Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Graag de bevestiging. @Charzquote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt helemaal makker. Maar hij is wel moddertjevet
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 15:06 schreef RamboDirk het volgende:
Mannen die op hun buik slapen hebben zonder uitzondering een micropenis.
Pics?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij kan dat niet eens door m'n borsten.
Dat vind ik lief.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:23 schreef KingRoland het volgende:
Als ik terug kon in de tijd dan wel met jou lalalal
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 testsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:36 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond tijdens de CL test ik de laatste nieuwe lays chips smaak (roasted garlic and herbs) uit de serie van 3 waar ik er al 2 van heb beoordeeld.
Excuus. IK zal de personen die mijn reviews posten en tevens ook hiervoor verantwoordelijk zijn erop aansprekenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen mention ontvangen van je eerdere 2 tests
Ik ben niet boos maar wel heel erg teleurgesteld
Je bent een ongelooflijke goorlap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een waanzinnige viezerik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een bijzondere speknek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een ransaap met hondsdolheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klinkt goed! Geniet ervanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is te smerig voor woordenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vieze bigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was overheerlijke witlof.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Saylor strikes again.
Waar haalt hij steeds dat geld vandaan joh?
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd één keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemaakt door de thuishulp of fabriceer je dat zelf?
Zo Liverpoolquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgekookt! Heerlijk, gezond en makkelijk. En aan huis bezorgd één keer per week een doos met 7 maaltijden. Nu De Slimste Mens.
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.quote:
Ziggoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, welke zender? Ik zie alleen PSV.
Gevolgd door Els_rechts en @yvonnequote:Op woensdag 22 januari 2025 08:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Superjan is weer iets op het spoor
Goh.quote:De helft van de Rotterdammers is te zwaar, bleek uit onderzoek in 2021
Ik werk daar op donderdag bijna middenin en verbaas me daar ook wel over, in een straal van nog geen halve vierkante kilometer zitten er volgens mij 40-45 fastfoodketens of 'losse' aanbieders daarvan. Voornamelijk burgers en gefrituurde kip en er komt er zelfs nog regelmatig één bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:33 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-kost-3-15~a51fbc31/
[..]
Goh.
@:Flitsbezorger @:wereldgozer @:Kingroland
Oei oeiquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gevolgd door Els_rechts en @:Yvonne
[ afbeelding ]
Duit in 't zakje gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei oei
@:yvonne gaat nat
[ x ]
Essiepessie is iets op spoor
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wat vinden we hiervan? @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch
In Schiedam ook nog eens, makker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat Bayern in een fucking van der Valk hotel verblijft bedoel je?
Ik vind dit geen leuke rubriek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?quote:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat het vaak mooi siervuurwerk is, bestaan miljoenenklappers niet meer?
Ik ben groot fan van extreem infantiel gedrag maar dan vaak wel in een opwelling. Zo stond er op vak Z iemand voor me die zijn balzak liet zien aan een warmlopende Haller, dat soort werk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de mens achter de knal. Wat bezielt ze? Welk pad heeft ze gebracht tot dit punt in het leven? Wat doe je nadat het afgestoken is, nog een biertje met de makkers of thuis tegen moeders de vrouw aanschuiven? En ben je dan trots op jezelf? Geeft dit aanzien onder medesupporters? Is dit een impulsieve actie of gaan hier weken van voorbereiding aan vooraf?
Vragen, zoveel vragen.
Welkom terug maat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:22 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1313 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛
🟩⬛🟨⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Ga jezelf maar elders hard makenquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
Ik ben blij dat je weer terug bent. Ik schrok van je ban en ik heb me hard gemaakt dat hij zo snel mogelijk ongedaan gemaakt zou worden.
bovenstaande tekst bevat 4 leugens.
Is dit je comeback?quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:33 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ga jezelf maar elders hard maken
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doenquote:
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen vannacht en ik zit in een proces naar verlichting, ik heb wel wat beters te doen
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor je ban had je ook al slecht geslapen meen ik
Probeer je wel een beetje voor jezelf te zorgen?
Is dit wat je aan het doen bent?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik slaap al ongeveer 4 maanden slecht, wakker rond 430 oid, met een beetje bijslapen kan ik nog aan de 7 uurtjes komen. Afgelopen nacht 4 denk ik.
Ik heb vandaag weer een andere kamer als slaapvertrek ingericht, dus ik heb goede hoop!
Al hoort insomnia wel wat bij het pad naar verlichting.
Afgelopen nacht was behoorlijk kut
Dankquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit wat je aan het doen bent?
https://www.elohim-centre(...)s+in+10+stappen.html
Sterkte ermee.
Ik zal voor je biddenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Dit is niet best.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dank
Ik ben mijn tweelingziel tegengekomen
Dus alle teringzooi waar ik niks mee wenste te doen kijk ik ineens aan door onze interactie, of juist door het gebrek daaraan
En ze woont om de hoek en verwacht binnenkort een kindje
Enerverende tijden
Ah vandaar het verlies van Bayernquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:49 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mis!quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:07 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag de uitslag en gesprek van vaatchirurg. Geen spataderen, vocht in been moet met rekverband worden hersteld en ik moet steunkous gaan dragen.Gelukkig niks mis met m'n spleenheup. Verder volgende week echo om te kijken dat er geen uitzaaiingen zijn. Vanavond ook hopen op een goede uitslag. Heb 1-1 gepouled maar ik mag het een keertje mis hebben......
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.quote:
Je bent een walgelijke kapitalist.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
Aldus de bitcoin maxiquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een walgelijke kapitalist.
Bij Turkije - Nederland op het EK had ik ook flink kunnen cashen bij het stadion.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral bizar dat die Turkjes dat neerleggen. Tegen Galatasaray ving ik er zelfs 300 voor.
Hoog in de emotie goden.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoog in de emotie goden.
Voetbaltoerismegenot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Erevoorzitter van Cambuur zat in de podcast die was naar Boca Juniors geweest. 500 dollar per kaartje ofzo. Schijnt dat veel van die Argentijnen ook 1x per jaar hun kaartje verkopen via zo'n bureau (wedstrijd ging nergens meer om) en dan het hele jaar gratis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |