Hier ben ik het wel mee eens jaquote:Op maandag 28 juli 2025 20:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gender reveal is altijd Tokkie, ongeacht de locatie.

Dat sowiesoquote:Op maandag 28 juli 2025 20:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gender reveal is altijd Tokkie, ongeacht de locatie.
 .
 .

En dus 180quote:Op maandag 28 juli 2025 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:szura @:wereldgozer @:zipportal @:powerloungen @:mani89
Het is de ballonnenboy
Vergeten een ballon om z’n lul te doen dus.

Verkeerde penis.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:szura @:wereldgozer @:zipportal @:powerloungen @:mani89
Het is de ballonnenboy
Vergeten een ballon om z’n lul te doen dus.

De deuzige versie ervan 😅quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die is echt copy-paste zijn vader.
[ afbeelding ]

Jamie is op de marktquote:

Vraag mij altijd af in dit soort situaties waarin ze na zo'n lange tijd opeens uit elkaar zijn wat de reden kan zijn? Op elkaar uitgekeken? Dat zou kunnen gezien ze nog wel samen shows geven. Een v/d twee misschien toch buiten de deur gegeten? Daarbij heb ik dan ergens weer twijfels omdat ze nog wel zijn management doet + ze samen shows spelen, en als 1 v/d twee zou zijn vreemdgegaan zou ik diegene niet meer in mijn leven willen en kunnen hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:17 schreef Perrin het volgende:
Ze houden nog steeds van elkaar maar zij is hem beu.
 Want he "ze houden nog wel van elkaar"
 Want he "ze houden nog wel van elkaar"  ___!
___!

Dat suffig schijtlollig was juist zijn kracht en Jamie hoorde daarbij. Jammer ik vond ze leuk samen, denk niet dat de act nog gaat werken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
De deuzige versie ervan 😅
Benieuwd of zij een ander heeft
Hij komt altijd zo suf schijtlollig over, wordt op een gegeven moment vervelend bij je partner kan ik me zo voorstellen

Zij heeft een belangrijke fase van haar leven overgeslagen door op haar 19e al te trouwen en op haar 21e een kind te krijgen ze zitten idd fulltime op elkaars lip.quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:19 schreef Troel het volgende:
Constant bij elkaar zijn en meer broer en zus zijn?

Voor kinderen tussen de 4 en 6 jaar oud?quote:Op woensdag 30 juli 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat suffig schijtlollig was juist zijn kracht en Jamie hoorde daarbij. Jammer ik vond ze leuk samen, denk niet dat de act nog gaat werken.

Nee voor mij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor kinderen tussen de 4 en 6 jaar oud?

No magic happening in the bedroom.quote:Op woensdag 30 juli 2025 03:19 schreef Troel het volgende:
Constant bij elkaar zijn en meer broer en zus zijn?

Voor mij ook, normaal ben ik niet zo an de flauwe humor, maar van hem vind ik het wel leuk, en jammer ze waren een leuk setje.quote:

Ja voor die act, maar ik bedoelde in hun relatie want die gast is continu zoquote:Op woensdag 30 juli 2025 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat suffig schijtlollig was juist zijn kracht en Jamie hoorde daarbij. Jammer ik vond ze leuk samen, denk niet dat de act nog gaat werken.

Geen idee, was ik niet bij.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja voor die act, maar ik bedoelde in hun relatie want die gast is continu zo

Zijn niveau is meer dat van een amateur goochelaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 07:23 schreef Perrin het volgende:
Er is hele sterke magie nodig om dat vol te houden.

Ja maar dit is dus niet hoe hij in het dagelijks leven erbij loopt.. dat begrijp je zelf ook wel toch.quote:

quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen een foto vinden uit 2003.
[ afbeelding ]
Moeilijk te rijmen ditquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
"Vieze Jack is de meest sexy feest artiest van de Nederlandse showbusiness. Waar hij ook komt, met zijn karakteristieke verschijning, ongenuanceerde grappen en sexy moves weet hij elke ruimte te verbouwen tot een interactief feest." Aldus zijn website.
Niks aan gelogen zo blijkt

Ja ik heb het weggehaald want ik weet bij nader inzien eigenlijk helemaal niet of dat klopt. Er is volgens mij gewoon helemaal geen foto te vinden van hem is zijn dagelijkse kloffie. Ik geloof best dat hij zonder die nep tanden enz er een stuk beter uit zal zien.quote:

Ja en die plaatste ik ook maar het klopt niet volgens mij. Volgens mij was Vieze Jack niet Eddy de Clown in Walibi en dat was Jeffrey wel. Hij was wel een karakter geïnspireerd op Beetlejuice en dat is hij nu nog als Vieze Jack.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:38 schreef William_Papadin het volgende:
Artiest Vieze Jack heet in het echte leven Jeffrey Erens.

'Wat kost een vieze jack per uur?'quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Als je googlet op Jamie en vieze jack zie je ook een verwijderde LinkedIn post met een misschien wat te toepasselijke titel:
[ afbeelding ]

En hij heet dus niet voor niets Vieze Jack.quote:

De ontgoocheling zal enorm zijn bij Stevenquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:48 schreef AgnesGru het volgende:
En daar zijn de eerste geruchten:
[ afbeelding ]

Oh SNAP!quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De ontgoocheling zal enorm zijn bij Steven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |