ook aan dat rondzwervende volk wat hier helemaal niet thuis hoort!

[ afbeelding ]
Jawel, maar ook de ingezetende die sinds jaar en dag weten 'hoe het hoort'.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:23:48 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385119
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Viel me op toen ik in Nijmegen was, die dingen liggen overal. Net als deelscooters
Kan me ook moeilijk voorstellen dat die organisatie die daar achter zit rendabel is, hoewel ze vaak wel allemaal nog heel zijn.
pi_216385127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt, erg irritant
Wat is daar irritant aan?
pi_216385133
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kan me ook moeilijk voorstellen dat die organisatie die daar achter zit rendabel is, hoewel ze vaak wel allemaal nog heel zijn.
Als ik die Felix? Deelscooters zie staan ze altijd op rare plekken en of omgevallen/vol grafitti. Maar ik zie er nooit iemand op rijden :D
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:25:18 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385138
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat is daar irritant aan?
Het ziet er niet uit. Die dingen liggen echt overal. Mijn mening :{w
pi_216385142
Wij betalen belasting om anderen onze rotzooi op te laten ruimen en klagen dan dat het niet helemaal naar wens gebeurt.
Zou het dan niet eens tijd worden om de hand in eigen boezem te steken?
pi_216385147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het ziet er niet uit. Die dingen liggen echt overal. Mijn mening :{w
En wie doet dat dan?
pi_216385163
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Wat is daar irritant aan?
Nou ze staan dikwijls ook midden op de stoep of op een fietspad, best gevaarlijk bij donker en mistig weer als er z’n ding op het fietspad staat
pi_216385164
Kortom, Nederland heeft ook nog heel veel opvoeding nodig.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:27:29 #42
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Kortom, Nederland heeft ook nog heel veel opvoeding nodig.
'Minder goed geintegreerd'

pi_216385188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:26 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nou ze staan dikwijls ook midden op de stoep of op een fietspad, best gevaarlijk bij donker en mistig weer als er z’n ding op het fietspad staat
En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Jij niet. Ik ook niet. Maar ook niet de gemeenteschoonmaker.
Maar jouw of mijn buurman of buurvrouw.
Snap je een beetje mijn punt?
pi_216385199
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En wie is daar dan verantwoordelijk voor? Jij niet. Ik ook niet. Maar ook niet de gemeenteschoonmaker.
Maar jouw of mijn buurman of buurvrouw.
Snap je een beetje mijn punt?
Ik snap je punt
pi_216385205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
'Minder goed geintegreerd'
Nee hoor, heeft niks te maken met integratie. Volbloed Nederlanders zijn ook heel vaak net zulke aso's.
pi_216385213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik snap je punt
Doe er wat mee.
Geef het goede voorbeeld.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:30:50 #47
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Nee hoor, heeft niks te maken met integratie. Volbloed Nederlanders zijn ook heel vaak net zulke aso's.
Volgens mij rijdt er vooral volk op dat niet genoeg geld heeft voor een fatbike waarmee je wel een baas :7 kunt zijn.
pi_216385237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Doe er wat mee.
Geef het goede voorbeeld.
Zou ik best willen maar ik maak nooit gebruik van leenfietsen of leenscooters
pi_216385263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Volgens mij rijdt er vooral volk op dat niet genoeg geld heeft voor een fatbike waarmee je wel een baas :7 kunt zijn.
Ja de meeste mensen die op een fatbike rijden zijn echt een verrijking voor het verkeer
  dinsdag 21 januari 2025 @ 22:34:11 #50
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216385284
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:32 schreef Cupfighter het volgende:
Ja de meeste mensen die op een fatbike rijden zijn echt een verrijking voor het verkeer
Gewoon links blijven stemmen, dan wordt het vanzelf beter.


quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 22:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Rechtse droeftoeter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')