Die zijn wel leukquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
Superchocolade-eendjes![]()
[ afbeelding ]
Zijn die een beetje te vreten?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Sambal bij?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik heb liever Peking-eend
Rode chocola?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Als het maar lekker is.quote:
Is zij ergens deskundig in?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef pullup het volgende:
Dit mens was ook weer eens te zien als 'deskundige' bij Jinke![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat campagnefilmpje was zo slechtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:37 schreef pullup het volgende:
Dit mens was ook weer eens te zien als 'deskundige' bij Jinke![]()
Ze had wat te kleppen over het klimaat, wist beter dan de Duitse Nazi's wat een Hitlergroet was etc etcquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is zij ergens deskundig in?
De hitlergroet kan je nu van musk leren tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze had wat te kleppen over het klimaat, wist beter dan de Duitse Nazi's wat een Hitlergroet was etc etc
Echt een erudiet persoon
Rita zat niet op te lettenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De hitlergroet kan je nu van musk leren toch
heeft ze nog nooit gedaan,quote:
Welke trol ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heeft ze nog nooit gedaan,
lijkt wel wat op die trol van nu
Oh Caroline, mjah die inderdaad ongeveer uit de zelfde mal getrokken, nog net wat lomperquote:
Helaas niet.quote:
Geen idee, ik hoop van wel. We zullen het zien.quote:
En dat om een beetje met een stok te slaan in den haagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
Iedere dag betaald krijgen om bezig te zijn met je hobby en dan ook nog eens uitzonderlijke dingen voor de mensheid te doen en dat allemaal gecombineerd.![]()
Nog een half dagje en dan langggggg weekend hierquote:
Eigen pannetje en stokje eerstquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat om een beetje met een stok te slaan in den haag
U bent echt goed
Ook lekkah!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een half dagje en dan langggggg weekend hier
Zoeken jullie nog collega's?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een half dagje en dan langggggg weekend hier
Wij hebben geen reisjes de wereld over hoorquote:
Benfica-Barcelona gisteren.quote:
Ik doe al 25 jaar vrijwilligerswerk op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:43 schreef DerRabbit het volgende:
Iedere dag betaald krijgen om bezig te zijn met je hobby en dan ook nog eens uitzonderlijke dingen voor de mensheid te doen en dat allemaal gecombineerd.![]()
Passende naam, het is net of deze lachtquote:
Morge kerel.quote:
Bijna, de dagen worden al langer.quote:
“Alle aanwezigen kwamen uit de lucht vallen, tot zelfs haar echtgenoot toe"quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
Sommigen mensen moet je in een cel stoppen en de sleutel wegpleuren.
Afmaken schijnt niet te mogen ..........
https://www.hln.be/buiten(...)-te-vieren~a5edbd2a/
Of Belgen, weet het verschil in deze nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“Alle aanwezigen kwamen uit de lucht vallen, tot zelfs haar echtgenoot toe"
Google translate
Neenquote:
Dat klinkt helaas wel beroerd lang nogquote:
Best wel, maar de winter is ook maar pas een maand aan de gang.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt helaas wel beroerd lang nog
Chocola of wijn zijn ook vaak goeie antwoorden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord.
Manmanman.
Ik kreeg vandaag 4 Tony's bezorgd, dus eigenlijk heb ik niets te klagenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
Chocola of wijn zijn ook vaak goeie antwoorden.
Hatsjikideequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag 4 Tony's bezorgd, dus eigenlijk heb ik niets te klagen
Die had ik vanmiddag.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Warme choco + slagroom na mijn training genomen. Dat hielp een beetje
Nog steeds in de verpakking, ik ben best trots.quote:
Goede compensatiequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:30 schreef pullup het volgende:
Warme choco + slagroom na mijn training genomen. Dat hielp een beetje
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog wat over van de mystery box. En daar zit Schultenbräu in
quote:
En terechtquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds in de verpakking, ik ben best trots.
Wat had je uiteindelijk gekookt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb nog wat over van de mystery box. En daar zit Schultenbräu in
quote:
We waren al benieuwd naar jouw reactiequote:
Ik ben zo voorspelbaarquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We waren al benieuwd naar jouw reactie
quote:
Ik geloof het duidelijk niet dus hequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
En geloof het of niet: ik had nog nooit Schultenbräu gehad.
Het moest er een keer van komen
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof het duidelijk niet dus he
Iedere zaterdag avond in het park om klokslag 12 uur uit volle borst "schultenbrau mijn schultenbrau" door de wijk heen schreeuwen op standje gehoorschadequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof het duidelijk niet dus he
En en en en en?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
Het moest er een keer van komen
Samen met Deisyy natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere zaterdag avond in het park om klokslag 12 uur uit volle borst "schultenbrau mijn schultenbrau" door de wijk heen schreeuwen op standje gehoorschade
Voorgelogen...quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:04 schreef Domnivoor het volgende:
Dingen waar je neus van open gaat zijn altijd goed !quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, deze Kip Madras is heel anders als die van de Knorr,
hier gaat mijn neus van open
Heb wel eens Thais eten gehad/gemaakt waar mijn neus ook van open ging,quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dingen waar je neus van open gaat zijn altijd goed !
Prachtig!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
Ik zag vandaag de Avatar mountains op een live-stream
[ afbeelding ]
Yep ... Het was wat heiig helaas ... Zijn van die landschappen die je ziet maar niet weet of ze echt zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een travelvlog te kijken en in Babylon.. midden in de heilige stad.. Die gebouwen zijn van binnen prachtig, ok over top... maar prachtig!
Alleen de plafonds al.. en alles enorme oppervlaktes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zhangjiajie, China.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef chufi het volgende:
Ik zag vandaag de Avatar mountains op een live-stream
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep ... Het was wat heiig helaas ... Zijn van die landschappen die je ziet maar niet weet of ze echt zijnJa dit is heel erg echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de film nooit gezien en het zal vast zo spectaculair mogelijk in beeld gebracht zijn maar het is ook bijzonder.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Dan zullen ze van de week de koots wel ontslaan, hoe durft die eikelquote:
Die gaat naar Bayern!@quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen ze van de week de koots wel ontslaan, hoe durft die eikel
München is dan wel weer een heel leuke stadquote:
Zekerz! Twee keer geweest waaronder die finale in 88quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
München is dan wel weer een heel leuke stad
Mooi!! Maar wat weinig kleurquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit een travelvlog te kijken en in Babylon.. midden in de heilige stad.. Die gebouwen zijn van binnen prachtig, ok over top... maar prachtig!
Alleen de plafonds al.. en alles enorme oppervlaktes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je ook bij dat park aan de zuidkant geweest met die bekende berg waar skydivers in hun special outfit door dat gat heen duiken ?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Zhangjiajie, China.
Ik ben daar ooit geweest. Ik heb in m'n woonkamer een canvas van deze foto.
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
TV / tong80 op televisie. VoetbalKrexxx. Mei 1997. KRO Nederland 1.......
een eigen topicquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En een bricht op de Frontpage geopend door Danny.......FOK!ker Tong80 in VoetbalKrexxx bij de KRO in 1997quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer heet Wim.quote:
Alweer 14 jaar geleden dat ik deze voor je gemaakt had.quote:
Ik zag hem meteenquote:
Ha ha. Mooi.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer 14 jaar geleden dat ik deze voor je gemaakt had.
Ja daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 23 januari 2025 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je ook bij dat park aan de zuidkant geweest met die bekende berg waar skydivers in hun special outfit door dat gat heen duiken ?
[ afbeelding ]
Dacht altijd dat het een of andere afgelegen berg was... maar nee er zit zelfs een Burger King daar ergens boven op de berg
Je kwam daar vast niet voor de Burger Kingquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook geweestEen burger king heb ik niet gezien
Geen spataders. Wordt met dagelijkse verband vocht weg krijgen uit been. Daarna steunkous.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
Wat zei de dokter?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kwam daar vast niet voor de Burger King
Je moet het die Chinezen op sommige fronten toch nagevenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat ook niet neemaar dat zou ik wel onthouden hebben denk ik.
Deze lift daar is ook indrukwekkend:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen spataders. Wordt met dagelijkse verband vocht weg krijgen uit been. Daarna steunkous.![]()
Volgende week CT-Scan om eventuele uitzaaiingen.
Sterkte tongermans80quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen spataders. Wordt met dagelijkse verband vocht weg krijgen uit been. Daarna steunkous.![]()
Not cool.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:44 schreef sly-nl het volgende:
Verder natuurlijk walgelijk dat die trump weer terug is![]()
![]()
. Dan ook niets gekeken of gelezen m.b.t. die inauguratie van deze enge debiel. Kan het eigenlijk nog niet bevatten dat het echt zo is
![]()
![]()
![]()
Zooo jammer van dat oor en die kogel![]()
![]()
Nighty wankers![]()
Bizar ja!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Herman Finkers denken als iemand over spataders heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
What's in a name.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Herman Finkers denken als iemand over spataders heeft.
Ik heb het wel gezien.quote:
Ik zal niets doorvertellen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven
Dat het ook de hele avond gaat duren ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat "moeten" intrigeert.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat het ook de hele avond gaat duren ook.
Geen idee.quote:
Nou.. over eten gesproken..quote:
Goede herinneringen aan dit nummer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Steengoed destijds.quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede herinneringen aan dit nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Steengoed destijds.
Dit is mijn all=time favo:Ik had toen een leuke tijd en dit nummer doet mij eraan herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had toen een leuke tijd en dit nummer doet mij eraan herinneren.
Net verzonnen, ik ga dat patenterenquote:Memories are 88% of the fun of today
quote:
Weer een oeps?quote:
Nee, nee, een verheven moment van interspectie met de carbulator retroviserend draaiend in de richting die de obstinaak al had gecalculeerd, echter vergat de tribulatie, en dan vooral de vibreerende, echter niet de gemoduleerde, frequentie. Dus eigenlijk, nee.quote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, nee, een verheven moment van interspectie met de carbulator retroviserend draaiend in de richting die de obstinaak al had gecalculeerd, echter vergat de tribulatie, en dan vooral de vibreerende, echter niet de gemoduleerde, frequentie. Dus eigenlijk, nee.
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.
Dat kunnen alleen badeendjes zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Precies
Als je het eenmaal ziet... dan is het peanuts.
Op Afstand is het duidelijker echter niet altijd beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen badeendjes zien.
Trump is trots op jequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
4 Mexicano's gefryert![]()
De meeste deuntjes zitten gelijk weer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De meeste hiervan ken ik nog wel.
Die nr 3 was goed hequote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De meeste hiervan ken ik nog wel.
Diverse nummers staan nu nog in mijn playlistquote:
Er komen ook gelijk weer herinneringen boven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Diverse nummers staan nu nog in mijn playlist
Heb ik ook vaak bij nummers, dit jaar niet blijkbaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er komen ook gelijk weer herinneringen boven.
Hier ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Diverse nummers staan nu nog in mijn playlist
Na de LP's kan ik me zo voorstellen dat ook de CD's een come back maken>?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier ook.
En ik heb vandaag een cd gekocht waar een van deze nummers op staat
Denk het niet, LP's maakten een "comeback" omdat het geluid beter is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na de LP's kan ik me zo voorstellen dat ook de CD's een come back maken>?
Het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na de LP's kan ik me zo voorstellen dat ook de CD's een come back maken>?
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het niet, LP's maakten een "comeback" omdat het geluid beter is.
LP's zijn gewoon vintage.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het niet, LP's maakten een "comeback" omdat het geluid beter is.
Dat is het zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
LP's zijn gewoon vintage.
Het is stoer om ze te hebben ook
Ik heb ze al zo lang niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
LP's zijn gewoon vintage.
Het is stoer om ze te hebben ook
Ik nog wel. Wilde er mijn wc mee behangenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ze al zo lang niet meer
Wel cd's nog
Denk dat dat deze isquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik durf niet te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat deze is
Best wel snel ook
Waarom zou je het niet doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik nog wel. Wilde er mijn wc mee behangen
Dat durf ik wel als ik maar zeker weet dat er iemand aan de overkant staatquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze is niet eng ... van die glazen overhangende loopvloeren zijn pas eng ...
Ik mag niet met secondelijm aan de slag van mijn vaderquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen?
