Laat dat een waarschuwing zijn voor de volgende.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:01 schreef Samhain het volgende:
Lil Kleine en vriendin uit elkaar: 'Zonder vertrouwen is er geen basis meer'
Rapper Lil Kleine en zijn vriendin Anna Groeneveld hebben hun relatie beëindigd, meldt Groeneveld via Instagram. Het stel was sinds de zomer van 2024 samen.
"Met onwijs veel verdriet wil ik via deze weg laten weten dat Jorik (Scholten, de echte naam van Lil Kleine, red.) en ik niet langer samen zijn", schrijft Groeneveld. "Er wás een hele gelukkige basis tussen ons, iets waar ik in geloofde en waar ik veel liefde en energie ik heb gestoken."
Groeneveld zegt dat ze goede hoop had dat ze een toekomst kon opbouwen met de dertigjarige rapper. "Maar respect en loyaliteit zijn geen dingen waarover onderhandeld kan worden. Die zijn verdwenen, en daarmee ook het gevoel van geborgenheid. Zonder vertrouwen is er geen basis meer."
Lil Kleine heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
De rapper was eerder samen met Jaimie Vaes, met wie hij een zoon heeft. In 2022 deed Vaes aangifte van mishandeling tegen de rapper, nadat er beelden van een incident waren uitgelekt via sociale media. Begin dit jaar werd het onderzoek afgerond. Over een eventuele vervolging is nog niets bekend
Als ik dat dikgedrukte zinnetje zo lees, heeft hij bepaalde dingen nog steeds niet geleerd.
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 10 april 2025 11:25 schreef maily het volgende:
[..]
Laat dat een waarschuwing zijn voor de volgende.
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:05 schreef vencodark het volgende:
Ik las: Zonder verbouwen is er geen basis meer.
quote:Op donderdag 10 april 2025 15:05 schreef vencodark het volgende:
Ik las: Zonder verbouwen is er geen basis meer.
Toch nog een jaar of 3(?) na Bridget volgehouden. Vond ik al zo knap dat ik dacht dat het nu wel zou slagen.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:34 schreef vencodark het volgende:
Gaan we weer.
André Hazes en Monique uit elkaar.
https://www.ad.nl/show/an(...)%2Fwww.google.com%2F
Zag deze nog zo gauw niet aankomen btw.
Incl. instapost en nieuwe tattoo.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:40 schreef King_Merc het volgende:
Die zijn met een maand of 6 weer bij elkaar ..
En familie is allesquote:Op donderdag 24 april 2025 15:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Want met kerst wil je niet alleen zijn…cliché
Nou joepie hoor. Twee kindjes nog niet genoeg ...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:56 schreef Felinecat het volgende:
Op de juice kanalen staat dat Daphne een affaire had/heeft en zwanger is van diegene...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |