Het was overheerlijke witlof.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Saylor strikes again.
Waar haalt hij steeds dat geld vandaan joh?
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd n keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemaakt door de thuishulp of fabriceer je dat zelf?
Zo Liverpoolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd n keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.quote:
Ziggoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.
Gevolgd door Els_rechts en @yvonnequote:Op woensdag 22 januari 2025 08:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Superjan is weer iets op het spoor
Goh.quote:De helft van de Rotterdammers is te zwaar, bleek uit onderzoek in 2021
Ik werk daar op donderdag bijna middenin en verbaas me daar ook wel over, in een straal van nog geen halve vierkante kilometer zitten er volgens mij 40-45 fastfoodketens of 'losse' aanbieders daarvan. Voornamelijk burgers en gefrituurde kip en er komt er zelfs nog regelmatig n bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kost-3-15~a51fbc31/
[..]
Goh.
@:Flitsbezorger @:wereldgozer @:Kingroland
Oei oeiquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gevolgd door Els_rechts en @:Yvonne
[ afbeelding ]
Duit in 't zakje gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei oei
@:yvonne gaat nat
[ x ]
Essiepessie is iets op spoor
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat vinden we hiervan? @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
In Schiedam ook nog eens, makker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |