Ik was vanmiddag gaan kijken maar in slaap gevallen. Lees er verder alleen maar goede dingen over.quote:
Eens, maar verder keek het best wel lekker weg (op videoland, want ik haat reclameblokken). Gerard is een nuchtere Westfries, gewoon een prima gast met leuke familie- en vriendenkringquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind al die opgezette beesten in zijn huis creapy.
Och ja, ik blijf ook wel kijken, want moet toch best wel vaak lachen om die ijdeltuit. De verontwaardiging dat ie geen korte broek mocht dragen want zijn benen waren nog het mooiste volgens hem van zijn inmiddels bijgewerkt oud hoofd en ik moet zeggen dat ie daar gelijk in had. Prachtige kuiten voor een bijna 65-jarige.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Eens, maar verder keek het best wel lekker weg (op videoland, want ik haat reclameblokken). Gerard is een nuchtere Westfries, gewoon een prima gast met leuke familie- en vriendenkring![]()
Die heeft zijn zaakjes gewoon helemaal prima op orde.
Hij zegt ook al jarenlang dat hij het voor het geld niet eens meer hoeft te doen (eigen vermogen van ruim 20 miljoen), dus een echte levensgenieter
Volgens mij alleen naar concerten en schnabbels en omdat de chauffeur ook zijn manager is.quote:- waarom rijdt Geer nooit zelf
De voorliefde voor opgezette beesten begrijp ik ook niet, van niemand trouwens.quote:- wat een afschuwelijk interieur in zijn huis. Hij heeft dit interieur ook al echt heel lang. In de vroege afleveringen van geer&goor (2006 denk ik) was het huis ook al zo
Ik snap dat ook niet helemaal, maar hoezo megadruk? Hij komt niet voor twaalven zijn nest uit. Die twee managers wonen die bij hem thuis?quote:- ik als mega introvert zou echt ziek worden van hoe druk zijn leven is. Hoe hou je dat vol kerel. Zelfs als extravertvent is al 64.. lijkt me voor de manager ook intens
Dat vond ik dan wel weer grappig. Wat mij ook opviel dat hij zegt dat ie graag met vrienden doorzakt en als laatste weg gaat, behalve als hij ergens moet optreden, dan wil ie zo snel mogelijk weg. Nu ja, tot nu toe wel vermakelijke teevee.quote:- ik heb nog nooit iemand zoveel plezier zien hebben van het slaan op hanglampen
Ik denk dat dat ook komt omdat ze elkaar al jaren en jaren kennen. Met die Wino heeft hij zelfs heel lang een relatie gehad.quote:Op maandag 21 april 2025 08:56 schreef DWMLion het volgende:
Leuke serie, soms wel te doen met zijn managers en chauffeur hoe hij ze behandeld, maar denk dat de zak geld aan het einde van de maand veel goed maakt
Ik krijg 20 ruggen per maandquote:Op donderdag 24 april 2025 20:43 schreef Arcee het volgende:
Voor hoeveel zou Roosje op de loonlijst staan? Ik verwacht dat Gerard haar royaal beloont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |