abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217469669
Ik heb het geprobeerd, maar ik trek die man gewoon echt niet. Ik wilde zien of er meer achter zat alleen die hysterische homo...eehm, nee dus

We zijn elkaars type mens niet denk ik. Het zal voor zijn vrienden best een ok kerel zijn, maar dat voortdurend uitbarsten in gejodel, totaal geen moeite doen om mensen bij de juiste naam te noemen, dat is geen cute quirk, das gewoon horkerigheid.
pi_217495331
Ik moet bij die strakgetrokken kop altijd aan deze denken:
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 20:37:47 #28
388664 crew  Dotteke
pi_217520724
Word nogal wat aan versleuteld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219957331
Only Joling, vanaf zaterdag 28 februari om 20.00 uur

In het nieuwe seizoen van Only Joling volgen we Gerard Joling in zijn werk en privéleven, terwijl hij een nieuw hoofdstuk ingaat: 40 jaar artiest en nog altijd aan de top. Na hét glamourfeest rond zijn 65ste verjaardag krijgt hij te maken met de ongemakken van het ouder worden en een gescheurde achillespees. Dat komt slecht uit, want hij kan zijn energie niet kwijt én staat voor het grootste optreden uit zijn carrière als openingsact van de Grand Prix in Zandvoort. Naast vertrouwde vrienden en familie maken we kennis met Gerards meest trouwe fans, die hem al decennialang volgen. Voor hen heeft Gerard iets bijzonders in petto, maar wat dat is, blijft nog even geheim.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! vrijdag 30 januari 2026 @ 16:28:48 #30
367000 roos94
pi_219964110
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Only Joling, vanaf zaterdag 28 februari om 20.00 uur

In het nieuwe seizoen van Only Joling volgen we Gerard Joling in zijn werk en privéleven, terwijl hij een nieuw hoofdstuk ingaat: 40 jaar artiest en nog altijd aan de top. Na hét glamourfeest rond zijn 65ste verjaardag krijgt hij te maken met de ongemakken van het ouder worden en een gescheurde achillespees. Dat komt slecht uit, want hij kan zijn energie niet kwijt én staat voor het grootste optreden uit zijn carrière als openingsact van de Grand Prix in Zandvoort. Naast vertrouwde vrienden en familie maken we kennis met Gerards meest trouwe fans, die hem al decennialang volgen. Voor hen heeft Gerard iets bijzonders in petto, maar wat dat is, blijft nog even geheim.
Oh toetertjes *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')