Ken er meer die er een aantal aan de muur hebben hangen als 'kunst'
Dan neem je wat anders hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik mag niet met secondelijm aan de slag van mijn vader
Goed voor je haarquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik dat moet hebben
Denk het wel, wat kan er nou mis gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik dat moet hebben
Weinig zeg ik altijd. Mijn vader zegt: allesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk het wel, wat kan er nou mis gaan
Niet naar hem luisteren dan hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Weinig zeg ik altijd. Mijn vader zegt: alles
Ken je het niet ?quote:
Niks moet Bekijk deze YouTube-videoquote:
Daar ken ik het van. Had er ook nog nooit van gehoordquote:
Wij moeten dit hebben hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik het van. Had er ook nog nooit van gehoord
Ik hou het wel bij gel van de HEMAquote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wij moeten dit hebben hoor![]()
Als ie die paal kapotgescheten heeft, gaat ie naar de volgende.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben weer een aalscholver in Utrecht.
Misschien dezelfde als een paar jaar geleden.
[ afbeelding ]
Knetters.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ie die paal kapotgescheten heeft, gaat ie naar de volgende.
Mogge
Sodeknetters!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge
lol dat zie ik in Cuijk ook altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hé je bent er weerquote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mogge
Voor jou geen probleem toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Stom ziekenhuis, blijken 2 afspraken te zijn gemaakt om dezelfde tijd in 2 verschillende locaties.
Zo zeldzaam?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:06 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
En je stond op de verkeerde schat ik zo inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Stom ziekenhuis, blijken 2 afspraken te zijn gemaakt om dezelfde tijd in 2 verschillende locaties.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo zeldzaam?Wij hebben er hier zat, ze schijten af en toe het hele vlot onder
Handig, al die dependances van ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
Idd, ik heb daar ook geen bericht van gekregen dat het daar was.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Handig, al die dependances van ziekenhuizen.
Mijn benen houden en de rest weggooien zekers.quote:
Nou lachen zeg ....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik kreeg net een mail dat er eergisternacht een aanslag is geweest op een flat boven mij![]()
Houdt wel verband met de twee eerdere aanslagen naast mijn flat waarbij twee auto's de fik ingingen
Ik heb er ook niets mee te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:41 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Gelukkig geen nadelige gevolgen voor jou dus
Voor mij niet maar het feit dat er in Zwolle een drugsvete speelt baart me meer zorgen.. en vooral nu het zich rondom mijn flat afspeeltquote:
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij niet maar het feit dat er in Zwolle een drugsvete speelt baart me meer zorgen.. en vooral nu het zich rondom mijn flat afspeelt
ik heb nergens last , ik heb er ook niets van gemerktquote:
Houden zo...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb nergens last , ik heb er ook niets van gemerkt
Wtf zegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik kreeg net een mail dat er eergisternacht een aanslag is geweest op een flat boven mij![]()
Houdt wel verband met de twee eerdere aanslagen naast mijn flat waarbij twee auto's de fik ingingen
Ja wel bizar allemaalquote:
En ik maar klagen over alle overlast van die hordes bezopen Russen alhierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja wel bizar allemaal![]()
Ze zijn net klaar met de reparatie aan mijn buitenmuur , van een eerdere aanslag op twee auto's . en dan de flat van de eigenaar van die auto's .
Sinds een half jaar is het hier wel raak met de aanslagen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik maar klagen over alle overlast van die hordes bezopen Russen alhier
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor mij niet maar het feit dat er in Zwolle een drugsvete speelt baart me meer zorgen.. en vooral nu het zich rondom mijn flat afspeelt
MWAHquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Vroeger gebeurde er nooit wat in Zwolle.
In mijn beleving tenminste
Die gaan kernbommen op Londen gooien hebben ze gisteren verzonnenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik maar klagen over alle overlast van die hordes bezopen Russen alhier
Foutje bedánk! Zeggen we danquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb daar ook geen bericht van gekregen dat het daar was.
Toen ik vorige week mijn afspraak verzette heb ik nog gevraagd of ik naar dat ziekenhuis kon. Bleek niet te kunnen.
Ik moest wel een beetje lachen toen ik bij de arts kwam. Het eerste wat ze zei was: Broek uit.quote:
Een goede eend draagt toch geen broek?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen toen ik bij de arts kwam. Het eerste wat ze zei was: Broek uit.
Maar, was ze tevreden over je vooruitgang?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen toen ik bij de arts kwam. Het eerste wat ze zei was: Broek uit.
Ik iig wel, gaat de laatste week weer een stuk beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar, was ze tevreden over je vooruitgang?
Zij niet dus?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik iig wel, gaat de laatste week weer een stuk beter.
Niet helemaal, ze kon mij ook niet vertellen of het ter zijne tijd helemaal zal genezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |