Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe tering veel zouden we nou zo'n Tahirovic etc betalen er is werkelijk 0 belangstelling voor. Natuurlijk zijn dat geen topspelers maar op een lager niveau zou die toch leuk kunnen voetballen.
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?quote:
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?
Sterkte en positief blijven. Lekker je kousen aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.
Mijn grote vrind Branco ook bijvoorbeeld, die gaat gewoon een Bogardetje doen. Deze non-voetballer buigt voor niemand.
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.
Hopelijk pakken we echt die 2e plek, kan je financieel weer wat meer.
nee eens. Je zit meer met de wijndals en de brancos in de maag denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.
Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.quote:
Die zijn dus super fris!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.quote:
Ik kan me ook niet meer heugen dat ik er de afgelopen jaren gerust op ben geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.
Als we dan weer 20 miljoen krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef Adames het volgende:
[..]
En anders kan Brobbey nog altijd naar Leipzig als opvolger van Silva
Dan huurt Kroes het lokale bordeel af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we dan weer 20 miljoen krijgen
Joh ik kan er niets aan doen dat die knuppel met z'n broek op z'n enkels Feyenoord zat te kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |