SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Bekijk deze YouTube-videoquote:
honderd miljoen miljardquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Farioli dus alweer zeer begeerd door anderen. Dus ik hoop dat Kroes alweer bezig is met een plan B voor volgend jaar
Kroes is al aan het uitzoeken of die een trainer kan huren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Farioli dus alweer zeer begeerd door anderen. Dus ik hoop dat Kroes alweer bezig is met een plan B voor volgend jaar
Niet zo heel vreemd natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat hij nog wel een seizoen blijft.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat denk / hoop ik ook idd. Hij haalt op dit moment wel het maximale eruit met deze groep en benieuwd wat er nog meer in het vat zitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zo heel vreemd natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat hij nog wel een seizoen blijft.
in de winter is het altijd lastiger. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:50 schreef Wotte het volgende:
Duurt wel weer lang hoor om een linksbuiten te huren of kopen.
Half jaar de tijd meende dat die Kroes zo'n gehaaide zakenman was.
Zelf 2x winnen, niks aan de handquote:
Word nou ook niet heel warm van Regeer eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
in de winter is het altijd lastiger. We gaan het zien.
[..]
Zelf 2x winnen, niks aan de hand![]()
ik ook niet. Zeker niet als rechtsback.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Word nou ook niet heel warm van Regeer eerlijk gezegd
Als hij slim is gaat hij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:24 schreef Black-Death het volgende:
Zou wat zijn als Farioli na dit seizoen alweer vertrekt
Dit is juist kutnieuws, de situatie was anders geweest dat Galatasay al verzekerd was voor top-8 en tegen ons met een b-elftal kon komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
TOETERTJES.
Morgen moet je in ieder geval winnen en dan is een puntje tegen Gala wellicht al genoeg.
Dan had je die pot wel sowieso moet winnen maar je hebt een punt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is juist kutnieuws, de situatie was anders geweest dat Galatasay al verzekerd was voor top-8 en tegen ons met een b-elftal kon komen.
Dom model ziet dat uiteraard niet.
Gelijk was dan ook al genoeg geweest (met winst donderdag, maar dat moet in ongeveer alle scenario's), salonremise misschien wel een mogelijkheid nu. 14 punten zou namelijk genoeg moeten zijn voor zowel ons als Gala.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan had je die pot wel sowieso moet winnen maar je hebt een punt.
4 punten is nu al niet zeker genoeg en was toen zeker niet genoeg geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelijk was dan ook al genoeg geweest (met winst donderdag, maar dat moet in ongeveer alle scenario's), salonremise misschien wel een mogelijkheid nu. 14 punten zou namelijk genoeg moeten zijn voor zowel ons als Gala.
Ik zie het, maar dan blijft mijn eerste punt dat het kutnieuws is, omdat je dus nu van een Galatasaray moet winnen dat zelf ook moet winnen terwijl je anders had moeten winnen tegen een Galatasaray dat niet meer hoefde te winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
4 punten is nu al niet zeker genoeg en was toen zeker niet genoeg geweest.
Die GD zit voorlopig nog wel goed, dan kun je eventueel zelfs voorbij een aantal van die 'zekerheden'.quote:If two or more teams are equal on points on completion of the league phase matches, the following criteria are applied, in this order, to determine their rankings:
Superior goal difference in the league phase
Higher number of goals scored in the league phase
Higher number of away goals scored in the league phase
Higher number of wins in the league phase
Higher number of away wins in the league phase
Higher number of points obtained collectively by league phase opponents
Superior collective goal difference of league phase opponents
Higher number of goals scored collectively by league phase opponents
Lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received by players and team officials in all league phase matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points)
Higher club coefficient (see Annex D)
Zekerheden op basis van wat, je mening? Ik kijk puur naar de punten en je hebt zeker 15 en misschien 16 punten nodig. Daarom is het een nadeel dat Gala niet al op 15 is gekomen. Nu moet je winnen tegen een Gala dat ook moet winnen terwijl je anders tegen een Gala moest winnen die misschien al top-8 was.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:40 schreef Drxx het volgende:
Lazio
Bilbao
Anderlecht
Lyon
Frankfurt
United*
Spurs
Deze 7 zie ik als zekerheden. United is een asterisk, maar halen het denk ik wel.
Dan is er nog maar 1 plek over, die van GS. Had GS gewonnen, dan was het klaar. Dus snap niet waarom GS beter gewonnen had.
Nu gaat het nog tussen GS/Ajax, misschien Bodo, héél misschien Rangers maar denk toch dat United te sterk zal zijn, om die laatste plek.
Wat is doorslaggevend als Ajax/GS en Bodo met 16p eindigen?
Edit:
[..]
Die GD zit voorlopig nog wel goed, dan kun je eventueel zelfs voorbij een aantal van die 'zekerheden'.
Welke wedstrijden zij nog hebben, hoe groot de kans is dat zij die gaan winnen, en hoeveel punten zij dan minimaal zullen hebben. Dan is het GS vs Ajax, United vs Rangers, met Bodo als een eventueel lachende derde.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zekerheden op basis van wat, je mening? Ik kijk puur naar de punten en je hebt zeker 15 en misschien 16 punten nodig. Daarom is het een nadeel dat Gala niet al op 15 is gekomen. Nu moet je winnen tegen een Gala dat ook moet winnen terwijl je anders tegen een Gala moest winnen die misschien al top-8 was.
Maar volgens de simulaties na ronde 6, ben je er gewoon met 16 punten, dus ergens maak je een rekenfout waarschijnlijk omdat je geen rekening houdt met onderlinge top-8 wedstrijden die er nog aankomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Welke wedstrijden zij nog hebben, hoe groot de kans is dat zij die gaan winnen, en hoeveel punten zij dan minimaal zullen hebben. Dan is het GS vs Ajax, United vs Rangers, met Bodo als een eventueel lachende derde.
In de Bassie en Adriaan-League. Toppers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:16 schreef Bofjijff het volgende:
Wat een luxe dat we kunnen praten over een reele kans op de top 8
Ajax heeft echt ranzig veel mazzel gehad met de meeste tegenstanders. Nu weer tegen een clubje uit Letland wat gewoon amper serieus te nemen valt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de Bassie en Adriaan-League. Toppers.
Besiktas, Slavia Praag, Real Sociedad, Lazio vind ik niet 'mazzel' op papier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax heeft echt ranzig veel mazzel gehad met de meeste tegenstanders. Nu weer tegen een clubje uit Letland wat gewoon amper serieus te nemen valt.
Maccabi, Besiktas, Slavia, Qarabag en RFS staan op plekken 27 t/m 34.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Besiktas, Slavia Praag, Real Sociedad, Lazio vind ik niet 'mazzel' op papier.
Aan de vooravond van de loting stond Ajax er niet best voor, in alle bescheidenheid. Dit is achteraf mooi wonen. Dat Ajax zo makkelijk won van Besiktas was vrij verrassend, terwijl Ajax gehavend naar Slavia ging en daar ook een lastige avond had.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maccabi, Besiktas, Slavia, Qarabag en RFS staan op plekken 27 t/m 34.
Uit nagenoeg elke pot steeds de laagst geklasseerde teams geloot, met daarbij ook nog eens immer labiele Turkjes. Dat mag je toch betitelen als mazzel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb het ook niet over de loting op voorhand. In de praktijk bakken deze tegenstanders er gewoon niet veel van, al was Praag uit wel lastig ja. Ajax heeft wel optimaal geprofiteerd van de omstandigheden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aan de vooravond van de loting stond Ajax er niet best voor, in alle bescheidenheid. Dit is achteraf mooi wonen. Dat Ajax zo makkelijk won van Besiktas was vrij verrassend, terwijl Ajax gehavend naar Slavia ging en daar ook een lastige avond had.
ik snap wat je wilt proberen maar zelfs dat is gewoon winst na afgelopen seizoen. En ook de EL heeft een aantal prima clubs. Top 24 os schandalig als je die niet haalt maar nu nog spreken over top 8 is fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de Bassie en Adriaan-League. Toppers.
Ajax heeft overal een lastige avond dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Aan de vooravond van de loting stond Ajax er niet best voor, in alle bescheidenheid. Dit is achteraf mooi wonen. Dat Ajax zo makkelijk won van Besiktas was vrij verrassend, terwijl Ajax gehavend naar Slavia ging en daar ook een lastige avond had.
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax heeft overal een lastige avond dus dat zegt niet zoveel.
Dan winnen we met 2 vingers in de neus de CL.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.
Tja, veels te licht bevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Schijnbaar mag Hlynsson deze winter ook vertrekken.
Heeft inderdaad geen stappen meer gezet. Speelt ook wel heel weinig. Jammer, vond hem vorig jaar nog een van de weinige lichtpuntjes.quote:
Denk eerder de Nietmanen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij was toch de nieuwe Litmanen volgens broertje de Boer?
Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:09 schreef Black-Death het volgende:
Schijnbaar mag Hlynsson deze winter ook vertrekken.
Die voegt nog meer toe dan hlynsson, die is wel te licht hoorquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.
Per uur dan mag ik hopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgens mij wordt zo langzamerhand de kantine juffrouw ook verhuurd.
Ik heb wel eens eerder voorgesteld om dat erotisch centrum van Halsema op de toekomst te vestigen om de financiële malaise op te lossen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Per uur dan mag ik hopen.
Gewoon in de arena, dat we bij een zaadpot nog wat kunnen lozen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb wel eens eerder voorgesteld om dat erotisch centrum van Halsema op de toekomst te vestigen om de financiële malaise op te lossen.
Win, win.
Italiaanse slager a la Ruganiquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax heeft bij Inter geïnformeerd naar Tajon Buchanan, zo meldt Relevo. De 23-jarige Canadees, van nature een rechtervleugelverdediger, is overbodig bij de Italiaanse grootmacht en beschikbaar voor verhuur.
Gezien regeer toch niet als rb wordt gehaald moeten we wat
Hij is trouwens 25quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
Ajax heeft bij Inter geïnformeerd naar Tajon Buchanan, zo meldt Relevo. De 23-jarige Canadees, van nature een rechtervleugelverdediger, is overbodig bij de Italiaanse grootmacht en beschikbaar voor verhuur.
Gezien regeer toch niet als rb wordt gehaald moeten we wat
Omdat we geen geld hebben en een linksbuiten veel belangrijker is dan je 8ste middenvelder.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap trouwens al dat gejank niet op de komst van Regeer op de fanpagina's, en dan met name dat Kroes en Farioli niet op een lijn zouden liggen.
Het kan prima zijn dat Regeer gewoon proactief al wordt teruggehaald als middenvelder nu die clausule nog actief is, vooruitlopend op komend seizoen, en dat je daarnaast nog steeds een alternatief binnen hengelt als vervanger van Rensch.
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Omdat we geen geld hebben en een linksbuiten veel belangrijker is dan je 8ste middenvelder.
Je kan Regeer volgende transferperiode ook nog halen als je wilt.
Dan haal je hem niet in de zomer, voorlopig hebben we nog genoeg middenvelders, maar 1 linksbuiten en nu ook nog maar 1 rechtsback.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.
Zo geweldig is die toch ook weer niet. En we hebben schijnbaar al zo weinig te besteden dan is een middenvelder een beetje overbodig voor nu.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet meer voor 4,5 / 5 miljoen. Die clausule zou maar tijdelijk zijn als ik de verhalen mag geloven.
Lekker drinken, jaaaaquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 01:05 schreef De_Pel het volgende:
Nog steeds bezig? Straks valt ie er af joh.
Dat kan. Logischer zou zijn dat het resultaat zich gaat vormen naar het spel en dat jullie gewoon 6de worden natuurlijk. Maar hé; positiviteit is een groot goedquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je nagaan als naast de resultaten ook het spel beter wordt.
6e. Okquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan. Logischer zou zijn dat het resultaat zich gaat vormen naar het spel en dat jullie gewoon 6de worden natuurlijk. Maar hé; positiviteit is een groot goed
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.quote:
Ik had gedacht dat ze wel een keertje “STAY HUMBLE” zouden toepassen daar, maar het gekrakeel begint alweer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Gut ze hebben ook weer een keertje gewonnen.
het is ook wel ergens een beetje zielig als je keer op keer bijna dag in dag uit in een ander clubtopic zo zielig loopt te doen. Je zou zeggen ga lekker leven maar dat zit er bij sommigen denk ik niet inquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze wel een keertje “STAY HUMBLE” zouden toepassen daar, maar het gekrakeel begint alweer.
Jij doet precies hetzelfde nu toch?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is ook wel ergens een beetje zielig als je keer op keer bijna dag in dag uit in een ander clubtopic zo zielig loopt te doen. Je zou zeggen ga lekker leven maar dat zit er bij sommigen denk ik niet in
ben ik dag in dag uit te vinden in een feyenoord danwel psv topic? Paar keer nu een reactie geplaatst de afgelopen tijd. Thats it.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jij doet precies hetzelfde nu toch?
Anyway, Farioli persconferentie wel interessant. Of er komt nog een rechtsback bij (buiten Regeer aankoop) of hij heeft definitief Kroes onder de bus gegooid als einde transferwindow er niks bij komt. Lijkt me niet goed voor Ajax dit soort taferelen.
Ik heb geen idee man. Ik ben daar nog never nooit geweest. Ook niet om mijn gram te halen, wanneer Ajax eens wint nadat vorig jaar Feyenoorders en Psvers hier hebben zitten trollen wanneer we weer eens dik verloren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ben ik dag in dag uit te vinden in een feyenoord danwel psv topic? Paar keer nu een reactie geplaatst de afgelopen tijd. Thats it.
Maargoed back to business idd.
D'r zit nogal een verschil tussen iemand die om 01:00 hier na een sensationele wedstrijd van zijn eigen clubje tegen Bayern dronken loopt te posten en wat BofJijFF plaatst.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Anyway, Farioli persconferentie wel interessant. Of er komt nog een rechtsback bij (buiten Regeer aankoop) of hij heeft definitief Kroes onder de bus gegooid als einde transferwindow er niks bij komt. Lijkt me niet goed voor Ajax dit soort taferelen.
Hahahahquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.
Laten we eerlijk zijn: een prestatie leveren zoals die van Feyenoord gisteren zit er bij jullie toch niet in momenteel? En dat is geen aanval; die jaren hebben jullie wel gehad, maar op het moment is het gewoon niet veel toch?
Die Kroes zit me ook teveel op de centen met zijn Europa League begroting. Flikker er een paar tegenaan en wellicht word je nog kampioen ook.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt, zelfs onder Farioli redden we 20% balbezit niet en onder die 63% passing komen we helaas ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: een prestatie leveren zoals die van Feyenoord gisteren zit er bij jullie toch niet in momenteel? En dat is geen aanval; die jaren hebben jullie wel gehad, maar op het moment is het gewoon niet veel toch?
Tsja, beetje realisme is ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Kroes zit me ook teveel op de centen met zijn Europa League begroting. Flikker er een paar tegenaan en wellicht word je nog kampioen ook.
Stel je zou failliet gaan dan staan ze hoogstwaarschijnlijk in de rij voor een overname.
Je kan niet verliezen.
Hoogmoed komt voor de val hè. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie nog 9 punten voor. Laat dat nu 1 punt zijn geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hé. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie volgens de xG nog 8ste. Laat dat nu een keer 6de zijn geworden.
Waar zag je van mijn kant precies hoogmoed dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:27 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val hè. Zo gek is dat niet. 4 wedstrijden geleden stonden jullie nog 9 punten voor. Laat dat nu 1 punt zijn geworden.
jouw hele act is 1 en al hoogmoed natuurlijk. Maar dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar zag je van mijn kant precies hoogmoed dan?
TV.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Heb je destijds de video band gezien ? Die ging toen rond in Hools. Of Op televisie ?
Wie is die engnek nou weerquote:
Hij is al bijna twee maanden geblesseerd, helpt ook niet me. Wel benieuwd wat voor hersenschudding je hebt die bijna twee maanden duurt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe tering veel zouden we nou zo'n Tahirovic etc betalen er is werkelijk 0 belangstelling voor. Natuurlijk zijn dat geen topspelers maar op een lager niveau zou die toch leuk kunnen voetballen.
580.000, maar klaarblijkelijk nog steeds herstellende van die hersenschudding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe tering veel zouden we nou zo'n Tahirovic etc betalen er is werkelijk 0 belangstelling voor. Natuurlijk zijn dat geen topspelers maar op een lager niveau zou die toch leuk kunnen voetballen.
Door realisme sterven vele dromen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tsja, beetje realisme is ook niet verkeerd.
Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?quote:
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe is het met die engnek zijn gezondheid?
Sterkte en positief blijven. Lekker je kousen aan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Toevallig" net gebeld door Jeroen Bosch ziekenhuis. Gisteren namelijk echo gehad en niks gevonden. Ook geen spataderen. Maar moet, niet lachen, aan de steunkous. Want hele been van top tot teen dik door vocht. Kan door uitzaaiingen komen en daar wordt dinsdag een CT-scan van gemaakt. Dus het houdt me bezig en het houdt me van de straat. Verder voel ik me wel steeds fitter. Inzoverre een hartpatient van 62 en net bestralingen achter de rug zich fit voelt.
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem met al dat brandhout. Lange, mega dure contracten. Ga je niet vanaf komen.
Mijn grote vrind Branco ook bijvoorbeeld, die gaat gewoon een Bogardetje doen. Deze non-voetballer buigt voor niemand.
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dit is wel de realiteit idd. Creatief, kijken of je ze kan verhuren en ondertussen focus op de jeugd.
Hopelijk pakken we echt die 2e plek, kan je financieel weer wat meer.
nee eens. Je zit meer met de wijndals en de brancos in de maag denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar goed als die bedragen online kloppen dan is Tahirovic dus niet echt het probleem, 6 ton voor een bankzitter lijkt me min of meer de norm bij Ajax.
Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.quote:
Die zijn dus super fris!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat de competitie daar al 2 maanden is afgelopen en dat de laatste officiële wedstrijd begin December was. Dit is hun zomerstop.
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.quote:
Ik kan me ook niet meer heugen dat ik er de afgelopen jaren gerust op ben geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Helemaal niks, behalve dat ze Galatasaray en Anderlecht in eigen huis op een gelijkspel hebben gehouden. En dat stemt me niet gerust.
Als we dan weer 20 miljoen krijgenquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef Adames het volgende:
[..]
En anders kan Brobbey nog altijd naar Leipzig als opvolger van Silva
Dan huurt Kroes het lokale bordeel af.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we dan weer 20 miljoen krijgen
Joh ik kan er niets aan doen dat die knuppel met z'n broek op z'n enkels Feyenoord zat te kijken.quote:
Ik tegenwoordig uit van verlies.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:47 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 2
Vies rood pakken
Ex van Schulting snapt er geen fuck dan vanquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
Als we winnen is het nagenoeg zeker dat we in de top 8 eindigen aldus de verslaggever.
Aangezien Kroes een stijve lul krijgt van huurcontracten ondertekenen. Komt dit vast rond.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie dat Twente interesse heeft in Hlynsson (huur + optie).
Vond het vorig jaar best een aardig spelertje. Regeertje doen?
ja het leek mij onzin idd om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ex van Schulting snapt er geen fuck dan van
Denk dat overmars hem beter omhoog kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Aangezien Kroes een stijve lul krijgt van huurcontracten ondertekenen. Komt dit vast rond.
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:53 schreef StephanLVEVO het volgende:
[..]
Denk dat overmars hem beter omhoog kreeg.
Kale en kokkie vinden hem goed dus ik ook, ik ben een simpele manquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.
Lijken godverdomme wel op Feyenoord door die man.
Zolang we maar geen 3 mio salaris geven aan een keeperquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wedden dat hij straks ook weer over dat salarisplafond van Cruijff begint te lullen.
Lijken godverdomme wel op Feyenoord door die man.
Het schijnt dat we daarvoor Berghuis nodig hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 21:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Zullen we nu maar gewoon even gaan voetballen dan? Bedankt.
Begin altijd wel te zuchten bij die naam.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Eindelijk komt de enige scorende spits erin...
Nooit.meer.fitzjim.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
En maar janken dat Dijkhuizen hem nooit opstelde .
Kutwijf.
Het niveau tussen die twee wedstrijden ontloopt elkaar wel weinigquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:38 schreef Black-Death het volgende:
Deze valt in de categorie Hercules
Het is allemaal Kroes zijn schuld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:44 schreef De_Pel het volgende:
Het heilige vuur is opgebrand. De chemie met Ravioli en zijn immer groeiende enclave is weg. Dit is klaar.
Super pittige loting voor Europa League begrippen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal Kroes zijn schuld.
Jeetjequote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
(2005) maar dan nog. Schandaligquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:55 schreef De_Pel het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft dat RFS dus nog nooit - in heel de clubhistorie - een wedstrijd gewonnen in Europees verband.
Ach kan eens gebeuren. Volgende keer beter.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo tevreden kunnen zijn
Jeetje zegquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV, Feyenoord, AZ en Twente doen allemaal hun stinkende best om de coefficiënt een beetje te verhogen in strijd met Portugal en jullie gooien er weer met de pet naar en nemen Europees voetbal totaal niet serieus.
Schandalige club.
Gelukkig heeft Union nog een beetje z'n best gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schandalige club.
Ik kan er bijna geen andere reden voor bedenkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezeik om Kroes te bezeiken?
Ik zag er persoonlijk ook wel een rechtsback in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Zou Farioli expres Fitz-Jim rechtsback hebben gezet om Kroes te bezeiken?
Prima besteed transferbedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
Verbaas me wekelijks over gebrek aan kritiek vanuit ajax-fans over hem. Zelfs de meest matige eredivisie spits scoort er nog meer dan hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brubbey23 uur gevoetbald, 3 goals. Niks beters dan dit in de jeugd hebben is eigenlijk nóg treuriger.
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nou die thesis kan de prullenbak in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zag er persoonlijk ook wel een rechtsback in.
En nog vele malen beter dan Akpom, wordt speelt hij nog bij Ajax? Waarom krijgt hij nog speelminuten? Hij voegt niets toe aan Ajax.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef papert het volgende:
[..]
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.
Ja maar jongen van de club, jeugdproduct, goals komen vanzelf etc. Het is gewoon een hele matige speler die het niveau bij lange na niet aan kan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Verbaas me wekelijks over gebrek aan kritiek vanuit ajax-fans over hem. Zelfs de meest matige eredivisie spits scoort er nog meer dan hem.
Sowieso. Als dit geen sabotage was, hadden we wel uitgelopen mascara gezien bij die italiaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax 3 spitsen hebben die er alle 3 niks van kunnen…quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:06 schreef papert het volgende:
[..]
En nog steeds veel nuttiger dan Weghorst. Nadat Brobbey er uit ging was het echt drama. Daarvoor een beetje drama.
Kun je op elf plus spelers zeiken kies je Brobbeyquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maakt op zich niet uit toch, wat Fitz-Jim op het veld doet heeft niet met voetbal te maken, dus zijn positie op het veld is verder ook niet zo relevant. Hij moet gewoon per direct worden verkocht, als dat niet lukt bij Jong Ajax laten spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:03 schreef Black-Death het volgende:
Heel de club opheffen. Kun je eindelijk gewoon naar Feyenoord gaan kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit toch, wat Fitz-Jim op het veld doet heeft niet met voetbal te maken, dus zijn positie op het veld is verder ook niet zo relevant. Hij moet gewoon per direct worden verkocht, als dat niet lukt bij Jong Ajax laten spelen.
Maar goed, Farioli is verantwoordelijk en aangezien er totaal geen stijgende lijn zit in dit Ajax, zou het goed zijn als hij wordt ontslagen. Zoals ik nog voor het seizoen begon al had aangegeven, deze non-valeur heeft nergens wat gewonnen, nergens wat gepresteerd en geen ploeg beter laten voetballen. Deze man heeft totaal geen visie.
Wat het allemaal nog pijnlijker maakt is dat dit zooitje ongeregeld tweede staat in de eredivisie, één puntje achter PSV en met de minste tegengoals.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef Ramboetan het volgende:
Net terug uit het café en er is hardop gelachen. Wat een elftal.
Vandaag ook maar eentje tegen gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat het allemaal nog pijnlijker maakt is dat dit zooitje ongeregeld tweede staat in de eredivisie, één puntje achter PSV en met de minste tegengoals.
Ja die is voor 17 miljoen teruggehaald want het was de nieuwe kluivertquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je op elf plus spelers zeiken kies je Brobbey.
Zeiden je PSV-vriendjes dat?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja die is voor 17 miljoen teruggehaald want het was de nieuwe kluivert
Dat is de makkelijke oplossing en dat zullen wellicht meer mensen in het verleden hebben gedaan, vandaar dat Feyenoord zoveel fans heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel de club opheffen. Kun je eindelijk gewoon naar Feyenoord gaan kijken.
De waarheid is weer te hard voor je?quote:
Dat vind ik echt het minst boeiende.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:13 schreef Caland het volgende:
Heel Nederland wint voor de COËFFICIËNTEN en Ajax blameert zich tegen wat semiprofs in een bos
Ach
Welke waarheidquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De waarheid is weer te hard voor je?
Ajax kan nog 25e worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Gefeliciteerd met het bereiken van de tussenronde boys.
De Brobbey zijn geld niet waard is, dat het maar een matige gemankeerde one trick pony is.quote:
Er was tot minuut 77 niets aan de hand. Maar tegen een saboteur als Fitz-Jim kun je je als ploeg niet wapenen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Als je geen absolute scherpte levert gaat zo'n knollenveld ook alleen maar meer en meer tegen je werken tijdens zo'n wedstrijd. Enige positieve is dat er niemand geblesseerd is geraakt.
Oh ik baseerde me op een coëfficiënten account. Als die het al niet meer zeker wetenquote:
En wie noemde hem dan precies de nieuwe Kluivert? Je PSV-matties?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De Brobbey zijn geld niet waard is, dat het maar een matige gemankeerde one trick pony is.
Er was al 77 minuten iets aan de hand. Wat is dit voor domme uitspraak?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er was tot minuut 77 niets aan de hand. Maar tegen een saboteur als Fitz-Jim kun je je als ploeg niet wapenen.
Het klopt dat Brobbey niet meer dan 10 miljoen waard is. Maar hij met afstand beter dan Weghorst, Akpom en die Rijkhoff (als die nog bij Ajax speelt).quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De Brobbey zijn geld niet waard is, dat het maar een matige gemankeerde one trick pony is.
Dit Ajax heeft nog geen enkele keer punten gepakt met mooi voetbal, dus dat boeit niemand.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er was al 77 minuten iets aan de hand. Wat is dit voor domme uitspraak?
Al 77 minuten werd er tyfus op de mat gelegd.
Rijkhof scoorde maandag tegen JPSV nog 3x het aantal goals van Brobbey dit gehele seizoen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het klopt dat Brobbey niet meer dan 10 miljoen waard is. Maar hij met afstand beter dan Weghorst, Akpom en die Rijkhoff (als die nog bij Ajax speelt).
Rijkhoff, ook zo’n bejubelde hypequote:Op donderdag 23 januari 2025 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het klopt dat Brobbey niet meer dan 10 miljoen waard is. Maar hij met afstand beter dan Weghorst, Akpom en die Rijkhoff (als die nog bij Ajax speelt).
Ja, in de Keukenkampioen Divisie. Maar goed, slechter dan Akpom kan hij nooit zijn dus toch maar bij Ajax 1 halen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Rijkhof scoorde maandag tegen JPSV nog 3x het aantal goals van Brobbey dit gehele seizoen.
Nou hielp dat ook niet bepaald mee maar goed, misschien gewoon even knippen en geschoren worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:23 schreef Wotte het volgende:
Farioligod zegt dat het veld de oorzaak is.
Heb jij hetzelfde interview geluisterd? Dat zegt ie totaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:23 schreef Wotte het volgende:
Farioligod zegt dat het veld de oorzaak is.
Is dat ook de nieuwe Kluviert? Of was Brobbey dat alleen omdat 'ie ook donker is?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rijkhoff, ook zo’n bejubelde hype
Ja ik hecht er niet zoveel waarde aan eerlijk gezegd. Ben het niet vaak eens met @Shreyas maar als Fitz-Jim daar niet een kutbal verliest. Valt die goal wel zoals in de afgelopen wedstrijden dan praat niemand er meer over.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou hielp dat ook niet bepaald mee maar goed, misschien gewoon even knippen en geschoren worden.
Ik luister meestal maar half of niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij hetzelfde interview geluisterd? Dat zegt ie totaal niet
Hij zegt letterlijk dat het slechte veld geen excuus mag zijn.
De nieuwe Kluivert he, een zelfopgeleide spits die door breekt. Maar trek maar snel de racisme kaart hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat ook de nieuwe Kluviert? Of was Brobbey dat alleen omdat 'ie ook donker is?
Dan is het nog steeds een wanstaltige vertoning. Echt, dit was slechter dan Hercules. Zitten er 2300 supporters voor je in Letland kom je zo voor de dag. Ja, dat veld was kut maar zelf was je nog veel kutter. Onvergeeflijke wanvertoning.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja ik hecht er niet zoveel waarde aan eerlijk gezegd. Bent het niet vaak eens met @:Shreyas maar als Fitz-Jim daar niet een kutbal verliest. Valt die goal wel zoals in de afgelopen wedstrijden dan praat niemand er meer over.
Ja, Rijkhoff ook. Die is in alles net zo anders als Kluivert als Brobbey, behalve dan dat 'ie dus niet donker is. Heeft overigens nul met racisme kaart te maken maar wel grappig dat je dat zo interpreteert.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De nieuwe Kluivert he, een zelfopgeleide spits die door breekt. Maar trek maar snel de racisme kaart hoor
We hebben het gelezen. Bedankt voor je input.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De nieuwe Kluivert he, een zelfopgeleide spits die door breekt. Maar trek maar snel de racisme kaart hoor
Maar het is zo'n lieve gedreven jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:35 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou trouwens nooit het contract van Berghuis verlengen. Daar heb je echt helemaal niks aan.
Graag gedaan Hansquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
We hebben het gelezen. Bedankt voor je input.
Met Rugani - Sutalo die de sleutels van de opbouw in handen hebben tegen een Lets muurtje, tsja.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een wanstaltige vertoning. Echt, dit was slechter dan Hercules. Zitten er 2300 supporters voor je in Letland kom je zo voor de dag. Ja, dat veld was kut maar zelf was je nog veel kutter. Onvergeeflijke wanvertoning.
Dit is niveau hoofdklasse amateurs. Als dit al geen zekerheidje is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de reacties allemaal wel prima eigenlijk, het hoort denk ik ook gewoon bij dit team en de spelers dat het met pieken en dalen zal gaan.... we moeten niet vergeten waar we vandaan komen sinds vorig seizoen en de selectie is kwalitatief niet goed genoeg om dit soort potten ook maar als een zekerheidje te zien.
Lekker op het orgel aan het spelen, ouwe reus?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is niveau hoofdklasse amateurs. Als dit al geen zekerheidje is.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met Rugani - Sutalo die de sleutels van de opbouw in handen hebben tegen een Lets muurtje, tsja.
Doe je nou alsof het geen schande is dat je hier verloren hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker op het orgel aan het spelen, ouwe reus?
Het is geen hoofdklasse amateurs. Meer dat er teveel spelers in deze selectie rondlopen, en zeker met een verdediging Baas - Sutalo - Rugani - Gaaei, die het intellect niet hebben om sturend te zijn met de voeten. Dan krijg je tegen veel ploegen een zware avond, en daar heeft Ajax er dit seizoen inderdaad al wat van gehad.
Koekoekquote:"We zijn geïrriteerd als we verliezen. Tegen wie maakt niet uit. We zijn nooit blij", begint Farioli na de 1-0 nederlaag in Letland bij Ziggo Sport. Toch was met de prestatie niet zoveel mis, meent hij. "We creëren onze kansen in de eerste helft, in de tweede helft. Het is niet makkelijk om er op zo'n veld doorheen te spelen. En aanvallen met voorzetten is ook lastig, want zij hebben vijf spelers die bijna twee meter zijn. We hebben alles geprobeerd binnen onze mogelijkheden", vervolgt de Italiaan. "Je moet voorkomen dat je kansen weggeeft en dat hebben we ook goed gedaan. Een fout kan helaas gebeuren"
Waarom leg je me woorden in de mond?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Doe je nou alsof het geen schande is dat je hier verloren hebt?
Blijkbaar niet... Ik begrijp dat ze binnen de mogelijkheden alles hebben gedaan wat ze konden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Het is een vraag, of heb je nooit geleerd wat een vraagteken is?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom leg je me woorden in de mond?
Je zou als trainer eens een keer in de spiegel kijken zeg.. Liever slap ouwehoeren dan eerlijk zeggen wat het een totale wanprestatie was.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... Ik begrijp dat ze binnen de mogelijkheden alles hebben gedaan wat ze konden.
Een suggestieve vraag, lieverd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is een vraag, of heb je nooit geleerd wat een vraagteken is?
Die verklaringen lijken meer op excuses. Zelfs met dit matige Ajax elftal hoor je gewoon te winnen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een suggestieve vraag, lieverd.
Natuurlijk is het een schande dat je hier niet wint, en ook de manier waarop is een schande. Het enige wat ik doe, is verklaringen zoeken voor de schande.
Hoeveel aandacht heb jij nodig?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je quotequote:Op donderdag 23 januari 2025 23:54 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hoeveel aandacht heb jij nodig?
Jij wil helemaal niet dat Ajax wint, hou jezelf nou niet zo voor de gek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die verklaringen lijken meer op excuses. Zelfs met dit matige Ajax elftal hoor je gewoon te winnen.
Wat snap je niet aan "Natuurlijk is het een schande dat je hier niet wint, en ook de manier waarop is een schande. Het enige wat ik doe, is verklaringen zoeken voor de schande." ?quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die verklaringen lijken meer op excuses. Zelfs met dit matige Ajax elftal hoor je gewoon te winnen.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet dat Ajax wint, hou jezelf nou niet zo voor de gek.
Ik moet je nageven, uitstekende zelfkennis.quote:
Wie de schoen past…quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet je nageven, uitstekende zelfkennis.
Deze ploeg kon nog nét de bal naar de goeie kleur krijgen. Dan was de rek er voor 95% uit en dan ga jij uitleggen dat het uit te leggen is. Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker op het orgel aan het spelen, ouwe reus?
Het is geen hoofdklasse amateurs. Meer dat er teveel spelers in deze selectie rondlopen, en zeker met een verdediging Baas - Sutalo - Rugani - Gaaei, die het intellect niet hebben om sturend te zijn met de voeten. Dan krijg je tegen veel ploegen een zware avond, en daar heeft Ajax er dit seizoen inderdaad al wat van gehad.
Ik vind het inderdaad prima te verklaren dat, wanneer twee centrale verdedigers de lijnen uit moeten zetten die normaal niet zoveel hebben met het voetballende aspect, het moeizaam zal verlopen om ritme in je spel te krijgen. Deze ploeg kende ook amper diepgaande spelers á la Klaassen waardoor de laatste lijn van Riga ook amper tot nadenken werd gedwongen. Dan kom je in een logge wedstrijd terecht, waarin Riga-spelers makkelijk overtallen kunnen creëren rondom Ajax-spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze ploeg kon nog nét de bal naar de goeie kleur krijgen. Dan was de rek er voor 95% uit en dan ga jij uitleggen dat het uit te leggen is. Oké.
Nouja... niet helemaal. Maar als dit de 50 duurste spelers uit de clubgeschiedenis zijn....quote:Op donderdag 23 januari 2025 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is geen hoofdklasse amateurs.
Ik bedoel meer dat een Hercules het denk ik niet lukt om ook gelijk te spelen tegen Galatasaray en Anderlecht. En tegen Eintracht, een van de ge-eikte eindkandidaten voor de eindzege, houden ze het ook tot 79 minuten op 0-0.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja... niet helemaal. Maar als dit de 50 duurste spelers uit de clubgeschiedenis zijn....![]()
[ afbeelding ]
Verliezen van een club die in de hele bestaansgeschiedenis <800.000 heeft uitgegeven aan transfers is nou ook weer niet heel goed voor de marktwaarde van je spelers.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 00:16 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan beter 3 punten verliezen aan Riga dan aan een directe concurrent.
De selectie is kwalitatief prima in balans. Allemaal even kutquote:Op donderdag 23 januari 2025 23:32 schreef henkklaas1994 het volgende:
Wanneer wordt er een keer kritisch naar het functioneren van Kroes gekeken! Selectie is totaal uit balans. Zowel positioneel als kwalitatief. Media houdt (on)bewust een hand boven zijn hoofd.
We play very good game today. We reach almost sure next round of Europa League and all players stay fit..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 07:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Is die maffia baas al ontslagen als trainer
2nederlagen op rij
Ik lag vroeg in bed. Niet kunnen kijken. Ik zie dat we mooi de nul hebben gehouden. Al dat gezeik weer.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:57 schreef GGMM het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo tevreden kunnen zijn
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:30 schreef Solispolar het volgende:
Jezus.. had zo'n mooie week kunnen zijn voor het NL voetbal met waanwinnige overwinningen van Feyenoord en AZ; verliest Ajax weer van zo'n G-team uit Letland.
Doe heel NL een lol en hef jezelf op.
Tegen Feyenoord zal het wel beter gaan inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2025 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week beter jongens.
Gelukkig dit weekend vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |